Audi B4 1.9TDI nowe felgi 17" i USY na tyle :]
: 27 sie 2012, 13:53
Witam
Jestem szczęśliwym posiadaczem Audi 80 B4 sedan z silnikiem 1.9 tdi. Siedzę na forum już od długiego czasu i w końcu przyszedł czas pokazać swoje auto forumowiczom. Auto jest z 94 roku, ale modelowo 93 rok czyli na przepływomierzu Bosch (już po przekładce na Pierburga). Samochód nabyłem w 2005 roku w komisie z przebiegiem 248 tyś. Km. Przez 7 lat zrobiłem 120 tyś. Km. Bez żadnych problemów, auto nigdy mnie nie zawiodło.
Na wyposażeniu ogólnie nic niema poza standardem w B4
W aucie zostało wymienione tak dużo elementów i części przez ten okres, że ciężko je wymienić wszystkie, skupię się nad najważniejszymi.
Mechanicznie:
Skrzynia biegów DHF z audi A4 110KM.
Wtryskiwacze z silnika AFN.
Zrobiony program przez firmę V-tech.
Zaślepiony EGR i wywalony katalizator.
Wymienione popychacze hydrauliczne, uszczelniacze zaworów.
Rozrząd wymieniany już 2 razy.
Wymieniono koło pasowe z nową śrubą i frezowaniem powierzchni wału silnika.
Wymieniłem rozrusznik na nowy.
Wymieniłem już 2 kompletne sprzęgła z wszystkimi łożyskami i uszczelnieniami.
Poduszki silnika nowe z ASO.
Została zregenerowana pompa wtryskowa (nowe uszczelki całej pompy).
Wymieniona została uszczelka pod głowicą plus nowe śruby głowicy.
Wymienione króćce przy głowicy oba na ori z ASO.
Wymieniony termostat na ori z ASO.
Wymieniona odma na ori z ASO.
Wymieniony N75 na ori z ASO.
Wymieniłem całe przewody paliwowe na miedziane.
Wymieniłem tarcze hamulcowe i klocki na BREMBO i FERODO już dwukrotnie.
Wymieniłem amortyzatory z przodu na SACHS gazowe.
Wymieniłem amortyzatory z tyłu na Bilstein gazowe.
Wymienione zaciski hamulcowe z S2 girling 60 plus nowe tarcze wentylowane.
Zamontowany ShortShifter
Zamontowany nowy zderzak ze spryskiwaczami reflektorów, ori przekaźnik plus zbiornik na 2 pompki.
O reszcie rzeczy mechanicznych jak linki hamulca ręcznego, łożyska w kołach, osłony przegubów, oleje i płyny, elementy zawieszenia i wiele innych nie będę pisał by nie zanudzać.
Wizualnie i audiowizualnie:
Kupiłem alufelgi firmy DEZENT 16” jeżdżę w lecie na oponach 205x50 R16 (sprzedane) obecnie sa felgi 16" z Audi competition, na zimę mam ORI alufelgi 10 ramienne na oponach 195x65 R15.
Obniżyłem auto o 35mm sprężynami (nowe)
Zakupiłem oryginalne reflektory soczewkowe firmy HELLA plus listwy w zderzak do B4, a w nie poszły halogeny i kierunki.
Okazyjnie kupiłem pod kolor tylną klapę z ori oznaczeniami do mojego modelu z aluminiową lotka jak w competition.
Zamontowane pełne audio tzn. 2 wzmacniacze jeden 4 kanałowy JBL drugi 2 kanałowy SONY pod skrzynię, JBL napędza 2 przednie głośniki z tweeterami firmy HERTZ, zamontowane zostały w TASHKACH oryginalne do modelu B4. Wszystkim steruje wysoki model Clariona, modelu nie pamiętam piszę wszystko z głowy J . Położyłem do tego wysokiej jakości kable sygnałowe i zasilające.
Zamontowałem AC/BC (autocheck czeka na dokończenie kontroli świateł). BC natomiast dostał manetkę i działa jak powinien w TDI :p
Zamontowałem termometr ORI w licznik (ORI). Wymieniłem również podświetlenie licznika na diody SMD.
Zamontowałem dodatkowe zegary z wersji competition plus czujnik bańka (ORI).
Zamontowałem zegar doładowania BOOST.
Zamontowałem dodatkowe oświetlenie w rączkach ORI
Zamontowałem elektryczne szyby z przodu, lusterka.
Zamontowałem boczki parapety ostatni lift szary welur.
Zamontowałem Lampy USA/Japan w tylną klapę
Plany:
Przednie fotele RECARO z audi s3/C4.
Oto kilka fotek mojego pojazdu:
Zdjecia nowych boczków, elektryczne szyby, lusterka (lusterka pomalowane zostały pod kolor), nowe obicie podłokietnika:
cdn.
Jestem szczęśliwym posiadaczem Audi 80 B4 sedan z silnikiem 1.9 tdi. Siedzę na forum już od długiego czasu i w końcu przyszedł czas pokazać swoje auto forumowiczom. Auto jest z 94 roku, ale modelowo 93 rok czyli na przepływomierzu Bosch (już po przekładce na Pierburga). Samochód nabyłem w 2005 roku w komisie z przebiegiem 248 tyś. Km. Przez 7 lat zrobiłem 120 tyś. Km. Bez żadnych problemów, auto nigdy mnie nie zawiodło.
Na wyposażeniu ogólnie nic niema poza standardem w B4
W aucie zostało wymienione tak dużo elementów i części przez ten okres, że ciężko je wymienić wszystkie, skupię się nad najważniejszymi.
Mechanicznie:
Skrzynia biegów DHF z audi A4 110KM.
Wtryskiwacze z silnika AFN.
Zrobiony program przez firmę V-tech.
Zaślepiony EGR i wywalony katalizator.
Wymienione popychacze hydrauliczne, uszczelniacze zaworów.
Rozrząd wymieniany już 2 razy.
Wymieniono koło pasowe z nową śrubą i frezowaniem powierzchni wału silnika.
Wymieniłem rozrusznik na nowy.
Wymieniłem już 2 kompletne sprzęgła z wszystkimi łożyskami i uszczelnieniami.
Poduszki silnika nowe z ASO.
Została zregenerowana pompa wtryskowa (nowe uszczelki całej pompy).
Wymieniona została uszczelka pod głowicą plus nowe śruby głowicy.
Wymienione króćce przy głowicy oba na ori z ASO.
Wymieniony termostat na ori z ASO.
Wymieniona odma na ori z ASO.
Wymieniony N75 na ori z ASO.
Wymieniłem całe przewody paliwowe na miedziane.
Wymieniłem tarcze hamulcowe i klocki na BREMBO i FERODO już dwukrotnie.
Wymieniłem amortyzatory z przodu na SACHS gazowe.
Wymieniłem amortyzatory z tyłu na Bilstein gazowe.
Wymienione zaciski hamulcowe z S2 girling 60 plus nowe tarcze wentylowane.
Zamontowany ShortShifter
Zamontowany nowy zderzak ze spryskiwaczami reflektorów, ori przekaźnik plus zbiornik na 2 pompki.
O reszcie rzeczy mechanicznych jak linki hamulca ręcznego, łożyska w kołach, osłony przegubów, oleje i płyny, elementy zawieszenia i wiele innych nie będę pisał by nie zanudzać.
Wizualnie i audiowizualnie:
Kupiłem alufelgi firmy DEZENT 16” jeżdżę w lecie na oponach 205x50 R16 (sprzedane) obecnie sa felgi 16" z Audi competition, na zimę mam ORI alufelgi 10 ramienne na oponach 195x65 R15.
Obniżyłem auto o 35mm sprężynami (nowe)
Zakupiłem oryginalne reflektory soczewkowe firmy HELLA plus listwy w zderzak do B4, a w nie poszły halogeny i kierunki.
Okazyjnie kupiłem pod kolor tylną klapę z ori oznaczeniami do mojego modelu z aluminiową lotka jak w competition.
Zamontowane pełne audio tzn. 2 wzmacniacze jeden 4 kanałowy JBL drugi 2 kanałowy SONY pod skrzynię, JBL napędza 2 przednie głośniki z tweeterami firmy HERTZ, zamontowane zostały w TASHKACH oryginalne do modelu B4. Wszystkim steruje wysoki model Clariona, modelu nie pamiętam piszę wszystko z głowy J . Położyłem do tego wysokiej jakości kable sygnałowe i zasilające.
Zamontowałem AC/BC (autocheck czeka na dokończenie kontroli świateł). BC natomiast dostał manetkę i działa jak powinien w TDI :p
Zamontowałem termometr ORI w licznik (ORI). Wymieniłem również podświetlenie licznika na diody SMD.
Zamontowałem dodatkowe zegary z wersji competition plus czujnik bańka (ORI).
Zamontowałem zegar doładowania BOOST.
Zamontowałem dodatkowe oświetlenie w rączkach ORI
Zamontowałem elektryczne szyby z przodu, lusterka.
Zamontowałem boczki parapety ostatni lift szary welur.
Zamontowałem Lampy USA/Japan w tylną klapę
Plany:
Przednie fotele RECARO z audi s3/C4.
Oto kilka fotek mojego pojazdu:
Zdjecia nowych boczków, elektryczne szyby, lusterka (lusterka pomalowane zostały pod kolor), nowe obicie podłokietnika:
cdn.