[80 B4 1Z] Dieselek w kombiaczku
: 06 mar 2016, 10:52
Witam
Chciałbym przedstawić wam moje 80 b4.
Kupiłem w październiku 2015r. Nie był w najlepszym stanie ale nie kosztował zbyt wiele
Jednostka napędowa to 1.9tdi 90km 1Z na pierburgu.
Wyposażenie:
Elektryczne szybki x4
el. lusterka
no i w sumie to tyle
Po kupnie zmieniłem żarówki w zegarach oraz zmodziłem obrysy z przodu
Gdzieś w styczniu jakiś ktoś cekko wjechał mi na parkingu w lewy błotnik a że był zkorodowany to rdza się obłamała, niestety brak sprawcy, monitoringu ani świadków więc robimy za swoje...
Wracając do domu w turbinie wyłamała się łopatka po stronie gorącej... turbo do regeneracji...
Czas na mały remont
(to odcięcie lakieru to poprzednik tak malował)
Regenerowane turbo w Turbo-Pro
Silnik złożony więc przyszedł czas na lakierowanie:
Klapa, stalówki, lewy błotnik, prawe tylne nadkole(trzeba poprawić po poprzedniku)
Lakier położony więc można składać całość.
W miedzyczasie:
Mieszek przeszyty czerwoną nicią
czarna podsufitka (zrobiona przed poprzednika ale musiałem ją poprawić bo niestarannie ją podkleił)
Lampy tylne coś ala USA (rezanko)
Wskaźnik doładowania
Audi w końcu zostało skończone, można jeździć
Do zmiany mam jeszcze zawór N75, turbo mi przeładowuje i szybko odcina moc (max 3000obr/min, więcej nie wykręce)
przy opór pedale nawet 1.6bara
We wtorek felgi wróciły z malowania
Są lekkie wżery po korozji co kiepsko wygląda ale będą na zimę.
Są za to idealnie proste 0/0g
Wycięty został również kat, w tygodniu wyjedzie także środkowy wydech.
W najbliższym czasie w planach ciemne szybki i lampy, jakieś koło 17", może springi 60/40
a mechanicznie zmiana zaworu N75, regulacja i czyszczenie nastawnika, zmiana wtrysków, EGR out oraz wymiana wszystkich elementów gumowych zawieszenia.
Jakichś większych modów narazie nie będzie ponieważ zbieram sie do budowy ZMOTY.
(Druga pasja zaraz po VAG'ach to paplanie się w błocie, była Honda CR 480 ale czas na zmiane na 4 kółka)
Chciałbym przedstawić wam moje 80 b4.
Kupiłem w październiku 2015r. Nie był w najlepszym stanie ale nie kosztował zbyt wiele
Jednostka napędowa to 1.9tdi 90km 1Z na pierburgu.
Wyposażenie:
Elektryczne szybki x4
el. lusterka
no i w sumie to tyle
Po kupnie zmieniłem żarówki w zegarach oraz zmodziłem obrysy z przodu
Gdzieś w styczniu jakiś ktoś cekko wjechał mi na parkingu w lewy błotnik a że był zkorodowany to rdza się obłamała, niestety brak sprawcy, monitoringu ani świadków więc robimy za swoje...
Wracając do domu w turbinie wyłamała się łopatka po stronie gorącej... turbo do regeneracji...
Czas na mały remont
(to odcięcie lakieru to poprzednik tak malował)
Regenerowane turbo w Turbo-Pro
Silnik złożony więc przyszedł czas na lakierowanie:
Klapa, stalówki, lewy błotnik, prawe tylne nadkole(trzeba poprawić po poprzedniku)
Lakier położony więc można składać całość.
W miedzyczasie:
Mieszek przeszyty czerwoną nicią
czarna podsufitka (zrobiona przed poprzednika ale musiałem ją poprawić bo niestarannie ją podkleił)
Lampy tylne coś ala USA (rezanko)
Wskaźnik doładowania
Audi w końcu zostało skończone, można jeździć
Do zmiany mam jeszcze zawór N75, turbo mi przeładowuje i szybko odcina moc (max 3000obr/min, więcej nie wykręce)
przy opór pedale nawet 1.6bara
We wtorek felgi wróciły z malowania
Są lekkie wżery po korozji co kiepsko wygląda ale będą na zimę.
Są za to idealnie proste 0/0g
Wycięty został również kat, w tygodniu wyjedzie także środkowy wydech.
W najbliższym czasie w planach ciemne szybki i lampy, jakieś koło 17", może springi 60/40
a mechanicznie zmiana zaworu N75, regulacja i czyszczenie nastawnika, zmiana wtrysków, EGR out oraz wymiana wszystkich elementów gumowych zawieszenia.
Jakichś większych modów narazie nie będzie ponieważ zbieram sie do budowy ZMOTY.
(Druga pasja zaraz po VAG'ach to paplanie się w błocie, była Honda CR 480 ale czas na zmiane na 4 kółka)