AUDI 80 B4 ABK wymiana szyby czołowej
: 17 sty 2013, 13:07
Witam.
Od 03.2005 roku jestem posiadaczem AUDI 80 B4, więc już trochę tego czasu mineło. Auto kupione osobiście w Niemczech, jestem pierwszym właścicielem w kraju. Przyjechałem na kołach 1200 km, więc byłem bardzo zadowolony i w sumie jeszcze jestem że jeździ. <ok>
Data produkcji: 11.1991 rok
Silnik: 2.0 (85 KW /115 KM)
Skrzynia: manualna - 5 biegów
Typ nadwozia: sedan
Kolor: LZ6P
Auto w dniu zakupu posiadało:
wspomaganie
centralny zamek
manualne sterowanie lusterkami
manualny szyberdach
elektryczna regulacja reflektorów
obrotomierz
kierownica AUDI SPORT
welurowa tapicerka
podłokietnik w tylnej kanapie
grill KAMEI (bez znaczka)
zawieszenie Weitec - 40 (sprężyny + amortyzatory)
lampy tył Seima Black
halogeny soczewkowe
alumy SPEEDLINE
wydech REMUS (środkowy i końcowy)
Na obecną chwilę zostało zamontowane:
4 x elektryczne szyby (wiązka oryginalna)
elektryczne sterowane i podgrzewane lusterka (wiązka oryginalna)
ABS + wyłącznik (wiązka oryginalna)
chlapacze nowe (zakupione w serwisie)
przyciemnione szyby (wkładka)
ringi na zegarach
wymienione podświetlenie licznika i panelu na diodowe (czerwone)
termometr zewnętrzny
wymienione boczki pod elektryczne szyby
LPG ze względów ekonomicznych
Było jest
jest
Drewno na pokładzie:
Renowacja zacisków hamulcowych:
Konserwacja karoserii i jej elementów:
Prace wykonane w 2013 roku.
Wymiana paru części przy silniku:
- pasek rozrządu "Continental"
- rolka napinacza "SKF"
- śruba mocująca rolkę
- uszczelka pokrywy zaworów
- oring wałka rozrządu
Uzupełnienie stanu oleju w skrzyni biegów: Mobil Full syntetic 75W-90
Zacisk hamulcowy po zimie, wcześniej malowany farbą do zacisków podczas mycia bardzo ładnie schodzi osad z klocków hamulcowych.
Tak prezentują się zaciski i osłony w kolorze czerwonym widoczne przez alusy letnie.
I wiele innych rzeczy które będę z czasem dopisywał.
Od 03.2005 roku jestem posiadaczem AUDI 80 B4, więc już trochę tego czasu mineło. Auto kupione osobiście w Niemczech, jestem pierwszym właścicielem w kraju. Przyjechałem na kołach 1200 km, więc byłem bardzo zadowolony i w sumie jeszcze jestem że jeździ. <ok>
Data produkcji: 11.1991 rok
Silnik: 2.0 (85 KW /115 KM)
Skrzynia: manualna - 5 biegów
Typ nadwozia: sedan
Kolor: LZ6P
Auto w dniu zakupu posiadało:
wspomaganie
centralny zamek
manualne sterowanie lusterkami
manualny szyberdach
elektryczna regulacja reflektorów
obrotomierz
kierownica AUDI SPORT
welurowa tapicerka
podłokietnik w tylnej kanapie
grill KAMEI (bez znaczka)
zawieszenie Weitec - 40 (sprężyny + amortyzatory)
lampy tył Seima Black
halogeny soczewkowe
alumy SPEEDLINE
wydech REMUS (środkowy i końcowy)
Na obecną chwilę zostało zamontowane:
4 x elektryczne szyby (wiązka oryginalna)
elektryczne sterowane i podgrzewane lusterka (wiązka oryginalna)
ABS + wyłącznik (wiązka oryginalna)
chlapacze nowe (zakupione w serwisie)
przyciemnione szyby (wkładka)
ringi na zegarach
wymienione podświetlenie licznika i panelu na diodowe (czerwone)
termometr zewnętrzny
wymienione boczki pod elektryczne szyby
LPG ze względów ekonomicznych
Było jest
jest
Drewno na pokładzie:
Renowacja zacisków hamulcowych:
Konserwacja karoserii i jej elementów:
Prace wykonane w 2013 roku.
Wymiana paru części przy silniku:
- pasek rozrządu "Continental"
- rolka napinacza "SKF"
- śruba mocująca rolkę
- uszczelka pokrywy zaworów
- oring wałka rozrządu
Uzupełnienie stanu oleju w skrzyni biegów: Mobil Full syntetic 75W-90
Zacisk hamulcowy po zimie, wcześniej malowany farbą do zacisków podczas mycia bardzo ładnie schodzi osad z klocków hamulcowych.
Tak prezentują się zaciski i osłony w kolorze czerwonym widoczne przez alusy letnie.
I wiele innych rzeczy które będę z czasem dopisywał.