Strona 1 z 31

[B4 quattro 4.2 V8 ABZ BITURBO] Zdjęcia str.29

: 26 wrz 2012, 00:09
autor: kuba411vm
Witam.
Chciałbym przedstawić swój projekt. Nie mam w tym zbyt wielkiego doświadczenia, więc postaram się napisać podstawowe dane. B4 jest w moim posiadaniu już od 7 lat, seryjnie siedział motor 2.8 AAH.

MODEL: 80 B4 quattro

SILNIK: 4.2 V8 (ABZ)

MOC: 299 KM

MODY POD MASKA:
- Swap silnika z 2.8 AAH, na 4.2 V8 z A8 D2
- ECU seryjne + emulator IMMO

UKŁAD NAPĘDOWY:
- Koło zamachowe robione od podstaw
- Sprzęgło z RS4 B7 4.2 FSI
- Skrzynia 6 biegow z S2 ABY
- Wał Kardana z S2 ABY
- Dyferencjał z S2 ABY
- Najgrubsze półosie + przeguby występujące w B4 z S2 ABY
- Piasty 5x112 również z S2 ABY

ZAWIESZENIE:
-Spręzyny H&R -40/-40, Amortyzatory przód Billstein B6, Amortyzatory tył seria

UKŁAD HAMULCOWY:
Przód:
4 tłokowe BREMBO z MB ML AMG + tarcza 345 mm z MB ML AMG
Tył:
4 tłokowe BREMBO z BMW E39 V8 + przednia tarcza 303 mm z MB ML 2.7 CDI

Przewody w stalowym oplocie TRW na przedzie i tyle

Hydrauliczny ręczny spięty z fabryczną wajchą (wszystko ukryte pod fabrycznym tunelem)

Pompa hamulcowa z VW T4 25.4mm (największa jaka bez przeróbek pasuje pod fabryczne serwo)

WYDECH:
- Nowy układ wydechowy mojego pomysłu.
Odseparowany z obu głowic 2x55mm, X-pipe i trzy tłumiki przelotowe. Podwójna końcówka ze stali kwasoodpornej 2x75mm o ile dobrze pamiętam

DOLOT:
- Przerobiony Airbox z 2.8 AAH, z powiększonym wlotem + wkładka K&N

KOLA:
- Votex Bolero 17" 8J z Audi Cabrio B4
- aktualnie felgi pochodzące z RS6 C5 18" 8.5J (nie mylić ze zwykłymi S line) + Yokohama Parada Spec 2 214/40 Y

NADWOZIE:
- seria + zderzaki S2/Competition przód, tył
- soczewki HELLA z S2/RS2
- ramka grilla w czarnym macie

WNETRZE:
- seria + kierownica 3 ramienna z Coupe

AUDIO:
- seria włącznie z radiem


Dodatkowe dane:

Wyposażenie:
- skórzane fotele
- drewniane dekory
- AC, BC, dodatkowe zegary
- 4 x el. szyby
- el. lusterka
- grzane fotele
- el. szyberdach
- klimatronik (po klimie został tylko panel)
- tempomat (tymczasowo nieaktywny)
- tylna roleta
- pełne oświetlenie wnętrza, z podświetlanym lusterkiem w słoneczniku
- dodatkowe zegary
- to chyba tyle, mogłem o czymś zapomnieć


PLANY NA NAJBLIŻSZĄ PRZYSZŁOŚĆ:
montaż zalegających gadżetów m.in.
- nakładki na progi S2/RS2
- listwy gumowe na drzwi z S2/RS2
- klapa z lotką S2/Competition (jeszcze się waham, ale mam całą drugą, więc nie ma problemu z powrotem)
- dokładka DTM do przedniego zderzaka

- drugi Torsen z V8 D11

FOTY:

Najbardziej aktualne

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Koła przed malowaniem na starych gumach
Obrazek

Z sezonu 2013:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pod maską:
Obrazek

Heble:
Obrazek
Obrazek

Wydech:
Obrazek
Obrazek
Kilka aktualnych fotek:

Starsze foto:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dwa Rig Shot'y by Marcin Jagiellicz jeszcze przed zmianą zderzaków:


Obrazek

Obrazek


Kilka starych fotek z siostrą bliźniaczką :)


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Zdjęcia by Marcin Jagiellicz

Aktualne filmy:





Starsze filmy:





Pozdrawiam :)

: 26 wrz 2012, 00:17
autor: gornik
Piękne auto:) Aktualnie widzę już tylny zderzak jak należy.
Cóż mogę powiedzieć, więcej zdjęć poproszę.

: 26 wrz 2012, 00:24
autor: Murdzi
Fotki piękne, auto piękne, czego chcieć więcej? Pogratulować właścicielowi <piwo>

: 26 wrz 2012, 00:32
autor: Hołowczyc20
Aż mi ślina po brodzie cieknie :mrgreen: Gratuluje auta i chylę czoła za włożoną prace,czas i $$ <ok> <ok>

: 26 wrz 2012, 07:18
autor: Niki20
Świetne auto :!: Czekam na duużo więcej fot i jakieś ciekawe filmiki ;-)

Wszystko ze sobą tak współgra, ze szok. Z zewnątrz taka niby zwykła 80'tka na zmienionych zderzakach i niższym zawiasie, otwierasz maskę a tu zonk :mrgreen:

: 26 wrz 2012, 07:26
autor: Marcin19l
piękna jest, zawsze mi się te felgi podobały o silniku już nie mówiąc ;-) lakierek oryginalny że tak sie świeci ??

: 26 wrz 2012, 07:37
autor: Tigeros
Wypowiedziałem się już na forum ATT, fajnie, że tutaj też założyłeś temacik <ok>
Mam nadzieje, że kolega od białej 90 4.2 też się pochwali :mrgreen:

: 26 wrz 2012, 07:48
autor: gibaj
jeszcze ci mało koni? :mrgreen:

: 26 wrz 2012, 08:16
autor: GSF
Auto znane z innego forum i ciągle miażdzy mi system <ok>
Pod maską wygląda tak jakby wyjechało w tym stanie z fabryki :roll:

: 26 wrz 2012, 08:59
autor: arwam
bardzo dobry projekt. nie ma druciastwa, nie tak jak u mnie :lol:

a na poważnie. podoba mi się to że auto nie jest sztucznie upiększane pomimo bardzo dużej, mocy. chwali się również to że i pod maską wygląda niemal jak seria.
mam takie pytanie z ciekawości, ile to waży i jak jeździ? chodzi mi o suche cyferki. choc i tak napewno zamiata to szczeże powiem że przy mniejszej masie auta a większym momencie obrotowym przerabiało się auta o podobnych mocach , u Ciebie jest duży pluś że możesz długi czas jechać z gazem w podłodze jeśli jest wszystko jak należy, u mnie chwila butowania i spokojna jazda bo silnik się błyskawicznie grzeje.

: 26 wrz 2012, 09:17
autor: Rychu82
przy takim motorze to filmik konieczny <ok>

a lata to bokiem na suchym po zakrętach?

: 26 wrz 2012, 09:45
autor: lider600
fura robi robote:)wygląda tak niepozornie a wymiatacz jakich mało:)
powodzonka dalej
<ok>

: 26 wrz 2012, 10:00
autor: Mongolski
Gratki Panie -auto "zmacane" na bielawie -masz gusta. <ok>

: 26 wrz 2012, 10:18
autor: Daniel Choros
super auto <bravo> pogratulować :-)

: 26 wrz 2012, 10:19
autor: garry99
:shock: Jest co podziwiac :-D