Strona 1 z 2

Srebrna B4 - oryginalny stan

: 13 wrz 2012, 21:23
autor: tomek83
Prezentuję wam ostatni nabytek - srebrne B4 zachowane w oryginale, bezwypadkowe, niemalowane, wnętrze w stanie nieomal fabrycznym (200 tyś przebiegu). Silnik 2.0 ABT - nigdy nie widział LPG. Rocznik 1994, pierwsza rejestracja maj 1994 - sprowadzony do Polski ok. roku temu. Kupiony od podobnego mi pasjonata :-P

Lakier chyba jeden z ładniejszych w B4 - Crystal Silver (LY7T)

Wyposażenie raczej ubogie:
- elektryczny szyberdach,
- wspomaganie,
- centralny zamek,
- oryginalny alarm.

Plany:

- drobne naprawy mechaniczne (zlikwidowanie przecieku oleju spod uszczelki głowicy - typowa przypadłość ABT),
- wymiana węża chłodnicy,
- naprawa oryginalnego radia

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: 13 wrz 2012, 23:18
autor: Bezimienny
Jeśli wierzysz w przebieg 200tys to współczuje, moge zagwarantować że ma więcej, ale jeśli stan dobry to nie ma co wybrzydzać. Ładny golas naprawde masz co modzić.

: 13 wrz 2012, 23:20
autor: GerB3
Piękna seryjna B4, nic w niej nie zmieniaj, tylko dbaj, może tylko jakaś polerka lakieru itd.

: 14 wrz 2012, 08:39
autor: tomek83
Bezimienny pisze:Jeśli wierzysz w przebieg 200tys to współczuje, moge zagwarantować że ma więcej, ale jeśli stan dobry to nie ma co wybrzydzać.
Myślę że przebieg może być rzeczywisty (nie widać tego na zdjęciach ale wnętrze jest naprawdę jak spod igły - jeszcze nie widziałem takiej B4).
GerB3 pisze:Piękna seryjna B4, nic w niej nie zmieniaj, tylko dbaj, może tylko jakaś polerka lakieru itd.
Tego się trzymam - zachowam jej stan fabryczny. ;-)

: 14 wrz 2012, 09:29
autor: tomekk666
Bardzo ładnie utrzymany egzemplarz ;-) Tapicerka jedyna w swoim rodzaju i co za tym idzie ciezko dostępna jeżeli ma się coś poniszczonego, ale u Ciebie widze, że jest wszystko <ok> Życzę bezproblemowego użytkowania :-)

: 14 wrz 2012, 15:50
autor: tomek83
Jak będę miał chwilę wolnego to pstryknę nieco więcej fotek, w szczególności wnętrza - bo jest po prostu piękne ;-)

: 14 wrz 2012, 16:39
autor: Pieterb
Ładna seria i kolorek jak u mnie <ok> też czekam na więcej <ptryk>

: 14 wrz 2012, 17:44
autor: Tigeros
Fajna seria, tylko dbać. Dziwne, że nie masz odblasków na wewnętrznej części drzwi. Powodzenia <ok>

: 16 wrz 2012, 19:59
autor: gunia256
Widziałem to B4 na alledrogo. Masz taką samą tapicerkę jak ja :-) . Mało spotykaną. Możesz sprzedać mi fotel pasażera, bo poprzedni właścicel założył sobie inny podgrzewany a z originalnym nie wiem co zrobił. Po jakimś czasie na pewno wyjdą Ci jakieś drobne lub większe naprawy, ale to normalne a jak porównanie B4 do B5? Komfort jazdy i tak dalej? Jesteś zawiedziony B4?

: 16 wrz 2012, 20:17
autor: tomek83
Fotela ci nie sprzedam, nie zdekompletuję idealnej tapicerki jaka w niej jest ;-)

Co do komfortu B4 - jest jak najbardziej w porządku. B5 nieco lepiej się prowadzi (wiadomo - wielowahaczowe zawieszenie). Ale już drugi raz te wahacze w B5 muszę zmieniać, więc wolę już prowadzenie B4 i brak ciągłych problemów z zawieszeniem.

Gazu zakładać nie planuję, silnik pracuje bardzo ładnie i nie chcę go męczyć gazem. :-)

: 16 wrz 2012, 21:08
autor: gunia256
Gazu nie zakładaj jak dużo nie podrużujesz. Spali Ci z 13 nawet 14 gaziwa a benzyny zawsze bierze mniej. Zrób trochę kilometrów i zobacz czy nie bierze Ci oleju. Ja miałem taki problem pomimo teoretycznie małego przebiegu. Teraz mam już spokój a jaki olej masz wlany?

: 16 wrz 2012, 22:58
autor: tomek83
Olej niedawno zmieniony przez poprzedniego właściciela (ok. 5 tyś. km temu) - Mobil 10W40, ale ja zaleję Valvoline Maxlife 10W40 przy następnej wymianie. Ale to już po wymianie uszczelki pod głowicą (podcieka w newralgicznym miejscu ABT - przy tym wyoblonym kanale olejowym pośrodku głowicy od strony świec)

: 16 wrz 2012, 23:14
autor: Tigeros
gunia256 pisze:Gazu nie zakładaj jak dużo nie podrużujesz. Spali Ci z 13 nawet 14 gaziwa a benzyny zawsze bierze mniej. Zrób trochę kilometrów i zobacz czy nie bierze Ci oleju. Ja miałem taki problem pomimo teoretycznie małego przebiegu.
11, max 12 w cyklu mieszanym z większym naciskiem na miasto. ;-) W takim "idiotoodpornym" silniku jakim jest ABT, gaz nie straszny. No ale jak kto woli, ja tam np. wolę jeździć taniej. :-) Moja ma prawie 280tyś, gaz założony przy 150, oleju nie bierze ani nigdy nie brała <ok> Jak ktoś mi mówi, że gaz mi męczy auto to padam ze śmiechu :-D

: 17 wrz 2012, 10:46
autor: gunia256
Tighe pisze:
gunia256 pisze:Gazu nie zakładaj jak dużo nie podrużujesz. Spali Ci z 13 nawet 14 gaziwa a benzyny zawsze bierze mniej. Zrób trochę kilometrów i zobacz czy nie bierze Ci oleju. Ja miałem taki problem pomimo teoretycznie małego przebiegu.
11, max 12 w cyklu mieszanym z większym naciskiem na miasto. ;-) W takim "idiotoodpornym" silniku jakim jest ABT, gaz nie straszny. No ale jak kto woli, ja tam np. wolę jeździć taniej. :-) Moja ma prawie 280tyś, gaz założony przy 150, oleju nie bierze ani nigdy nie brała <ok> Jak ktoś mi mówi, że gaz mi męczy auto to padam ze śmiechu :-D
Wiesz jeśli będzie używał jako drugiego auta to gaz mu nie potrzebny. Ja abt kupiłe tylko i wyłąncznie dla gazu. Mam ją 3 lata i absolutnie żadnych problemów- szarpania, wystrzałów i tak dalej. Co innego jakbym kupił Golfa IV czy B6 z silnikiem 1.8t- wtedy gazu na pewno bym nie zakładał. Wcześniej miałem felicie 1.3 z gazem i cały czas się z nią coś działo a z abt spokój święty.

: 17 wrz 2012, 11:17
autor: tomek83
Auto gazu nie zobaczy, ma zostać w oryginale :-P

Wkrótce wezmę sie za drobne naprawy typu wymiana uszczelki pod głowicą, naprawa wskaźnika paliwa, wylanego zegarka.

To auto jest bardziej zadbane od mojego B5 muszę przyznać ;-) Choć i mojemu B5 niczego nie brakuje, nie miał żadnych przejść blacharskich, ma oryginalny lakier itp. - ale nie jest aż tak wychuchany jak to B4.

Wiedziałem że trochę przepłacam za niego, ale jakoś nie mogłem się powstrzymać :-P