[B4 80 ABT] Audi 80 ABT vel Świnka - Reanimacja :)
: 23 sty 2015, 10:10
Witam wszystki!
Chciałbym przedstawić audi 80 B4 z silnikiem ABT rocznik '93 która jest u nas w rodzinie od czerwca 2013
Jestem już chwilę na forum, ale dopiero teraz zabrałem się (wreszcie za przedstawienie).
Od zakupu troszkę rzeczy się w niej pozmieniało ale wciąż sporo brakuje do doskonałości - mam nadzieję, że pomożecie przy diagnozie i naprawianiu usterek :);)
Mam niestety zdjęcia tylko z zakupu - reszta zrzucona prawdpodobnie na innego kompa albo zaginęła
Co się działo od tamtego czasu?
Przede wszystkim silnik przeszedł remont kapitalny, nie mam pod ręką spisu rzeczy, które zostawły wymienione ale dostał drugie życie
Zostało również doprowadzone do porządku przednie zawieszenie, zbieżność, rozebrany kilkukrotnie pająk od świateł.
Plany... i tutaj mam nadzieję, że przydziecie z pomocą
- problemy z wolnymi obrotami na biegu jałowym na PB, na LPG śmiga aż miło
- troszkę duże spalanie na LPG
- temperatura nie przekracza 65 stopni (wg. wskaźnika na desce)
- wymiana nagrzewnicy
- szeroko pojęta kosmetyka
Samochód zostaje z nami i w miarę czasu i możliwości chcę doprowadzić go do jak najlepszego stanu technicznego
Zwalczajac po drodze wszystkie mankameny i irytujące detale
Chciałbym przedstawić audi 80 B4 z silnikiem ABT rocznik '93 która jest u nas w rodzinie od czerwca 2013
Jestem już chwilę na forum, ale dopiero teraz zabrałem się (wreszcie za przedstawienie).
Od zakupu troszkę rzeczy się w niej pozmieniało ale wciąż sporo brakuje do doskonałości - mam nadzieję, że pomożecie przy diagnozie i naprawianiu usterek :);)
Mam niestety zdjęcia tylko z zakupu - reszta zrzucona prawdpodobnie na innego kompa albo zaginęła
Co się działo od tamtego czasu?
Przede wszystkim silnik przeszedł remont kapitalny, nie mam pod ręką spisu rzeczy, które zostawły wymienione ale dostał drugie życie
Zostało również doprowadzone do porządku przednie zawieszenie, zbieżność, rozebrany kilkukrotnie pająk od świateł.
Plany... i tutaj mam nadzieję, że przydziecie z pomocą
- problemy z wolnymi obrotami na biegu jałowym na PB, na LPG śmiga aż miło
- troszkę duże spalanie na LPG
- temperatura nie przekracza 65 stopni (wg. wskaźnika na desce)
- wymiana nagrzewnicy
- szeroko pojęta kosmetyka
Samochód zostaje z nami i w miarę czasu i możliwości chcę doprowadzić go do jak najlepszego stanu technicznego
Zwalczajac po drodze wszystkie mankameny i irytujące detale