[Audi B4 TDI AVANT 95r] Szare 1z + Gt1849v ++
: 27 sty 2014, 19:40
Witam wszystkich Przyszedł czas aby przedstawić moje Audi. Kupiłem je w Lipcu 2011r. z przebiegiem licznikowym 251 000 a jaki jest faktyczny przebieg, tego nie wiem
-Rocznik 1995r. AVANT
-Kolor Szary metalik LY7P
-Silnik 1.9 TDi 90KM 202Nm Pierburg.
Jak kupiłem audi to był już zamontowany tempomat i zegary "ciśnienie oleju, temp. oleju i ładowanie aku"
Wyposażenie:
- 4 x el. szyby
- el. lusterka, podgrzewane
- Szyberdach
- Klimatyzacja
- Hak odpinany Westfalia
- 2x AirBag
- 4x Lampki w rączkach
- Worek na narty (obecnie usunięty)
- Termometr w zegarach
- Obrotomierz
Waga auta : 1400kg - ważone na wadze najazdowej.
Przeprowadzone Modyfikacje
Silnik
- Komp 16bit AHU z softem pod VNT
- Wtryski P764 (0.216) WZM
- Turbo Garrett Gt1849V (VNT) - Opel/Saab 2.2DTI
Koło kompresji -36,4/49mm Wirnik 39,75mm/44,5mm - 9Łopat,
- Kolektor ssący ASZ 130KM Po portingu. Flansza zamiast EGR, uszczelka termiczna pod kolektor.
- Kat out - tłumik przelotowy
- Przepolerowane kanały dolotowe w głowicy + dopasowane kanały do rozmiaru uszczelki
- Porting kanałów wydechowych + polerka.
- FMIC - Opel Frontera 2.3TD Rdzeń -(60cm x 20cm x 4cm )
- Pompa 1z/ Fala AFN / Głowiczka 11mm RENO by MUNIOR + Nastawnik HDK 114 ori 1z
- Wlot powietrza 60mm
- Wałek rozrządu 28E - SDI i pierwsze 1z
- Skrzynia Biegów GBQ (AUDI b7 130KM)
- Sprzęgło 240mm z audi A6 c4 2.5TDI 116KM + Tarcza Kevlar
Modyfikacje Hamulców:
- Przód zaciski audi S2 Girling 60 276mm
- Tył zaciski audi V8/S4/200 Girling 43/41mm Tarcza 270mm Wentylowana.
(Tarcza z B4 przód- 280mm wentyl, przetoczona na 270mm)
- Akumulator podciśnienia z audi b3 Quattro dołączony do servo
Zawieszenie:
-ori
Zmiany wizualne:
- Alu 16" Competition
- Front Coupe + Pomarańczowe kierunki
- Ramka grilla oklejona folią Czarny MAT
- Halogeny "dymione od wewnątrz"
- Ramka reflektorów przyciemniona
- Dymione kierunki
- Ringi Dido
- Polerka wydechu
W planach:
- Zderzak przód Competition
- Zderzak tył Competition
-Rocznik 1995r. AVANT
-Kolor Szary metalik LY7P
-Silnik 1.9 TDi 90KM 202Nm Pierburg.
Jak kupiłem audi to był już zamontowany tempomat i zegary "ciśnienie oleju, temp. oleju i ładowanie aku"
Wyposażenie:
- 4 x el. szyby
- el. lusterka, podgrzewane
- Szyberdach
- Klimatyzacja
- Hak odpinany Westfalia
- 2x AirBag
- 4x Lampki w rączkach
- Worek na narty (obecnie usunięty)
- Termometr w zegarach
- Obrotomierz
Waga auta : 1400kg - ważone na wadze najazdowej.
Przeprowadzone Modyfikacje
Silnik
- Komp 16bit AHU z softem pod VNT
- Wtryski P764 (0.216) WZM
- Turbo Garrett Gt1849V (VNT) - Opel/Saab 2.2DTI
Koło kompresji -36,4/49mm Wirnik 39,75mm/44,5mm - 9Łopat,
- Kolektor ssący ASZ 130KM Po portingu. Flansza zamiast EGR, uszczelka termiczna pod kolektor.
- Kat out - tłumik przelotowy
- Przepolerowane kanały dolotowe w głowicy + dopasowane kanały do rozmiaru uszczelki
- Porting kanałów wydechowych + polerka.
- FMIC - Opel Frontera 2.3TD Rdzeń -(60cm x 20cm x 4cm )
- Pompa 1z/ Fala AFN / Głowiczka 11mm RENO by MUNIOR + Nastawnik HDK 114 ori 1z
- Wlot powietrza 60mm
- Wałek rozrządu 28E - SDI i pierwsze 1z
- Skrzynia Biegów GBQ (AUDI b7 130KM)
- Sprzęgło 240mm z audi A6 c4 2.5TDI 116KM + Tarcza Kevlar
Modyfikacje Hamulców:
- Przód zaciski audi S2 Girling 60 276mm
- Tył zaciski audi V8/S4/200 Girling 43/41mm Tarcza 270mm Wentylowana.
(Tarcza z B4 przód- 280mm wentyl, przetoczona na 270mm)
- Akumulator podciśnienia z audi b3 Quattro dołączony do servo
Zawieszenie:
-ori
Zmiany wizualne:
- Alu 16" Competition
- Front Coupe + Pomarańczowe kierunki
- Ramka grilla oklejona folią Czarny MAT
- Halogeny "dymione od wewnątrz"
- Ramka reflektorów przyciemniona
- Dymione kierunki
- Ringi Dido
- Polerka wydechu
W planach:
- Zderzak przód Competition
- Zderzak tył Competition