[Audi 80 B4 2.6 V6 Quattro] Mieszek
: 13 paź 2012, 18:24
Audi 80 B4 2.6 V6 Quattro
Wyposażenie:
Climatronik
4 x el. szyby
el. i podgrzewane lusterka
2x AirBag
welurowa tapicerka
Halogeny w zderzaku
Tempomat
Podgrzewane przednie fotele
Lampki/rączki w suficie
Quattro
Zrobione:
Na chwile obecna udało mi sie dokonać jedynie napraw drobnych usterek takich jak:
Wymiana silent bloków,amortyzatorów,linki klamki zewnetrznej,wskaźniku paliwa.
Mam zamiar zrobić:
-polakierować tylna klape z orginalnym spoilerem - została wymieniona
-zrobić polerke całego samochodu
-szpilki pod kolektorem- Szpilki już zrobione a przy okazji nowe sprzęgło po tym jak trzeba było wyłożyć trochę kasy pocieszyła mnie wiadomość ze siedziało tam jeszcze oryginalne sprzęgło Audi po czym mam nadzieje ,że jest to egzemplarz który być może nie dał sobie skręcić licznika na granicy.
-lekki tuning zawieszenia
To są najbliższe plany co do samochodziku jak sie z tym uporam to bede dalej robić to co mi do glowy wpadnie
Pare fotek
Maska troche zmatowiała nie wiem czy to ma znaczenie ale powodem tego moga byc urwane szpilki kolektora co za tym idzie wydmuchana uszczelka i leci wszystko na maske od spodu.- ale nie jestem pewien tej teorii ocencię sami
Kupiłem fajne felgi (te na tylnej osi trochę je widać) ale okazało się ze nie pasują na przód przez napęd Quattro.Za bardzo wchodzą i blokują się na zaciskach.Planuje kupno jakiś fajnych oryginalnych 15 - jak ktoś z was ma na sprzedaż to chętnie obejrzę.
Tylna klapa była uszkodzona to postanowiłem od razu kupić nowa z lotką trzeba tylko pomalować.
Ostatnio wziąłem się za wymianę żaróweczek w środkowej konsoli efekt jest nie wyobrażalny w porównaniu z tym co było przedtem ze spalonymi. W nocy daje bardzo fajny efekt jak wszystko ładnie się podświetla.
08.2013
A więc tak pod koniec sierpnia zeszłego roku zdecydowałem się założyć sekwencje.
Instalacja założona w serwisie STAG na podzespołach:
Komputerek STAG-300 ISA 2
Reduktorek eksperymentalny AC dopiero 2/3 lata na rynku.
Wtryskiwacze Czerwone Hana
Podzespoły z wyższej półki ale na takich nie można narzekać na instalacje gazową oczywiście przy prawidłowym montażu.
Na tej instalacji można zejść ze spalaniem na 12,5 L gazu a przy dynamicznej jeździe 15 L.
11.2013
Długo się nie pocieszyłem nową instalacja przez pana w Astrze z MPWiK'u który wymusił pierwszeństwo na równorzędnym skrzyżowaniu i o to efekty nie ostrożnej jazdy:
Przy okazji trochę starej szpachli się wysypało
A o to sprawca zdarzenia
Długo oczekiwany moment po kłótniach z ubezpieczycielem Astry PZU
Efekt całego zajścia jest zadowalający
Chciałbym wszystkich przestrzec przed ubezpieczycielami nie dawajcie się im trzeba z nimi walczyć pisać odwołania a w ostateczności iść do sądu z miejsca są na przegranej pozycji a poniżej wypisze wam jak nasze PZU wyceniło moje wyposażenia dodatkowe:
Nazwa Elementu Wyposażenia Wartość zł
1.Podgrzewany fotel kierowcy 10
2.Podgrzewany fotel pasażera 10
3.Instalacja gazowa 1232
4.Klimatyzacja Automatyczna 103
5.Lakier metalizowany 27
6.Radioodtwarzacz CD 32
7.Spoiler tylny 19
8.Tarcze kół ze stopów lekkich 35
O tak sobie pogrywa z ludźmi PZU
Bezczelnie wypisują kwoty i zastanawiam się skąd mają takie ceny bo za felgi to bym dostał więcej na Skupie Metali Kolorowych. Z instalacja gazową to polecieli sobie w kulki totalnie.
Pamiętajcie trzeba z nimi walczyć.
Na dzisiaj to wszytko następnym razem postaram się wam pokazać te tarcze kół ze stopów lekkich po polerce którą zmamierzam robić jak zrobi się cieplej. Myślę ze oryginalna pełna felga Audi będzie sie ładnie prezentowała w polerowanym Aluminium.
04.2013
Przykro się zrobiło gdy samochód trzymał zbyt dużą temperaturę i niestety powodem tego były uszczelki pod głowicami.
Ale i to mnie nie zniechęciło to tego Klasyka i głowice zostały zregenerowane : planowanie,szlify,prowadnice i to wszystko co trzeba było zrobić po tylu latach należało się silniczkowi trochę regeneracji. Autko po naprawie chodzi o niebo lepiej jest mocniejsze z dolnych obrotów i ogólnie jest bardziej elastyczny.
Następny plan to Maglownica i Hamulce postaram się wrzucić trochę fotek.
Wyposażenie:
Climatronik
4 x el. szyby
el. i podgrzewane lusterka
2x AirBag
welurowa tapicerka
Halogeny w zderzaku
Tempomat
Podgrzewane przednie fotele
Lampki/rączki w suficie
Quattro
Zrobione:
Na chwile obecna udało mi sie dokonać jedynie napraw drobnych usterek takich jak:
Wymiana silent bloków,amortyzatorów,linki klamki zewnetrznej,wskaźniku paliwa.
Mam zamiar zrobić:
-polakierować tylna klape z orginalnym spoilerem - została wymieniona
-zrobić polerke całego samochodu
-szpilki pod kolektorem- Szpilki już zrobione a przy okazji nowe sprzęgło po tym jak trzeba było wyłożyć trochę kasy pocieszyła mnie wiadomość ze siedziało tam jeszcze oryginalne sprzęgło Audi po czym mam nadzieje ,że jest to egzemplarz który być może nie dał sobie skręcić licznika na granicy.
-lekki tuning zawieszenia
To są najbliższe plany co do samochodziku jak sie z tym uporam to bede dalej robić to co mi do glowy wpadnie
Pare fotek
Maska troche zmatowiała nie wiem czy to ma znaczenie ale powodem tego moga byc urwane szpilki kolektora co za tym idzie wydmuchana uszczelka i leci wszystko na maske od spodu.- ale nie jestem pewien tej teorii ocencię sami
Kupiłem fajne felgi (te na tylnej osi trochę je widać) ale okazało się ze nie pasują na przód przez napęd Quattro.Za bardzo wchodzą i blokują się na zaciskach.Planuje kupno jakiś fajnych oryginalnych 15 - jak ktoś z was ma na sprzedaż to chętnie obejrzę.
Tylna klapa była uszkodzona to postanowiłem od razu kupić nowa z lotką trzeba tylko pomalować.
Ostatnio wziąłem się za wymianę żaróweczek w środkowej konsoli efekt jest nie wyobrażalny w porównaniu z tym co było przedtem ze spalonymi. W nocy daje bardzo fajny efekt jak wszystko ładnie się podświetla.
08.2013
A więc tak pod koniec sierpnia zeszłego roku zdecydowałem się założyć sekwencje.
Instalacja założona w serwisie STAG na podzespołach:
Komputerek STAG-300 ISA 2
Reduktorek eksperymentalny AC dopiero 2/3 lata na rynku.
Wtryskiwacze Czerwone Hana
Podzespoły z wyższej półki ale na takich nie można narzekać na instalacje gazową oczywiście przy prawidłowym montażu.
Na tej instalacji można zejść ze spalaniem na 12,5 L gazu a przy dynamicznej jeździe 15 L.
11.2013
Długo się nie pocieszyłem nową instalacja przez pana w Astrze z MPWiK'u który wymusił pierwszeństwo na równorzędnym skrzyżowaniu i o to efekty nie ostrożnej jazdy:
Przy okazji trochę starej szpachli się wysypało
A o to sprawca zdarzenia
Długo oczekiwany moment po kłótniach z ubezpieczycielem Astry PZU
Efekt całego zajścia jest zadowalający
Chciałbym wszystkich przestrzec przed ubezpieczycielami nie dawajcie się im trzeba z nimi walczyć pisać odwołania a w ostateczności iść do sądu z miejsca są na przegranej pozycji a poniżej wypisze wam jak nasze PZU wyceniło moje wyposażenia dodatkowe:
Nazwa Elementu Wyposażenia Wartość zł
1.Podgrzewany fotel kierowcy 10
2.Podgrzewany fotel pasażera 10
3.Instalacja gazowa 1232
4.Klimatyzacja Automatyczna 103
5.Lakier metalizowany 27
6.Radioodtwarzacz CD 32
7.Spoiler tylny 19
8.Tarcze kół ze stopów lekkich 35
O tak sobie pogrywa z ludźmi PZU
Bezczelnie wypisują kwoty i zastanawiam się skąd mają takie ceny bo za felgi to bym dostał więcej na Skupie Metali Kolorowych. Z instalacja gazową to polecieli sobie w kulki totalnie.
Pamiętajcie trzeba z nimi walczyć.
Na dzisiaj to wszytko następnym razem postaram się wam pokazać te tarcze kół ze stopów lekkich po polerce którą zmamierzam robić jak zrobi się cieplej. Myślę ze oryginalna pełna felga Audi będzie sie ładnie prezentowała w polerowanym Aluminium.
04.2013
Przykro się zrobiło gdy samochód trzymał zbyt dużą temperaturę i niestety powodem tego były uszczelki pod głowicami.
Ale i to mnie nie zniechęciło to tego Klasyka i głowice zostały zregenerowane : planowanie,szlify,prowadnice i to wszystko co trzeba było zrobić po tylu latach należało się silniczkowi trochę regeneracji. Autko po naprawie chodzi o niebo lepiej jest mocniejsze z dolnych obrotów i ogólnie jest bardziej elastyczny.
Następny plan to Maglownica i Hamulce postaram się wrzucić trochę fotek.