na przodzie springi KW i wkłady od gwintu, producent nie znany bo z odzysku, mega twardo, prędzej błotnik ugniesz niż zapracuje do kompletu poduszki od b3 (niskie), i talerzyki chyba od b2 ale nie wiem do końca bo trochę na warsztacie przeleżały
na dziury mocno średnio, na autostradzie przestaje mieć znaczenie.
tył springi KAW i porezany amor Bilek B6 od starego polo.
Re: Audi Cabrio 2.0 ABK
: 31 lip 2020, 15:24
autor: JakiBoY
Obecnie jeżdżę na sprężynach H&R i bilstein b6 albo b9 nie pamiętam już. Od kilku lat rozglądam się za gwintem. Chciałem KW V1 albo V2 ale to jest około 5-7 tys. Customy kosztują coś koło 2 tys ale z ich jakością średnio. Jedne są ok inne nie nadają się do jazdy. Przy mojej jeździe zależy mi na sztywnym zawieszeniu a nie na glebie bo nie do tego samochód budowałem. Fajny zestaw masz. Jeżeli właściwości jezdne się poprawiły to gratulować. Szkoda ze nie ma normalnych zestawów dostępnych.
Miałem kiedyś sedana ABT w automacie na KW V1, kupiłem w Zgorzelcu za 150 euro bo miał drzwi wgniecione
Polecam, Naprawdę warto. Z kitów bardzo fajnie spisywał się u mnie miks Amorów Koni (z regulacją twardości) + spręzyny KW
regulacja robiła robotę, klucz do ręki 2 minuty i masz beton do dziczenia albo tapczan na wypady z laską (sprzedaży tego zestawu do dzisiaj żałuję)
natomiast na ta-technix, mtsach itp gleba była ale jazda średnia
Miałem kiedyś sedana ABT w automacie na KW V1, kupiłem w Zgorzelcu za 150 euro bo miał drzwi wgniecione
Sedan to nie to samo co cabrio i te gwinty się różnią. Ale fajnie by było chociaż za 500 euro dostać taki gwint.
W końcu coś znajdę odpowiedniego. Zależy mi tylko na usztywnieniu.
Miałem różne gwinty i kity w wielu innych autach i najbardziej chwalę sobie weiteca i kw. Do tego grubsze stabilizatory i jest idealnie.
Teraz źle nie jest ale wiem że mogłoby być lepiej