[80 B4 ABK] Sedan by Kamilloo | UP! wrapped , JR15 , 1.8t
: 21 gru 2015, 17:11
Witam. Na forum siedzę już chwilę i od zawsze zbierałem się do przedstawienia wam mojej Audiczki ale z braku czasu i lenistwa jakoś nie wyszło . Dzisiaj naszło mnie natchnienie ze zrobię temat i oto jest Na początek może podstawowe informacje . Audi to moje pierwsze auto (jak do tej pory nie żałuje , że właśnie na takie auto się zdecydowałem. Audi kupiłem niedaleko mojego miejsca zamieszkania była to raczej słabiej wyposażona wersja lecz wtedy tak o tym nie myślałem , Audi była rownież obniżona lecz sprzedajacy nie wiedział dokładnie co i jak z tego co zobaczyłem to amortyzatory to Sasch Super Touring i spręzyny H&R niebieskie, troszke danych:
Rok produkcji 1993r.
Silnik 2.0E ABK niestety ośka napędzany benzyna i II gen gazu BRC
Gdy ją kupiłem na pokładzie znajdowało sie :
El. regulacja świateł
Wspomaganie
El. Szyberdach
Abs , więc nie za bogato.
Dzień po zakupie prezentowała się tak :
Audi sprawowało sie bez awaryjnie przez te 1,5 roku odkąd ją mam tylko raz mnie zawiodła w trasie nie trasie 20 km od domu . Dojechałem na miejsce zgasiłem wszystko elegancko przychodze po 30 min i nie odpali. Okazało się , że nie było iskry i padła cewka. Jako , że bardzo spodobało a chciałem by było jescze ładniejsze zaczołem ją robić według mojego gusta na tyle na ile jak narazie pozwalają finanse ( aktualnie kończe technikum). I w róznych odstępach czasowych wpadły różne graty:
Listwy v6 z kierunkami i halogenami
Lampy zespolone
El. szyby przód i lusterka
Kierownica trójramienna
Sterownik centralnego na pilota
Skórzane fotele i boczki
Licznik AC/BC
Short Shifer
Felgi Borbet T 17" 8j
Następnie wpadł zderzak cabrio/coupe.
Zmieniłem końcowke wydechu lecz pasuje ją przespawać bo jest troszke krzywo
Zapewne o czymś zapomniałem w razie czego dopisze
Z wad Audi to:
Schodzi bezbarwny z dachu (sprzedający podobno zdarł go z lodem co wydaje sie dla mnie dziwne)
Odpryski na masce
Słychać łozysko dociskowe i synchronizator 3 biegu jest padnięty
No i chyba tyle A teraz dodam troche zdjęc z różnych okresów przebywania Audiczki w moich rękach .
Porady jak i krytyka (oby nie hehe ) mile widziane
Rok produkcji 1993r.
Silnik 2.0E ABK niestety ośka napędzany benzyna i II gen gazu BRC
Gdy ją kupiłem na pokładzie znajdowało sie :
El. regulacja świateł
Wspomaganie
El. Szyberdach
Abs , więc nie za bogato.
Dzień po zakupie prezentowała się tak :
Audi sprawowało sie bez awaryjnie przez te 1,5 roku odkąd ją mam tylko raz mnie zawiodła w trasie nie trasie 20 km od domu . Dojechałem na miejsce zgasiłem wszystko elegancko przychodze po 30 min i nie odpali. Okazało się , że nie było iskry i padła cewka. Jako , że bardzo spodobało a chciałem by było jescze ładniejsze zaczołem ją robić według mojego gusta na tyle na ile jak narazie pozwalają finanse ( aktualnie kończe technikum). I w róznych odstępach czasowych wpadły różne graty:
Listwy v6 z kierunkami i halogenami
Lampy zespolone
El. szyby przód i lusterka
Kierownica trójramienna
Sterownik centralnego na pilota
Skórzane fotele i boczki
Licznik AC/BC
Short Shifer
Felgi Borbet T 17" 8j
Następnie wpadł zderzak cabrio/coupe.
Zmieniłem końcowke wydechu lecz pasuje ją przespawać bo jest troszke krzywo
Zapewne o czymś zapomniałem w razie czego dopisze
Z wad Audi to:
Schodzi bezbarwny z dachu (sprzedający podobno zdarł go z lodem co wydaje sie dla mnie dziwne)
Odpryski na masce
Słychać łozysko dociskowe i synchronizator 3 biegu jest padnięty
No i chyba tyle A teraz dodam troche zdjęc z różnych okresów przebywania Audiczki w moich rękach .
Porady jak i krytyka (oby nie hehe ) mile widziane