Białe B3 Coupe 1.8 DZ
: 10 wrz 2017, 13:03
Witam,
Przygodę z Audi zacząłem w 10 lat temu kupując A3, póżniej bylo A4 tdi, a chwilę później A4 B5 1.8T .. Obecnie na co dzień mam Leona 1M 1.8T FR a w tym tygodniu kupiłem od kolegi 80tke 1.8 DZ 112ps na wtrysku mechanicznym z 1990r w ładnym białym kolorze.
Silnik słaby dlatego też waham się co dalej z nim zrobić czy zamontować elektroniczny wtrysk czy też po prostu włożyć 1.8T (podobno w B3 to nie taka łatwa sprawa ze względu na inne osadzenie silnika niz na podłużnicach.
Plany na już to:
wymiana sułowników tylnej klapy, wymiana przewodów hamulcowych, wymiana końcówki drążka kierowniczego, sprawdzenie wtrysku mechanicznego, zakup kierownicy 3ramiennej i jej obszycie
Rozrząd robiony 5 tyś km temu, wiec na teraz tylko jeszcze olej i filtr do wymiany bo auto przez ostatni rok przejechalo może z 2 tyś km
Kilka fot z lakierowania
A tak wygląda finalnie (dodatkowo na aucie został położony lakier bezbrarwny żeby ustrzec się przed matowieniem jak to było w oryginale.
Przygodę z Audi zacząłem w 10 lat temu kupując A3, póżniej bylo A4 tdi, a chwilę później A4 B5 1.8T .. Obecnie na co dzień mam Leona 1M 1.8T FR a w tym tygodniu kupiłem od kolegi 80tke 1.8 DZ 112ps na wtrysku mechanicznym z 1990r w ładnym białym kolorze.
Silnik słaby dlatego też waham się co dalej z nim zrobić czy zamontować elektroniczny wtrysk czy też po prostu włożyć 1.8T (podobno w B3 to nie taka łatwa sprawa ze względu na inne osadzenie silnika niz na podłużnicach.
Plany na już to:
wymiana sułowników tylnej klapy, wymiana przewodów hamulcowych, wymiana końcówki drążka kierowniczego, sprawdzenie wtrysku mechanicznego, zakup kierownicy 3ramiennej i jej obszycie
Rozrząd robiony 5 tyś km temu, wiec na teraz tylko jeszcze olej i filtr do wymiany bo auto przez ostatni rok przejechalo może z 2 tyś km
Kilka fot z lakierowania
A tak wygląda finalnie (dodatkowo na aucie został położony lakier bezbrarwny żeby ustrzec się przed matowieniem jak to było w oryginale.