Strona 1 z 2

B4 2.0 ABT Alpinaweiss

: 09 sie 2015, 18:01
autor: szaraf
Siemka, chcialem przedstawic swoje Audi. rocznik 92, 2.0 ABT+LPG. Do roboty dosc troche mam, ale sadze ze posluzy mi lata i nie zawiedzie. Nakulane ma 235 tysiecy, podobno oryginalny przebieg,ale wiadomo jak to bywa z tym :D. Samochod mam miesiac, nakrecilem juz 1600 km i jestem MEGA zadowolony z komfortu jazdy, w porównaniu z moim poprzednim samochodem, [ nigdy więcej gleby w aucie]

zdjec zaraz po kupnie nie posiadam, gdzieś się skasowały. Ale od momentu kupna tylko rejestracja się zmieniła i znikneły winiety z przedniej szyby, z daleka wygląda dobrze

i kupiłem sobie chyba najbiedniejszą wersje audi... :evil:
szyberdach na korbke
wspomaganie kierownicy
centralny zamek
elektryczna regulacja poziomu świateł

i to wszystkie moje bajery :D



Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

ale z bliska? samochód był bity z prawej strony, nie mocno ale jednak był.

Troche jestem zniesmaczony tymi bolączkami ale 23 lata ma więc można wybaczyć


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

po lekku zaczynam coś robić Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek

do tego zamówiłem mieszek z prawdziwej skóry [brak zdjęć],brat mi kupił ramki na rejestracje, chciałem "chrom" kupił carbon :roll: ale że on płacił to nie marudze i wiszą na samochodzie.

byłem podpiąć auto pod komputer i wyskoczyły takie błędy:
00522 Czujnik temper. płynu chłodzącego- G62- zwarcie z plus
00515 Czujnik HALL-a- G40 - brak sygnału
00522 Czujnik temp. płynu chłodzącego- G62- zwarcie z plus
00523 Czujnik temper. powietrza zassanego- G42- zwarcie z plus
00522 Czujnik temper. płynu chłodzącego - G62- niedopuszczalna wartość sygnału
00525 Sonda pomiarowa LAMBDA- G39 zwarcie masą
00525 Sonda pomiarowa LAMBDA- G39 zwarcie z plis

czujniki wymienione, lambda ori Boschowksa. Filtr paliwa wymieniłem, filtr powietrza też, mieszek ochronny wymieniłem, maskownice na głośniki z tyłu ogarnąłem, podświetlenie w nawiewach zrobiłem [ale będe robił paski LED], osłona pod silnikiem zamontowana, kierunki nowiutkie też, grill pomalowałem i znaczek z tyłu. ii... wielu osobą sie podoba, wielu nie. Ja od zawsze chciałem mieć Bre i nie pozbęde się jej.

Obrazek Obrazek

mój mechanik mi dzwonił że kupił mi silniczek krokowy, dorwał oryginał za 180zł, więc pewnie na dniach pójdzie do auta, następnie w kolejce uszczelniacze.

Tak więc przedemną jeszcze dość trochę będzie. plany co do samochodu? teraz zaczne robić wszystko żeby było jak najlepiej, mechanicznie i blacharsko, później felga, światła i zobaczymy co dalej. Pozdrawiam

: 09 sie 2015, 21:31
autor: Roman_S
Pozbędziesz się jej jak Ci lakier sparzy :mrgreen: Ładnie, ta prawa strona faktycznie do roboty a wypasy z czasem se dołożysz <ok>

: 10 sie 2015, 15:04
autor: szaraf
znaczy sie, prawa strona nie jest juz do roboty, gorzej wygląda lewy błotnik :roll:

: 11 sie 2015, 00:04
autor: audi_1.9_aaz
Bra jest spoko.

Sam mam zamiar zakładać :-)

Pozdro i powodzonka

: 28 sie 2015, 18:13
autor: szaraf
takie pytanko do wszystkich, moj mechanik zapodal mi cene, zastanawiam sie czy to drogo czy normalnie

za zrobienie:
uszczelniacze zaworowe, planowanie glowicy, uszczelka glowicy, komplet srub glowicy, rozrzad ina
oczywiscie wszystko z robocizna,czesciami itd itd na gotowo zaspiewal 1100-1200zl. Jak myslicie?

: 28 sie 2015, 19:15
autor: Roman_S
Wg mnie normalna cena.

: 28 sie 2015, 19:50
autor: petel
powodzenia w zabawie z audi
P.S. Silniczek taki jak mój :lol:

: 07 paź 2015, 17:35
autor: szaraf
Witajcie, Audica u mechanika i teraz mam ogromną prośbę, minute temu dzwonił że NIGDZIE nie ma nawet zamiennika pompy paliwowej :roll: w żadnej hurtowni nie znalazł. Znalazł tylko Boshowska za 400zł... jeżeli macie czas i chęci to bardzo proszę o pomoc, szukam nowej pompy paliwowej ale nie z bosha bo mnie nie stać.

nr oryginału: 443906091D
0580453956

jak macie czas i chęci, pomóżcie szukać, sprawa bardzo pilna

: 07 paź 2015, 18:31
autor: petel
100 - 120zł u mnie nowa pompa 8-)

: 11 gru 2015, 12:01
autor: szaraf
Mało kto jest zainteresowany tematem, ale w razie czego napisze. Panowie i Panie jeżeli będziecie mieli do wymiany pompe, radzę wziąśc ze sobą suwmiarke. Zamówiłem na stronie pompa-paliwa egzemplarz który miał identyczne numery co moja org pompka, w opisie wynikało że podejdzie do samochodu i co? i się okazało że pompa nie pasuje... jest zbyt długa,i ma mocowanie trzpienia za kołnierzem, czyli z innej strony. Mechanik na następny dzień zamówił pompe, dostał i historia ta sama, numery te same, tutaj już mocowanie tak jak powinno być, ale pompa okazała się zbyt gruba, średnica większa około centymetr. Rada na przyszłość mierzcie pompy i proście o wymiary nowej, zanim zakupicie.

czyżby było kilka rodzajów pomp pod tym samym numerem? <osohozi>

może tylko ja miałem i mam taki problem, może nie. Oby Petel miał dobrą i pasującą...

oryginał
Obrazek

i np ta którą kupiłem,
Pompa kupiona ze strony

[ Dodano: 2015-12-11, 11:49 ]

[ Dodano: 2015-12-11, 11:53 ]

[ Dodano: 2015-12-11, 12:01 ]
witajcie, sprawa pompy rozwiązana.. szkoda gadać ile nerwów było,i się okazało że to jednak nie pompa do autka dorobiłem postoje w kierunkach, od zawsze mi się to podobało, i mam :->

Obrazek

na zdjęciu widać róznice świecenia lamp przednich :( jedna hella druga valeo

Obrazek

wpadł komplet pokroców skórzanych, 200zł ale jaki efekt.. niestety na zdjęciach nie ma tego łał co w rzeczywistości


Obrazek


Obrazek


kupiłem stalówki i przemalowałem je na czarny mat, opony na przód poszły Goodyear Ultra Grip 7 a na tył Goodyear Ultra Grip 6


Obrazek


następny cel to zegary z obrotkiem i lampy przednie ;-) o samochód dbam jak tylko mogę, każdy komu pokazuję silnik jest zadziwiony że jest taki czysty :D

: 12 gru 2015, 12:17
autor: Przemas80
Tych błotników to popytaj na klubie ludzi co częściami handlują może uda się kupić w kolorze,forum coś zamiera ludzie mało piszą stąd takich ruch :-/

: 17 lut 2016, 19:32
autor: szaraf
błotnik musze kupic i wymienic,ale to po zimie dopiero, tylko jeden potrzebny, na wiosne bedzie na 100%

[ Dodano: 2016-02-17, 19:32 ]
pacjent audi 80 2.0 ABT 90km, sprawa dotyczy odpalania na benzynie jak i samej jazdy. Prawie wogóle nie da się odpalić na benzynie,a jak już odpali musze trzymać noge na gazie bo inaczej zdechnie. Podczas jazdy na benzynie najpierw zamuli auto i to strasznie pozniej już normalnie jedzie i tak na kazdym biegu, dam mu gaz a on muli muli i jedzie. Martwi mnie fakt że na tej benzynie to musze z 10-15 min kręcić zanim coś zajęknie i chyci... [dzisiaj kolejny raz aku padl przez to], na gazie nie ma problemu z odpaleniem ZADNEGO. Kable wymienione, świece wymienione cały zestaw NGK, pompa paliwa wymieniona na org BOSCH, aparat zapłonowy ustawiony idealnie według lampy, filtry wymienione wszystkie, nawet ten od benzyny, jakieś sugestie? porady?

: 17 lut 2016, 19:55
autor: Pieterb
szaraf, spróbuj zrobić reset odłączając klemę na 15 i może zrobić od nowa adaptacje na bp - poczytaj o tym lub też ewentualnie sprawdzić miernikiem czujnik temp niebieski

: 17 lut 2016, 20:04
autor: szaraf
Pieter a jaka wartosc ma miec miernik? i wogole co w nim pomierzyc? nie wiem czy to cos da, ale sonde lambde takze wymienilem na org, adaptacja bp? juz czytam [wybacz za brak PL znakow,zaraz wejde na kompa]

: 17 lut 2016, 20:15
autor: Pieterb
szaraf pisze:Pieter a jaka wartosc ma miec miernik?
&#937;
poczytaj, na forum są dane dotyczące tego czujnika sam zapodawałem kilkanaście razy jak nie więcej
tak, adaptacja bp