Strona 1 z 2
Audi Cabrio R23 Konkretna gleba
: 20 maja 2016, 11:08
autor: Bart_kolo
: 20 maja 2016, 11:16
autor: Daniel Choros
całkiem nieźle wygląda
tylko lepiej pisz, że masz Cabrio a nie 80 Cabrio, bo możesz zostać zlinczowany
: 20 maja 2016, 11:49
autor: bezdachu
Siema, ladny cab.
Co do 4x108 to jest ciezko cos znaleźć, sam długo szukałem...
: 20 maja 2016, 12:01
autor: enzoo
chyba lepiej 5x112 wsadzić a tak to ładny cab
: 22 maja 2016, 11:03
autor: ArcadioM
Gratki!!!
: 23 maja 2016, 10:42
autor: Bart_kolo
Dzieki panowie ,gdzies kiedys czytalem ze bezpieczniej jest miec adapter z 4/108 na 4/100 bo tu i tu sa 4 szpilki i jakos nie mam przekonania za 4 na 5 szpilek oczywiscie w rozstawie 5/112 jest duzo wiecej felg i lepszych
: 23 maja 2016, 15:47
autor: dyras
Latają ludzie na dystansach 4x108 - > 5x112 i zamiast 5 śrub, koła dokręcone są na 4. Ja osobiście nie chciałbym u siebie takiego rozwiązania.
: 23 maja 2016, 20:27
autor: Maciek.
Jest jeszcze opcja zmiany piast.
: 24 maja 2016, 12:10
autor: Bart_kolo
Panowie mam 2 problemy na blacie od wczoraj wyskoczyl blad oleju tak sobie o z dupy ,olej sprawdzony a wymiana go byla dokladnie tydzien temu na Valvoline max life 10/40 na miarce odealnie pokazuje e jest oleju a drugi bład to od jakis 2 tygodzni swieci sie ze mam malo plynu do chlodnicy tu dodam historie czemu tak sie stalo a wiec jedzilem sporo autem i tu nagle po tych zdj co dodalem wyskoczylo malo plytnu to udalem sie do motoryzacyjnego i zakupilem plyn i chcialem odrazu tam dolac go ale zapomnialem sie i odkrecilem korek i plyn z ukladu pewnie wrocil do zbiorniczka po dojechaniu do domu juz dolalem tego plynu co brakowalo a blad ciagle pokazuje
juz rozkladam rece bo nie wiem co moze byc ,dodam ze kilka miesiecy temu wymienilem zbiorniczek na zupelnie nowy zamienik
: 24 maja 2016, 14:05
autor: wysio
Bart_kolo pisze:Panowie mam 2 problemy na blacie od wczoraj wyskoczyl blad oleju tak sobie o z dupy ,olej sprawdzony a wymiana go byla dokladnie tydzien temu na Valvoline max life 10/40 na miarce odealnie pokazuje e jest oleju a drugi bład to od jakis 2 tygodzni swieci sie ze mam malo plynu do chlodnicy tu dodam historie czemu tak sie stalo a wiec jedzilem sporo autem i tu nagle po tych zdj co dodalem wyskoczylo malo plytnu to udalem sie do motoryzacyjnego i zakupilem plyn i chcialem odrazu tam dolac go ale zapomnialem sie i odkrecilem korek i plyn z ukladu pewnie wrocil do zbiorniczka po dojechaniu do domu juz dolalem tego plynu co brakowalo a blad ciagle pokazuje
juz rozkladam rece bo nie wiem co moze byc ,dodam ze kilka miesiecy temu wymienilem zbiorniczek na zupelnie nowy zamienik
hmm nie masz wody w oleju , odkręcałeś korek od silnika ?
: 24 maja 2016, 15:23
autor: audki
Bart_kolo pisze:Panowie mam 2 problemy na blacie od wczoraj wyskoczyl blad oleju tak sobie o z dupy ,olej sprawdzony a wymiana go byla dokladnie tydzien temu na Valvoline max life 10/40 na miarce odealnie pokazuje e jest oleju a drugi bład to od jakis 2 tygodzni swieci sie ze mam malo plynu do chlodnicy tu dodam historie czemu tak sie stalo a wiec jedzilem sporo autem i tu nagle po tych zdj co dodalem wyskoczylo malo plytnu to udalem sie do motoryzacyjnego i zakupilem plyn i chcialem odrazu tam dolac go ale zapomnialem sie i odkrecilem korek i plyn z ukladu pewnie wrocil do zbiorniczka po dojechaniu do domu juz dolalem tego plynu co brakowalo a blad ciagle pokazuje
juz rozkladam rece bo nie wiem co moze byc ,dodam ze kilka miesiecy temu wymienilem zbiorniczek na zupelnie nowy zamienik
Kolego jak masz płyn i olej a pokazuje ci błędy to sprawdź najpierw czujniki, potem szukaj dalej.
: 31 maja 2016, 12:38
autor: Bart_kolo
Problem z olejem chyba sam sie rozwiazal bo przestal swiecic mi ale ciagle ten cholerny blad tego plynu chodzacego
ten czujniczek w zbiorniczku jest wymieny czy to jedno razowe aby ?
: 31 maja 2016, 16:10
autor: wysio
Bart_kolo pisze:Problem z olejem chyba sam sie rozwiazal bo przestal swiecic mi ale ciagle ten cholerny blad tego plynu chodzacego
ten czujniczek w zbiorniczku jest wymieny czy to jedno razowe aby ?
nic się samo nie rozwiązuje pewnie czujnik walnięty i co jakiś czas będzie Cie denerował , co do czujnika w zbiorniczku to jest elementem zbiorniczka , kup używany ale sprawny orginalny i po problemie
: 15 sie 2016, 13:06
autor: Bart_kolo
: 17 sie 2016, 21:40
autor: quick
Najważniejsze to ogarnąć najpierw mechanikę a dopiero potem sprawy wizualne. Wiem, że korci odwrotnie lub 50/50 ale do póki nie ogarniesz mechaniki/elektryki/wycieków itp. (zwał jak zwał) to nie będziesz czerpać przyjemności z jazdy - choćby w fotelach od Audi TT.