Strona 1 z 2

[B4 1.9TD AAZ] Zielony sedan

: 24 lut 2012, 22:27
autor: andrzejsz23
Witam.
Jestem na forum od września 2011 roku, ale dopiero teraz zebrałem się aby pochwalić się swoją Audicą <ok>
Jestem posiadaczem Audi 80 B4 1.9TD AAZ sedan od 28 sierpnia 2011 r. Rok produkcji to grudzień 1991r. Do Polski została ściągnięta z Niemiec w 2004r. U nas przewinęła się kilka par rąk, aż w końcu trafiła do mnie :lol:
Szczerze mówiąc to poprzedni właściciele nie za bardzo o nią dbali, ale będę starał się to naprawić.
Wyposażenie:
-wspomaganie kierownicy
-szyberdach manualny
-centralny zamek z pilotem
-klasyczne alufelgi 16-stki
-hak
Co zrobiłem w mojej Audi:
-wymieniłem tuleje przednich wahaczy
-wymieniłem przednie amortyzatory(mróz je wykończył)
-wymieniłem kompletny szyberdach, bo stary był kompletnie zdewastowany
-zrezałem licznik z obrotomierzem z TDI <ok>
-wymieniłem rozrząd
I to by było na tyle. Wszystkie naprawy wykonałem sam oprócz wymiany rozrządu.
Autkiem jeździ mi się bardzo dobrze, a tym bardziej że mam porównanie-gdyż wcześniej miałem Passata B3 kombi z 1992r. też z tym samym silnikiem, w którym zrobiłem remont silnika. I co mnie zdziwiło że Audi (na silniku bez remontu) o wiele lepiej przyspiesza i jeździ niż Passat po remoncie. Jest o wiele ciszej w środku i wygodniej. Teraz czekam na klubową Vlepę żeby być rozpoznawalnym na ulicach. ;-)
Staram się wszystko naprawiać na bieżąco-korzystając oczywiście z wszelkich porad jakie za pomocą "szukajki" uzyskałem na tym forum <piwo>
Mam nadzieję że spodoba Wam się moje auto i proszę o komentarze :-D
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

: 24 lut 2012, 22:54
autor: gibaj
co tu gadać :mrgreen: ringi na licznik ,wlepka na klapę i na zloty <ok>

: 24 lut 2012, 22:56
autor: andrzejsz23
Vlepa już w drodze :mrgreen:

: 24 lut 2012, 22:58
autor: Lucazzz
no ładna sztuka, kilometrów musi miec zdrowo nakrecone, swiadczy o tym "ponadczasowy" stan mieszka zmiany biegów ;-)

obrotek fajna rzecz <ok>

a felgi sa 15 a nie 16" ;-)

podlokietnik psuje tu harmonie...

: 24 lut 2012, 23:03
autor: Mortiis
Ładna seria :-D szerokości :mrgreen:

: 24 lut 2012, 23:05
autor: andrzejsz23
Przebieg na pewno nie jest prawdziwy bo jak ją kupiłem to licznik nie bił kilometrów(ciekawe od kiedy), ale wymieniłem trybik i teraz kilometry lecą :-)
Faktycznie felgi są 15 a nie 16(po prostu się pomyliłem)

: 25 lut 2012, 08:20
autor: gibaj
wszystko ok tylko ten klin na wale :-/ te AAZety trochę lipa ;-)

: 25 lut 2012, 13:17
autor: andrzejsz23
gibaj pisze:wszystko ok tylko ten klin na wale :-/ te AAZety trochę lipa ;-)
No niestety tak. Szczerze mówiąc szukałem Audi z silnikiem TDI ale znowu trafiłem na TD

: 26 lut 2012, 10:23
autor: arwam
i nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.
za to TD można ładnie podkręcić tanim kosztem w przeciwieństie do TDI

: 26 lut 2012, 13:25
autor: andrzejsz23
I tak szczerze mówiąc zaskoczyłem się dynamiką tego silnika gdy robiłem jazdę próbną przed zakupem, gdyż miałem Passata z tym samym motorem i on był o wiele wolniejszy

: 26 lut 2012, 13:28
autor: arwam
audi ma krótszą skrzynię biegów.
ale to nadal tylko 75KM ale TD jest silnkiem rozwojowym przy praktycznie żadnym nakładzie kosztów można spokojnie pod 90-100KM podjechać bez rozbierania pompy.

: 26 lut 2012, 13:30
autor: andrzejsz23
arwam pisze:audi ma krótszą skrzynię biegów.
ale to nadal tylko 75KM ale TD jest silnkiem rozwojowym przy praktycznie żadnym nakładzie kosztów można spokojnie pod 90-100KM podjechać bez rozbierania pompy.
chodzi Ci o boost pina?

: 26 lut 2012, 13:32
autor: arwam
to i regulację samej pompy oraz podniesienie ciśnienia doładowania. jeśli bardzo żadko korzystasz z gazu dalej niż za połowę tojeszcze można bez IC siępocieszyć mocnym autem. ale cześciej deptasz to obowiązkowo IC

: 26 lut 2012, 13:35
autor: andrzejsz23
Tak naprawdę to za często nie daję za wysokich obrotów. Jeżdzę tak do 2,5 tys. obrotów czasem trochę więcej przy wyprzedzaniu

: 26 lut 2012, 13:44
autor: Siwy232
Też mam aaz <ok> Ale drugi raz bym go nie kupił chodzi mi o jego przyspieszenie :-? wchodze do ojca a3 w tdi-ku i zupełnie inna jazda,