AUDI 80 B4 2.0E ABK 115km | by Łukasz ;)
: 11 paź 2012, 22:34
[center]Siema!
Z tej strony Łukasz . Dużo wam to zapewne nie powie, lecz od czegoś trzeba zacząć. Może pojadę prosto z mostu, krótko na temat i od początku.
Jak już wspomniałem, przy porodzie otrzymałem imię Łukasz, z którego jestem zadowolony:). Nazwiska zdradzać chyba nie muszę, zresztą to nie istotne. Jestem z trójmiasta, urodziłem się w Gdańsku, a moje miejsce zamieszkania to Tczew (k. Gdańska), ale to nie siebie miałem tu opisywać więc koniec tych smętów.
Audicę przejąłem po tacie, jeździł on ją bardzo dużo, wyjazdy z pracy, dojazdy do klientów itp., stąd dosyć olbrzymi przebieg (nie pamiętam, potem wpisze). Sprowadzona z niemiec trafiła prosto na autohandel i do rąk ojca (rok 2004). Z Jego opowieści wynika, że prosto po wyjeździe od handlarzy trzeba było już inwestować (nie wiem dokładnie dlaczego), ale mniejsza o to.
Audi 80 sedan z roku 1992 (B4) w kolorze czarnym z silnikiem benzynowym o pojemności 2 litrów i mocy 115km o oznaczeniu silnika ABK, E. Skrzynia biegów manualna. Dodatkowo posiada hak oraz instalacje LPG wbite w dowód.
Wyposażenie fabryczne (+ stan po modach taty:D):
Szyberdach,
Hak,
Tapicerka welurowa,
Skórzany pokrowiec na kierownicę,
Elektryczne szyby przód,
Elektryczne lusterka,
Wspomaganie kierownicy,
Alufelgi Borbet 16'
i mój ulubiony Spojler tył.
Być może o czyms zapomniałem :->
A teraz coś dla oka. Co prawda już jeździłem, ale nie inwestowałem ;P Wypad z (wtedy jeszcze dziewczyną) narzeczoną
Teraz czas na moje wymysły 8-)
Nowe/zregenerowane lampy przód + ramka w czarny mat,
Kierunki dymione Depo,
Lampy tył na czarno folią,
Ciemne szyby tył i tylne boki,
Naklejka klubowa audi80.pl (montaż na dniach),
Odświeżyć, pomalować klamki w drzwiach (wyblakły),
Ringi w zegary,
Kierownica trójramienna Audi (?), póki co skromny pokrowiec, wpadł mi w oko (zdjęcie miniaturka będzie wkrótce),
Mieszek niebieski z czarną nicią (miało być odwrotnie, przyszło tak ) ,
Gałka zmiany biegów,
Ramka chrom skrzyni biegów ,
Chrom nakładka na tłumik ,
Usunięte emblematy "Audi 80 2.0 E" z tylnej klapy ,
Ramki pod tablice w kolorze czarnym bez zbędnych reklam i napisów,
Listwy boczne na drzwi, chrom do usunięcia,
Listwy chrom na grill lepszy pomysł :!:, wywalone listwy + ramka w czarny mat :!: ,
Radio JVC ,
Skrzynia basowa + wzmak,
Central zamek na pilota domowego sposobu (dla ciekawskich info kiedyś:)),
Nakładki na pedały, styl czarny/chrom ,
Nowe dywaniki gumowe na zime,
Używane zimówki, przełożenie letnich felg do nich i w kolor: biały (ciekawy kontrast na zimę, black&white)
Na lato na pewno jakaś dobra felga z rantem 17', możliwe, że pójdzie w kolor,
Zapach Dr. Marcus New Car Atomizer mmm..
Zobaczymy ile uda się zrobić i na ile pieniążki pozwolą.
Tu będą ostatnie naprawy mechaniczne:
----
i ogólnie temat rozwinięty, ale nie do końca...
C.D.N.
PS
Macie coś na deser :lol:
_______________________
Tutaj na 100% jeszcze coś będzie, narazie brak czasu
Na razie jedna fota z sesji, dla pierwszych ewentualnych ocen na początek...
Pozdrawiam <ok>
[/center]
Z tej strony Łukasz . Dużo wam to zapewne nie powie, lecz od czegoś trzeba zacząć. Może pojadę prosto z mostu, krótko na temat i od początku.
Jak już wspomniałem, przy porodzie otrzymałem imię Łukasz, z którego jestem zadowolony:). Nazwiska zdradzać chyba nie muszę, zresztą to nie istotne. Jestem z trójmiasta, urodziłem się w Gdańsku, a moje miejsce zamieszkania to Tczew (k. Gdańska), ale to nie siebie miałem tu opisywać więc koniec tych smętów.
Audicę przejąłem po tacie, jeździł on ją bardzo dużo, wyjazdy z pracy, dojazdy do klientów itp., stąd dosyć olbrzymi przebieg (nie pamiętam, potem wpisze). Sprowadzona z niemiec trafiła prosto na autohandel i do rąk ojca (rok 2004). Z Jego opowieści wynika, że prosto po wyjeździe od handlarzy trzeba było już inwestować (nie wiem dokładnie dlaczego), ale mniejsza o to.
Audi 80 sedan z roku 1992 (B4) w kolorze czarnym z silnikiem benzynowym o pojemności 2 litrów i mocy 115km o oznaczeniu silnika ABK, E. Skrzynia biegów manualna. Dodatkowo posiada hak oraz instalacje LPG wbite w dowód.
Wyposażenie fabryczne (+ stan po modach taty:D):
Szyberdach,
Hak,
Tapicerka welurowa,
Skórzany pokrowiec na kierownicę,
Elektryczne szyby przód,
Elektryczne lusterka,
Wspomaganie kierownicy,
Alufelgi Borbet 16'
i mój ulubiony Spojler tył.
Być może o czyms zapomniałem :->
A teraz coś dla oka. Co prawda już jeździłem, ale nie inwestowałem ;P Wypad z (wtedy jeszcze dziewczyną) narzeczoną
Teraz czas na moje wymysły 8-)
Nowe/zregenerowane lampy przód + ramka w czarny mat,
Kierunki dymione Depo,
Lampy tył na czarno folią,
Ciemne szyby tył i tylne boki,
Naklejka klubowa audi80.pl (montaż na dniach),
Odświeżyć, pomalować klamki w drzwiach (wyblakły),
Ringi w zegary,
Kierownica trójramienna Audi (?), póki co skromny pokrowiec, wpadł mi w oko (zdjęcie miniaturka będzie wkrótce),
Mieszek niebieski z czarną nicią (miało być odwrotnie, przyszło tak ) ,
Gałka zmiany biegów,
Ramka chrom skrzyni biegów ,
Chrom nakładka na tłumik ,
Usunięte emblematy "Audi 80 2.0 E" z tylnej klapy ,
Ramki pod tablice w kolorze czarnym bez zbędnych reklam i napisów,
Listwy boczne na drzwi, chrom do usunięcia,
Listwy chrom na grill lepszy pomysł :!:, wywalone listwy + ramka w czarny mat :!: ,
Radio JVC ,
Skrzynia basowa + wzmak,
Central zamek na pilota domowego sposobu (dla ciekawskich info kiedyś:)),
Nakładki na pedały, styl czarny/chrom ,
Nowe dywaniki gumowe na zime,
Używane zimówki, przełożenie letnich felg do nich i w kolor: biały (ciekawy kontrast na zimę, black&white)
Na lato na pewno jakaś dobra felga z rantem 17', możliwe, że pójdzie w kolor,
Zapach Dr. Marcus New Car Atomizer mmm..
Zobaczymy ile uda się zrobić i na ile pieniążki pozwolą.
Tu będą ostatnie naprawy mechaniczne:
----
i ogólnie temat rozwinięty, ale nie do końca...
C.D.N.
PS
Macie coś na deser :lol:
_______________________
Tutaj na 100% jeszcze coś będzie, narazie brak czasu
Na razie jedna fota z sesji, dla pierwszych ewentualnych ocen na początek...
Pozdrawiam <ok>
[/center]