Audi S2 LIMO by elmlody - update - str 10 - new calipers
: 01 kwie 2011, 13:29
Czas założyć nowy temat...
No więc tak jak już gdzieś wcześniej pisałem... po wyprawie do Kronach i zobaczeniu tam pięknych samochodów spod znaczku czterech kółek, miałem ssanie na jakiegoś rarytasika.... Na początku był cel na jakieś Audi 100 coupe s , ale w końcu już jednego zabytka miałem (Audi 80 b1)... po szperaniu w necie i zobaczeniu ponownie na otomoto audi s2 limo ex albert-owe... długo się nie zastanawiałem... kredyt, pociąg, sprawdzenie auta w dwóch serwisach.... i po chwili wracałem ta perełką do Wrocławia...
Krótki opis:
Samochód ma wg wszystkich dokumentów przejechane 180tys km, miał parę elementów robionych, ale po wnikliwym sprawdzeniu, doszedłem do wniosku, że nie są to poważne skazy... a z drugiej strony będzie co robić i co poprawiać... <urodziny>
Kupiłem go z programem na 286KM i już przy tej mocy frajda z jazdy była nieziemska.... i jeszcze linia stylistyczna tej budy... uwielbiam ją....... <ok>
Co piszczy w audi <quattro> :
-4 elektryczne szyby
-Elektryczny szyberdach
-Elektryczne lusterka
-Silnik ABY
-Skrzynia 6 biegowa
-Nieoryginalny zderzak przedni
-Nieoryginalne halogeny z migaczami
-Brak kratek w zderzaku
-Jasna tapicerka
-Nieszczelna przewód klimy
-Amory Koni Sport + H&R zielone fluorescencyjne springi
-Oryginalne felgi pomalowane beznadziejnie na biało ( farba się łuszczy)
-kilka rysek, zadrapań, tu i tam przetarty itp.
-dziwny spojler :roll:
PLANY:
- zwiększenie mocy :mrgreen:
- zadbanie o drażniące Mnie detale
- zostanie przy ORI pakiecie lub zaadoptowanie pakietu RS-owego
- jakieś fajne fele na lato
Zdjęcia gdy była sprzedawana w Warszawie (za pośrednictwem Słonika) :
Zdjęcia przed zimą:
06-11-2011
No więc robię wreszcie newsa… dużo się zmieniło, ale przez masę obowiązków nigdy nie mogłem porządnie przysiąść żeby zrobić uaktualnienie tematu.
Od zakupu starałem się zbierać jakieś tam rarytasy i graty… kupiłem:
-Kolektor wydechowy Rs2
-Grill rs2
-Kolektor dolotowy Rs2
-Wtryski Rs2
-Turbo k24 7200 z Rs2, które niestety od razu musiałem zregenerować…
-CHIP RS2 MTM
-Obudowa Rs2 + filtr k&n
-Przepływomierz Rs2
-Pas przedni z intercoolerem Rs2
-Maska przednia Rs2
-Świece BOSCH-a nowe F5DP0R
-Wałek 7a
-Dodatkową chłodnicę wody
-Pompa paliwa Boscha 040
- i masę innych drobnych dupereli
I po założeniu:
Tutaj muszę podziękować warsztatowi SLG i Noorcowi za profi robotę. Jednocześnie każdemu polecam ten warsztat <mikolaj>
Oczywiście muszę też podziękować DRED-owi za pomoc w zakupie wielu drobnych części do mojego s2edana
Stay Tune
12-11-2006
Hmmm, dobra to już jak się rozkręciłem to lecę dalej <ok> ... Ze względu na MEEEEGA słabe hamulce trzeba było zainwestować w coś z najwyższej półki...
..z odsieczą przyszły 8 tłoczkowe zaciski z PHAETONA 6.0 W12, te same które występują w LAMBORGINI i RS4 oraz RS6. Tarcza oryginalna pływająca 365x34mm <ok> . Chyba nie muszę wam odpowiadać na pytanie "czy jest różnica w hamowaniu?" <urodziny>
Zdjęcia nie mojego autorstwa, zapożyczone, ale u Mnie wygląda to identycznie. 8-)
Ze względu na "dość sporą" wielkość tarczy i zacisku konieczny był zakup nowych trzewików
I tak od zawsze o nich marząc, stałem się wreszcie posiadaczem kompletu AVUS MK1 z S8 18x8..idealnie pasują do kwadratowej bryły, wg Mnie oczywiście
.
Niestety wraz z felgami trzeba było kupić opony. Stwierdziłem, że zainwestuje w NOWE.Naprawdę przyszło mi to z wielkim bólem, bo zazwyczaj kupowałem w dobrym stanie używki, jednak patrząc na osiągane prędkości w tym aucie, uznałem że nie warto ryzykować !. Zbierając kasę wreszcie uzbierałem na YOKOHAMY, a dokładnie na S-Drive o nietypowym rozmiarze 215/40 R18. :mrgreen:
I całość prezentuję sie tak (zdjęcie ze spota):
Tu na koniec kilka zdjęć na szybko
Stay Tune... <czapa>
UPDATE 11.01.2012r
Tak jak wcześniej wspomniałem, w planie był wydech...
..więc na planach się nie skończyło..
Wydech by MTG -> 3" cale na całej długości wraz z DP, z dwoma tłumikami... końcówki lekko ucięte pod kątem..
Sorry za jakość , zdjęcia z komórki
Wrażenia po: Mega odetchnął, silnik lepiej się wkręca...jedyny minus, zrobiło się głośno ;P
UPDATE 05.06.2012r
No właśnie same przednie robiły robotę, ale trzeba było zmienić mikro szczęki na tyłach... więc z pomocą przyszły tylne zaciski od nowego Porsche 997 GT2... 8-)
Do tego ORYGINALNA (audi parts) tarcza 330mm z Audi S8 i nowe klocki... <ok>
No więc tak jak już gdzieś wcześniej pisałem... po wyprawie do Kronach i zobaczeniu tam pięknych samochodów spod znaczku czterech kółek, miałem ssanie na jakiegoś rarytasika.... Na początku był cel na jakieś Audi 100 coupe s , ale w końcu już jednego zabytka miałem (Audi 80 b1)... po szperaniu w necie i zobaczeniu ponownie na otomoto audi s2 limo ex albert-owe... długo się nie zastanawiałem... kredyt, pociąg, sprawdzenie auta w dwóch serwisach.... i po chwili wracałem ta perełką do Wrocławia...
Krótki opis:
Samochód ma wg wszystkich dokumentów przejechane 180tys km, miał parę elementów robionych, ale po wnikliwym sprawdzeniu, doszedłem do wniosku, że nie są to poważne skazy... a z drugiej strony będzie co robić i co poprawiać... <urodziny>
Kupiłem go z programem na 286KM i już przy tej mocy frajda z jazdy była nieziemska.... i jeszcze linia stylistyczna tej budy... uwielbiam ją....... <ok>
Co piszczy w audi <quattro> :
-4 elektryczne szyby
-Elektryczny szyberdach
-Elektryczne lusterka
-Silnik ABY
-Skrzynia 6 biegowa
-Nieoryginalny zderzak przedni
-Nieoryginalne halogeny z migaczami
-Brak kratek w zderzaku
-Jasna tapicerka
-Nieszczelna przewód klimy
-Amory Koni Sport + H&R zielone fluorescencyjne springi
-Oryginalne felgi pomalowane beznadziejnie na biało ( farba się łuszczy)
-kilka rysek, zadrapań, tu i tam przetarty itp.
-dziwny spojler :roll:
PLANY:
- zwiększenie mocy :mrgreen:
- zadbanie o drażniące Mnie detale
- zostanie przy ORI pakiecie lub zaadoptowanie pakietu RS-owego
- jakieś fajne fele na lato
Zdjęcia gdy była sprzedawana w Warszawie (za pośrednictwem Słonika) :
Zdjęcia przed zimą:
06-11-2011
No więc robię wreszcie newsa… dużo się zmieniło, ale przez masę obowiązków nigdy nie mogłem porządnie przysiąść żeby zrobić uaktualnienie tematu.
Od zakupu starałem się zbierać jakieś tam rarytasy i graty… kupiłem:
-Kolektor wydechowy Rs2
-Grill rs2
-Kolektor dolotowy Rs2
-Wtryski Rs2
-Turbo k24 7200 z Rs2, które niestety od razu musiałem zregenerować…
-CHIP RS2 MTM
-Obudowa Rs2 + filtr k&n
-Przepływomierz Rs2
-Pas przedni z intercoolerem Rs2
-Maska przednia Rs2
-Świece BOSCH-a nowe F5DP0R
-Wałek 7a
-Dodatkową chłodnicę wody
-Pompa paliwa Boscha 040
- i masę innych drobnych dupereli
I po założeniu:
Tutaj muszę podziękować warsztatowi SLG i Noorcowi za profi robotę. Jednocześnie każdemu polecam ten warsztat <mikolaj>
Oczywiście muszę też podziękować DRED-owi za pomoc w zakupie wielu drobnych części do mojego s2edana
Stay Tune
12-11-2006
Hmmm, dobra to już jak się rozkręciłem to lecę dalej <ok> ... Ze względu na MEEEEGA słabe hamulce trzeba było zainwestować w coś z najwyższej półki...
..z odsieczą przyszły 8 tłoczkowe zaciski z PHAETONA 6.0 W12, te same które występują w LAMBORGINI i RS4 oraz RS6. Tarcza oryginalna pływająca 365x34mm <ok> . Chyba nie muszę wam odpowiadać na pytanie "czy jest różnica w hamowaniu?" <urodziny>
Zdjęcia nie mojego autorstwa, zapożyczone, ale u Mnie wygląda to identycznie. 8-)
Ze względu na "dość sporą" wielkość tarczy i zacisku konieczny był zakup nowych trzewików
I tak od zawsze o nich marząc, stałem się wreszcie posiadaczem kompletu AVUS MK1 z S8 18x8..idealnie pasują do kwadratowej bryły, wg Mnie oczywiście
.
Niestety wraz z felgami trzeba było kupić opony. Stwierdziłem, że zainwestuje w NOWE.Naprawdę przyszło mi to z wielkim bólem, bo zazwyczaj kupowałem w dobrym stanie używki, jednak patrząc na osiągane prędkości w tym aucie, uznałem że nie warto ryzykować !. Zbierając kasę wreszcie uzbierałem na YOKOHAMY, a dokładnie na S-Drive o nietypowym rozmiarze 215/40 R18. :mrgreen:
I całość prezentuję sie tak (zdjęcie ze spota):
Tu na koniec kilka zdjęć na szybko
Stay Tune... <czapa>
UPDATE 11.01.2012r
No dobrze już dobrze...FranoF1 pisze:zrób update przeca jest sie czym pochwalić...
zdrówko
Tak jak wcześniej wspomniałem, w planie był wydech...
..więc na planach się nie skończyło..
Wydech by MTG -> 3" cale na całej długości wraz z DP, z dwoma tłumikami... końcówki lekko ucięte pod kątem..
Sorry za jakość , zdjęcia z komórki
Wrażenia po: Mega odetchnął, silnik lepiej się wkręca...jedyny minus, zrobiło się głośno ;P
UPDATE 05.06.2012r
No właśnie same przednie robiły robotę, ale trzeba było zmienić mikro szczęki na tyłach... więc z pomocą przyszły tylne zaciski od nowego Porsche 997 GT2... 8-)
Do tego ORYGINALNA (audi parts) tarcza 330mm z Audi S8 i nowe klocki... <ok>