granatowy AVanturnik 1Z by Beny
: 29 wrz 2011, 23:23
Siemka
na forum od ponad roku... wczesniej było sobie Coupe 8B 2.0 16V 6A z LPG ale jakos nie moglem sie zebrać zeby założyć temat... miesiąc temu coupe została sprzedana z powodów ciągłego pakowania kasy co było mało opłacalne... :roll: stan blacharki był.... pozostawię bez komentarza.. :cry: . Mechanicznie została przeze mnie mocno odchwaszczona niektórzy klubowicze wiedzą jak było przed i po . Wnętrze po kupnie to była tragedia... ale cóż dało rade wnętrze ogarnąć i odchwaścić prawie na 100 % no ale cóż ciągłe kłopoty z gazem doprowadziły do decyzji o sprzedaniu...
Plan był aby jechać w kierunku zachodzącego słońca do krainy (podobno) prawie mlekiem i miodem płynącej po Audi. Myśli Me krążyły wokół B4 Avant V6 jednak znaleźć dobrą sztuke w moich możliwościach finansowych i w odpowiednim landzie oraz stanie i wyposażeniu było niemalże niemożliwe... i tak mijały dni tygodnie wraz ze stronami mobile.de oraz Autoscout24.de kilka telefonow i e-maili przez znajomego z Niemiec ale ciągle to nie było to.
W końcu zdesperowany zacząłem szukać już coś innego obojętnie co aby było jakieś dobre i z klimą najlepiej... ( nawet myślałem o BMW E36... ) ale cały czas chciałem gdzieś tam podświadomie Audi.... 8-)
No i szczęśliwe zakończenie tej historii jest takie że znalazł sie w PL. ładny Avant 1Z na bogato wyposażony mało jeżdzony, dużo wymienione za nie duże pieniądze... Szkoda było nie przytulić takiego... No i oto jest :mrgreen:
PS. temacik własnie założyłem po powrocie nowym autkiem do domu
a foty robione na szybko z podniety na stacji benzynowej gdzieś przed Bydgoszczą
http://imageshack.us/photo/my-images/54 ... 29331.jpg/
Wyposażenie :
- Czarna skóra w dość dobrym stanie <ok>
- Grzane fotele
- 4x El. Szyby i Szyberdach
- Lusterka elektryczne podgrzewane
- Halogeny
- Centralny Zamek
- Drewno
- Klima
30.09.2011
Drugiego dnia po kupnie wymienione tarcze i klocki przód i tył. Tarcze Kraft klocki przód Breck tył Remsa oraz zakup wkładu lusterka lewego... każdy wie co sie dzieje z lustrem po kilkunastu latach :roll: . Jednak będzie do wymiany bo jest płaskie... a musi być asferyczne
11.10.2011
Wymienione końcówki drążków na SWAG
13.10.2011 Wymiana płynu chłodniczego i termostatu.. długo się odpowietrzał układ... ale w końcu puścił i teraz temperature trzyma 90 stopni tak jak powinno byc. Rozbierania było troszeczke bo pompa wspomagania do wywalenia była . A wcześniej temp 75-80 stopni i długo się grzał strasznie do tej temperatury... :roll: akurat bo zima idzie <ok>
19.10.2011
Zmieniona Oliwa Motul Synergie 10W40 i filtr oleju Bosch.
Tak jak kolega tomek666 pisał od razu cichsza praca <ok> <ok>
Mała niedzielna sesja po dokładnym czyszczeniu wszystkich zakamarków i podwójnym myciu karoserii :mrgreen: <ok> <ok>
Mini spot z kolegą kajak_ostróda
Audi potrafi nawet wytargać motorówke z wody :mrgreen: :mrgreen:
Ojj dawno żadnych wpisów nie było na temacie więc czas uaktualnić.
W samochodzie ogarnięta zawiecha ( Jak narazie jest cisza )
Zakupione lampy US/Japan ( czas się wybrać po kwadratową tablice do wydziału komunikacji )
---> Wypolerowane relingi
---> zakupiona i pomalowana na nowo w czarny mat z niebieskim napisem TDI górna osłona silnika <ok>
----> No i było troche pieprzenia ze spadkiem mocy. okazało się ze padł elektrozawór pompy a mechanik wyjął ten bolec z niego i auto strasznie straciło na mocy.... ehh a tłumaczył to tym że jest wadliwy przepływomierz i N75. zakupiony N75 i elektrozawór pompy i wymieniony oraz ustawione wszystko w Diesel Service w Gdańsku Oliwie ( polecam chłopaków )
Teraz furka śmiga i dobrze się zbiera. <ok> <ok> Jeszcze trzeba hamownie zrobić.
Ostatnio zesrała się klamka tylnia w klapie avanta. Więc w najbliższym czasie biorę się za ogarnięcie dupy ( montaż lamp US kwadratowa tablica rezanie klamki lub jej wymiana i polerka wydechu )
Foty wkrótce tylko wytrzeźwieje <ok>
na forum od ponad roku... wczesniej było sobie Coupe 8B 2.0 16V 6A z LPG ale jakos nie moglem sie zebrać zeby założyć temat... miesiąc temu coupe została sprzedana z powodów ciągłego pakowania kasy co było mało opłacalne... :roll: stan blacharki był.... pozostawię bez komentarza.. :cry: . Mechanicznie została przeze mnie mocno odchwaszczona niektórzy klubowicze wiedzą jak było przed i po . Wnętrze po kupnie to była tragedia... ale cóż dało rade wnętrze ogarnąć i odchwaścić prawie na 100 % no ale cóż ciągłe kłopoty z gazem doprowadziły do decyzji o sprzedaniu...
Plan był aby jechać w kierunku zachodzącego słońca do krainy (podobno) prawie mlekiem i miodem płynącej po Audi. Myśli Me krążyły wokół B4 Avant V6 jednak znaleźć dobrą sztuke w moich możliwościach finansowych i w odpowiednim landzie oraz stanie i wyposażeniu było niemalże niemożliwe... i tak mijały dni tygodnie wraz ze stronami mobile.de oraz Autoscout24.de kilka telefonow i e-maili przez znajomego z Niemiec ale ciągle to nie było to.
W końcu zdesperowany zacząłem szukać już coś innego obojętnie co aby było jakieś dobre i z klimą najlepiej... ( nawet myślałem o BMW E36... ) ale cały czas chciałem gdzieś tam podświadomie Audi.... 8-)
No i szczęśliwe zakończenie tej historii jest takie że znalazł sie w PL. ładny Avant 1Z na bogato wyposażony mało jeżdzony, dużo wymienione za nie duże pieniądze... Szkoda było nie przytulić takiego... No i oto jest :mrgreen:
PS. temacik własnie założyłem po powrocie nowym autkiem do domu
a foty robione na szybko z podniety na stacji benzynowej gdzieś przed Bydgoszczą
http://imageshack.us/photo/my-images/54 ... 29331.jpg/
Wyposażenie :
- Czarna skóra w dość dobrym stanie <ok>
- Grzane fotele
- 4x El. Szyby i Szyberdach
- Lusterka elektryczne podgrzewane
- Halogeny
- Centralny Zamek
- Drewno
- Klima
30.09.2011
Drugiego dnia po kupnie wymienione tarcze i klocki przód i tył. Tarcze Kraft klocki przód Breck tył Remsa oraz zakup wkładu lusterka lewego... każdy wie co sie dzieje z lustrem po kilkunastu latach :roll: . Jednak będzie do wymiany bo jest płaskie... a musi być asferyczne
11.10.2011
Wymienione końcówki drążków na SWAG
13.10.2011 Wymiana płynu chłodniczego i termostatu.. długo się odpowietrzał układ... ale w końcu puścił i teraz temperature trzyma 90 stopni tak jak powinno byc. Rozbierania było troszeczke bo pompa wspomagania do wywalenia była . A wcześniej temp 75-80 stopni i długo się grzał strasznie do tej temperatury... :roll: akurat bo zima idzie <ok>
19.10.2011
Zmieniona Oliwa Motul Synergie 10W40 i filtr oleju Bosch.
Tak jak kolega tomek666 pisał od razu cichsza praca <ok> <ok>
Mała niedzielna sesja po dokładnym czyszczeniu wszystkich zakamarków i podwójnym myciu karoserii :mrgreen: <ok> <ok>
Mini spot z kolegą kajak_ostróda
Audi potrafi nawet wytargać motorówke z wody :mrgreen: :mrgreen:
Ojj dawno żadnych wpisów nie było na temacie więc czas uaktualnić.
W samochodzie ogarnięta zawiecha ( Jak narazie jest cisza )
Zakupione lampy US/Japan ( czas się wybrać po kwadratową tablice do wydziału komunikacji )
---> Wypolerowane relingi
---> zakupiona i pomalowana na nowo w czarny mat z niebieskim napisem TDI górna osłona silnika <ok>
----> No i było troche pieprzenia ze spadkiem mocy. okazało się ze padł elektrozawór pompy a mechanik wyjął ten bolec z niego i auto strasznie straciło na mocy.... ehh a tłumaczył to tym że jest wadliwy przepływomierz i N75. zakupiony N75 i elektrozawór pompy i wymieniony oraz ustawione wszystko w Diesel Service w Gdańsku Oliwie ( polecam chłopaków )
Teraz furka śmiga i dobrze się zbiera. <ok> <ok> Jeszcze trzeba hamownie zrobić.
Ostatnio zesrała się klamka tylnia w klapie avanta. Więc w najbliższym czasie biorę się za ogarnięcie dupy ( montaż lamp US kwadratowa tablica rezanie klamki lub jej wymiana i polerka wydechu )
Foty wkrótce tylko wytrzeźwieje <ok>