[80 B4] 1Z+ by M4teusz
: 15 lip 2013, 12:51
Audiczkę kupiłem w listopadzie ubiegłego roku i narazie zrobione 20 tys. bez najmniejszych problemów.
A więc:
80 B4 1Z z 94r. Pierburg
-kubełkowe fotele
-Wspomaganie kierownicy
-Welurowa tapicerka
-Halogeny
-Centralny zamek
-Autoalarm
-ABS
-Elektryczny szyberdach
Od zakupu zrobione:
-Przekładka Bosch >>> Pierburg (tym się zajął MUNIOR)
-Wtryski z 2.5 TDI 0,216
-Komputer 16 bit z nową mapą od kostrza
-Wymienione wszystkie filtry + olej Valvoline 5W40 Dura Blend + Militec-1
-Wymieniony płyn hamulcowy ATE
-założony obrotomierz i wyświetlacz temp. zew.
-podgrzewane lusterka
-dołożony sterownik centralnego zamka
-dodatkowe zegary + zegar doładowania
-wycięty KAT
-zaślepiony EGR
-Nowa chłodnica (stara ciekła)
-2x przegub zew. Spidan
-2x sworzeń wahacza Lemforder
-2x końcówka drążka kier. Lemforder
-4x tuleja wahacza przód Lemforder
-2x tuleja tylnej belki Lemforder
-2x poduszka przednich amortyzatorów Lemforder
-4x tuleje sanek Lemforder
-Tarcze hamulcowe + klocki zestaw na tył- TRW
-N75 Pierburg
-Amortyzatory Sachs + odboje + osłony
-Olej w skrzyni Valvoline 75W90 Max Life
-Akumulator VARTA Blue Dynamic
-Założone w drzwi głośniki wysokotonowe JBL + zwrotnice.
-Xenon H3 3000 w halogenach.
-Zestaw naprawczy napinacza paska wielorowkowego z ASO.
-Koło pasowe paska wielorowkowego Corteco.
-Nowe przewody hamulcowe TRW + zestawy naprawcze zacisków (nowe tłoczki, gumki itp)
-2x łącznik drążka stabilizatora Ruville.
-Swap hamulców z litych 280mm na wentylowane 280mm z wersji 2.6 V6.
-Tarcze hamulcowe wentylowane + klocki zestaw na przód ATE
-Podświetlenie zegarów, przycisków w desce i dodatkowych zegarów na czerwonych diodach SMD.
-Czerwony poliuretan w przednich wahaczach.
-Światło STOP na półce z A8 D2.
-Tempomat z ori manetką.
A więc:
80 B4 1Z z 94r. Pierburg
-kubełkowe fotele
-Wspomaganie kierownicy
-Welurowa tapicerka
-Halogeny
-Centralny zamek
-Autoalarm
-ABS
-Elektryczny szyberdach
Od zakupu zrobione:
-Przekładka Bosch >>> Pierburg (tym się zajął MUNIOR)
-Wtryski z 2.5 TDI 0,216
-Komputer 16 bit z nową mapą od kostrza
-Wymienione wszystkie filtry + olej Valvoline 5W40 Dura Blend + Militec-1
-Wymieniony płyn hamulcowy ATE
-założony obrotomierz i wyświetlacz temp. zew.
-podgrzewane lusterka
-dołożony sterownik centralnego zamka
-dodatkowe zegary + zegar doładowania
-wycięty KAT
-zaślepiony EGR
-Nowa chłodnica (stara ciekła)
-2x przegub zew. Spidan
-2x sworzeń wahacza Lemforder
-2x końcówka drążka kier. Lemforder
-4x tuleja wahacza przód Lemforder
-2x tuleja tylnej belki Lemforder
-2x poduszka przednich amortyzatorów Lemforder
-4x tuleje sanek Lemforder
-Tarcze hamulcowe + klocki zestaw na tył- TRW
-N75 Pierburg
-Amortyzatory Sachs + odboje + osłony
-Olej w skrzyni Valvoline 75W90 Max Life
-Akumulator VARTA Blue Dynamic
-Założone w drzwi głośniki wysokotonowe JBL + zwrotnice.
-Xenon H3 3000 w halogenach.
-Zestaw naprawczy napinacza paska wielorowkowego z ASO.
-Koło pasowe paska wielorowkowego Corteco.
-Nowe przewody hamulcowe TRW + zestawy naprawcze zacisków (nowe tłoczki, gumki itp)
-2x łącznik drążka stabilizatora Ruville.
-Swap hamulców z litych 280mm na wentylowane 280mm z wersji 2.6 V6.
-Tarcze hamulcowe wentylowane + klocki zestaw na przód ATE
-Podświetlenie zegarów, przycisków w desce i dodatkowych zegarów na czerwonych diodach SMD.
-Czerwony poliuretan w przednich wahaczach.
-Światło STOP na półce z A8 D2.
-Tempomat z ori manetką.