[Audi B4] Audi Competition by delik ;) odbudowa
: 29 gru 2013, 21:17
Witam
Audi kupiłem jako totalna seria, brak elektryki, bajerów, climy, udogodnień, po prostu seryjny golas z szyberdachem, trzeba było to zmienić.
Model:
Audi 80 - B4
Rok Produkcji - 1993
Nadwozie - Sedan
Silnik - Był 2.0 ABK, jest 2.8 AAH
Kolor - Niebieska perła LZ5T
SPECYFIKACJA:
SILNIK:
- Swap z ABK 2.0 na Vkę 2.8.
- Sterownik silnika ABT do Vki.
UKŁAD DOLOTOWY:
- Tylko zmiana filtra powietrza na pipercros.
UKŁAD WYDECHOWY:
- Custom 2" ostatni tłumik ori.
ZAWIESZENIE:
- Zawieszenie gwintowane KW po paru miesiącach poszukiwań znalazłem gwint,
- Helpery wyleciały i autko leży -120 od serii przód -80 tył,
- Musiałem cały wydech od kolektorów wydechowych ciąć i ogarniać by można było jeździć na obniżeniu.
UKŁAD HAMULCOWY:
- Pompa z V6,
- Przednie zaciski 2 tłoczki, tarcze 280 mm,
- Tylne zaciski od V6.
BODY-KIT:
- Zderzak przód S2 + spryski lamp S2 + dokładka dtm,
- Zderzak tył S2,
- Soczewki hella ori,
- Blenda pod tablice USA,
- Ori lampy ciemne treser.
KOŁA:
- Brock b1 8,5 10j z 185/35 oraz 205/40.
ŚRODEK:
- 4x Elektryczne szyby,
- Auto Check,
- Board Computer,
- Termometr ori w liczniku,
- Ringi zegarów od dido,
- Kierownica s-line,
- Środek poliftowy z wersji audi 80 po 94 roku,
- Welurowa tapicerka, zmieniona na skórkę w pełni elektryczna A8 D2 Recaro,
- Dodatkowe zegary (ciśnienie oleju, ładowanie aku, temp oleju),
- Ledowe podświetlenie wnętrza (montowane w ori raczkach),
- Grzanie przednich foteli z A8 zrobione na wiązce Audi 80,
- Climatronic.
CAR-AUDIO:
- Tuba mac audio + wzmacniacz 800 W (kiedyś audio się ogarnie).
INNE:
- Halogeny,
- Centralny zamek pneumatyczny ori,
- Alarm,
- Przyciemnione szyby tył,
- Ksenon 4300 K,
- Podgrzewane zamki,
- Polerka pokryw zaworów i kolektora ssącego.
Obecnie coś się dzieje?
- Nowy lakier, 20 lat dla ori lakieru było za dużo,
- Kolor lakieru zostaje, dorzucone tylko trochę więcej perły oraz grubego srebra,
- Z maski wylatują spryski szyby,
- Klamki na gładko bez wkładek na kluczyk,
- Listwy boczne drzwiowe tez wylatują,
- Błotniki przednie również na gładko,
- Łatwie również nakładki na progi S2 do sedana B4, oby wypaliło bo to dostać graniczy z cudem.
PLANY?
- Zima 2014-2015 zmiana silnika na 4.2 ABZ bo 2.8 robi się już mało.
OSIĄGNIĘCIA:
- Najniższe auto zlotu audi zlot mazury 2012,
- Najładniejsza komora silnika - rozpoczęcie sezonu VAG w Pabianicach 2013,
- Najładniejsza komora silnka - LS Spring Meeting 2014 w Pabianicach.
To tak z grubsza o struclu, w sumie kawałek życia i kupę godzin w garażu. Tak jak wspominałem wcześniej postanowiłem że auto mechanika nie zobaczy i tego się trzymam.
Pozdrawiam wszystkich.
Zdjęcia Audi u poprzedniego właściciela:
, , , , , , , , ,
[center]=============== Rok 2011 ===============[/center]
21.01.2011 Dodatkowe zegary.
Ringi przez polerkę, oryginalny skórkowy mieszek.
22.01.2011 Tuba basowa.
Wiem że mała ale mi wystarcza.
23.01.2011 Dodatkowe oświetlenie Led.
I wymiana raczek z miejscem na światło.
, , ,
24.01.2011 Radio Audi gamma z A4.
Radio już nie wystaje, musiałem poprawić bo to wyglądało fatalnie.
27.01.2011 Licznik z ringami.
I modułem AC/BC.
29.01.2011 Wyciszenie maski.
To drewienko w tle to mój chwilowy podnośnik, stary się rozlał.
04.02.2011 Sterownik centralnego zamka.
Z pilotem.
,
09.02.2011
Elektryczne szyby.
,
15.02.2011
Zamontowanie termometru w liczniku.
07.03.2011
Nowe boczki.
,
20.04.2011
Lampy zespolone.
02.05.2011 Troszkę czerwieni.
Malowanie zacisków.
, , ,
12.06.2011
Środek po lifcie. <ok>
, , ,
26.06.2011
Felgi od Competition.
, , , , ,
29.06.2011
Kiera od Coupe.
,
07.08.2011 Zmiana przedniego zderzaka na inny w lepszym stanie.
Oraz co nie co nowego na tył. :mrgreen:
, , , , , , ,
25.08.2011
, , , ,
27.08.2011
Mała sesja.
, , , , , , ,
22.09.2011
Lampy soczewkowe.
, , , , , , , ,
26.09.2011 Zakończenie sezonu.
VAG Łódź.
,
08.11.2011 Zmiana silnika + skrzynia + nowe sprzęgło.
ABK na ABK i skrzynia CCE.
2011/2012
Felgi na zimę.
, , , , ,
18.12.2011 Przyciemnienie halogenów i migaczy.
Oczywiście oświetlenie ori hella.
,
19.12.2011 Trochę makijażu na lampki.
Nowe zderzaki (praktycznie igiełki, bo komuś chciało się hak montować).
, ,
, , , ,
20.12.2011 Felgi 16" dezent cup po polerce rantów i przed pomalowaniem środeczków.
Przed:
,
Po:
, , ,
[center]=============== Rok 2012 ===============[/center]
01.01.2012
Taki setup na sezon 2012.
, , , , ,
02.01.2012
Nowa tuba i wzmacniacz.
24.01.2012
Nowa kierownica.
,
29.01.2012 Zawias kit KW.
Sprężyny, amorki -60/-40.
21.02.2012 Foto.
Na felgach pomalowanych na biało.
, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
05.03.2012 Gwint.
Talerzyki się robią i od razu na auto jazda.
, ,
10.03.2012 Wnętrze.
Skórka robi robotę. <ok>
,
28.03.2012
Tulipan.
, , , , , , , , , , , , , ,
05.04.2012
Gwint po małej regeneracji.
19.04.2012 Gril al'a RS2.
Na autku.
22.04.2012 VAG Łódź.
Rozpoczęcie sezonu.
, , , , ,
13.05.2012 Droga do Skierniewic.
Na moto piknik.
, , , , ,
26.05.2012 Fotele full elektryka.
Z Audi A8 D2.
31.05.2012 Parę fotek z dzisiejszego mycia.
Zdjęcia dobra rzecz nie widać na nich nigdy upierdliwych detali hehe.
, , , , ,
17.06.2012 Powoli do przodu.
Nowe felgi.
, , , ,
28.06.2012 Opony FULDA EXELERO 195/45 R16 84V. <ok>
I dekle płaskie wreszcie dotarły heh.
07.07.2012 Dzisiaj dzięki koledze Ptaku KST i przejechaniu się do Piotrkowa założyłem kapcie na felgi.
Nikt w okolicy nie wiedział o co mi chodzi z założeniem takiej opony na szeroka felgę.
, ,
Ach Ci majstrzy.
Foty na szybko zrobione kalkulatorem.
,
Przyjdzie też czas na lepsze fotki. <ok>
Trochę lepsze foty pokazujące jak to wygląda w całości.
Hmm za szeroka? 195/45 chyba jest odpowiednia bo co innego by założyć było można?
,
09.07.2012 Z naklejką czy bez? Naklejki przyłożyłem tylko do fotek.
Dzięki maszu za mega dobrze zapakowaną przesyłkę.
Chyba tak i tak jest w miarę spoko.
, , , ,
18.07.2012 Niestety "stara" sonda lambda NGK, stanęła sobie w miejscu pisze stara bo miała nie cały rok i może z 2 tys przebiegu.
Kopiłem boscha <ok> i mam nadzieje że dłużej pożyje.
Od razu widać ze autko równiej chodzi i lepiej troszeczkę się zbiera.
A tu fotka z pracy nowej sondy.
01.08.2012 Kupiec był i znikł tak to jest.
A w ramach przeprosin że chciałem Audi sprzedać Audi poszło w gruntowna polerkę. <ok>
Taka tam fota poglądowa.
03.08.2012
Tak jakoś to wyszło: :lol:
, , ,
Pewnie było by jeszcze lepiej jakbym użył lepszych past niż włoskie presta.
09.09.2012
Parę foteczek z mazur:
, , , ,
15.09.2012 Będzie sobie Vka.
Zawsze chciałem mieć Vkę i dlatego to robię jakbym chciał szybko jeździć to bym wsadził słynne 1.8T które posiada połowa forum.
16.09.2012 Czeka sobie motorek.
Na dalszy ciąg prac.
21.09.2012 Teraz czekanie na robotę Pana tokarza i zrobienie tych tulejek w podłużnicę.
Pożyje to kiedyś zrobię. <ok>
02.10.2012 Dorwać sprawne poduszki silnika.
Obspawać tulejki mocujące łapy i motor do budy. <ok>
03.10.2012 Dzisiaj odbyła się pierwsza przymiarka silnika.
Jak chodzi o spasowanie łap wszystko pasuje teraz można spawać. <ok>
,
09.10.2012 Już bliżej niż dalej.
A garaż hmm zrobiony po pijaku hahah.
,
11.10.2012
Up.
,
27.10.2012 Jak to u mnie bywa wszystko robię na ostatnia chwile.
Więc w 1 dzień zimowego ataku wstępnie zakończyłem swoje "swapowanie" założeniem wydechu.
Niestety pogoda nie pozwoliła na sprawdzenie jak to jeździ bo zrywało praktycznie na każdym biegu jadąc na letnich oponach.
, , , , ,
Teraz zimujemy.
Zgodnie z polską tradycją teraz wypada to oblać. <ok>
[center]=============== Rok 2013 ===============[/center]
11.01.2013 Trochę niżej.
Bez helperow.
, , , ,
Wiem wiem i tak będzie koza. :lol: :lol: :lol:
15.02.2013
Climatronic.
Podziękowania dla chmiel'a za komplet klimy w dobrej cenie, oraz kolegi jugo007 który w chwilach kabelkowego zwątpienia przez 15 minut rozmowy ogarnął mi parę niuansików kabelkowych.
05.03.2013 Parę fot z sesji przed garażem.
Przed pojechaniem na stacje diagnostyczną.
, , , , , , ,
Pierwsza wizyta.
W 2013 na dellu w Łodzi.
Jakieś tam foty z wyprowadzenia gruza na spacer. :lol:
,
VAG 2013.
Pabianice.
- 3-cie miejsce na najładniejsze auto.
- 1-wsze miejsce za najładniejsze niby autko pod maską <ok> słaba konkurencja była.
, , ,
Obecny wygląd.
Na rok 2013.
, , ,
[center]=============== Rok 2014 ===============[/center]
04.01.2014 Obecnie wpadło parę rzeczy.
By strucla ożywić:
- Kable beru,
- Świece ngk,
- Płyn chłodniczy petrygo,
- Płukanka moly,
- 10w40 moly mos2,
- Nowy aku 64 AH,
- Czujnik wentylatorów w chłodnice.
29.01.2014 Auto pomalowane od jutra zabieram się za składanie.
Miało być wspaniale wyszło jak zwykle haha.
, , , ,
01.02.2014
Kolejne zdjęcia.
, , ,
04.02.2014 Bez paru szczegółów ale na 90% złożona, parę fot.
Mi jako właścicielowi urywa fura dupę, innym nie musi buhahahah.
, , , , , , , , ,
10.04.2014 Coś powoli się dzieje naprawdę powoli.
Wpadł brock b1 8,5 10j z 185/35 oraz 205/40 nie jest to koło moich marzeń ale tylko na to portfel pozwolił, teraz mnie czeka walka jak te 10j pochylić na belce, a w mordę pluje sobie non stop że przed lakierem nie poszerzyłem nadkoli.
Parę fotek auta w obecnym setupie.
, , , ,
, , , ,
Przymiarka na szybko dla pewnych pomiarów.
, , ,
A tak jest bez kombinacji.
[center] :idea: Ciąg dalszy w następnym poście.[/center]
Audi kupiłem jako totalna seria, brak elektryki, bajerów, climy, udogodnień, po prostu seryjny golas z szyberdachem, trzeba było to zmienić.
Model:
Audi 80 - B4
Rok Produkcji - 1993
Nadwozie - Sedan
Silnik - Był 2.0 ABK, jest 2.8 AAH
Kolor - Niebieska perła LZ5T
SPECYFIKACJA:
SILNIK:
- Swap z ABK 2.0 na Vkę 2.8.
- Sterownik silnika ABT do Vki.
UKŁAD DOLOTOWY:
- Tylko zmiana filtra powietrza na pipercros.
UKŁAD WYDECHOWY:
- Custom 2" ostatni tłumik ori.
ZAWIESZENIE:
- Zawieszenie gwintowane KW po paru miesiącach poszukiwań znalazłem gwint,
- Helpery wyleciały i autko leży -120 od serii przód -80 tył,
- Musiałem cały wydech od kolektorów wydechowych ciąć i ogarniać by można było jeździć na obniżeniu.
UKŁAD HAMULCOWY:
- Pompa z V6,
- Przednie zaciski 2 tłoczki, tarcze 280 mm,
- Tylne zaciski od V6.
BODY-KIT:
- Zderzak przód S2 + spryski lamp S2 + dokładka dtm,
- Zderzak tył S2,
- Soczewki hella ori,
- Blenda pod tablice USA,
- Ori lampy ciemne treser.
KOŁA:
- Brock b1 8,5 10j z 185/35 oraz 205/40.
ŚRODEK:
- 4x Elektryczne szyby,
- Auto Check,
- Board Computer,
- Termometr ori w liczniku,
- Ringi zegarów od dido,
- Kierownica s-line,
- Środek poliftowy z wersji audi 80 po 94 roku,
- Welurowa tapicerka, zmieniona na skórkę w pełni elektryczna A8 D2 Recaro,
- Dodatkowe zegary (ciśnienie oleju, ładowanie aku, temp oleju),
- Ledowe podświetlenie wnętrza (montowane w ori raczkach),
- Grzanie przednich foteli z A8 zrobione na wiązce Audi 80,
- Climatronic.
CAR-AUDIO:
- Tuba mac audio + wzmacniacz 800 W (kiedyś audio się ogarnie).
INNE:
- Halogeny,
- Centralny zamek pneumatyczny ori,
- Alarm,
- Przyciemnione szyby tył,
- Ksenon 4300 K,
- Podgrzewane zamki,
- Polerka pokryw zaworów i kolektora ssącego.
Obecnie coś się dzieje?
- Nowy lakier, 20 lat dla ori lakieru było za dużo,
- Kolor lakieru zostaje, dorzucone tylko trochę więcej perły oraz grubego srebra,
- Z maski wylatują spryski szyby,
- Klamki na gładko bez wkładek na kluczyk,
- Listwy boczne drzwiowe tez wylatują,
- Błotniki przednie również na gładko,
- Łatwie również nakładki na progi S2 do sedana B4, oby wypaliło bo to dostać graniczy z cudem.
PLANY?
- Zima 2014-2015 zmiana silnika na 4.2 ABZ bo 2.8 robi się już mało.
OSIĄGNIĘCIA:
- Najniższe auto zlotu audi zlot mazury 2012,
- Najładniejsza komora silnika - rozpoczęcie sezonu VAG w Pabianicach 2013,
- Najładniejsza komora silnka - LS Spring Meeting 2014 w Pabianicach.
To tak z grubsza o struclu, w sumie kawałek życia i kupę godzin w garażu. Tak jak wspominałem wcześniej postanowiłem że auto mechanika nie zobaczy i tego się trzymam.
Pozdrawiam wszystkich.
Zdjęcia Audi u poprzedniego właściciela:
, , , , , , , , ,
[center]=============== Rok 2011 ===============[/center]
21.01.2011 Dodatkowe zegary.
Ringi przez polerkę, oryginalny skórkowy mieszek.
22.01.2011 Tuba basowa.
Wiem że mała ale mi wystarcza.
23.01.2011 Dodatkowe oświetlenie Led.
I wymiana raczek z miejscem na światło.
, , ,
24.01.2011 Radio Audi gamma z A4.
Radio już nie wystaje, musiałem poprawić bo to wyglądało fatalnie.
27.01.2011 Licznik z ringami.
I modułem AC/BC.
29.01.2011 Wyciszenie maski.
To drewienko w tle to mój chwilowy podnośnik, stary się rozlał.
04.02.2011 Sterownik centralnego zamka.
Z pilotem.
,
09.02.2011
Elektryczne szyby.
,
15.02.2011
Zamontowanie termometru w liczniku.
07.03.2011
Nowe boczki.
,
20.04.2011
Lampy zespolone.
02.05.2011 Troszkę czerwieni.
Malowanie zacisków.
, , ,
12.06.2011
Środek po lifcie. <ok>
, , ,
26.06.2011
Felgi od Competition.
, , , , ,
29.06.2011
Kiera od Coupe.
,
07.08.2011 Zmiana przedniego zderzaka na inny w lepszym stanie.
Oraz co nie co nowego na tył. :mrgreen:
, , , , , , ,
25.08.2011
, , , ,
27.08.2011
Mała sesja.
, , , , , , ,
22.09.2011
Lampy soczewkowe.
, , , , , , , ,
26.09.2011 Zakończenie sezonu.
VAG Łódź.
,
08.11.2011 Zmiana silnika + skrzynia + nowe sprzęgło.
ABK na ABK i skrzynia CCE.
2011/2012
Felgi na zimę.
, , , , ,
18.12.2011 Przyciemnienie halogenów i migaczy.
Oczywiście oświetlenie ori hella.
,
19.12.2011 Trochę makijażu na lampki.
Nowe zderzaki (praktycznie igiełki, bo komuś chciało się hak montować).
, ,
, , , ,
20.12.2011 Felgi 16" dezent cup po polerce rantów i przed pomalowaniem środeczków.
Przed:
,
Po:
, , ,
[center]=============== Rok 2012 ===============[/center]
01.01.2012
Taki setup na sezon 2012.
, , , , ,
02.01.2012
Nowa tuba i wzmacniacz.
24.01.2012
Nowa kierownica.
,
29.01.2012 Zawias kit KW.
Sprężyny, amorki -60/-40.
21.02.2012 Foto.
Na felgach pomalowanych na biało.
, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
05.03.2012 Gwint.
Talerzyki się robią i od razu na auto jazda.
, ,
10.03.2012 Wnętrze.
Skórka robi robotę. <ok>
,
28.03.2012
Tulipan.
, , , , , , , , , , , , , ,
05.04.2012
Gwint po małej regeneracji.
19.04.2012 Gril al'a RS2.
Na autku.
22.04.2012 VAG Łódź.
Rozpoczęcie sezonu.
, , , , ,
13.05.2012 Droga do Skierniewic.
Na moto piknik.
, , , , ,
26.05.2012 Fotele full elektryka.
Z Audi A8 D2.
31.05.2012 Parę fotek z dzisiejszego mycia.
Zdjęcia dobra rzecz nie widać na nich nigdy upierdliwych detali hehe.
, , , , ,
17.06.2012 Powoli do przodu.
Nowe felgi.
, , , ,
28.06.2012 Opony FULDA EXELERO 195/45 R16 84V. <ok>
I dekle płaskie wreszcie dotarły heh.
07.07.2012 Dzisiaj dzięki koledze Ptaku KST i przejechaniu się do Piotrkowa założyłem kapcie na felgi.
Nikt w okolicy nie wiedział o co mi chodzi z założeniem takiej opony na szeroka felgę.
, ,
Ach Ci majstrzy.
Foty na szybko zrobione kalkulatorem.
,
Przyjdzie też czas na lepsze fotki. <ok>
Trochę lepsze foty pokazujące jak to wygląda w całości.
Hmm za szeroka? 195/45 chyba jest odpowiednia bo co innego by założyć było można?
,
09.07.2012 Z naklejką czy bez? Naklejki przyłożyłem tylko do fotek.
Dzięki maszu za mega dobrze zapakowaną przesyłkę.
Chyba tak i tak jest w miarę spoko.
, , , ,
18.07.2012 Niestety "stara" sonda lambda NGK, stanęła sobie w miejscu pisze stara bo miała nie cały rok i może z 2 tys przebiegu.
Kopiłem boscha <ok> i mam nadzieje że dłużej pożyje.
Od razu widać ze autko równiej chodzi i lepiej troszeczkę się zbiera.
A tu fotka z pracy nowej sondy.
01.08.2012 Kupiec był i znikł tak to jest.
A w ramach przeprosin że chciałem Audi sprzedać Audi poszło w gruntowna polerkę. <ok>
Taka tam fota poglądowa.
03.08.2012
Tak jakoś to wyszło: :lol:
, , ,
Pewnie było by jeszcze lepiej jakbym użył lepszych past niż włoskie presta.
09.09.2012
Parę foteczek z mazur:
, , , ,
15.09.2012 Będzie sobie Vka.
Zawsze chciałem mieć Vkę i dlatego to robię jakbym chciał szybko jeździć to bym wsadził słynne 1.8T które posiada połowa forum.
16.09.2012 Czeka sobie motorek.
Na dalszy ciąg prac.
21.09.2012 Teraz czekanie na robotę Pana tokarza i zrobienie tych tulejek w podłużnicę.
Pożyje to kiedyś zrobię. <ok>
02.10.2012 Dorwać sprawne poduszki silnika.
Obspawać tulejki mocujące łapy i motor do budy. <ok>
03.10.2012 Dzisiaj odbyła się pierwsza przymiarka silnika.
Jak chodzi o spasowanie łap wszystko pasuje teraz można spawać. <ok>
,
09.10.2012 Już bliżej niż dalej.
A garaż hmm zrobiony po pijaku hahah.
,
11.10.2012
Up.
,
27.10.2012 Jak to u mnie bywa wszystko robię na ostatnia chwile.
Więc w 1 dzień zimowego ataku wstępnie zakończyłem swoje "swapowanie" założeniem wydechu.
Niestety pogoda nie pozwoliła na sprawdzenie jak to jeździ bo zrywało praktycznie na każdym biegu jadąc na letnich oponach.
, , , , ,
Teraz zimujemy.
Zgodnie z polską tradycją teraz wypada to oblać. <ok>
[center]=============== Rok 2013 ===============[/center]
11.01.2013 Trochę niżej.
Bez helperow.
, , , ,
Wiem wiem i tak będzie koza. :lol: :lol: :lol:
15.02.2013
Climatronic.
Podziękowania dla chmiel'a za komplet klimy w dobrej cenie, oraz kolegi jugo007 który w chwilach kabelkowego zwątpienia przez 15 minut rozmowy ogarnął mi parę niuansików kabelkowych.
05.03.2013 Parę fot z sesji przed garażem.
Przed pojechaniem na stacje diagnostyczną.
, , , , , , ,
Pierwsza wizyta.
W 2013 na dellu w Łodzi.
Jakieś tam foty z wyprowadzenia gruza na spacer. :lol:
,
VAG 2013.
Pabianice.
- 3-cie miejsce na najładniejsze auto.
- 1-wsze miejsce za najładniejsze niby autko pod maską <ok> słaba konkurencja była.
, , ,
Obecny wygląd.
Na rok 2013.
, , ,
[center]=============== Rok 2014 ===============[/center]
04.01.2014 Obecnie wpadło parę rzeczy.
By strucla ożywić:
- Kable beru,
- Świece ngk,
- Płyn chłodniczy petrygo,
- Płukanka moly,
- 10w40 moly mos2,
- Nowy aku 64 AH,
- Czujnik wentylatorów w chłodnice.
29.01.2014 Auto pomalowane od jutra zabieram się za składanie.
Miało być wspaniale wyszło jak zwykle haha.
, , , ,
01.02.2014
Kolejne zdjęcia.
, , ,
04.02.2014 Bez paru szczegółów ale na 90% złożona, parę fot.
Mi jako właścicielowi urywa fura dupę, innym nie musi buhahahah.
, , , , , , , , ,
10.04.2014 Coś powoli się dzieje naprawdę powoli.
Wpadł brock b1 8,5 10j z 185/35 oraz 205/40 nie jest to koło moich marzeń ale tylko na to portfel pozwolił, teraz mnie czeka walka jak te 10j pochylić na belce, a w mordę pluje sobie non stop że przed lakierem nie poszerzyłem nadkoli.
Parę fotek auta w obecnym setupie.
, , , ,
, , , ,
Przymiarka na szybko dla pewnych pomiarów.
, , ,
A tak jest bez kombinacji.
[center] :idea: Ciąg dalszy w następnym poście.[/center]