B4 Quattro sedan ABK - swap na VR6 + T - bedzie grubo :)
: 18 mar 2013, 20:50
Hello.
Audi ('92) kupiłem z Łodzi zeszłej zimy (kto sprzedaje quattro w zimie ?? ) Było tanie, bo delikatnie pukniete w tylny bok (widac ze juz drugi raz w to samo miejsce - bedzie musial sie tym zajac dobry blacharz, bo jest troche poprawek oporcz tego blotnika). No i ABK na sekwencji - taniowoz jak sie patrzy
Z wyposazenia nie mam nic, poza elektrycznymi lusterkami - idealnie bo lekko i sie nie wkurzam ze sie cos zepsuje Nawet zagłówkoz z tyłu nie ma (ale sa sportsitze)
Na pierwszy ogien, zaraz po zalozeniu przednich sprezyn i zacisków z tarczami od Compi (dzieki dla Słonika i Mikołaja) poszło odpowiedniejsze koło:
ET15 jest kompletnie z czapy, ale nie ma tragedii. Moze delikatnie splanuje powieszchnie przylegania, wyjdzie cos kolo 17-18 ET wiec juz bedzie malina.
Potem wjechały (ja to nawet w dupowozie robie cos hardcorowo) stalowe tuleje san przednich i kute wachacze przednie od S2 (ktore sa idealnym uzupelnieniem tylnych gornych kutych wachaczy). Zdjec niestety nie mam bo robione bylo wieczorami po innych autach to juz na zdjecia nie mialem czasu.
Mam rowniez mocowania rozporki przedniej wyciete z S2, ale nie mam czasu jej zalozyc (musialbym przenosic AKU itp, a na to naprawde nie ma czasu )
Od okolicznego żula kupiłem tylny spoiler orginał Compi:
Jakis czas jezdzilem ze zderzakiem od Coupe w kolorze czerwonym, bo seryjny od B4 dostał psem, a akurat znajomy mi go oddał.
Potem, jak Mikołaja B4 trafilo na Quattro, "zajumałem" mu przedni zderzak:
Potem postanowiłem wcielic w zycie plan o jakim Słonik i Miko byli zagadywani przy kazdej rozmowie czy B3 front na lampach z mojej starej 90 V8, ale po malym liftingu. Zaczeło to wygladac tak:
(tu jeszcze przed lampami)
I po lampach:
Potem doszły pozycje przod w kierunki:
I w zasadzie na obecna chwile tyle modow, no moze poza dzisiejszym:
Plan na niedaleka przyszlosc:
- halogeny przod na czarno
- pozycje w tylne kierunki i w ta wolna przestrzen miedzy pozycja a przeciwmgielnym (ale jeszcze nie wymyslilem jak to zrobic)
- kierunek przez cale pol klapy, czyli mryga kierunek, pozycja, przeciwmgielne (5w) i ta wolna przestrzen (tez jeszcze nie wymyslilem, ale cos napewno ogarne )
- listweka pod lampami na bialo
- maska na bialo lub nie - zobaczymy
- zdjecie listew z drzwi
- tylny zderzak 2x coupe
- oklejnie tylnych lamp na czarno (zeby byl taki czarny pas z tyłu jak i z przodu)
Z blacharki to tyle, potem auto moze jechac do blacharza i zostac dopicowne.
Z planow na zawias/naped:
- zwrotnice przod i tył an duze łozysko i duzy przegub zewnetrzny
- hamulce przod 324mm, tył 300mm, wszystko na boxterze/911 lub co sie trafi
- wewnetrzne przeguby 108 tył, 3 palczaste przod
- skrzynia 0A3 (juz lezy)
- pod maska V8 BigT ok 700hp bez remontu, co bedzie pewnie wymagalo przeniesienie chlodnicy do kufra, bo zderzaka nie chce zmieniac na S2 a IC bedzie musialo byc spore
Zobaczymy jak sie uda to ogarnac czasowo, plany sa grube, ale brakuje kasy i czasu zeby robic wsio na raz (glownie kasy).
PS> Prosze nie zwracac uwagi na pasowanie - nie mam cierpliwosci, nie znam sie na tym, złozyłem tak zeby dało sie jezdzic i nic nie odpadlo.
Audi ('92) kupiłem z Łodzi zeszłej zimy (kto sprzedaje quattro w zimie ?? ) Było tanie, bo delikatnie pukniete w tylny bok (widac ze juz drugi raz w to samo miejsce - bedzie musial sie tym zajac dobry blacharz, bo jest troche poprawek oporcz tego blotnika). No i ABK na sekwencji - taniowoz jak sie patrzy
Z wyposazenia nie mam nic, poza elektrycznymi lusterkami - idealnie bo lekko i sie nie wkurzam ze sie cos zepsuje Nawet zagłówkoz z tyłu nie ma (ale sa sportsitze)
Na pierwszy ogien, zaraz po zalozeniu przednich sprezyn i zacisków z tarczami od Compi (dzieki dla Słonika i Mikołaja) poszło odpowiedniejsze koło:
ET15 jest kompletnie z czapy, ale nie ma tragedii. Moze delikatnie splanuje powieszchnie przylegania, wyjdzie cos kolo 17-18 ET wiec juz bedzie malina.
Potem wjechały (ja to nawet w dupowozie robie cos hardcorowo) stalowe tuleje san przednich i kute wachacze przednie od S2 (ktore sa idealnym uzupelnieniem tylnych gornych kutych wachaczy). Zdjec niestety nie mam bo robione bylo wieczorami po innych autach to juz na zdjecia nie mialem czasu.
Mam rowniez mocowania rozporki przedniej wyciete z S2, ale nie mam czasu jej zalozyc (musialbym przenosic AKU itp, a na to naprawde nie ma czasu )
Od okolicznego żula kupiłem tylny spoiler orginał Compi:
Jakis czas jezdzilem ze zderzakiem od Coupe w kolorze czerwonym, bo seryjny od B4 dostał psem, a akurat znajomy mi go oddał.
Potem, jak Mikołaja B4 trafilo na Quattro, "zajumałem" mu przedni zderzak:
Potem postanowiłem wcielic w zycie plan o jakim Słonik i Miko byli zagadywani przy kazdej rozmowie czy B3 front na lampach z mojej starej 90 V8, ale po malym liftingu. Zaczeło to wygladac tak:
(tu jeszcze przed lampami)
I po lampach:
Potem doszły pozycje przod w kierunki:
I w zasadzie na obecna chwile tyle modow, no moze poza dzisiejszym:
Plan na niedaleka przyszlosc:
- halogeny przod na czarno
- pozycje w tylne kierunki i w ta wolna przestrzen miedzy pozycja a przeciwmgielnym (ale jeszcze nie wymyslilem jak to zrobic)
- kierunek przez cale pol klapy, czyli mryga kierunek, pozycja, przeciwmgielne (5w) i ta wolna przestrzen (tez jeszcze nie wymyslilem, ale cos napewno ogarne )
- listweka pod lampami na bialo
- maska na bialo lub nie - zobaczymy
- zdjecie listew z drzwi
- tylny zderzak 2x coupe
- oklejnie tylnych lamp na czarno (zeby byl taki czarny pas z tyłu jak i z przodu)
Z blacharki to tyle, potem auto moze jechac do blacharza i zostac dopicowne.
Z planow na zawias/naped:
- zwrotnice przod i tył an duze łozysko i duzy przegub zewnetrzny
- hamulce przod 324mm, tył 300mm, wszystko na boxterze/911 lub co sie trafi
- wewnetrzne przeguby 108 tył, 3 palczaste przod
- skrzynia 0A3 (juz lezy)
- pod maska V8 BigT ok 700hp bez remontu, co bedzie pewnie wymagalo przeniesienie chlodnicy do kufra, bo zderzaka nie chce zmieniac na S2 a IC bedzie musialo byc spore
Zobaczymy jak sie uda to ogarnac czasowo, plany sa grube, ale brakuje kasy i czasu zeby robic wsio na raz (glownie kasy).
PS> Prosze nie zwracac uwagi na pasowanie - nie mam cierpliwosci, nie znam sie na tym, złozyłem tak zeby dało sie jezdzic i nic nie odpadlo.