80 B4 Avant - 1Z -> nowe zdjęcia.
: 28 kwie 2012, 12:04
Witam wszystkich!
Chciałem przedstawić wam moją kochaną Audiczkę i po krótce plany z nią związane
Osiemdziesiątka urodzona w '93 roku o kolorze LY9B, w rodzinie od 2004 roku, moja od 2008.
Serce jakie klekocze w niej to 1.9 TDI 1Z.
Wcześniej zajmował się nią tatko, ja przejąłem schedę i zamierzam ją ładnie odnowić.
Czarnula nie jest w za dobrym stanie lakierniczym, tu i ówdzie wychodzi rdza i muszę się tym czym prędzej zająć.
Na wyposażeniu:
Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka,
przednie szyby oraz szyberdach sterowane elektrycznie,
podświetlane daszki,
klimatyzacja manualna,
AutoCheck,
ABS,
głośniki w tylnych drzwiach (fabryczne),
pół-sportowe podgrzewane fotele z regulacją odcinka lędźwiowego,
wspomaganie kierownicy,
termometr,
... (jak się coś przypomni to dopisze)
Plany na niedaleką przyszłość:
-Nałożenie nowego lakieru tego samego koloru (LY9B), pozbycie się wszystkich ognisk rdzy oraz poprawy blacharskie,
-wyczyszczenie kolektorów,
-zaślepienie EGR 02.08.2014 √
-wywalenie wkładu kata 30.04.2012 √
-wskaźnik doładowania VDO Look 10.07.2012 √
-sterownik z mapą od Kostrza 07.05.2012 √
-oczywiście większe zmiany w silniku typu pompka i wtryski <ok>
Oto fotosy, robione moim kalkulatorem (Omnia II) więc jakość nie za dobra :roll:
Niebawem dorzucę coś w lepszej jakości i więcej przede wszystkim <ok>
Tutaj wyciśnięte z auta wszystkie możliwe soki podczas eskapady do Nowego Sącza, a konkretniej Rożnowa. Dodam że auto jest kompletnie stockowe
Załadowane i z trzema dorosłymi osobami w środku :mrgreen:
[center][/center]
W aucie panuje bałagan, schowek mam ściągnięty bo czeka na nowego kompa i AC/BC.
To coś na kierownicy jest z tego względu że oskórowanie kierki ma już dość, a ona i tak się zmieni.
[center][/center]
W tylnej szybie bocznej od strony kierowcy mam takie coś,
sądzę że jest to antena na telefon ponieważ na wtyczce ukrytej w boczku bagażnika jest napisane siemens.
Nie wiem czy auto z tym wyjechało z fabryki, może uda się to wykorzystać np do CB. Antenka była ale została bezczelnie złamana przez myjnię.
EDIT: Okazuje się że ta wtyka Siemens idzie gdzieś do kokpitu, a nie z szyby.
Z szyby jest zupełnie inna wtyczka i była zwinięta w boczku niżej zdjęcia.
[center][/center]
[center][/center]
29.04.2012: Mała robótka - poprawianie kabli do grania.
Postanowiłem że korzystając z wolnego czasu i sprzyjającej pogody mogę poprawić kable od wzmacniacza. Wcześniej były tak bele jak pociągnięcie przez co boczek był źle nałożony, teraz jest to zrobione ładnie i wszystko spasowane.
Kabelki źle poukładane przez co nie dało rady domknąć boczka.
[center][/center]
W tym stosie kabli znajduje się czarny, który idzie właśnie od anteny wmontowanej w szybę.
[center][/center]
Dość posmutniałem jak zobaczyłem rdzę ukryta obok kratki w bagażniku, może nie jest najgorzej bo blacha nie jest przerdzewiała na wylot.
[center][/center]
A tu już wszystko poskładane jak było, czyli bajzel hehe
Prócz tego dokręciłem ciut jedną śrubę od pokrywy zaworów,
bo cieknie delikatnie olej mimo wymiany uszczelki
Wyczyściłem miejsce i zobaczymy za kilka dni jak będzie.
[center][/center]
30.04.2012: Cat out (brak zdjęć)
Z nudów po pracy stwierdziłem że czas pozbyć się katalizatora,
więc razem z przyjacielem (również zwolennik VAG) zabraliśmy się do takiej drobnej roboty.
Poszło prawie bezproblemowo, bo jak się okazało trzeba było rozciąć śruby od strony kolektora, ale były na zamianke także wszystko ok.
Zetor na rozkręconym wydechu chodzi fantastycznie hehe, świst turbiny plus ten głośny dźwięk,
chętnie bym tak zostawił no ale... :mrgreen:
Po złożeniu wszystkiego i jeździe testowej nie wyczułem póki co większych zmian,
ale sama świadomość że auto się nie musi dalej dusić jest budujące <ok>
Wkład trzeba gdzieś sprzedać :mrgreen:
Kolejny etap to uwolnienie odmy.
Pozdrawiam!
Chciałem przedstawić wam moją kochaną Audiczkę i po krótce plany z nią związane
Osiemdziesiątka urodzona w '93 roku o kolorze LY9B, w rodzinie od 2004 roku, moja od 2008.
Serce jakie klekocze w niej to 1.9 TDI 1Z.
Wcześniej zajmował się nią tatko, ja przejąłem schedę i zamierzam ją ładnie odnowić.
Czarnula nie jest w za dobrym stanie lakierniczym, tu i ówdzie wychodzi rdza i muszę się tym czym prędzej zająć.
Na wyposażeniu:
Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka,
przednie szyby oraz szyberdach sterowane elektrycznie,
podświetlane daszki,
klimatyzacja manualna,
AutoCheck,
ABS,
głośniki w tylnych drzwiach (fabryczne),
pół-sportowe podgrzewane fotele z regulacją odcinka lędźwiowego,
wspomaganie kierownicy,
termometr,
... (jak się coś przypomni to dopisze)
Plany na niedaleką przyszłość:
-Nałożenie nowego lakieru tego samego koloru (LY9B), pozbycie się wszystkich ognisk rdzy oraz poprawy blacharskie,
-wyczyszczenie kolektorów,
-zaślepienie EGR 02.08.2014 √
-wywalenie wkładu kata 30.04.2012 √
-wskaźnik doładowania VDO Look 10.07.2012 √
-sterownik z mapą od Kostrza 07.05.2012 √
-oczywiście większe zmiany w silniku typu pompka i wtryski <ok>
Oto fotosy, robione moim kalkulatorem (Omnia II) więc jakość nie za dobra :roll:
Niebawem dorzucę coś w lepszej jakości i więcej przede wszystkim <ok>
Tutaj wyciśnięte z auta wszystkie możliwe soki podczas eskapady do Nowego Sącza, a konkretniej Rożnowa. Dodam że auto jest kompletnie stockowe
Załadowane i z trzema dorosłymi osobami w środku :mrgreen:
[center][/center]
W aucie panuje bałagan, schowek mam ściągnięty bo czeka na nowego kompa i AC/BC.
To coś na kierownicy jest z tego względu że oskórowanie kierki ma już dość, a ona i tak się zmieni.
[center][/center]
W tylnej szybie bocznej od strony kierowcy mam takie coś,
sądzę że jest to antena na telefon ponieważ na wtyczce ukrytej w boczku bagażnika jest napisane siemens.
Nie wiem czy auto z tym wyjechało z fabryki, może uda się to wykorzystać np do CB. Antenka była ale została bezczelnie złamana przez myjnię.
EDIT: Okazuje się że ta wtyka Siemens idzie gdzieś do kokpitu, a nie z szyby.
Z szyby jest zupełnie inna wtyczka i była zwinięta w boczku niżej zdjęcia.
[center][/center]
[center][/center]
29.04.2012: Mała robótka - poprawianie kabli do grania.
Postanowiłem że korzystając z wolnego czasu i sprzyjającej pogody mogę poprawić kable od wzmacniacza. Wcześniej były tak bele jak pociągnięcie przez co boczek był źle nałożony, teraz jest to zrobione ładnie i wszystko spasowane.
Kabelki źle poukładane przez co nie dało rady domknąć boczka.
[center][/center]
W tym stosie kabli znajduje się czarny, który idzie właśnie od anteny wmontowanej w szybę.
[center][/center]
Dość posmutniałem jak zobaczyłem rdzę ukryta obok kratki w bagażniku, może nie jest najgorzej bo blacha nie jest przerdzewiała na wylot.
[center][/center]
A tu już wszystko poskładane jak było, czyli bajzel hehe
Prócz tego dokręciłem ciut jedną śrubę od pokrywy zaworów,
bo cieknie delikatnie olej mimo wymiany uszczelki
Wyczyściłem miejsce i zobaczymy za kilka dni jak będzie.
[center][/center]
30.04.2012: Cat out (brak zdjęć)
Z nudów po pracy stwierdziłem że czas pozbyć się katalizatora,
więc razem z przyjacielem (również zwolennik VAG) zabraliśmy się do takiej drobnej roboty.
Poszło prawie bezproblemowo, bo jak się okazało trzeba było rozciąć śruby od strony kolektora, ale były na zamianke także wszystko ok.
Zetor na rozkręconym wydechu chodzi fantastycznie hehe, świst turbiny plus ten głośny dźwięk,
chętnie bym tak zostawił no ale... :mrgreen:
Po złożeniu wszystkiego i jeździe testowej nie wyczułem póki co większych zmian,
ale sama świadomość że auto się nie musi dalej dusić jest budujące <ok>
Wkład trzeba gdzieś sprzedać :mrgreen:
Kolejny etap to uwolnienie odmy.
Pozdrawiam!