80 B4 ABT + LPG by Ziomalek
: 04 sie 2014, 12:48
Witam, pochwalę się moim oczkiem w głowie.
Na sam wstęp:
Auto wyprodukowane według DR w 1993 roku, zaś elementy mają wybite 07.1992. W rodzinie od 2006 roku. Silnik ABT zespolony ze skrzynią z dłuższymi przełożeniami (nie mogę doszukać się typu). Autem zajmuję się osobiście od 1,5 roku. Silnik zasilany jest LPG, do rozruchu i pierwszych kilku kilometrów używam paliwa 98V. Smarowanie zapewnia ValvoLine 10w40 Maxlife.
Wyposażenie:
- centralny zamek
- klimatyzacja
- szyberdach
- proconten
- regulowane światła
- podgrzewanie tylnej szyby
- wspomaganie kierownicy
Planowane naprawy:
W tym roku planuję przynajmniej jechać na regulację i przegląd instalacji gazowej, bo kilka lat nic nie było w tym temacie robione. W międzyczasie chciałbym wymienić słynny przekaźnik 318.
2015:
- uszczelnienie klimatyzacji, aktualnie brak czynnika w układzie
- poprawka blacharska jednego błotnika (pojawiły się dwa pęcherze)
- zakonserwowanie podwozia
- wymiana filtra paliwa
- wymiana przełącznika świateł przeciwmgłowych (obecny trochę szwankuje, wiązka jest na 100% w porządku!)
Jeżeli chodzi o modyfikacje, to jedynie chciałbym w przyszłości skołować oryginalne alufelgi starszego typu, takie jak były w B3, tylko oczywiście 15 cali. Resztę chcę zostawić w serii. Jednym gadżetem jest tylko radio Pioneer'a z obsługą USB.
Kilka zdjęć:
Ten wentylator co jest na haku to napęd plecakowy do paralotni. Stąd naklejka na klapie bagażnika. Nieoryginalne kołpaki są na zdjęciach z zeszłego roku. Niestety nie mam tegorocznych zdjęć w jakiejś dobrej scenerii a poza kołpakami nic innego się nie różni.
Na sam wstęp:
Auto wyprodukowane według DR w 1993 roku, zaś elementy mają wybite 07.1992. W rodzinie od 2006 roku. Silnik ABT zespolony ze skrzynią z dłuższymi przełożeniami (nie mogę doszukać się typu). Autem zajmuję się osobiście od 1,5 roku. Silnik zasilany jest LPG, do rozruchu i pierwszych kilku kilometrów używam paliwa 98V. Smarowanie zapewnia ValvoLine 10w40 Maxlife.
Wyposażenie:
- centralny zamek
- klimatyzacja
- szyberdach
- proconten
- regulowane światła
- podgrzewanie tylnej szyby
- wspomaganie kierownicy
Planowane naprawy:
W tym roku planuję przynajmniej jechać na regulację i przegląd instalacji gazowej, bo kilka lat nic nie było w tym temacie robione. W międzyczasie chciałbym wymienić słynny przekaźnik 318.
2015:
- uszczelnienie klimatyzacji, aktualnie brak czynnika w układzie
- poprawka blacharska jednego błotnika (pojawiły się dwa pęcherze)
- zakonserwowanie podwozia
- wymiana filtra paliwa
- wymiana przełącznika świateł przeciwmgłowych (obecny trochę szwankuje, wiązka jest na 100% w porządku!)
Jeżeli chodzi o modyfikacje, to jedynie chciałbym w przyszłości skołować oryginalne alufelgi starszego typu, takie jak były w B3, tylko oczywiście 15 cali. Resztę chcę zostawić w serii. Jednym gadżetem jest tylko radio Pioneer'a z obsługą USB.
Kilka zdjęć:
Ten wentylator co jest na haku to napęd plecakowy do paralotni. Stąd naklejka na klapie bagażnika. Nieoryginalne kołpaki są na zdjęciach z zeszłego roku. Niestety nie mam tegorocznych zdjęć w jakiejś dobrej scenerii a poza kołpakami nic innego się nie różni.