AUDI B4 TDI Kris
: 28 kwie 2012, 21:47
Witam wszystkich
W końcu nadszedł czas aby przedstawić swoje audi B4 a więc tak:
Audi 80 B4 1992 rok, wersja Confort Edition, 1,9 TDI, seria 90 ps, 1Z
Kolor bordowy LZ3T, przebieg aktualny 290000 km niestety na przepływce Bosch
Na wyposażeniu :
• ABS (wersja z rozłączanym abs)
• pakiet oświetlenia wewnętrznego
• elektryczna regulacja reflektorów
• elektryczne i podgrzewane lusterka
• trzeci światło stop
• wspomaganie
• elektryczne szyby przód
• welurowa tapicerka
• AutoCheck (licznik wersja z big benem)
• głośniki w tylnych drzwiach
• komfortowe zawieszenie (wg. oznaczeń kodów wyposażenia)
• podłokietnik w kanapie tylnej
• ori hak
• szyberdach eklektyczny
• procon-ten
• hamulce tarczowe przód i tył
• halogeny przód
• spojler na klapie tylnej od wersji Competition
Zrobione przeze mnie modyfikacje :
• założone tarcze hamulcowe wentylowane 280 mm od wersji V6
• pakiet drewna w boczkach
• dodatkowe zegary w drewnie
• panel regulacji nawiewów w drewnie
• wyświetlacz temperatury zewnętrznej
• komputer pokładowy AC/BC
• tempomat
• alufelgi 16 cali Borbet
• nowiutkie oponki 205/55/R16 viking
• ori podłokietnik z Audi A6 C4 uchylany i otwierany już założony
• daszek z lampką od strony pasażera
• kierownica s-line z poduszką
• listwy z kierunkami pomarańczowymi od V6
• kontrolka włączonych świateł
• kontrolka niedomkniętych drzwi
• obrotomierz od TDI do 6 tyś
• gałka zmiany biegów po lifcie (nowiutka prosto z salonu audi)
• zapalniczka w tunelu środkowym
• wymiana podświetlenia wnętrza na diodowe
• podświetlenie nad nogi kierowcy i pasażera
• dodatkowe światła postojowe tył (wykorzystane światła przeciwmgielne)
• przerobienie gniazda diagnostycznego z nowszych wersji audi w półkę pod kierownicą
• ringi DIDO na zegary
• kluczyk scyzoryk z alarmem
• boczki poliftowe czekają sobie na założenie
• białe tarcze zegarów ale zrezygnowałem
• radio Panasonic z USB
• webasto D3WZ
Modyfikacje silnika i moc:
• przekładka osprzętu silnika z Boscha na pierburg i w końcu pełna diagnostyka
• wtryski AFN-y w planach 216 ale się okaże
• i to co najważniejsze kom 16 bitowy z mocnym softem
• wolna odma i silniczek lepiej dycha
• wywalony katalizator
• całkowicie wrzucony i zaślepiony EGR
• montaż wskaźnika doładowania turbo ( w planach podkręcenie turbo do 1,3-1,4 bara aktualnie 1,1 bara
• wymiana oleju silnikowego na MOTUL 6100 Synergie+ 10W40
• wszystkie filtry wymienione na mann
• regeneracja turbo
A teraz parę fotek :
W końcu nadszedł czas aby przedstawić swoje audi B4 a więc tak:
Audi 80 B4 1992 rok, wersja Confort Edition, 1,9 TDI, seria 90 ps, 1Z
Kolor bordowy LZ3T, przebieg aktualny 290000 km niestety na przepływce Bosch
Na wyposażeniu :
• ABS (wersja z rozłączanym abs)
• pakiet oświetlenia wewnętrznego
• elektryczna regulacja reflektorów
• elektryczne i podgrzewane lusterka
• trzeci światło stop
• wspomaganie
• elektryczne szyby przód
• welurowa tapicerka
• AutoCheck (licznik wersja z big benem)
• głośniki w tylnych drzwiach
• komfortowe zawieszenie (wg. oznaczeń kodów wyposażenia)
• podłokietnik w kanapie tylnej
• ori hak
• szyberdach eklektyczny
• procon-ten
• hamulce tarczowe przód i tył
• halogeny przód
• spojler na klapie tylnej od wersji Competition
Zrobione przeze mnie modyfikacje :
• założone tarcze hamulcowe wentylowane 280 mm od wersji V6
• pakiet drewna w boczkach
• dodatkowe zegary w drewnie
• panel regulacji nawiewów w drewnie
• wyświetlacz temperatury zewnętrznej
• komputer pokładowy AC/BC
• tempomat
• alufelgi 16 cali Borbet
• nowiutkie oponki 205/55/R16 viking
• ori podłokietnik z Audi A6 C4 uchylany i otwierany już założony
• daszek z lampką od strony pasażera
• kierownica s-line z poduszką
• listwy z kierunkami pomarańczowymi od V6
• kontrolka włączonych świateł
• kontrolka niedomkniętych drzwi
• obrotomierz od TDI do 6 tyś
• gałka zmiany biegów po lifcie (nowiutka prosto z salonu audi)
• zapalniczka w tunelu środkowym
• wymiana podświetlenia wnętrza na diodowe
• podświetlenie nad nogi kierowcy i pasażera
• dodatkowe światła postojowe tył (wykorzystane światła przeciwmgielne)
• przerobienie gniazda diagnostycznego z nowszych wersji audi w półkę pod kierownicą
• ringi DIDO na zegary
• kluczyk scyzoryk z alarmem
• boczki poliftowe czekają sobie na założenie
• białe tarcze zegarów ale zrezygnowałem
• radio Panasonic z USB
• webasto D3WZ
Modyfikacje silnika i moc:
• przekładka osprzętu silnika z Boscha na pierburg i w końcu pełna diagnostyka
• wtryski AFN-y w planach 216 ale się okaże
• i to co najważniejsze kom 16 bitowy z mocnym softem
• wolna odma i silniczek lepiej dycha
• wywalony katalizator
• całkowicie wrzucony i zaślepiony EGR
• montaż wskaźnika doładowania turbo ( w planach podkręcenie turbo do 1,3-1,4 bara aktualnie 1,1 bara
• wymiana oleju silnikowego na MOTUL 6100 Synergie+ 10W40
• wszystkie filtry wymienione na mann
• regeneracja turbo
A teraz parę fotek :