Strona 1 z 2

Audi Cabrio R23 Konkretna gleba

: 20 maja 2016, 11:08
autor: Bart_kolo
Obrazek
Witam jestem Bartek 80 cabrio posiadam od lipca 2015,z zakupem 80 cabrio chodzilem od dluzszego czasu a mianowicie kilka miesiecy przed zakupem owego egzemplarza chcialem uratowac od stanie(stoi 3) w krzakach inny egzemplarz i go uratowac ale cena byla z kosmosu i udalo sie zakupic ta 80.

Silnik 2,3NG
Rok 1992
Werskj podstawowa bez klimy i manual dach
Na auto mam plan chcialbym wsadzic w nia gwint i jakies klasyczne felge ale rozstaw 4/108 to kpina jakas :(( zly_ zly_ wiec pewnie po sezonie wpadnie adapter na 4/100 a teraz kilka fotek

ObrazekObrazek
Obrazek
Obrazek

: 20 maja 2016, 11:16
autor: Daniel Choros
całkiem nieźle wygląda okok
tylko lepiej pisz, że masz Cabrio a nie 80 Cabrio, bo możesz zostać zlinczowany rotfl :-D

: 20 maja 2016, 11:49
autor: bezdachu
Siema, ladny cab.
Co do 4x108 to jest ciezko cos znaleźć, sam długo szukałem...

: 20 maja 2016, 12:01
autor: enzoo
chyba lepiej 5x112 wsadzić a tak to ładny cab :)

: 22 maja 2016, 11:03
autor: ArcadioM
Gratki!!!

: 23 maja 2016, 10:42
autor: Bart_kolo
Dzieki panowie ,gdzies kiedys czytalem ze bezpieczniej jest miec adapter z 4/108 na 4/100 bo tu i tu sa 4 szpilki i jakos nie mam przekonania za 4 na 5 szpilek oczywiscie w rozstawie 5/112 jest duzo wiecej felg i lepszych :)

: 23 maja 2016, 15:47
autor: dyras
Latają ludzie na dystansach 4x108 - > 5x112 i zamiast 5 śrub, koła dokręcone są na 4. Ja osobiście nie chciałbym u siebie takiego rozwiązania.

: 23 maja 2016, 20:27
autor: Maciek.
Jest jeszcze opcja zmiany piast.

: 24 maja 2016, 12:10
autor: Bart_kolo
Panowie mam 2 problemy na blacie od wczoraj wyskoczyl blad oleju tak sobie o z dupy ,olej sprawdzony a wymiana go byla dokladnie tydzien temu na Valvoline max life 10/40 na miarce odealnie pokazuje e jest oleju a drugi bład to od jakis 2 tygodzni swieci sie ze mam malo plynu do chlodnicy tu dodam historie czemu tak sie stalo a wiec jedzilem sporo autem i tu nagle po tych zdj co dodalem wyskoczylo malo plytnu to udalem sie do motoryzacyjnego i zakupilem plyn i chcialem odrazu tam dolac go ale zapomnialem sie i odkrecilem korek i plyn z ukladu pewnie wrocil do zbiorniczka po dojechaniu do domu juz dolalem tego plynu co brakowalo a blad ciagle pokazuje zly_ zly_ zly_ juz rozkladam rece bo nie wiem co moze byc ,dodam ze kilka miesiecy temu wymienilem zbiorniczek na zupelnie nowy zamienik

: 24 maja 2016, 14:05
autor: wysio
Bart_kolo pisze:Panowie mam 2 problemy na blacie od wczoraj wyskoczyl blad oleju tak sobie o z dupy ,olej sprawdzony a wymiana go byla dokladnie tydzien temu na Valvoline max life 10/40 na miarce odealnie pokazuje e jest oleju a drugi bład to od jakis 2 tygodzni swieci sie ze mam malo plynu do chlodnicy tu dodam historie czemu tak sie stalo a wiec jedzilem sporo autem i tu nagle po tych zdj co dodalem wyskoczylo malo plytnu to udalem sie do motoryzacyjnego i zakupilem plyn i chcialem odrazu tam dolac go ale zapomnialem sie i odkrecilem korek i plyn z ukladu pewnie wrocil do zbiorniczka po dojechaniu do domu juz dolalem tego plynu co brakowalo a blad ciagle pokazuje zly_ zly_ zly_ juz rozkladam rece bo nie wiem co moze byc ,dodam ze kilka miesiecy temu wymienilem zbiorniczek na zupelnie nowy zamienik
hmm nie masz wody w oleju , odkręcałeś korek od silnika ?

: 24 maja 2016, 15:23
autor: audki
Bart_kolo pisze:Panowie mam 2 problemy na blacie od wczoraj wyskoczyl blad oleju tak sobie o z dupy ,olej sprawdzony a wymiana go byla dokladnie tydzien temu na Valvoline max life 10/40 na miarce odealnie pokazuje e jest oleju a drugi bład to od jakis 2 tygodzni swieci sie ze mam malo plynu do chlodnicy tu dodam historie czemu tak sie stalo a wiec jedzilem sporo autem i tu nagle po tych zdj co dodalem wyskoczylo malo plytnu to udalem sie do motoryzacyjnego i zakupilem plyn i chcialem odrazu tam dolac go ale zapomnialem sie i odkrecilem korek i plyn z ukladu pewnie wrocil do zbiorniczka po dojechaniu do domu juz dolalem tego plynu co brakowalo a blad ciagle pokazuje zly_ zly_ zly_ juz rozkladam rece bo nie wiem co moze byc ,dodam ze kilka miesiecy temu wymienilem zbiorniczek na zupelnie nowy zamienik
Kolego jak masz płyn i olej a pokazuje ci błędy to sprawdź najpierw czujniki, potem szukaj dalej.

: 31 maja 2016, 12:38
autor: Bart_kolo
Problem z olejem chyba sam sie rozwiazal bo przestal swiecic mi ale ciagle ten cholerny blad tego plynu chodzacego :( ten czujniczek w zbiorniczku jest wymieny czy to jedno razowe aby ? zly_ zly_

: 31 maja 2016, 16:10
autor: wysio
Bart_kolo pisze:Problem z olejem chyba sam sie rozwiazal bo przestal swiecic mi ale ciagle ten cholerny blad tego plynu chodzacego :( ten czujniczek w zbiorniczku jest wymieny czy to jedno razowe aby ? zly_ zly_
nic się samo nie rozwiązuje pewnie czujnik walnięty i co jakiś czas będzie Cie denerował , co do czujnika w zbiorniczku to jest elementem zbiorniczka , kup używany ale sprawny orginalny i po problemie

: 15 sie 2016, 13:06
autor: Bart_kolo
Zapewne bedzie tak jak mowisz z tym czujnikiem oleju ;/dzis mam chwile czasu to po grzebie tam i zobaczymy co z tego wyjdzie :-D Potrzebuje komplet klocków do audi jakie polecacie najlepiej zeby malo pylily

[ Dodano: 2016-08-15, 13:06 ]
Lekki up
Odwiedzilismy charytatywny spot dla szymka w lesznie oraz VagDay ,w aucie juz zamontowany gwint na tyl z golfa 2 i obecnie czekam na custom na przod :) poprawilem kolor zacisków na zółto a teraz kilka fotek



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

A tu fotki z FB
Obrazek

Obrazek

Z plusow i minusow :to opanowana sytułacja z czujnikiem od zbiorniczka ale olej od czasu do czasu jeszcze piknie tylko przed opdaleniem auta jak dlugo stoi na zaplonie ,a minus to chlodnica do wymiana bo byla klejona i z miejsca spawu cieknie i ucieka plyn .Plan na jesien zime to wymiana kompletu hamulcow bo piszcza i czuc ze slabiej hamuje ,skompletowanie gwintu zeby byl i na przod ,poszukiwanie roli ,pewnie adaptery na 4/100 ,jakies fotele z audi tt czy czegos innego i wymiana szyby w dachu bo jakis cwel kleil ja chyba kropelka czy innym gownem zly_ zly_

: 17 sie 2016, 21:40
autor: quick
Najważniejsze to ogarnąć najpierw mechanikę a dopiero potem sprawy wizualne. Wiem, że korci odwrotnie lub 50/50 ale do póki nie ogarniesz mechaniki/elektryki/wycieków itp. (zwał jak zwał) to nie będziesz czerpać przyjemności z jazdy - choćby w fotelach od Audi TT.