Strona 1 z 1

[Audi 80 B4 Quattro] AAH Black Limo by SASZA A1

: 20 lut 2013, 19:33
autor: SASZA A1
Witam wszystkich, chciałem pokazać swoje auto. Audi 2.8 quattro bez gazu kupione w listopadzie 2012 stan po kupnie jak i cena były niskie. Po kupnie konieczny był remont obu głowic bo auto nie miało mocy jak na 174 konie.W aucie było sportowe zawieszenie ale dla mnie było za nisko wiec zmieniłem na ori.

Wyposażenie:
- 4x el. szyby, el i grzane lustra, el szyberdach, el reg. świateł
- Klimatronik (chłodnica walnięta)
- Grzane fotele
- Procon ten
- ABS, Quattro, blokada tylnego mostu (sprawna)
- Dzielona tylna kanapa z otworem na narty(worka brak)
- 4 zagłówki
- Skórzana tapicerka

Co zostało zrobione:
- Remont obu głowic
- Wymiana gumy maglownicy
- Wymiana kolektorów wydechowych (stare były pęknięte, podejrzewam ze przez niskie zawieszenie)
- Wymiana zawieszenia na seryjne nowe(4x amory i 4 sprężyny)
- Wymiana alternatora
- Nowy rozrząd, olej filtry, płyn chłodniczy
- 4x nowe łożyska, tuleje na wahaczach, końcówki drążków, sworznie
- Otwarcie zatrzaśniętych drzwi tylnych
- Wymiana kierownicy na trójramienną

Co jeszcze trzeba zrobić:
- Wymienić chłodnice klimatyzacji
- Naprawić hamulec ręczny
- Wymienić zderzak przedni
- Zrobić poprawki lakiernicze
- Ogarnąć wydech
- Ogarnąć elektrykę i odchwaszczanie po poprzednich właścicielach i pewnie wiele innych rzeczy o których nie pamiętam.

Plany:
- AC/BC
- Gwint KW V2
- Jakieś kolo ze skręcanym rantem 17 lub 18 cali
- Jeździć jak najdłużej bez awarii :-P

Co do planów to wiadomo czas, kobieta i życie zweryfikuje :-)

Foty:
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek,

Sorry za foto ale szybko robiłem bo strasznie zimno było.

: 20 lut 2013, 20:03
autor: Krzysiek 84
Jedyny słuszny motor do <quattro>
Skóra, fura i komóra. Ładny sedanik i ciemny kolor <ok>

: 20 lut 2013, 20:05
autor: Tigeros
Plany dobre, baza świetna, pozostaje życzyć powodzenia :-)

: 20 lut 2013, 20:06
autor: garry99
Przy tak starych autach zawsze jest coś do zrobienia powoli sobie ogarniesz ;-) Chciałbym mieć taki środek u mnie :-)

: 20 lut 2013, 20:38
autor: Driver
Widzę że nie daleko mnie mieszkasz , po tablicach :D autko świetne i silniczek niczego sobie, powodzonka dla ciebie...

: 21 lut 2013, 00:10
autor: Bronek27
po co ci gwint jak za nisko było po zakupie i zmieniałeś na ori

: 21 lut 2013, 00:16
autor: Ganimadeus
Super furka powodzenia ;]

: 21 lut 2013, 09:41
autor: Mabrothrax
A variant 2 w ogóle jest do B4q ? Wydawało mi się, że tylko V1 produkują do naszych aut.

: 21 lut 2013, 10:33
autor: SASZA A1
Witam, dzieki za opinie. Gwint potrzebuje po to zebym mogl regulowac wysokosc, poza tym zima nie da sie jezdzic na glebie.Wydaje mi sie ze wszystkie varianty KW sa dostepne do b4q tylko jest jedna przeszkoda...cena :shock:

: 21 lut 2013, 11:15
autor: Mabrothrax
Z tego co pamiętam jak oglądałem katalog to widziałem tylko V1 do b4. Może coś przeoczyłem.

: 21 lut 2013, 12:30
autor: kuba411vm
Bardzo ładne auto i fajny wariant kolorystyczny. Lubię czarne nadwozie z czarnym skórzanym wnętrzem... Fajnie, że kolejne 2.8 q zostanie uratowane, jednak coraz mniej już ich widać...
Plany zacne, z ogarniania wydechu usunął bym dopisek "tdi style". Oryginalna dwururka z 2.8 jest na prawdę niebrzydka, przemyśl to!
Powodzenia!

: 21 lut 2013, 12:51
autor: SASZA A1
Dzieki. Kuba411vm chce zeby auto wygladem bylo jak najbardziej niepozorne dlatego chce emblemat 1.9 td i 2 koncowki fi 50 przypominajace wydech tdi. Twoje auto bez robi pranie mozgu mam nadzieje ze bedzie mi dane je obejrzec i posluchac.