Strona 1 z 2

[Audi 80 Sedan] 1Z LY3H by Kamil113

: 08 paź 2015, 20:36
autor: Kamil113
Witam!

Po namowach znajomych postanowiłem przedstawić wam moje Audi.
Jest to mój pierwszy samochód i staram się o niego dbać jak tylko potrafię. ;-)
Do rzeczy:
-Audi 80 Sedan 1.9Tdi na podzespołach boscha.
-Z wyposażenia to nie posiada nic specjalnego.
-Felgi 17 cali coś niby na wzór Sline tylko że bez dekielków :-|
-Zawieszenie -40 mm
-We wnętrzu coś porobiłem według własnych upodobań okleiłem boczki podsufitkę -Zamontowałem dodatkowe podświetlenia w rączkach
-Zmieniłem kierownice na kierownice z coupe
-Zamontowałem ringi na zegary
-Skróciłem lewarek zmiany biegów
-fotele puki co seryjne ale czekają już pół-kubełki które trzeba obszyć
-Na temat audio nic nie mówię bo nie ma za bardzo o czym mówić :-P
-Czeka już swap na tarcze z tyłu i zbieram fundusze na wentylowane tarcze z przodu


Będę starał się dodawać zdjęcia modów które wykonam.
Puki co taki przedsmak co już udało się zrobić:



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: 08 paź 2015, 20:49
autor: karabińczyk12
Super samochód!
Białe boczki i podsufitka, coś pięknego!
Na tych felgach b. ładnie wygląda. Czekam, na zdjęcia przy dalszej pracy!
Powodzenia

: 08 paź 2015, 21:11
autor: Krzysiek 84
Autko dopieszczone, wydech dobrze by było żebyś wstawił oryginalny taki jak auto opuszczało fabryke. :mrgreen:

: 15 paź 2015, 15:44
autor: Kamil113
Witajcie !
Audi cieszy mnie coraz bardziej <ok>
Wymieniłem:
-olej
-filtr
-uszczelki kolektorów
-uszczelki pod pokrywę zaworów
-wyczyściłem dolot
- zaślepiłem egr
- zrobiłem wolną odmę
I teraz mam do was pytanie bo nigdy się z takim czymś nie spotkałem. Podczas jazdy autem czasami gaz nie reaguje tak jak bym puścił pedal i nic nie robił pomimo tego ze wciskam gaz do oporu . Po wysprzegleniu silnik wraca na wolne obroty i już normalnie reaguje na gaz. Co to może być? :?: :oops:

: 15 paź 2015, 15:56
autor: bozmek
Witam kolegę z Podkarpacia ;-) Ładna czerwień, Ta reakcja na gaz to obstawiam ze nastawnik zaczyna Ci szwankować poczytaj jest dużo tematów na temat nastawnika potencjometrycznego.

: 15 paź 2015, 18:53
autor: Roman_S
Jak dla mnie to przy tym aucie nic już nie trzeba robic <ok> Boczki magiczne są.

: 15 paź 2015, 19:17
autor: Kamil113
Właśnie utwierdziłem się w przekonaniu że to nastawnik ponieważ po podłączeniu vaga wyskoczył błąd nastawnika :cry: :-/ powiedzcie mi koledzy czy da się ten nastawnik odratować bądź przełożyć z innego silnika? Bo nie powiem mam 19 lat i nie ukrywam ze mnie nie stać na nowy bądź na przekładkę na pierburga :-/
Co do boczków to moje dzielo nie chwaląc się <ok>

: 15 paź 2015, 19:40
autor: Krzysiek 84
Używany gdzieś 350 kosztuje, ale ciężko znaleźć sam nastawnik, większość osób jak sprzedaje to cała pompa z nastawnikiem i wtedy to koszt 800 zl,
to lepiej już u Muniora zrobić uproszczoną przekładke , a i autko bedzie zwawsze bo już witaminka zaadoptowana bedzie od razu :mrgreen:

: 15 paź 2015, 19:52
autor: Kamil113
Nastawnik bym miał z drugiego silnika bo mam takiego rozbitka pod domem. Tylko ze w nim pompa cieknie z kazdej strony. Sam nastawnik ciężko jest przełożyć ?

: 15 paź 2015, 20:24
autor: Krzysiek 84
Kamil113 pisze: Sam nastawnik ciężko jest przełożyć ?
Musisz zaopatrzyć sie w nową uszczelke pod nastawnik.
Jak masz troche zdolności to sam dasz rade ogarnąć to.
Musisz zaznaczyć sobie nożykiem położenie nastawnika na pompie by potem drugi nastawnik ustawić w tym samym miejscu.
Druga sprawa to na końcu nastawnika jest taka kulka , musisz nią trafić w pierscien dozownika w pompie. Jeśli trafisz dobrze to bedziesz mógł przesuwać nastawnikiem w obie strony ( w strone chłodnicy i przedniej szyby).
Nastepnie skrecasz torxy , podłączasz przewody i krecisz rozrusznikiem , troche bedziesz musiał zakrecic nim nastawnik wypełni sie paliwem.
Na koniec dobrze byłoby podpiąć auto pod vaga i poprawnie ustawić dawkę paliwa.

: 15 paź 2015, 22:00
autor: bozmek
Jak byś sobie nie poradził z przekładka nastawnika to służę pomocą <ok>

: 22 paź 2015, 13:49
autor: Kamil113
To jutro jak znajdę chwilę to biorę się za ten nastawnik zrobię zdjęcia i pokaże co udało mi się zdziałać <ok> dzieki wam za porady <piwo>

[ Dodano: 2015-10-22, 13:49 ]
Witajcie w związku z tym ze miałem dużo pracy przy drugim projekcie udało mi się zajrzeć jedynie pod pokrywę nastawnika i tu moje pytanie czy musze rozlutowywać te styki od wtyczki czy je się jakoś demontuje bo nie powiem trochę zmartwił mnie ten widok . <osohozi>

: 23 paź 2015, 09:29
autor: trepek
Musisz rozlutowac.

: 23 paź 2015, 13:01
autor: misiekb4
Śliczny czerwony sedan, te felgi też pasują jak ulał :-D
Widzę już nastawnik cie dręczy, ale ogarniesz to i będzie git.
Naprawdę fajna furka i napewno odwdzięczy się za włożony wkład ;-)

: 11 gru 2015, 21:35
autor: Kamil113
Witajcie!
Z racji szkoły i pracy zaniedbałem trochę forum ale za niedługo postaram się pokazać co udało mi się zrobić a nie powiem działo się coś trochę :)). Zaczynając od najważniejszych spraw to wiadomo oponki na zimę na stalowych felgach które dostałem od kolegi niby zwykłe stalówki a nie do końca bo bez otworów . z tego co wyczytałem są to felgi na trudne warunki. Drugą sprawą jest upragniona zmiana hamulców na wentylowane z v6. Montaż absu też będzie za niedługo . a u tak poza tematem ukończyłem drugi projekt taki bardziej for fun jakim jest corsa b z silnikiem 2.0 gsi z opla calibry :) takie tam 170 koni w corsie :D