[B4 1Z Avant] dupowóz
: 21 lip 2014, 10:38
Witam.
Dnia 15.10.2013 po sprzedaży cbr chciałem odciążyć mocno b2 i tak też się stało bo kupiłem Audi 80 Avant tdi do codziennej jazdy. :mrgreen:
Więc tak:
Audi 80 Avant
1.9 1z osprzęt pierburg
rok 1994
lakier lz5t
deska polift, parepety i szerokie kieszenie
z wyposażenia: klima manualna, abs, elektryczne lusterka i szyby przód, 2 poduszki, hak i tyle chyba z ciekawszych.
auto jest niższe 30mm lub ciut więcej ale sprężyny są czarne więc nie wiem dokładnie czemu.
Auto kupiłem z przebiegiem 357 tys. wygląda na realny, turbina regenerowana sucha auto ma chęć jechać.
Zdjęcia po kupnie jeszcze z ogłoszenia:
Eksploatacja i zmiany:
Po kupnie wymieniłem koło pasowe na wale, rolkę paska wielorowkowego no i pasek.
Tuleje tylnej belki, jakieś odboje
Olej i filtry,
Założyłem jakieś markowe głośniki w podszybie plus coś w drzwi bo zostały same dziury po poprzednim właścicielu nawet kabli nie było :-| założyłem również grube okablowanie i wzmak velocity plus jakąś skrzynkę do bagażnika
Przy okazji kupiłem Cb radio - starego Unidena :mrgreen:
Kompletny rozrząd INA/Gates, uszczelniacze, uszczelki i paski które wymagały wymiany.
W maju odwiedziłem Muniora i zastosowaliśmy soft 16bit na 1,35 bara, ku mojemu zaskoczeniu okazało się że auto ma wtryski 210 <ok> Podczas testów i późniejszej ostrzejszej jazdy gotowały mi się hamulce z przodu więc wreszcie w lipcu założyłem 256 ale wentylowane i jest lepiej . Przy okazji nowe elastyczne przewody.
Jakoś wcześniej w międzyczasie założyłem obrotomierz i ringi do zegarów bo miałem dość big bena.
Zrobiłem też szybką polerkę końcówki wydechu bo wyglądała tragicznie,
Zrobiłem wolną odmę i zaślepiłem egr, do kata nie zaglądałem- puszka jest ale czy pusta czy nie to nie wiem :mrgreen:
Po zmianie hamulców pomalowałem zaciski w damski kolor.
Niedawno założyłem Borbety na lato choć na auto codzienne to nienajlepsze koło
Póki co wielkich planów nie mam: może lotka z tyłu albo ciemne szyby.
Głównie staram się dbać o mechanikę by auto nie zawiodło w drodze
Dnia 15.10.2013 po sprzedaży cbr chciałem odciążyć mocno b2 i tak też się stało bo kupiłem Audi 80 Avant tdi do codziennej jazdy. :mrgreen:
Więc tak:
Audi 80 Avant
1.9 1z osprzęt pierburg
rok 1994
lakier lz5t
deska polift, parepety i szerokie kieszenie
z wyposażenia: klima manualna, abs, elektryczne lusterka i szyby przód, 2 poduszki, hak i tyle chyba z ciekawszych.
auto jest niższe 30mm lub ciut więcej ale sprężyny są czarne więc nie wiem dokładnie czemu.
Auto kupiłem z przebiegiem 357 tys. wygląda na realny, turbina regenerowana sucha auto ma chęć jechać.
Zdjęcia po kupnie jeszcze z ogłoszenia:
Eksploatacja i zmiany:
Po kupnie wymieniłem koło pasowe na wale, rolkę paska wielorowkowego no i pasek.
Tuleje tylnej belki, jakieś odboje
Olej i filtry,
Założyłem jakieś markowe głośniki w podszybie plus coś w drzwi bo zostały same dziury po poprzednim właścicielu nawet kabli nie było :-| założyłem również grube okablowanie i wzmak velocity plus jakąś skrzynkę do bagażnika
Przy okazji kupiłem Cb radio - starego Unidena :mrgreen:
Kompletny rozrząd INA/Gates, uszczelniacze, uszczelki i paski które wymagały wymiany.
W maju odwiedziłem Muniora i zastosowaliśmy soft 16bit na 1,35 bara, ku mojemu zaskoczeniu okazało się że auto ma wtryski 210 <ok> Podczas testów i późniejszej ostrzejszej jazdy gotowały mi się hamulce z przodu więc wreszcie w lipcu założyłem 256 ale wentylowane i jest lepiej . Przy okazji nowe elastyczne przewody.
Jakoś wcześniej w międzyczasie założyłem obrotomierz i ringi do zegarów bo miałem dość big bena.
Zrobiłem też szybką polerkę końcówki wydechu bo wyglądała tragicznie,
Zrobiłem wolną odmę i zaślepiłem egr, do kata nie zaglądałem- puszka jest ale czy pusta czy nie to nie wiem :mrgreen:
Po zmianie hamulców pomalowałem zaciski w damski kolor.
Niedawno założyłem Borbety na lato choć na auto codzienne to nienajlepsze koło
Póki co wielkich planów nie mam: może lotka z tyłu albo ciemne szyby.
Głównie staram się dbać o mechanikę by auto nie zawiodło w drodze