Moja perełka TDI+ Avant 80 B4 1z
: 14 sty 2016, 16:37
Witam, dziś prezentuje moje autko, mam je już 1,5 roku i jest to moja 3 audiczka 80. Długo już przeglądam Forum i teraz zdecydowałem się dodać moje autko.
Głupi myślałem że autko jest z niemiec sprowadzone, przynajmniej tak mnie sprzedawca zapewniał, okazało się że to włoch :evil:
Dane:
Audi 80 b4
Nadwozie - Kombi
Rok produkcji - 1995, po rozkodowaniu VIN listopad 1994
Silnik - 1.9 TDI o oznaczeniu 1Z na Pierburgu
Przebieg - licznikowo 310 tyś km a w rzeczywistości pewnie +200 tyś km
Lakier - LZ3N rubinrot perleffect
Wyposażenie:
- Elektryczne 4 szyby
- Elektryczny szajberdach
- Klima
- ABS
- Elektryczne i podgrzewane lusterka
- Centralny zamek
- Wspomaganie kierownicy
- 2 poduchy
- Obrotomierz ori TDI
- Hamulce tarczowe z tyłu
- Nawiew na tylne nogi pasażerów
Dodatkowe zmiany:
- Radio i wzmacniacz SONY system głośników 8.1 wszystkie JBL
- Tempomat własnej roboty
- Ringi na zegary
- Podkręcenie programowe na 117KM i 307Nm
- CB radio UNIDEN, antena SIRO na relingu
- Kluczyk z pilotem typu scyzoryk
- Gwizdki przeciwko dzikim zwierzętom
Autko posiada orginalny lakier, mierzyłem elektronicznym miernikiem grubości lakieru, jednak auto zostało dobite z tyły przez co zderzak jest pęknięty i jest poszpachlowana i pomalowana dolna listwa na klapie bagażnika.
Posiadam 2 komplety opon, letnie alu 16" i zimówki na slali 15" opony zimowe niestety bieżnikowane miałem już kilka opon i te są do d**y.
Będziemy myśleć na hakiem i może jakieś dodatkowe zmiany, typu światła do jazdy dziennej, myślałem nad instalacją HHO ale narazie mało tego na forum jest.
Przy 300 tys. zrobiony rozrząd, pompa wody, olej i wszystkie filtry, osłony przegubów też zrobione. przy 307 tys. km wymienione komplet tarcz i klocków hamulcowych. Ostatnio czyszczony nastawnik pompy, niestety jest do wymiany bo jak szarpało tak szrpie.
Pod spodem kilka fotek
Głupi myślałem że autko jest z niemiec sprowadzone, przynajmniej tak mnie sprzedawca zapewniał, okazało się że to włoch :evil:
Dane:
Audi 80 b4
Nadwozie - Kombi
Rok produkcji - 1995, po rozkodowaniu VIN listopad 1994
Silnik - 1.9 TDI o oznaczeniu 1Z na Pierburgu
Przebieg - licznikowo 310 tyś km a w rzeczywistości pewnie +200 tyś km
Lakier - LZ3N rubinrot perleffect
Wyposażenie:
- Elektryczne 4 szyby
- Elektryczny szajberdach
- Klima
- ABS
- Elektryczne i podgrzewane lusterka
- Centralny zamek
- Wspomaganie kierownicy
- 2 poduchy
- Obrotomierz ori TDI
- Hamulce tarczowe z tyłu
- Nawiew na tylne nogi pasażerów
Dodatkowe zmiany:
- Radio i wzmacniacz SONY system głośników 8.1 wszystkie JBL
- Tempomat własnej roboty
- Ringi na zegary
- Podkręcenie programowe na 117KM i 307Nm
- CB radio UNIDEN, antena SIRO na relingu
- Kluczyk z pilotem typu scyzoryk
- Gwizdki przeciwko dzikim zwierzętom
Autko posiada orginalny lakier, mierzyłem elektronicznym miernikiem grubości lakieru, jednak auto zostało dobite z tyły przez co zderzak jest pęknięty i jest poszpachlowana i pomalowana dolna listwa na klapie bagażnika.
Posiadam 2 komplety opon, letnie alu 16" i zimówki na slali 15" opony zimowe niestety bieżnikowane miałem już kilka opon i te są do d**y.
Będziemy myśleć na hakiem i może jakieś dodatkowe zmiany, typu światła do jazdy dziennej, myślałem nad instalacją HHO ale narazie mało tego na forum jest.
Przy 300 tys. zrobiony rozrząd, pompa wody, olej i wszystkie filtry, osłony przegubów też zrobione. przy 307 tys. km wymienione komplet tarcz i klocków hamulcowych. Ostatnio czyszczony nastawnik pompy, niestety jest do wymiany bo jak szarpało tak szrpie.
Pod spodem kilka fotek