Nowy nabytek 2.4 Quatrro
: 14 kwie 2014, 00:09
[center]Audi 80 B4 2.0 ABT Original Style[/center]
[center]Witam czas się pokazać. Auta poszukiwałem już dawno a ze poruszałem się do tej pory B3 nie miałem zamiaru zmieniać marki autka . B4 zostało zakupione przez przypadek podczas zakupów w markecie, a dokładnie jakiś dziadzio zostawił ja w komisie na wymianie za dopłata, moje oko ujrzało w oddali gościa z komisu który cyka fotki wiec w pedzie zajechałem swoim starym klasykiem i po krótkich oględzinach auto trafiło w moje ręce i tako to wygląda.Plany jakie mam dla tego autko to utrzymanie go w serii . [/center]
[center][/center]
[center]Wyposażenie:[/center]
[center]
Rok 94
Silnik 2.0 Benyznka+LPGI
Centralny zamek
Antena W Szybie
Regulowane światła
Abs
Szyber dach Elektryka
Wspomaganie kierownicy
Przednie fotele z regulacja wysokości
Fabryczne radio
Podgrzewanie tylnej szyby[/center]
[center]
Dokumentacja
[/center]
[center]
[/center]
[center]Kod wyposażenia:[/center]
[center]B0A = Poj. bez szczególnych krajowych wymogów techn.
C5S = 1f59 felga aluminiowa 7 jx15h2 et37 4/108
G0C = Manualna 5-biegowa skrzynia b. (przelozenia sport.)
H3C = Opony 195/65 r15 t
J1E = Battery 220 a (40 ah)
M4U = 4-cylinder gasoline engine 2.0 l/66 kw single-point injection, closed-loop cat base engine is t4d
Q1A = Siedzenia normalne
1AC = System przeciwblokujĄcy -abs-
1G3 = Kolo zapasowe normalne zamiast dojazdowki
2PG = Kierownica do inst.pod.powietrz.
1N1 = Elektryczno-hydraul. wspomaganie ukladu kierown.
3AD = Lusterko wsteczne zew.z wiekszym.zwierc.(konvex)
3BC = Lusterko zewn. plaskie, ustawiane od wewnatrz kzl
T4D = Components for base engine, unit 048.d
8E1 = Fan and windshield wiper interference suppression
3S0 = Bez poręczy dachowych
4UC = Airbag dla kierowcy
5J0 = Bez spoilera pokrywy tylnej
0G1 = Przedłużenie okresu przeglĄdu
8GM = Alternator
8FA = Bez 2. akumulator
8RD = 2 głoŚniki(zwykłe)
1LA = Faustsattelbremse przod
3FD = Dach odsuwany/odchylany z napędem elektrycznym
3YB = Schowek w drzwiach przod.
1BA = Pakiet zawiesz. komfortowe
[/center]
[center]Kila fotek z przed zakupu
[/center]
[center]
[/center]
[center]Co zostało zrobione:[/center]
[center]
Osłaona maglownicy
Filtr oleju
Filtr Paliwa
Filtr Powietrza
Olej Lotos 5L
Klocki hamulcowe komplet
Końcówki drążka kierowniczego
Pasek klinowy
Tuleje wahacza
Filtr kabinowy
Sworzeń wahacza lewy
Sworzeń wahacza prawy
Poduszka stabilizatora x2
Poduszka belki x2
Króciec głowicy układu Chłodzenia
Poduszka silnika x2
Szlifowanie tarcz przód tył
Belka przednia
Zestaw regeneracyjna zacisków
Płyn hamulcowy
Linki
Zbieżność
[/center]
[center]Zatamowanie wycieków[/center][center]
Czujnik Oleju
Uszczelka pod klawiatura[/center]
[center]Wymiana uszczelniaczy[/center]
[center]Niestety po załozeniu LPGI zaczeło dymic wiec poszły gumki na zaworach co mnie pocieszyły bo to niewielki koszt bez zdejmowania głowicy przy okazji auto przestało pic olej teraz wychodzi mi mniej niz 100 na 1000 mysle ze w miare jak na leciwe auto [/center]
[center]
[/center]
[center]
[/center]
[center]
Kosmetyka[/center]
[center]
Pranie całości
Naprawa fotela kierowcy
Ori mieszek
Pasta lekko ścierna
Woskowanie
Wymiana oświetlania licznik nawiew zapalniczka[/center]
[center]Audio[/center]
[center]
Pioneer DEH 6400 BT
Pioneer TS-G1022i
Na tyle jakies masowanie pleców z poprzedniego autka[/center]
[center]
[/center]
[center]Foto po czyszczeniu
[/center]
[center]
[/center]
[center]Naprawa oświetlenia [/center]
[center]
[/center]
[center] [/center]
[center]Mała Sesja[/center]
[center]
[/center]
[center]
[/center]
[center]
[/center]
[center]
[/center]
[center]Wymiana zacisku[/center]
[center]Niestety regeneracja zacisków wytrzymała jakieś 8 tys. Nie było co kombinować auto dostało nowy zacisk firmy TRW.
[/center]
[center]
[/center]
[center]Wymiana żarówek[/center]
[center]
[/center]
[center]Okablowanie [/center]
[center]Z braku zajęcia poprawiłem kabelki do radio żeby miało ręce i nogi
[center]Podświetlanie tablicy [/center]
[center]Miałem brak oświetlenia w lewej lampce tablicy wymieniłem na nowe gdzieś musiała dostawać się woda i oprawa przerdzewiała niestety nie dorwałem nigdzie białego leda same kolory zainwestowałem tymczasem w zwykłe żarówki [/center]
[center]
[/center]
[center]Odświeżenie bagażnika [/center]
[center]
Miałem małe braki pod klapa a dokładnie brak prawej zaślepki na lampę i przy okazji wymieniłem dywanik bo trafił się mniej wyeksploatowany niż mój[/center]
[center]
[/center]
[center]Polerka rurki[/center]
[center]Zrobiłem to tylko papierem wodnym o gradacji 220,320,400 najpierw na sucho następnie jeszcze raz na mokro i auto maxem efekt jak widać wszystko ręcznie,wiadomo zdjęcia nie oddają efektu.Koszty jakieś 8 PLN godzinka pracy i banan na gębie :mrgreen: [/center]
[center]
[/center]
[center]Parę strzałów po myjni [/center]
[center] [/center]
[center] [/center]
[center] [/center]
[center][/center]
[center]Wymiana tarcz & klocków [/center]
[center]Nadeszła pora na wymianę przednich tarcz i przy okazji klocków , powodem było denerwujące drganie kierownicy przy hamowaniu wiec postanowiłem to zrobić raz a dobrze i wybór padł na firmę TRWi kilka fotek.[/center]
[center]
[/center]
[center]!!!!!!300000!!!!!! [/center]
[center]I stuknęło na okrągło niestety rozmazane bo w trasie .Przy aucie nic się nie dzieje wszystko na bieżąco teraz tylko kołpaków ori szukam [/center]
[center]Ostatnie wymiany [/center]
[center] Filtr oleju
Filtr Paliwa
Olej Lotos 5L
Paski
Pompa wody i oczywiście płyn [/center]
[center] [/center]
A wiec przy babci troszkę się działo miało być na wiosnę ale był urlopik trzeba było skorzystać zacząłem od wymiany zużytych gąbek nawiewu skoro połowę deski już rozebrałem narodził się plan wymiany nagrzewnicy co się okazało nagrzewnica grzała tylko do połowy ale jak wiadomo przyczyna to klapki ,zrobiłem to patentem własnego pomysłu zwykła cieniutka blacha i parę nitów teraz już nic tego nie ruszy .Rozwiązałem też problem z panelem sterowanie prędkości nawiewu którego nie mogłem wyłączyć zatrzymywał się w pozycji nr 1 co był dość irytujące podczas jazdy a przyczyną był stopiony jak by to nazwa ślimak zakupiłem cały panel od b3 ale nie pasowały gałki wiec wymęczyłem sam plastik :
[center]
[/center]
Po tym zabiegu cisza w aucie oprócz kata który dzwonił i wyleciał został zastąpiony nowym tłumikiem z b3 ala kat od razu poleciał oraz drugi bo i tak by nie polatał za długo po co 2 razy to samo robić jak będę na kanale to zrobię foto pogladowe.Zdjęć z wymiany nagrzewnicy brak pogoda nie za bardzo była do przerywania pracy doda tylko ze jeśli ktoś powie ze da się klapki zmienić bez zdejmowania deski lub wymienić ja w 2 godziny to dostanie litr oleju do głowy :mrgreen:
[center] [/center]
[center]Trzy fotki poprzedniczki [/center]
[center]Niestety więcej nie mam gdzieś wcięło jak znajdę to coś dodam. [/center]
[center] [/center]
[center]Mała poprawa materiału na tunelu[/center]
[center]
[/center]
[center] Naprawa zużytych gąbek nawiewu[/center]
[center]Roboty nie wiele oprócz zdjęcia konsoli środkowej ale warto
[/center]
[center]
[/center]
[center]Po złożeniu wygląda to tak :
[/center]
[center]
[/center]
[center]Witam czas się pokazać. Auta poszukiwałem już dawno a ze poruszałem się do tej pory B3 nie miałem zamiaru zmieniać marki autka . B4 zostało zakupione przez przypadek podczas zakupów w markecie, a dokładnie jakiś dziadzio zostawił ja w komisie na wymianie za dopłata, moje oko ujrzało w oddali gościa z komisu który cyka fotki wiec w pedzie zajechałem swoim starym klasykiem i po krótkich oględzinach auto trafiło w moje ręce i tako to wygląda.Plany jakie mam dla tego autko to utrzymanie go w serii . [/center]
[center][/center]
[center]Wyposażenie:[/center]
[center]
Rok 94
Silnik 2.0 Benyznka+LPGI
Centralny zamek
Antena W Szybie
Regulowane światła
Abs
Szyber dach Elektryka
Wspomaganie kierownicy
Przednie fotele z regulacja wysokości
Fabryczne radio
Podgrzewanie tylnej szyby[/center]
[center]
Dokumentacja
[/center]
[center]
[/center]
[center]Kod wyposażenia:[/center]
[center]B0A = Poj. bez szczególnych krajowych wymogów techn.
C5S = 1f59 felga aluminiowa 7 jx15h2 et37 4/108
G0C = Manualna 5-biegowa skrzynia b. (przelozenia sport.)
H3C = Opony 195/65 r15 t
J1E = Battery 220 a (40 ah)
M4U = 4-cylinder gasoline engine 2.0 l/66 kw single-point injection, closed-loop cat base engine is t4d
Q1A = Siedzenia normalne
1AC = System przeciwblokujĄcy -abs-
1G3 = Kolo zapasowe normalne zamiast dojazdowki
2PG = Kierownica do inst.pod.powietrz.
1N1 = Elektryczno-hydraul. wspomaganie ukladu kierown.
3AD = Lusterko wsteczne zew.z wiekszym.zwierc.(konvex)
3BC = Lusterko zewn. plaskie, ustawiane od wewnatrz kzl
T4D = Components for base engine, unit 048.d
8E1 = Fan and windshield wiper interference suppression
3S0 = Bez poręczy dachowych
4UC = Airbag dla kierowcy
5J0 = Bez spoilera pokrywy tylnej
0G1 = Przedłużenie okresu przeglĄdu
8GM = Alternator
8FA = Bez 2. akumulator
8RD = 2 głoŚniki(zwykłe)
1LA = Faustsattelbremse przod
3FD = Dach odsuwany/odchylany z napędem elektrycznym
3YB = Schowek w drzwiach przod.
1BA = Pakiet zawiesz. komfortowe
[/center]
[center]Kila fotek z przed zakupu
[/center]
[center]
[/center]
[center]Co zostało zrobione:[/center]
[center]
Osłaona maglownicy
Filtr oleju
Filtr Paliwa
Filtr Powietrza
Olej Lotos 5L
Klocki hamulcowe komplet
Końcówki drążka kierowniczego
Pasek klinowy
Tuleje wahacza
Filtr kabinowy
Sworzeń wahacza lewy
Sworzeń wahacza prawy
Poduszka stabilizatora x2
Poduszka belki x2
Króciec głowicy układu Chłodzenia
Poduszka silnika x2
Szlifowanie tarcz przód tył
Belka przednia
Zestaw regeneracyjna zacisków
Płyn hamulcowy
Linki
Zbieżność
[/center]
[center]Zatamowanie wycieków[/center][center]
Czujnik Oleju
Uszczelka pod klawiatura[/center]
[center]Wymiana uszczelniaczy[/center]
[center]Niestety po załozeniu LPGI zaczeło dymic wiec poszły gumki na zaworach co mnie pocieszyły bo to niewielki koszt bez zdejmowania głowicy przy okazji auto przestało pic olej teraz wychodzi mi mniej niz 100 na 1000 mysle ze w miare jak na leciwe auto [/center]
[center]
[/center]
[center]
[/center]
[center]
Kosmetyka[/center]
[center]
Pranie całości
Naprawa fotela kierowcy
Ori mieszek
Pasta lekko ścierna
Woskowanie
Wymiana oświetlania licznik nawiew zapalniczka[/center]
[center]Audio[/center]
[center]
Pioneer DEH 6400 BT
Pioneer TS-G1022i
Na tyle jakies masowanie pleców z poprzedniego autka[/center]
[center]
[/center]
[center]Foto po czyszczeniu
[/center]
[center]
[/center]
[center]Naprawa oświetlenia [/center]
[center]
[/center]
[center] [/center]
[center]Mała Sesja[/center]
[center]
[/center]
[center]
[/center]
[center]
[/center]
[center]
[/center]
[center]Wymiana zacisku[/center]
[center]Niestety regeneracja zacisków wytrzymała jakieś 8 tys. Nie było co kombinować auto dostało nowy zacisk firmy TRW.
[/center]
[center]
[/center]
[center]Wymiana żarówek[/center]
[center]
[/center]
[center]Okablowanie [/center]
[center]Z braku zajęcia poprawiłem kabelki do radio żeby miało ręce i nogi
[center]Podświetlanie tablicy [/center]
[center]Miałem brak oświetlenia w lewej lampce tablicy wymieniłem na nowe gdzieś musiała dostawać się woda i oprawa przerdzewiała niestety nie dorwałem nigdzie białego leda same kolory zainwestowałem tymczasem w zwykłe żarówki [/center]
[center]
[/center]
[center]Odświeżenie bagażnika [/center]
[center]
Miałem małe braki pod klapa a dokładnie brak prawej zaślepki na lampę i przy okazji wymieniłem dywanik bo trafił się mniej wyeksploatowany niż mój[/center]
[center]
[/center]
[center]Polerka rurki[/center]
[center]Zrobiłem to tylko papierem wodnym o gradacji 220,320,400 najpierw na sucho następnie jeszcze raz na mokro i auto maxem efekt jak widać wszystko ręcznie,wiadomo zdjęcia nie oddają efektu.Koszty jakieś 8 PLN godzinka pracy i banan na gębie :mrgreen: [/center]
[center]
[/center]
[center]Parę strzałów po myjni [/center]
[center] [/center]
[center] [/center]
[center] [/center]
[center][/center]
[center]Wymiana tarcz & klocków [/center]
[center]Nadeszła pora na wymianę przednich tarcz i przy okazji klocków , powodem było denerwujące drganie kierownicy przy hamowaniu wiec postanowiłem to zrobić raz a dobrze i wybór padł na firmę TRWi kilka fotek.[/center]
[center]
[/center]
[center]!!!!!!300000!!!!!! [/center]
[center]I stuknęło na okrągło niestety rozmazane bo w trasie .Przy aucie nic się nie dzieje wszystko na bieżąco teraz tylko kołpaków ori szukam [/center]
[center]Ostatnie wymiany [/center]
[center] Filtr oleju
Filtr Paliwa
Olej Lotos 5L
Paski
Pompa wody i oczywiście płyn [/center]
[center] [/center]
A wiec przy babci troszkę się działo miało być na wiosnę ale był urlopik trzeba było skorzystać zacząłem od wymiany zużytych gąbek nawiewu skoro połowę deski już rozebrałem narodził się plan wymiany nagrzewnicy co się okazało nagrzewnica grzała tylko do połowy ale jak wiadomo przyczyna to klapki ,zrobiłem to patentem własnego pomysłu zwykła cieniutka blacha i parę nitów teraz już nic tego nie ruszy .Rozwiązałem też problem z panelem sterowanie prędkości nawiewu którego nie mogłem wyłączyć zatrzymywał się w pozycji nr 1 co był dość irytujące podczas jazdy a przyczyną był stopiony jak by to nazwa ślimak zakupiłem cały panel od b3 ale nie pasowały gałki wiec wymęczyłem sam plastik :
[center]
[/center]
Po tym zabiegu cisza w aucie oprócz kata który dzwonił i wyleciał został zastąpiony nowym tłumikiem z b3 ala kat od razu poleciał oraz drugi bo i tak by nie polatał za długo po co 2 razy to samo robić jak będę na kanale to zrobię foto pogladowe.Zdjęć z wymiany nagrzewnicy brak pogoda nie za bardzo była do przerywania pracy doda tylko ze jeśli ktoś powie ze da się klapki zmienić bez zdejmowania deski lub wymienić ja w 2 godziny to dostanie litr oleju do głowy :mrgreen:
[center] [/center]
[center]Trzy fotki poprzedniczki [/center]
[center]Niestety więcej nie mam gdzieś wcięło jak znajdę to coś dodam. [/center]
[center] [/center]
[center]Mała poprawa materiału na tunelu[/center]
[center]
[/center]
[center] Naprawa zużytych gąbek nawiewu[/center]
[center]Roboty nie wiele oprócz zdjęcia konsoli środkowej ale warto
[/center]
[center]
[/center]
[center]Po złożeniu wygląda to tak :
[/center]
[center]
[/center]