Strona 1 z 1

[80 B4 ABT] Zwykła, niezawodna oraz bezawaryjna!

: 10 wrz 2013, 18:01
autor: w.rodak
Witam,

Chciałbym przedstawić egzemplarz 80-stki, który wiernie służy nam w rodzinie już od 2004 roku. Samochód jest w ciągłej eksploatacji i przez ten cały okres nigdy nas nie zawiódł. Kilka dni po zakupie, Audi została wyposażona w instalację gazową z której korzystamy do dnia dzisiejszego. Nadal jesteśmy zadowoleni z komfortu jazdy oraz niezawodności tego auta. Wiele osób zwraca uwagę na dobrze zachowaną powłokę lakierniczą. Reasumując, jest to kolejny egzemplarz potwierdzający dobre zdanie i opinie kierowców na temat tego modelu.

Moim głównym celem jest dbanie i pielęgnowanie, aby samochód wyglądał w dalszym ciągu dobrze. Kilka dni temu nałożyłem na lakier pastę K2 "Turbo". W przyszłości, mam zamiar kupić środek do nadania intensywnego czarnego koloru plastikom oraz założenie halogenów.

[center]Obrazek[/center]

Główne .nfo:

:arrow: Rok produkcji - 1992
:arrow: Silnik 2.0 ABT
:arrow: Lakier zielony metaliczny
:arrow: Nowe fotele ze wzorem w kratownicę
:arrow: Kołpaki z Audi A3/A4
:arrow: Nagłośnienie: Jednostka sterująca - radioodtwarzacz Sony Xplod, głośniki w desce rozdzielczej - Blaupunkt Blue Magic, bagażnik - skrzynka basowa JBL z kondensatorem oraz wzmacniaczem Crunch


[center]Obrazek

Obrazek

Obrazek [/center]

Pozostałe zdjęcia w galerii pod tym adresem (Kliknij!)

Drugi pojazd do obejrzenia

: 10 wrz 2013, 19:15
autor: Krzysiek 84
Ładnie zachowany egzemplarz. Co do pasty to lepiej dołożyć troszke i wziąść coś z wyższej półki :mrgreen:

: 11 wrz 2013, 10:06
autor: jooreck
Powitać kolegę z okolicy!
Autko widać w dobrej kondycji wizualnej. A jak z mechaniką? Olej bierze, coś do roboty jest?

Jaki to kolorek?

Pozdrawiam! ;-)

: 11 wrz 2013, 10:24
autor: w.rodak
Lakier to prawdopodobnie "ragusa metalik" czyli ciemno-zielony. Od strony mechanicznej, można powiedzieć, że jest w stanie dobrym na chwilę obecną. W przyszłości będziemy wymieniać podzespoły w przednim zawieszeniu oraz do wymiany czeka parownik. Kilka miesięcy temu został wymieniony układ wydechowy, poprzedni był już skorodowany. Natomiast delikatne wycieki oleju widać, na uszczelce głowicy. Jest to wynik długotrwałego użytkowania instalacji gazowej.

BTW. Witam, kolegę! Ładna Audi i dobrze przeprowadzone modyfikacje <ok>.

: 11 wrz 2013, 10:46
autor: bialas1
Można pobawić się w regulację tylnej klapy bo troszkę za bardzo leży ;-)

: 12 wrz 2013, 12:16
autor: jooreck
w.rodak, w takim razie pewnie to kolor ten sam co u mnie. Ja mam taki problem z olejem, że wywala go odmą i to w dużych ilościach :-/ W swoim temacie zamieszczałem fotki. Już pomysłów nie mam. Cały silnik najchętniej bym puścił na żyletki, bo i kopcić zaczyna powoli...
Moglibyśmy się ustawić na jakiegoś spota któregoś dnia w okolicach Lubartowa :-)

: 13 wrz 2013, 18:30
autor: w.rodak
jooreck, u nas poprawiły się znacznie osiągi bo usunięciu katalizatora. Silnik żwawiej przyspiesza i lepiej reaguje na przyciśniecie pedału gazu. Możemy się umówić na "spota", ale ostrzegam uważaj na swój zderzak. Ładnie wyglądałby na mojej 80-tce :-) .

: 13 wrz 2013, 22:32
autor: AudiLaziska
Fajna seria :) dobrze utrzymana :) jesli moge coś doradzić , to zrób coś z tymi wyblakłymi listwami w zderzaku z tyłu, bo razi w oczka :(

: 13 wrz 2013, 23:35
autor: jooreck
w.rodak, a widzisz, ja się właśnie zastanawiałem nad wywalenie kata. Tylko co wstawić? Rurkę w puchę po katalizatorze, czy jak?

: 14 wrz 2013, 00:31
autor: bialas1
Można rurkę, można także nabyć przedni wydech Bosala który wstawia się zamiast kata. Ładnie, czysto, schludnie. Oczywiście katalizator później sprzedajemy :mrgreen: