[B4 Competition] Bronek27
: 12 gru 2010, 20:41
Witam jestem już jakiś czas na forum jednak jakoś nie przedstawiałem mojej osiemdziesiątki :)co tu pisać Compi jak to Compi moja jest chyba w tej wersji co ma wszystko i przez ten czas co jest u mnie coś tam podłubalem i jeszcze bede w niej łapy zagłębiał jednak od jakiegoś czasu mam jedną ręke nie sprawną wiec powoli gdzieś tam coś działam...
Motor 2.0 16V 140 koni kod ACE napęd quattro jest gaziwo II gen ale odpiete bo LPG to zło
z wypasu audiola ma
4 el szyby
el grzane i regulowane lusterka
grzane dysze spryskow
ponoc tez zamki sa grzane
klima manualna
abs
poducha kierowcy
el regulowane swiatla
fabryczny imo i alarm
wspoma kiery i hampli
dodatkowe zegary temperatury oliwy cisnienie oliwy i ladowanie aku
4x4 z blokada dyfra
tapicera z logo quattro
orginalne fele 16 dedykowane do tej wersji
chyba tyle
Coś w niej podłubałem wiec tak wałki wpadły od Golfa 2.0 16V GTI ABF przepustnice chce jeszcze pomodzić od 2.3 10V el wtrysk mam w planie co by Digifanta I mozna gdzies wystroić narazie nie była hamowana bo nie porobiłem wszystkiego co chciałem ale raczej serje trzyma
Heble sa od Mikody model GT czyli wentylowane nawiercane i nacinane klocki Ferodo springi H&R 60/40 amortyzatory Bilstein B6 kute wahacze i poliuretan w nich wsadzony przepustnica już wpadła pod maske orginalny wydech też czeka w kolejce na zamontowanie.
Motor 2.0 16V 140 koni kod ACE napęd quattro jest gaziwo II gen ale odpiete bo LPG to zło
z wypasu audiola ma
4 el szyby
el grzane i regulowane lusterka
grzane dysze spryskow
ponoc tez zamki sa grzane
klima manualna
abs
poducha kierowcy
el regulowane swiatla
fabryczny imo i alarm
wspoma kiery i hampli
dodatkowe zegary temperatury oliwy cisnienie oliwy i ladowanie aku
4x4 z blokada dyfra
tapicera z logo quattro
orginalne fele 16 dedykowane do tej wersji
chyba tyle
Coś w niej podłubałem wiec tak wałki wpadły od Golfa 2.0 16V GTI ABF przepustnice chce jeszcze pomodzić od 2.3 10V el wtrysk mam w planie co by Digifanta I mozna gdzies wystroić narazie nie była hamowana bo nie porobiłem wszystkiego co chciałem ale raczej serje trzyma
Heble sa od Mikody model GT czyli wentylowane nawiercane i nacinane klocki Ferodo springi H&R 60/40 amortyzatory Bilstein B6 kute wahacze i poliuretan w nich wsadzony przepustnica już wpadła pod maske orginalny wydech też czeka w kolejce na zamontowanie.