[ 8c aah > aeb ]
: 01 lut 2015, 12:36
Cześć.
MODEL: 8c
SILNIK: AAH + sekwencja LPG -> swap 1.8T AEB
MOC: 174 PS -> więcej niz seryjne 110kw
MODY POD MASKA: FMIC, DP 2,75">2.5", wydech caly z kwasu na dwóch tłumikach, TIP z kwasu ( wszystko wykonane w baq-garage.pl zdj na ich stronie); sprzęgło 240mm s2, sztywne koło zamahowe z ACE, nowa lapa sprzegla, elektronika: GTO, standardowe przeglądy i naprawy w wlasnym zakresie.
ZAWIESZENIE: V6 -> zawieszenie pneumatyczne (kompresor AirZenith ob1, skrócone kolumny 8cm, Rubena 130x3, dunlop 4-1/2, amortyzatory weitec) -> wszystkie tuleje itp wykonane w poliuretany.olkusz.pl + gwint SPAX z regulacją twardości, nowe tarcze/piasty i łożyska z b5 5x112 tył, przód w trakcie kompletowania z ur200.
UKLAD HAMULCOWY: przód Girling 60 (2tłoki 280mm) po regeneracji, tył aluminiowe zaciski A4 B5, nowa pompa hamulcowa lucas
KOLA: zima 15" cal -> 17x9x7.5 Rial F1 -> 17x8x9J zw1
NADWOZIE: seria szwajcar (wąska wkładka przedniej tablicy rejestracyjnej, wkładki V6 + oświetlenie zderzaka) -> Pakiet Audi Competition (zderzaki przód-tył, aluminiowa lotka dalej nie zamontowana), reflektory soczewkowe HELLA + regeneracja odbłyśników, nowe dolne listwy drzwiowe po93r
WNETRZE: klimatronik, szary welur, dzielona tylna kanapa, podłokietnik, rękaw na narty, składane zagłówki tylnej kanapy, roleta tylnej szyby, wyświetlacz zew. temperatury, el. przednie szyby i lusterka+podgrzewane, centalny zamek (dołożony pilot), regluowane wyskości foteli przód. -> Recaro typ90, kierownica Raid HP 30 z skórzaną zaślepką, wskaźnik doładowania VDO -> recaro z szarymi środkami golf 96r
AUDIO: Nokia -> radio Kenwood z czerwonym podświetleniem + głośniki jbl seria gt (6głośników)[/color]
Plany:
- Pełny pakiet DTM (podstawki podwyższające spoiler, dokładka przedniego zderzaka i aluminiowy lip tylnej lotki) lub lotka rennsport evoII
- obudowa przeplywki 3" VR6
- wtryski 0280150431 BOSCH (kupione)
- sprężarka K04-15 (w trakcie dogadania)
- korekta programu
- ogarnięcie komory (porządek)
- modyfikacje środka
- korekta lakieru
Auto znane i od dłuższego czasu w moim posiadaniu. Były lepsze i gorsze czasy. Był rozwalony Jeleń i sarna. Przy pierwszym ucierpiała lampa i maska, po drugiej dziczyźnie pęknął tylko zderzak i małe wgniecenie błotnika (nowe elementy kupione i czekają na wiosne)
zdj
po kupnie od duo
1:
2:
3:
później nadszedł ten gorszy okres dla auta, bo miałem problemy finansowe, w pracy nie szło dobrze ale udało się to przeżyć i kolejny etap się zaczyna. Tu już nie mam zdjęć ale powoli zaczne wklejać w miare czasu i okazji
3:
nowe koła i przymiarka na 4cm adapterach przod i tyl
po zmianie rozstawu z tyłu + dystans 14mm, czekam na 3mm i będzie lepiej.
poprzednie auta w których grzebałem.
i na koniec filmik autorstwa Marcina W. deejay.ftb
ps. dostaje pw z pytaniami o ar itp sory koledzy ale nie mam czasu odpisywac na wasze pytania bo pracuje jako kierowca i calymi tygodniami jestem poza domem. Gdy wracam, to nie mam ochoty siedziec i odpisywac kazdemu co, jak i dlaczego tak a nie inaczej.
bez obrazy, pozdrawiam.
MODEL: 8c
SILNIK: AAH + sekwencja LPG -> swap 1.8T AEB
MOC: 174 PS -> więcej niz seryjne 110kw
MODY POD MASKA: FMIC, DP 2,75">2.5", wydech caly z kwasu na dwóch tłumikach, TIP z kwasu ( wszystko wykonane w baq-garage.pl zdj na ich stronie); sprzęgło 240mm s2, sztywne koło zamahowe z ACE, nowa lapa sprzegla, elektronika: GTO, standardowe przeglądy i naprawy w wlasnym zakresie.
ZAWIESZENIE: V6 -> zawieszenie pneumatyczne (kompresor AirZenith ob1, skrócone kolumny 8cm, Rubena 130x3, dunlop 4-1/2, amortyzatory weitec) -> wszystkie tuleje itp wykonane w poliuretany.olkusz.pl + gwint SPAX z regulacją twardości, nowe tarcze/piasty i łożyska z b5 5x112 tył, przód w trakcie kompletowania z ur200.
UKLAD HAMULCOWY: przód Girling 60 (2tłoki 280mm) po regeneracji, tył aluminiowe zaciski A4 B5, nowa pompa hamulcowa lucas
KOLA: zima 15" cal -> 17x9x7.5 Rial F1 -> 17x8x9J zw1
NADWOZIE: seria szwajcar (wąska wkładka przedniej tablicy rejestracyjnej, wkładki V6 + oświetlenie zderzaka) -> Pakiet Audi Competition (zderzaki przód-tył, aluminiowa lotka dalej nie zamontowana), reflektory soczewkowe HELLA + regeneracja odbłyśników, nowe dolne listwy drzwiowe po93r
WNETRZE: klimatronik, szary welur, dzielona tylna kanapa, podłokietnik, rękaw na narty, składane zagłówki tylnej kanapy, roleta tylnej szyby, wyświetlacz zew. temperatury, el. przednie szyby i lusterka+podgrzewane, centalny zamek (dołożony pilot), regluowane wyskości foteli przód. -> Recaro typ90, kierownica Raid HP 30 z skórzaną zaślepką, wskaźnik doładowania VDO -> recaro z szarymi środkami golf 96r
AUDIO: Nokia -> radio Kenwood z czerwonym podświetleniem + głośniki jbl seria gt (6głośników)[/color]
Plany:
- Pełny pakiet DTM (podstawki podwyższające spoiler, dokładka przedniego zderzaka i aluminiowy lip tylnej lotki) lub lotka rennsport evoII
- obudowa przeplywki 3" VR6
- wtryski 0280150431 BOSCH (kupione)
- sprężarka K04-15 (w trakcie dogadania)
- korekta programu
- ogarnięcie komory (porządek)
- modyfikacje środka
- korekta lakieru
Auto znane i od dłuższego czasu w moim posiadaniu. Były lepsze i gorsze czasy. Był rozwalony Jeleń i sarna. Przy pierwszym ucierpiała lampa i maska, po drugiej dziczyźnie pęknął tylko zderzak i małe wgniecenie błotnika (nowe elementy kupione i czekają na wiosne)
zdj
po kupnie od duo
1:
2:
3:
później nadszedł ten gorszy okres dla auta, bo miałem problemy finansowe, w pracy nie szło dobrze ale udało się to przeżyć i kolejny etap się zaczyna. Tu już nie mam zdjęć ale powoli zaczne wklejać w miare czasu i okazji
3:
nowe koła i przymiarka na 4cm adapterach przod i tyl
po zmianie rozstawu z tyłu + dystans 14mm, czekam na 3mm i będzie lepiej.
poprzednie auta w których grzebałem.
i na koniec filmik autorstwa Marcina W. deejay.ftb
ps. dostaje pw z pytaniami o ar itp sory koledzy ale nie mam czasu odpisywac na wasze pytania bo pracuje jako kierowca i calymi tygodniami jestem poza domem. Gdy wracam, to nie mam ochoty siedziec i odpisywac kazdemu co, jak i dlaczego tak a nie inaczej.
bez obrazy, pozdrawiam.