Strona 1 z 4

AUDI B4 TDI Kris

: 28 kwie 2012, 21:47
autor: kris00
Witam wszystkich

W końcu nadszedł czas aby przedstawić swoje audi B4 a więc tak:

Audi 80 B4 1992 rok, wersja Confort Edition, 1,9 TDI, seria 90 ps, 1Z
Kolor bordowy LZ3T, przebieg aktualny 290000 km niestety na przepływce Bosch

Na wyposażeniu :

• ABS (wersja z rozłączanym abs)
• pakiet oświetlenia wewnętrznego
• elektryczna regulacja reflektorów
• elektryczne i podgrzewane lusterka
• trzeci światło stop
• wspomaganie
• elektryczne szyby przód
• welurowa tapicerka
• AutoCheck (licznik wersja z big benem)
• głośniki w tylnych drzwiach
• komfortowe zawieszenie (wg. oznaczeń kodów wyposażenia)
• podłokietnik w kanapie tylnej
• ori hak
• szyberdach eklektyczny
• procon-ten
• hamulce tarczowe przód i tył
• halogeny przód
• spojler na klapie tylnej od wersji Competition


Zrobione przeze mnie modyfikacje :

• założone tarcze hamulcowe wentylowane 280 mm od wersji V6
• pakiet drewna w boczkach
• dodatkowe zegary w drewnie
• panel regulacji nawiewów w drewnie
• wyświetlacz temperatury zewnętrznej
• komputer pokładowy AC/BC
• tempomat
• alufelgi 16 cali Borbet
• nowiutkie oponki 205/55/R16 viking
• ori podłokietnik z Audi A6 C4 uchylany i otwierany już założony
• daszek z lampką od strony pasażera
• kierownica s-line z poduszką
• listwy z kierunkami pomarańczowymi od V6
• kontrolka włączonych świateł
• kontrolka niedomkniętych drzwi
• obrotomierz od TDI do 6 tyś
• gałka zmiany biegów po lifcie (nowiutka prosto z salonu audi)
• zapalniczka w tunelu środkowym
• wymiana podświetlenia wnętrza na diodowe
• podświetlenie nad nogi kierowcy i pasażera
• dodatkowe światła postojowe tył (wykorzystane światła przeciwmgielne)
• przerobienie gniazda diagnostycznego z nowszych wersji audi w półkę pod kierownicą
• ringi DIDO na zegary
• kluczyk scyzoryk z alarmem
• boczki poliftowe czekają sobie na założenie
• białe tarcze zegarów ale zrezygnowałem
• radio Panasonic z USB
• webasto D3WZ

Modyfikacje silnika i moc:

• przekładka osprzętu silnika z Boscha na pierburg i w końcu pełna diagnostyka
• wtryski AFN-y w planach 216 ale się okaże
• i to co najważniejsze kom 16 bitowy z mocnym softem
• wolna odma i silniczek lepiej dycha
• wywalony katalizator
• całkowicie wrzucony i zaślepiony EGR
• montaż wskaźnika doładowania turbo ( w planach podkręcenie turbo do 1,3-1,4 bara aktualnie 1,1 bara
• wymiana oleju silnikowego na MOTUL 6100 Synergie+ 10W40
• wszystkie filtry wymienione na mann
• regeneracja turbo


A teraz parę fotek :



Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

: 28 kwie 2012, 23:36
autor: Math11
Bardzo ciekawe auto od strony wizualnej jak i mechanicznej garty <ok>
Wychodziły wersje Comfort w B4? :->

: 29 kwie 2012, 00:10
autor: Tigeros
Nono, trochę porobiłeś w środku, dobrze doinwestowane auto, oby tak dalej <ok>

: 29 kwie 2012, 10:01
autor: kris00
W b4 było comfort edition spotkałem jeszcze pare b4 z takim oznaczeniem

: 29 kwie 2012, 11:36
autor: Niki20
Skądś to autko znam <ok> Fajnie działasz kolego :-P

: 29 kwie 2012, 13:01
autor: tomekk666
Ładna audianka z sympatycznym kolorkiem i dobrym serduchem po modach to już wogóle fajnie to jeździ i dobrze hamuje w przeciwieństwie do serii ;-) Powodzenia w realizacji dalszych planów. Życzę bezproblemowego użytkowania ;-)

: 29 kwie 2012, 13:53
autor: duo
Math11 pisze:Bardzo ciekawe auto od strony wizualnej jak i mechanicznej garty <ok>
Wychodziły wersje Comfort w B4? :->
nie comfort tylko confort co Ty nie czytasz postów dobrze pierwszych ? :mrgreen:
Kris00 a wiesz ile ja takich znaczków sprzedałem ? widziałem nawet kilka competition w B3 2.0 16v quattro ;-)

: 29 kwie 2012, 14:31
autor: Math11
duo pisze:nie comfort tylko confort co Ty nie czytasz postów dobrze pierwszych ? :mrgreen:
A na znaczku jest napisane Comfort :-P To jak to jest w końcu? :mrgreen:

: 29 kwie 2012, 17:40
autor: kris00
Oj nie kłóćmy się o jedną literkę :mrgreen:
Ten znaczek już był jak go kupiłem a jechał prosto z Niemiec :lol:

: 29 kwie 2012, 18:14
autor: GSF
Lista zmian naprawdę imponująca,z zewnątrz mało się dzieje ale pewnie i na to przyjdzie pora. <ok>

: 10 maja 2012, 13:15
autor: kris00
No w końcu dziś wymiana pompki sprzęgła ponieważ sprzęgło ślizgało nie było łatwo ale większych problemów nie było :lol:

: 27 maja 2012, 22:28
autor: kris00
Parę dni temu założyłem wtryskiwacze 216 i frajda z jazdy jest duużżżaaaa różnica między afn-ami jest kolosalna :-D pomimo że na 216 mam dawkę ustawioną 5,2 mg/R
Ale niestety rozleciała sie wczoraj pompa wody :-(

: 27 maja 2012, 22:54
autor: Animal0911
Bardzo ładny egzemplarz i wszystkie mody z gustem <bravo>

: 28 maja 2012, 15:01
autor: Niki20
kris00, pompa to 2godziny roboty i nie trzeba rozpinać rozrządu :!:

Jak z dymieniem jest teraz??

: 28 maja 2012, 15:08
autor: niebieski79
Niki20 pisze:Jak z dymieniem jest teraz??
Dołączam się do pytania, bo tez mnie to ciekawi.U kogo robiłeś przekładkę?