AUDI 80 B4 sedan/limuzna 2.0 ABT z Malborka
: 21 lis 2012, 19:54
Witam serdecznie wszytskich forumowiczów w moim temacie
Model audi wszystkim znany polecany i lubiany więc postaram sie nie rozpisywać tylko przejdę od razu do opisu
Autko zakupione w 2005 roku czyli już 7 latek w rodzinie
Dane techniczne:
Model: 80 B4 2.0 ABT seryjnie 90 KM
Typ nadwozia: Sedan
Rocznik: 1994
Kolor: nie pamiętam kodów , ale jak dla mnie szary / grafitówy
Przebieg: 250 TYŚ KM. Sprawdzone oryginalne bez kręcenia.
Wyposażenie:
- 2x poduszka powietrzna
- elektryczny szyberdach
- centralny zamek
- ABS
- oryginalne fele 14" alufegli z letnimi oponami 205
- oryginalne fele 16" zimówe stalówki z zimowymi oponami 195
Audio:
- Radio RADIO TEVION CRM 2005 CD/MP3/USB/SD
- Głośnikiprzód deska rozdzielcza : 2x120Wat JVC 10cm
- Głośniki tył drzwi : 2x200 Wat MRS Basowe 16,5 cm
- Głośniki tył półka : 2x130 Wat Pionieer 13 cm
- Bagażnik : Tuba Basowa Samoróbka mierzona wyliczana z głośnikiem
Peiying PY-BL300A10 - 12" 2Ω/4Ω subwoofer serii ALIEN (600W)
- Wzmacniacz Blaupunkt GTA 4 SE 2011 4/3/2 kanałowy (jak narazie skrzynia podłączona pod dwa kanały na tył - zmostkowana)
MODYFIKACJE:
Oprócz audio które juz kupiłem i zrobiłem to tak naprawde wymieniłem mieszek zmiany biegów i tak naprawde nic więcej. Wszystko oryginalne w bardzo zadbanym stanie i oto mi chodzi jak najwiecej oryginału w wykończeniu.
PLANY:
- taschki na drzwi do tyłu i na drzwi do przodu
- dokupienie głosnników basowych MRS przekładam z tyłu do przodu a kupuje do tyłu
http://allegro.pl/gms-1765n-czy-morel-t ... 51493.html
- korytkowe dywaniki na zime
- i pewien bajer otwieranie pilotem
http://allegro.pl/sterownik-audi-80-100 ... 55474.html
- wymiana całego tłumika na niklowany wymiana końcówki tłumika ale bez przesadyzmów żeby dobrze wyglądało. Myślałem też o zrobieniu podwójnego wydechu i wsadzeniu końcówek od RS4
- na nowo chce obszyć tapicere
- wypiaskować felgi i dać nowy kolor , stalówki też przybajerzyć na inny kolor
- myślałem też o zawieszeniu gwintowanym
i to by było chyba na tyle bo nie chce przesadzić zbytnio.
Autko bez zadnej rdzy bez szwanków jeździ po Malborku. Chciałbym jakieś B$ quattro albo copupe ale szkoda z tym sie rozstawać. dołożenie napędu i silnika to dużo zabawy gdyby chociaż napęd był quattro albo chociaż v6 to by mi starczyło ale tak to mało mi a tak jak wspomniałem wcześniej szkoda ją sprzedać.
Fotki tak skromnie potem dorzuce więcej
Model audi wszystkim znany polecany i lubiany więc postaram sie nie rozpisywać tylko przejdę od razu do opisu
Autko zakupione w 2005 roku czyli już 7 latek w rodzinie
Dane techniczne:
Model: 80 B4 2.0 ABT seryjnie 90 KM
Typ nadwozia: Sedan
Rocznik: 1994
Kolor: nie pamiętam kodów , ale jak dla mnie szary / grafitówy
Przebieg: 250 TYŚ KM. Sprawdzone oryginalne bez kręcenia.
Wyposażenie:
- 2x poduszka powietrzna
- elektryczny szyberdach
- centralny zamek
- ABS
- oryginalne fele 14" alufegli z letnimi oponami 205
- oryginalne fele 16" zimówe stalówki z zimowymi oponami 195
Audio:
- Radio RADIO TEVION CRM 2005 CD/MP3/USB/SD
- Głośnikiprzód deska rozdzielcza : 2x120Wat JVC 10cm
- Głośniki tył drzwi : 2x200 Wat MRS Basowe 16,5 cm
- Głośniki tył półka : 2x130 Wat Pionieer 13 cm
- Bagażnik : Tuba Basowa Samoróbka mierzona wyliczana z głośnikiem
Peiying PY-BL300A10 - 12" 2Ω/4Ω subwoofer serii ALIEN (600W)
- Wzmacniacz Blaupunkt GTA 4 SE 2011 4/3/2 kanałowy (jak narazie skrzynia podłączona pod dwa kanały na tył - zmostkowana)
MODYFIKACJE:
Oprócz audio które juz kupiłem i zrobiłem to tak naprawde wymieniłem mieszek zmiany biegów i tak naprawde nic więcej. Wszystko oryginalne w bardzo zadbanym stanie i oto mi chodzi jak najwiecej oryginału w wykończeniu.
PLANY:
- taschki na drzwi do tyłu i na drzwi do przodu
- dokupienie głosnników basowych MRS przekładam z tyłu do przodu a kupuje do tyłu
http://allegro.pl/gms-1765n-czy-morel-t ... 51493.html
- korytkowe dywaniki na zime
- i pewien bajer otwieranie pilotem
http://allegro.pl/sterownik-audi-80-100 ... 55474.html
- wymiana całego tłumika na niklowany wymiana końcówki tłumika ale bez przesadyzmów żeby dobrze wyglądało. Myślałem też o zrobieniu podwójnego wydechu i wsadzeniu końcówek od RS4
- na nowo chce obszyć tapicere
- wypiaskować felgi i dać nowy kolor , stalówki też przybajerzyć na inny kolor
- myślałem też o zawieszeniu gwintowanym
i to by było chyba na tyle bo nie chce przesadzić zbytnio.
Autko bez zadnej rdzy bez szwanków jeździ po Malborku. Chciałbym jakieś B$ quattro albo copupe ale szkoda z tym sie rozstawać. dołożenie napędu i silnika to dużo zabawy gdyby chociaż napęd był quattro albo chociaż v6 to by mi starczyło ale tak to mało mi a tak jak wspomniałem wcześniej szkoda ją sprzedać.
Fotki tak skromnie potem dorzuce więcej