[8C NG] czyli pięciocylindrowy Gosiowóz by !StaSiu
: 21 gru 2012, 16:33
Witam.
Przedstawiam Wam auto mojej dziewczyny. Gosia nie ma jeszcze konta na forum, a ja jestem opiekunem auta, więc jestem również autorem tematu. Kupiony parę miesięcy temu w wiosce koło Oświęcimia, w kraju bodajże od 2005 roku.
MODEL: 80 B4 (8C)
ROK PROD.: 12.1992
SILNIK: 2.3 NG
SKRZYNIA BIEG.: 5 gang (oznaczenie muszę sprawdzić)
KOLOR: LY3H Laserrot
WYPOSAŻENIE:
ABS
centralny
wsp. kierownicy
el. szyby
el. szyberdach
el. i podgrzewane lusterka
UKŁ. HAMULCOWY:
Przód: seria 280x22mm
Tył: seria 245x10mm
FELGI
chwilowo stal 6jx15
UKŁ. WYDECHOWY:
kolektor 5-2-1, brak kata, brak 2 tłumików środkowych, końcowy 2.3
ZAWIESZNIE:
no name -60/60
MODY:
gleba 60/60
smoked halogenów
smoked reflektorów + pomarańczowe kierunki
wycięte środkowe tłumiki
NAPRAWY:
rozrząd
prawy przegub
łożyska amortyzatorów
nowa blenda
tuleje belki
akumulator
polerka lakieru
panewki
kopułka + palec
FOTKI:
zaraz po kupnie
z napraw:
Przedstawiam Wam auto mojej dziewczyny. Gosia nie ma jeszcze konta na forum, a ja jestem opiekunem auta, więc jestem również autorem tematu. Kupiony parę miesięcy temu w wiosce koło Oświęcimia, w kraju bodajże od 2005 roku.
MODEL: 80 B4 (8C)
ROK PROD.: 12.1992
SILNIK: 2.3 NG
SKRZYNIA BIEG.: 5 gang (oznaczenie muszę sprawdzić)
KOLOR: LY3H Laserrot
WYPOSAŻENIE:
ABS
centralny
wsp. kierownicy
el. szyby
el. szyberdach
el. i podgrzewane lusterka
UKŁ. HAMULCOWY:
Przód: seria 280x22mm
Tył: seria 245x10mm
FELGI
chwilowo stal 6jx15
UKŁ. WYDECHOWY:
kolektor 5-2-1, brak kata, brak 2 tłumików środkowych, końcowy 2.3
ZAWIESZNIE:
no name -60/60
MODY:
gleba 60/60
smoked halogenów
smoked reflektorów + pomarańczowe kierunki
wycięte środkowe tłumiki
NAPRAWY:
rozrząd
prawy przegub
łożyska amortyzatorów
nowa blenda
tuleje belki
akumulator
polerka lakieru
panewki
kopułka + palec
FOTKI:
zaraz po kupnie
z napraw: