Audi 80 B4 ABT by wh1sky
: 18 kwie 2013, 10:28
Witam. Czas się pochwalić moim już od dobrego pół roku "prawie czarnym" koniem.
DANE TECHNICZNE
Audi 80 B4
Rocznik: 1992
Silnik: ABT
KM: 90
WYPOSAŻENIE:
- wspomaganie kierownicy
- podłokietnik z tyłu
- szyberdach
- podgrzewana tylna szyba
I w zasadzie tyle.... auto w jednej z najprostszych wersji, korbotronik, jak to mówię... chyba maksymalnie podstawowa wersja, z tego, co się orientowałem. Mało do zepsucia.
HISTORY
Autko kupione pod koniec lata 2012 od znajomego, prowadzącego złomowanie pojazdów. Autko stało mu od roku na firmie. Historia poprzedniego "jeżdżącego" właściciela - zabrane prawko za jazdę na %, auto zanim zostało odholowane, stało sobie rok odłogiem - tyle wiem od znajomego. Drugi prawie rok stał u niego na placu. I jeszcze kwestia miesiąca bez ofert kupna, a poszedłby na zgniatarkę. "Pijący" własciciel raczej auta nie szanował (przód zawieszenia w zasadzie sama rdza i bida, amortyzatory pełniły tylko funkcję tego, że są, hamulce - sama rdza... zaczynały łapać w połowie, po przeszlifowaniu tarcz trochę lepiej, ale i tak było do wymiany... tyle dobrze, że blacha się w dobrym stanie zachowała), ale powoli robimy reanimację - szczegóły niżej.
NAPRAWIONE/WYMIENIONE
- Wkłady amortyzatorów wraz z tymi gumowymi elementami z góry (czy to uszczelki, tuleje czy co - zapomniałem, jak to się nazywa xD) - wkłady KAYABA
- tarcze i klocki na przodzie - ATE & ATE ^^
- w zasadzie nie licząc samych wachaczy, wszelkie części eksploatacyjne zawieszenia, które podlegają regularnym wymianom
- radio - wymieniona BETA VW na radio Panasonic z poprzedniego auta
- uzupełnione bezpieczniki - 1/3 w ogóle nie było
- tylny prawy bęben hamulcowy i łożyska
128tys
- wymienione uszczelniacze zaworowe
- wymieniony rozrząd
- wymieniona uszczelka klawiatury
- wymieniony filtr powietrza
- świece
- okablowanie świec
137tys:
- nowe opony całoroczne Kleber
- wymienione łożyska z przodu i z tyłu po prawej
- zregenerowany zacisk hamulcowy prawy
- wymieniony środkowy tłumik oraz elementy montażowe całego tłumika, ogólne spawanie, ogarnianie całości wydechu
- konserwacja podwozia
- częściowa konserwacja karoserii
- wymiana mieszka skrzyni biegów
139500:
- założona instalacja gazowa STAG II generacji
140200:
- wymienione sprzęgło (tarcza+zacisk+łożysko SACHS)
PLANY NA PRZYSZŁOŚĆ:
- wymiana uszczelniaczy zaworowych <ok>
- remont zawieszenia silniki i skrzyni biegów
- opony letnie <ok>
- LPG <ok>
- pokrowce na siedzenia
- wymiana mieszka skrzyni biegów <ok>
- poprawki lakiernicze
- wymiana standardowych głośników na coś lepszej jakości, może jakieś lepsze radio
[center]GALERIA[/center]
[center]powitanie wiosny - kwiecień 2013[/center]
[center] [/center]
Wszelkie zmiany i aktualizacje będę dla wygody dodawał do pierwszego postu.
DANE TECHNICZNE
Audi 80 B4
Rocznik: 1992
Silnik: ABT
KM: 90
WYPOSAŻENIE:
- wspomaganie kierownicy
- podłokietnik z tyłu
- szyberdach
- podgrzewana tylna szyba
I w zasadzie tyle.... auto w jednej z najprostszych wersji, korbotronik, jak to mówię... chyba maksymalnie podstawowa wersja, z tego, co się orientowałem. Mało do zepsucia.
HISTORY
Autko kupione pod koniec lata 2012 od znajomego, prowadzącego złomowanie pojazdów. Autko stało mu od roku na firmie. Historia poprzedniego "jeżdżącego" właściciela - zabrane prawko za jazdę na %, auto zanim zostało odholowane, stało sobie rok odłogiem - tyle wiem od znajomego. Drugi prawie rok stał u niego na placu. I jeszcze kwestia miesiąca bez ofert kupna, a poszedłby na zgniatarkę. "Pijący" własciciel raczej auta nie szanował (przód zawieszenia w zasadzie sama rdza i bida, amortyzatory pełniły tylko funkcję tego, że są, hamulce - sama rdza... zaczynały łapać w połowie, po przeszlifowaniu tarcz trochę lepiej, ale i tak było do wymiany... tyle dobrze, że blacha się w dobrym stanie zachowała), ale powoli robimy reanimację - szczegóły niżej.
NAPRAWIONE/WYMIENIONE
- Wkłady amortyzatorów wraz z tymi gumowymi elementami z góry (czy to uszczelki, tuleje czy co - zapomniałem, jak to się nazywa xD) - wkłady KAYABA
- tarcze i klocki na przodzie - ATE & ATE ^^
- w zasadzie nie licząc samych wachaczy, wszelkie części eksploatacyjne zawieszenia, które podlegają regularnym wymianom
- radio - wymieniona BETA VW na radio Panasonic z poprzedniego auta
- uzupełnione bezpieczniki - 1/3 w ogóle nie było
- tylny prawy bęben hamulcowy i łożyska
128tys
- wymienione uszczelniacze zaworowe
- wymieniony rozrząd
- wymieniona uszczelka klawiatury
- wymieniony filtr powietrza
- świece
- okablowanie świec
137tys:
- nowe opony całoroczne Kleber
- wymienione łożyska z przodu i z tyłu po prawej
- zregenerowany zacisk hamulcowy prawy
- wymieniony środkowy tłumik oraz elementy montażowe całego tłumika, ogólne spawanie, ogarnianie całości wydechu
- konserwacja podwozia
- częściowa konserwacja karoserii
- wymiana mieszka skrzyni biegów
139500:
- założona instalacja gazowa STAG II generacji
140200:
- wymienione sprzęgło (tarcza+zacisk+łożysko SACHS)
PLANY NA PRZYSZŁOŚĆ:
- wymiana uszczelniaczy zaworowych <ok>
- remont zawieszenia silniki i skrzyni biegów
- opony letnie <ok>
- LPG <ok>
- pokrowce na siedzenia
- wymiana mieszka skrzyni biegów <ok>
- poprawki lakiernicze
- wymiana standardowych głośników na coś lepszej jakości, może jakieś lepsze radio
[center]GALERIA[/center]
[center]powitanie wiosny - kwiecień 2013[/center]
[center] [/center]
Wszelkie zmiany i aktualizacje będę dla wygody dodawał do pierwszego postu.