[Cabrio 8G 2.6 ABC] Turkusowy zawrót głowy
: 25 kwie 2009, 23:04
Witam wszystkich odwiedzających temat. Poniżej przedstawiam moje Audi wyprodukowane na początku 1995r. Auto pochodzi z prywatnego importu z Niemiec i jako pierwszy właściciel w Polsce cieszę się nim już od kwietnia 2009r. W tym czasie dokonałem przy nim sporo modyfikacji, dzięki którym wyróżnia się na ulicy.
Dane fabryczne:
Audi Cabrio Typ 89 model 8G.
Rok produkcji: 1995
Silnik: V6 2.6l ABC 150KM
Kolor: LY6M aquarellgrün
Wyposażenie fabryczne:
Hydraulicznie otwierany dach
Soczewkowe reflektory przednie
Wzmocniona progi karoserii po tzw. lifcie
Skórzana tapicerka, wnętrze po tzw. lifcie
Sportowa trójramienna skórzana kierownica
Podgrzewane przednie fotele z regulacja wysokości
Elektrycznie ustawiane i podgrzewane lusterka
Elektryczna regulacja wysokości świateł
Drewniane wykończenia w kolorze orzechowym
Pakiet komfortu, domykanie szyb z kluczyka, centralny zamek
Dwie poduszki powietrzne (dla kierowcy i pasażera) z systemem Procon-Ten
Wspomaganie kierownicy, ABS
Kanał grzewczy na stopy pasażerów tylnej kanapy, tunel na narty
Oświetlenie wewnętrzne z funkcją ściemniania i dodatkowe lampki do czytania
Podświetlane lusterko do makijażu w daszku przeciwsłonecznym po stronie kierowcy i pasażera
Wskaźniki z prędkościomierzem, obrotomierzem, zegarkiem elektronicznym i wskaźnikiem poziomu paliwa oraz temperatury cieczy chłodzącej
Trzy dodatkowe wskaźniki na konsoli środkowej (woltomierz, ciśnienie oleju i temperatura oleju)
Wskaźnik temperatury zewnętrznej
Antena elektrycznie otwierana
Reflektory przeciwmgielne w zderzaku[/size]
Modyfikacje:
Zawieszenie gwintowane z przodu i z tyłu na amortyzatorach KONI Sport z regulacją twardości, z przodu sprężyny z gwintu KW bez helperów od audi B4. Zmodyfikowane górne mocowania kolumn MacPersona.
Przedni zderzak oraz grill z Audi RS2 w lakierze nadwozia z oryginalnymi siatkami oraz przerobiony emblemat z Audi RS2.
Przednie oświetlenie z Audi RS2, halogeny rozebrane i wychromowane, xenon w reflektorach i halogenach.
Tylne czerwone kierunkowskazy z Audi Cabriolet na rynek USA/Japan na amerykańskich kostkach świecą jak w USA.
Hamulce z Audi RS2, w tym przednie i tylne zaciski 4-tłoczkowe BREMBO, tarcze hamulcowe 312mm oraz 300mm wentylowane nawiercane, pompa hamulcowa Audi RS2, przewody w stalowym oplocie, hydrauliczny hamulec ręczny ukryty w tunelu (wygląda jak seria).
Zmiana piast na natywne 5x112, z przodu dodatkowo alu-dystanse FK przykręcane do piast 15mm.
3 częściowe felgi RH PD z przodu 9,5x18" ET36, rant 2,75", z tyłu 10x18" ET30 rant 3,25", bębny 6,75".
Opony Yokohama S-Drive przednie 215/35ZR18, tylne 225/35ZR18.
Rolowane błotniki od wewnątrz, tylne lekko wypchnięte na zewnątrz.
Układ wydechowy w pełni 2 kanałowy z H-Pipe zamiast katalizatora oparty na 6 przelotowych tłumikach oraz przelotowym końcowym tłumiku zakończonym 2x3" z kwasówki.
Shortshifter
Lakierowanie zbiorniczków pod maską na czarno.
Przednie fotele oraz tylna kanapa z Audi A4 Cabrio B6 2004 samodzielnie dopasowane wraz z tylnymi zagłówkami z A4 B8.
Nagłośnienie: jednostka centralna Clarion, wzmacniacz u-Dimension Jr.2-370 2x185W do przedniego odseparowanego zestawu 3-way Powerbass 2XL-60.3C. Wygłuszenie drzwi matami STP Gold, dystanse MDF, kondensator Rockford Fosgate Punch, kable 20mm2 Zealum, chinch 4x Zealum Helix, w bagażniku dodatkowo zamknięta skrzynia z głośnikiem GroundZero GZRW-30SPL 30cm do niego wzmacniacz Alpine MRV-1000.
Lakierowane całe zderzaki oraz dolne gumowe listwy drzwi wraz z progami.
Ukryte pod maską wycieraczki przedniej szyby.
Pod podwoziem szyny w formie sanek z blachy 3mm zabezpieczające przed niszczeniem progów.
Sezon 2014:
Sezon 2013:
Krótkie video prezentujące moje audi również w ruchu:
Sezon 2012:
Sezon 2011:
Jest nisko i szeroko, niekoniecznie praktycznie.
UPDATE 2011-08-28
A tak wygląda nowy fotel w lepszym obiektywie:
UPDATE 2011-08-16
Jednak wstawiam jeszcze fotki na węższych rantach, bo nie mam kiedy zająć się przekładką fotele i grill też czekają na montaż...
UPDATE 2011-04-26
Dzisiejsze fotki z beemkami kumpli:
Zniknęło dziś też logo audi z tylnej szyby. Dodatkowo próbowałem wyprostować trochę listwy gumowe pod drzwiami. Lekko się udało, ale ostatecznie muszę wymyślić jakiś inny patent, bo nie mam ochoty wydawać kasy na listwy i ich lakierowanie.
UPDATE 2010-12-03
1 grudnia mało brakowało bym stracił moje audi. Garaż obok doszczętnie spłonął, wraz z busem zaparkowanym wewnątrz. Straż pożarna walczyła z żywiołem 2 dni. Ale tak jak niektórzy mówią, w czepku jestem urodzony i mój garaż przetrwał, mimo iż otaczały go komórki z węglem i drzewem ;] w czasie akcji straży wyjechałem audi i pojechałem na myjnię zmyć sadzę. Oto fotki:
A to fotki zrobione następnego dnia, po nocy pod gołym niebem
UPDATE 2010-11-21
Dzisiejszy klubowy spot zaowocował okleiną tylnej szyby. Wielkie dzięki dla maszu, który wyprodukował folię oraz pięknie ją nakleił efekt przerósł moje oczekiwania <ok>
Pozostałe fotki pstryknięte przez Marcina tutaj:
http://www.deejayftb.pl/galleries/Spot2 ... index.html
i od Kacpra:
http://img42.imageshack.us/g/dscf3842vg.jpg/
UPDATE 2010-09-26
Fotki z opuszczonej fabryki ciągników:
Pozostałe tutaj: http://danielatlas.eu/cabrio/ursus/
Jeszcze takie zwykłe z ulicy:
UPDATE 2010-09-05
W końcu zrobiłem fotki z założonym zderzakiem z Audi RS2. Jednak jest różnica pomiędzy laminatem ze starymi halogenami i kierunkami było warto!
Zauważcie jak świetnie teraz leży wydech :mrgreen: i nie wali w zderzak:
Na tej ostatniej fotce kółka wydają się malutkie... przydałyby się skręcane 18" lub 19"
UPDATE 2010-08-01
W końcu kupiłem pastę Autosol Metal Polish i wypolerowałem ranty po spocie kumpla Mike'a naszła faza na zrobienie kozackich fotek w nocy. Oto efekty:
Dodam jeszcze fotki ze spotu:
UPDATE 2010-07-24
Sporo mnie nie było na forum przez okres letni, ale przy audi zrobiłem kilka zmian:
- tylny zderzak od cabrio po lifcie
- nowy lakier na nigdyś obstukanych listwach drzwi
- polakierowanie lusterek razem z czarną obwódką (nóżki lakiernik mi nie chciał prysnąć)
- polerka całego lakieru
- emblemat audi na grillu
- nowe radio Clarion CD/MP3/USB
- ringi DIDO na zegarach
UPDATE 2010-05-12
Dziś w końcu przymierzyłem calowe dystanse przykręcane do piast. Niestety efekt mnie nie zadowolił. Kółko za bardzo wystaje. Ale dystanse póki co odkładam na półkę na lepsze czasy może wyciągnę ranty z tyłu.
Tak wygląda Keskin KT3 9J17 ET 0 (ZERO):
Teraz utnę kołnierz centrujący dystansom 15mm, żeby weszły na tylne piasty i będę miał z tyłu ET+10, a z przodu ET+25.
UPDATE 2010-04-17
Od roku męczyło mnie wystawanie wycieraczek, marzyło mi się schowanie ich pod maską. Ale jakoś do dnia dzisiejszego nie miałem na to natchnienia. Oto wynik rezanka:
przed:
po:
Wycieraczki nigdzie nie zahaczają, nie pukają nawet na najszybszym biegu. Wszystko jest cacy jedynie powierzchnia oczyszczania szyby się lekko zmniejszyła. Siedząc za kierownicą zamiast oczyszczania do samego słupka, teraz mam przerwę około 8cm. Mi to nie przeszkadza, bo i tak nie jeżdżę w deszczu
Ogólnie to śmiesznie wygląda autko bez przodu:
Choć z tyłu jest taki sam widok
Dodatkowo wyciągnąłem lampy żeby je wypucować i wypolerować szkła. Oraz robiłem fotki makro przodu auta, by kiedyś przy sprzedaży pokazać, że auto nigdy nie miało dzwona i wszędzie jest fabryczne. A zmiana przedniego zderzaka była tylko tuningiem optycznym
UPDATE 2010-04-04
Dziś wybija rok odkąd mam moje śliczne cabrio w posiadaniu dosłownie i w przenośni to ŚWIĘTO NARODOWE <ok>
Oto jak wyglądała w południe moja niunia na nowym zawieszeniu i w nowym obuwiu:
Nic a nic nie obciera, nawet przy 4 osobach na dziurawych drogach. Z tyłu na pewno założę dystanse przykręcane do piasty i dzięki nim będę miał idealne ET - ET ZERO (0) 8-) Z przodu jeszcze pomyślę...
Dodam, że jak tylko się gdzieś zatrzymałem to od razu robił się tłum gapiów i 'spytków' a gdy siostra jechała za mną przez kilka kilometrów to obserwowała skręty szyi przechodniów i innych uczestników ruchu
UPDATE 2010-04-01
9 kwietnia mija rocznica odkąd turkusowa ślicznotka jest ze mną dlatego przygotowałem dla niej stosowne obuwie:
2 x Keskin KT3 9J17 205/40R17 na przód, oraz
2 x Keskin KT3 9J17 215/40R17 na tył.
Filmik z wulkanizacji:
Naciąganie opon na te Keskinki to pestka.
Naciąg jest prawie taki sam z przodu jak i z tyłu, oponki identyczne - bieżnik Yokohama AVS Sport V102.
Ranty wypolerował Słonik, jeśli ktoś nie wie jaki to mistrz polerki, oto dowód:
Audi dostało też niższe i jeszcze twardsze springi, ale również H&R. Dodatkowo tylne amorki KW skręciłem na twardsze ustawienie. A przednie amorki zmieniły się na KONI. Poniżej spy fotki
UPDATE 2010-03-14
7 marca kupiłem drugi zestaw Keskinów KT3, takich samych jak miałem, czyli 2szt. o szerokości 8" i dwie 9". Wszystko po to, by moja niunia siedziała szerszym parapetem nie tylko na tyle. Wracając z zakupów zawiozłem wszystkie moje Keskiny do Słonika, by je wypolerował. Oto moja 9 calówka jeszcze przed polerką, ale już z oponką 205/40 (przymiarka by Słonik) <ok>
Z przodu będzie właśnie oponka 205/40R17, a z tyłu taka sama z tym, ze 215/40R17.
Natomiast cztery ośmio calowe kółka idą do kolegi garkotłuk1 z naszego forum
Tak wyglądają po wstępnej polerce rantu:
UPDATE 2010-02-28
Zamontowałem halogeny z HIDami. Efekt mnie powalił! Jest mega jasno na drodze :lol:
Na aucie wygląda to następująco: (wybaczcie za fotki robione telefonem)
Polecam każdemu takie rezanko. Prosta robota, Przetwornicę prawego halogenu schowałem za prawą lampą i niczego nie widać z zewnątrz (obie przetwornice są za plastikiem chroniącym lampę). Lewą przetwornicę schowałem w zderzaku nad halogenem.
UPDATE 2010-02-27
Halogeny z żarnikami HID 6000k:
Zdjęcie opon z felg i przygotowanie ich do polerki rantów. Okazało się, że felgi są równe jak stół, a data produkcji to 2006 rok. Odważniki były jeszcze z niemieckiego ASO z logiem Zmierzyłem, że z tyłu mam rant 2,5 cala, a z przodu 1,5 cala
UPDATE 2009-12-24
Filmik na YouTubie:
Czerwiec 2009:
A to faza po dwóch browcach:
Oponki po pielęgnacji preparatem K2 Bold:
UPDATE 2009-12-13
Wymieniłem felgi na 17 calowe Keskiny KT3 Solar SLP. Przednie mają 8" szerokości ET+30, a tylne 9" ET+25. Opony 215/40R17, ale z przodu planuję stworzyć większy naciąg zakładając węższą oponę 205/40R17. Przednie felgi założyłem na dystansach przelotowych 15mm. Jednak mam dodatkowo dystanse przelotowe 25mm, oraz od tygodnia nowe, przykręcane do piasty 23mm, które zastosuję na pewno na przód i przymierzę sobie też na tył.
Tak się prezentuje autko na nowych Keskinach KT3 ze zdjętym daszkiem:
Następnego dnia spadł śnieg i temperatura spadła poniżej zera.
Na starych Rial Imola:
Wnętrze:
Sexy back:
Stare fotki z kwietnia 2009:
Historia wydatków i prac: (opisywana na forum tylko do 2010, reszta w prywatnym archiwum)
2009-04-05 - zakup Audi z Niemiec o przebiegu: 154 000 km.
2009-05-24 - głośniki na podszybie dwudrożne po przecenie z wystawy Hertz DCX 100 10cm
2009-05-26 - olej Mobil Super S 10W40 5l + filtr oleju, filtr powietrza i filtr kabinowy, pasta tempo
2009-05-30 - termostat
2009-06-02 - rozrząd: pompa wody, rolki, pasek rozrządu
2009-06-04 - pasek wieloklinowy
2009-06-04 - silent blocki FEBI 4szt.
2009-06-04 - płyn chłodzący K2 Kuler zielony
2009-06-04 - robocizna za rozrząd
2009-06-04 - robocizna za zawieszenie
2009-06-09 - ustawienie geometrii i zbieżności
2009-07-26 - tłumik przelotowy RM Motors 2x76mm
2009-07-30 - montaż tłumika
2009-08-07 - xenon HID H1 6000k
2009-08-09 - 2szt. walcowe diodowe białe postojówki
2009-08-13 - sprzęgło Sachs, łożysko oporowe Sachs, docisk Sachs, smar
2009-08-12 - brelok audi
2009-08-13 - dystanse przelotowe 15mm 2szt, otwór centrujący 57,1mm
2009-08-18 - dolna część windshota
2009-08-19 - 16 śrub M14x1,5 długość 45mm łeb stożkowy
2009-08-20 - nowy akumulator Nord Star 74 Ah 680A
2009-08-21 - 4 felgi aluminiowe audi 15'' Speedline 4x108 7J15 ET37 na zimę
2009-08-31 - wymiana sprzęgła + uszczelki wału
2009-09-03 - pierścienie centrujące 2x57,10mm-63,30mm
2009-09-07 - nowe dwie opony zimowe Dębica Frigo II 195/65R15
2009-09-25 - nowe dystanse przelotowe 25mm 2szt, otwór centrujący 57,1mm
2009-11-02 - założenie zimowych opon na alufelgi 15”, wyważenie
2009-12-08 - nowe dystanse przykręcane do piasty 23mm 4szt, otwór centrujący 63,3mm
2009-12-13 - wymiana felg Rial na Keskiny KT3 8J17 i 9J17 z oponami 215/40R17
2009-12-23 - K2 Bold: preparat do pielęgnacji opon
2009-12-27 - używane opony Wanli S-1099 205/40R17 na przód
2010-02-11 - zestaw HID H3 do halogenów 6000K
2010-02-27 - zdjęcie opon z felg Keskin KT3 17" przed polerką rantów
2010-03-07 - drugi komplet Keskinów KT3 (8J/9J x 17")
2010-03-07 - platynowe świece NGK Laser Platinum PFR6Q
2010-03-17 - sprężyny H&R -70/-60 (przednie to może nawet -80 są) i 4 amortyzatory KONI
2010-03-31 - założenie opon na 4 felgi 9J17 oraz wyważenie
2010-03-31 - montaż zawieszenia i wymiany: łącznik stabilizatora, odboje przednich amortyzatorów, końcówki drążków kierowniczych
2010-04-04 - założenie Keskinów
2010-04-09 - ringi zegarów DIDO
2010-05-10 - rozwiercenie otworów na śruby w calowych dystansach
2010-06-02 - ustawienie geometrii nowego zawieszenia
2010-06-07 - emblemat grilla audi
2010-06-09 - separator antenowy
2010-06-19 - siatki do zderzaka Kamei
2010-07-13 - kierunkowskazy Porsche (pomarańczowe)
2010-07-21 - tylny zderzak Audi Cabrio po lifcie
2010-07-24 - lakierowanie tylnego zderzaka
2010-07-24 - lakierowanie listw bocznych
2010-07-24 - lakierowanie lusterek
2010-07-24 - polerka całego samochodu
2010-07-24 - radio Clarion
2010-07-28 - pasta Autosol Metal Polish
2010-08-07 - zderzak Audi RS2 z belką, mocowaniami i kratkami
2010-08-07 - halogeny Audi RS2
2010-08-07 - kierunkowskazy Porsche (białe)
2010-08-13 - lepsze podwieszenie tłumika końcowego i wymiana świec
2010-08-24 - wymiana gum tłumika końcowego i środkowego na wzmocnione
2010-08-26 - lakierowanie zderzaka Audi RS2
_________________________________________
Szczegółowe info o aucie:
Kolor: LY6M aquarellgrün
Wyposażenie zewnętrzne:
Barwione wszystkie szyby (zielone) z ciemnym zielonym paskiem na przedniej szybie
Listwy odbojowe
Spoiler na ramieniu wycieraczki (po stronie kierowcy)
Reflektory przeciwmgielne w przednim zderzaku
Kierunkowskazy w zderzaku i podwójne reflektory przednie
Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
Obręcze i koła:
Felgi aluminiowe Keskin KT3 Solar SLP 9Jx17" ET+25, opony Wanli S-1099 205/40R17 (przód) i 215/40R17 (tył)
Felgi aluminiowe Speedline 7Jx15" z oponami 195/65/R15 (zimowe)
Felgi aluminiowe Keskin KT3 Solar SLP 8Jx17" ET+30 (przód) oraz 9Jx17" ET+25 (tył), opony 215/40R17 Wanli S-1099 (na fotkach do kwietnie 2010)
(na starych fotkach do 2009-12-13)Felgi aluminiowe RIAL Imola 17x8” z oponami 225/45R17 Sava Intensa z tyłu, oraz 215/45R17 Michelin Pilot Sport z przodu
Wyposażenie wewnętrzne:
Tapicerowane kieszenie w przednich drzwiach
Regulacja wysokości przednich foteli
Lusterko do makijażu w daszku słonecznym po stronie pasażera
Podłokietnik w tylnej kanapie
Elektryczna regulacja wysokości świateł
Elektrycznie podnoszone i opuszczane szyby
Wspomaganie kierownicy
Kanał grzewczy na stopy pasażerów tylnej kanapy
Wskaźniki z prędkościomierzem, obrotomierzem, zegarkiem elektronicznym i wskaźnikiem poziomu paliwa oraz temperatury cieczy chłodzącej
Oświetlenie wewnętrzne z funkcją ściemniania i dodatkowe lampki do czytania
Centralny zamek
Wyposażenie dodatkowe:
Skórzana tapicerka "Kodiak" z zagłówkami ramkowymi z przodu (fotele, kanapa, boczki, kierownica, gałka zmiany biegów i mieszek) - Czarny Anthrazit
Sportowe, usztywnione zawieszenie obniżające około -40mm (niebieskie sprężyny H&R + żółte amortyzatory KW)
Lakier metalizowany
Siatki w oparciach przednich foteli
Pakiet skórzany (skórzana kierownica, gałka zmiany biegów i mieszek)
Sportowa trójramienna skórzana kierownica
Skórzana gałka zmiany biegów
Elektrycznie sterowane wszystkie szyby
Centralny zamek
Drewniane wykończenia
Podgrzewane przednie fotele
Kanał grzewczy na stopy pasażerów tylnej kanapy
Worek do przewozu nart
Podświetlane lusterko do makijażu w daszku przeciwsłonecznym po stronie kierowcy
Podświetlane lusterko do makijażu w daszku przeciwsłonecznym po stronie pasażera
Trzy dodatkowe wskaźniki na konsoli środkowej (woltomierz, ciśnienie oleju i temperatura oleju)
Wskaźnik temperatury zewnętrznej
Dywaniki tekstylne z przodu i z tyłu
Antena teleskopowa
Schowek na kasety w tunelu między fotelami
Pakiet komfortu, domykanie szyb z kluczyka
Bezpieczeństwo:
Dwie poduszki powietrzne (dla kierowcy i pasażera) z systemem Procon-Ten
ABS
Reflektory przeciwmgielne w zderzaku
Elektrycznie ustawiane i podgrzewane lusterka
Lusterko po stronie kierowcy ze szkłem sferycznym
Dwutonowy sygnał dźwiękowy
_____________________
tagi dla wyszukiwarek
Audi Cabrio Keskin KT3 rims 17 Rial Imola Audi B4 Cabriolet 2.6 V6 ABC 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 150KM electric green tropic green Polska Warszawa Audi 80 Kabriolet kabrio Keskin 8J17 9J17 17 inch 17 cali 17" 17'' 8" 9" ET15 ET25 ET30 ET35 bieżnik Yokohama AVS Sport V102 Wanli S-1099 205/40R17 215/40R17 8x17 9x17 audi cabrio atlasa cult style german style 2,5 inch 2,5" lip 1,5" 3tlg 2tlg 1tlg danielatlas audi_cabrio_atlasa AKP A80KP Audi 80 Klub Polska vag gwint gwintowane zawieszenie hr h&r kw fk bilstein b6 blenda us/japan zderzak rs2 audi cabrio rs2 look s2 warszawa otwock rh pd rad 18" 9/10/18 5x120 215/35/18 on 9 225/35/18 on 10
Dane fabryczne:
Audi Cabrio Typ 89 model 8G.
Rok produkcji: 1995
Silnik: V6 2.6l ABC 150KM
Kolor: LY6M aquarellgrün
Wyposażenie fabryczne:
Hydraulicznie otwierany dach
Soczewkowe reflektory przednie
Wzmocniona progi karoserii po tzw. lifcie
Skórzana tapicerka, wnętrze po tzw. lifcie
Sportowa trójramienna skórzana kierownica
Podgrzewane przednie fotele z regulacja wysokości
Elektrycznie ustawiane i podgrzewane lusterka
Elektryczna regulacja wysokości świateł
Drewniane wykończenia w kolorze orzechowym
Pakiet komfortu, domykanie szyb z kluczyka, centralny zamek
Dwie poduszki powietrzne (dla kierowcy i pasażera) z systemem Procon-Ten
Wspomaganie kierownicy, ABS
Kanał grzewczy na stopy pasażerów tylnej kanapy, tunel na narty
Oświetlenie wewnętrzne z funkcją ściemniania i dodatkowe lampki do czytania
Podświetlane lusterko do makijażu w daszku przeciwsłonecznym po stronie kierowcy i pasażera
Wskaźniki z prędkościomierzem, obrotomierzem, zegarkiem elektronicznym i wskaźnikiem poziomu paliwa oraz temperatury cieczy chłodzącej
Trzy dodatkowe wskaźniki na konsoli środkowej (woltomierz, ciśnienie oleju i temperatura oleju)
Wskaźnik temperatury zewnętrznej
Antena elektrycznie otwierana
Reflektory przeciwmgielne w zderzaku[/size]
Modyfikacje:
Zawieszenie gwintowane z przodu i z tyłu na amortyzatorach KONI Sport z regulacją twardości, z przodu sprężyny z gwintu KW bez helperów od audi B4. Zmodyfikowane górne mocowania kolumn MacPersona.
Przedni zderzak oraz grill z Audi RS2 w lakierze nadwozia z oryginalnymi siatkami oraz przerobiony emblemat z Audi RS2.
Przednie oświetlenie z Audi RS2, halogeny rozebrane i wychromowane, xenon w reflektorach i halogenach.
Tylne czerwone kierunkowskazy z Audi Cabriolet na rynek USA/Japan na amerykańskich kostkach świecą jak w USA.
Hamulce z Audi RS2, w tym przednie i tylne zaciski 4-tłoczkowe BREMBO, tarcze hamulcowe 312mm oraz 300mm wentylowane nawiercane, pompa hamulcowa Audi RS2, przewody w stalowym oplocie, hydrauliczny hamulec ręczny ukryty w tunelu (wygląda jak seria).
Zmiana piast na natywne 5x112, z przodu dodatkowo alu-dystanse FK przykręcane do piast 15mm.
3 częściowe felgi RH PD z przodu 9,5x18" ET36, rant 2,75", z tyłu 10x18" ET30 rant 3,25", bębny 6,75".
Opony Yokohama S-Drive przednie 215/35ZR18, tylne 225/35ZR18.
Rolowane błotniki od wewnątrz, tylne lekko wypchnięte na zewnątrz.
Układ wydechowy w pełni 2 kanałowy z H-Pipe zamiast katalizatora oparty na 6 przelotowych tłumikach oraz przelotowym końcowym tłumiku zakończonym 2x3" z kwasówki.
Shortshifter
Lakierowanie zbiorniczków pod maską na czarno.
Przednie fotele oraz tylna kanapa z Audi A4 Cabrio B6 2004 samodzielnie dopasowane wraz z tylnymi zagłówkami z A4 B8.
Nagłośnienie: jednostka centralna Clarion, wzmacniacz u-Dimension Jr.2-370 2x185W do przedniego odseparowanego zestawu 3-way Powerbass 2XL-60.3C. Wygłuszenie drzwi matami STP Gold, dystanse MDF, kondensator Rockford Fosgate Punch, kable 20mm2 Zealum, chinch 4x Zealum Helix, w bagażniku dodatkowo zamknięta skrzynia z głośnikiem GroundZero GZRW-30SPL 30cm do niego wzmacniacz Alpine MRV-1000.
Lakierowane całe zderzaki oraz dolne gumowe listwy drzwi wraz z progami.
Ukryte pod maską wycieraczki przedniej szyby.
Pod podwoziem szyny w formie sanek z blachy 3mm zabezpieczające przed niszczeniem progów.
Sezon 2014:
Sezon 2013:
Krótkie video prezentujące moje audi również w ruchu:
Sezon 2012:
Sezon 2011:
Jest nisko i szeroko, niekoniecznie praktycznie.
UPDATE 2011-08-28
A tak wygląda nowy fotel w lepszym obiektywie:
UPDATE 2011-08-16
Jednak wstawiam jeszcze fotki na węższych rantach, bo nie mam kiedy zająć się przekładką fotele i grill też czekają na montaż...
UPDATE 2011-04-26
Dzisiejsze fotki z beemkami kumpli:
Zniknęło dziś też logo audi z tylnej szyby. Dodatkowo próbowałem wyprostować trochę listwy gumowe pod drzwiami. Lekko się udało, ale ostatecznie muszę wymyślić jakiś inny patent, bo nie mam ochoty wydawać kasy na listwy i ich lakierowanie.
UPDATE 2010-12-03
1 grudnia mało brakowało bym stracił moje audi. Garaż obok doszczętnie spłonął, wraz z busem zaparkowanym wewnątrz. Straż pożarna walczyła z żywiołem 2 dni. Ale tak jak niektórzy mówią, w czepku jestem urodzony i mój garaż przetrwał, mimo iż otaczały go komórki z węglem i drzewem ;] w czasie akcji straży wyjechałem audi i pojechałem na myjnię zmyć sadzę. Oto fotki:
A to fotki zrobione następnego dnia, po nocy pod gołym niebem
UPDATE 2010-11-21
Dzisiejszy klubowy spot zaowocował okleiną tylnej szyby. Wielkie dzięki dla maszu, który wyprodukował folię oraz pięknie ją nakleił efekt przerósł moje oczekiwania <ok>
Pozostałe fotki pstryknięte przez Marcina tutaj:
http://www.deejayftb.pl/galleries/Spot2 ... index.html
i od Kacpra:
http://img42.imageshack.us/g/dscf3842vg.jpg/
UPDATE 2010-09-26
Fotki z opuszczonej fabryki ciągników:
Pozostałe tutaj: http://danielatlas.eu/cabrio/ursus/
Jeszcze takie zwykłe z ulicy:
UPDATE 2010-09-05
W końcu zrobiłem fotki z założonym zderzakiem z Audi RS2. Jednak jest różnica pomiędzy laminatem ze starymi halogenami i kierunkami było warto!
Zauważcie jak świetnie teraz leży wydech :mrgreen: i nie wali w zderzak:
Na tej ostatniej fotce kółka wydają się malutkie... przydałyby się skręcane 18" lub 19"
UPDATE 2010-08-01
W końcu kupiłem pastę Autosol Metal Polish i wypolerowałem ranty po spocie kumpla Mike'a naszła faza na zrobienie kozackich fotek w nocy. Oto efekty:
Dodam jeszcze fotki ze spotu:
UPDATE 2010-07-24
Sporo mnie nie było na forum przez okres letni, ale przy audi zrobiłem kilka zmian:
- tylny zderzak od cabrio po lifcie
- nowy lakier na nigdyś obstukanych listwach drzwi
- polakierowanie lusterek razem z czarną obwódką (nóżki lakiernik mi nie chciał prysnąć)
- polerka całego lakieru
- emblemat audi na grillu
- nowe radio Clarion CD/MP3/USB
- ringi DIDO na zegarach
UPDATE 2010-05-12
Dziś w końcu przymierzyłem calowe dystanse przykręcane do piast. Niestety efekt mnie nie zadowolił. Kółko za bardzo wystaje. Ale dystanse póki co odkładam na półkę na lepsze czasy może wyciągnę ranty z tyłu.
Tak wygląda Keskin KT3 9J17 ET 0 (ZERO):
Teraz utnę kołnierz centrujący dystansom 15mm, żeby weszły na tylne piasty i będę miał z tyłu ET+10, a z przodu ET+25.
UPDATE 2010-04-17
Od roku męczyło mnie wystawanie wycieraczek, marzyło mi się schowanie ich pod maską. Ale jakoś do dnia dzisiejszego nie miałem na to natchnienia. Oto wynik rezanka:
przed:
po:
Wycieraczki nigdzie nie zahaczają, nie pukają nawet na najszybszym biegu. Wszystko jest cacy jedynie powierzchnia oczyszczania szyby się lekko zmniejszyła. Siedząc za kierownicą zamiast oczyszczania do samego słupka, teraz mam przerwę około 8cm. Mi to nie przeszkadza, bo i tak nie jeżdżę w deszczu
Ogólnie to śmiesznie wygląda autko bez przodu:
Choć z tyłu jest taki sam widok
Dodatkowo wyciągnąłem lampy żeby je wypucować i wypolerować szkła. Oraz robiłem fotki makro przodu auta, by kiedyś przy sprzedaży pokazać, że auto nigdy nie miało dzwona i wszędzie jest fabryczne. A zmiana przedniego zderzaka była tylko tuningiem optycznym
UPDATE 2010-04-04
Dziś wybija rok odkąd mam moje śliczne cabrio w posiadaniu dosłownie i w przenośni to ŚWIĘTO NARODOWE <ok>
Oto jak wyglądała w południe moja niunia na nowym zawieszeniu i w nowym obuwiu:
Nic a nic nie obciera, nawet przy 4 osobach na dziurawych drogach. Z tyłu na pewno założę dystanse przykręcane do piasty i dzięki nim będę miał idealne ET - ET ZERO (0) 8-) Z przodu jeszcze pomyślę...
Dodam, że jak tylko się gdzieś zatrzymałem to od razu robił się tłum gapiów i 'spytków' a gdy siostra jechała za mną przez kilka kilometrów to obserwowała skręty szyi przechodniów i innych uczestników ruchu
UPDATE 2010-04-01
9 kwietnia mija rocznica odkąd turkusowa ślicznotka jest ze mną dlatego przygotowałem dla niej stosowne obuwie:
2 x Keskin KT3 9J17 205/40R17 na przód, oraz
2 x Keskin KT3 9J17 215/40R17 na tył.
Filmik z wulkanizacji:
Naciąganie opon na te Keskinki to pestka.
Naciąg jest prawie taki sam z przodu jak i z tyłu, oponki identyczne - bieżnik Yokohama AVS Sport V102.
Ranty wypolerował Słonik, jeśli ktoś nie wie jaki to mistrz polerki, oto dowód:
Audi dostało też niższe i jeszcze twardsze springi, ale również H&R. Dodatkowo tylne amorki KW skręciłem na twardsze ustawienie. A przednie amorki zmieniły się na KONI. Poniżej spy fotki
UPDATE 2010-03-14
7 marca kupiłem drugi zestaw Keskinów KT3, takich samych jak miałem, czyli 2szt. o szerokości 8" i dwie 9". Wszystko po to, by moja niunia siedziała szerszym parapetem nie tylko na tyle. Wracając z zakupów zawiozłem wszystkie moje Keskiny do Słonika, by je wypolerował. Oto moja 9 calówka jeszcze przed polerką, ale już z oponką 205/40 (przymiarka by Słonik) <ok>
Z przodu będzie właśnie oponka 205/40R17, a z tyłu taka sama z tym, ze 215/40R17.
Natomiast cztery ośmio calowe kółka idą do kolegi garkotłuk1 z naszego forum
Tak wyglądają po wstępnej polerce rantu:
UPDATE 2010-02-28
Zamontowałem halogeny z HIDami. Efekt mnie powalił! Jest mega jasno na drodze :lol:
Na aucie wygląda to następująco: (wybaczcie za fotki robione telefonem)
Polecam każdemu takie rezanko. Prosta robota, Przetwornicę prawego halogenu schowałem za prawą lampą i niczego nie widać z zewnątrz (obie przetwornice są za plastikiem chroniącym lampę). Lewą przetwornicę schowałem w zderzaku nad halogenem.
UPDATE 2010-02-27
Halogeny z żarnikami HID 6000k:
Zdjęcie opon z felg i przygotowanie ich do polerki rantów. Okazało się, że felgi są równe jak stół, a data produkcji to 2006 rok. Odważniki były jeszcze z niemieckiego ASO z logiem Zmierzyłem, że z tyłu mam rant 2,5 cala, a z przodu 1,5 cala
UPDATE 2009-12-24
Filmik na YouTubie:
Czerwiec 2009:
A to faza po dwóch browcach:
Oponki po pielęgnacji preparatem K2 Bold:
UPDATE 2009-12-13
Wymieniłem felgi na 17 calowe Keskiny KT3 Solar SLP. Przednie mają 8" szerokości ET+30, a tylne 9" ET+25. Opony 215/40R17, ale z przodu planuję stworzyć większy naciąg zakładając węższą oponę 205/40R17. Przednie felgi założyłem na dystansach przelotowych 15mm. Jednak mam dodatkowo dystanse przelotowe 25mm, oraz od tygodnia nowe, przykręcane do piasty 23mm, które zastosuję na pewno na przód i przymierzę sobie też na tył.
Tak się prezentuje autko na nowych Keskinach KT3 ze zdjętym daszkiem:
Następnego dnia spadł śnieg i temperatura spadła poniżej zera.
Na starych Rial Imola:
Wnętrze:
Sexy back:
Stare fotki z kwietnia 2009:
Historia wydatków i prac: (opisywana na forum tylko do 2010, reszta w prywatnym archiwum)
2009-04-05 - zakup Audi z Niemiec o przebiegu: 154 000 km.
2009-05-24 - głośniki na podszybie dwudrożne po przecenie z wystawy Hertz DCX 100 10cm
2009-05-26 - olej Mobil Super S 10W40 5l + filtr oleju, filtr powietrza i filtr kabinowy, pasta tempo
2009-05-30 - termostat
2009-06-02 - rozrząd: pompa wody, rolki, pasek rozrządu
2009-06-04 - pasek wieloklinowy
2009-06-04 - silent blocki FEBI 4szt.
2009-06-04 - płyn chłodzący K2 Kuler zielony
2009-06-04 - robocizna za rozrząd
2009-06-04 - robocizna za zawieszenie
2009-06-09 - ustawienie geometrii i zbieżności
2009-07-26 - tłumik przelotowy RM Motors 2x76mm
2009-07-30 - montaż tłumika
2009-08-07 - xenon HID H1 6000k
2009-08-09 - 2szt. walcowe diodowe białe postojówki
2009-08-13 - sprzęgło Sachs, łożysko oporowe Sachs, docisk Sachs, smar
2009-08-12 - brelok audi
2009-08-13 - dystanse przelotowe 15mm 2szt, otwór centrujący 57,1mm
2009-08-18 - dolna część windshota
2009-08-19 - 16 śrub M14x1,5 długość 45mm łeb stożkowy
2009-08-20 - nowy akumulator Nord Star 74 Ah 680A
2009-08-21 - 4 felgi aluminiowe audi 15'' Speedline 4x108 7J15 ET37 na zimę
2009-08-31 - wymiana sprzęgła + uszczelki wału
2009-09-03 - pierścienie centrujące 2x57,10mm-63,30mm
2009-09-07 - nowe dwie opony zimowe Dębica Frigo II 195/65R15
2009-09-25 - nowe dystanse przelotowe 25mm 2szt, otwór centrujący 57,1mm
2009-11-02 - założenie zimowych opon na alufelgi 15”, wyważenie
2009-12-08 - nowe dystanse przykręcane do piasty 23mm 4szt, otwór centrujący 63,3mm
2009-12-13 - wymiana felg Rial na Keskiny KT3 8J17 i 9J17 z oponami 215/40R17
2009-12-23 - K2 Bold: preparat do pielęgnacji opon
2009-12-27 - używane opony Wanli S-1099 205/40R17 na przód
2010-02-11 - zestaw HID H3 do halogenów 6000K
2010-02-27 - zdjęcie opon z felg Keskin KT3 17" przed polerką rantów
2010-03-07 - drugi komplet Keskinów KT3 (8J/9J x 17")
2010-03-07 - platynowe świece NGK Laser Platinum PFR6Q
2010-03-17 - sprężyny H&R -70/-60 (przednie to może nawet -80 są) i 4 amortyzatory KONI
2010-03-31 - założenie opon na 4 felgi 9J17 oraz wyważenie
2010-03-31 - montaż zawieszenia i wymiany: łącznik stabilizatora, odboje przednich amortyzatorów, końcówki drążków kierowniczych
2010-04-04 - założenie Keskinów
2010-04-09 - ringi zegarów DIDO
2010-05-10 - rozwiercenie otworów na śruby w calowych dystansach
2010-06-02 - ustawienie geometrii nowego zawieszenia
2010-06-07 - emblemat grilla audi
2010-06-09 - separator antenowy
2010-06-19 - siatki do zderzaka Kamei
2010-07-13 - kierunkowskazy Porsche (pomarańczowe)
2010-07-21 - tylny zderzak Audi Cabrio po lifcie
2010-07-24 - lakierowanie tylnego zderzaka
2010-07-24 - lakierowanie listw bocznych
2010-07-24 - lakierowanie lusterek
2010-07-24 - polerka całego samochodu
2010-07-24 - radio Clarion
2010-07-28 - pasta Autosol Metal Polish
2010-08-07 - zderzak Audi RS2 z belką, mocowaniami i kratkami
2010-08-07 - halogeny Audi RS2
2010-08-07 - kierunkowskazy Porsche (białe)
2010-08-13 - lepsze podwieszenie tłumika końcowego i wymiana świec
2010-08-24 - wymiana gum tłumika końcowego i środkowego na wzmocnione
2010-08-26 - lakierowanie zderzaka Audi RS2
_________________________________________
Szczegółowe info o aucie:
Kolor: LY6M aquarellgrün
Wyposażenie zewnętrzne:
Barwione wszystkie szyby (zielone) z ciemnym zielonym paskiem na przedniej szybie
Listwy odbojowe
Spoiler na ramieniu wycieraczki (po stronie kierowcy)
Reflektory przeciwmgielne w przednim zderzaku
Kierunkowskazy w zderzaku i podwójne reflektory przednie
Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
Obręcze i koła:
Felgi aluminiowe Keskin KT3 Solar SLP 9Jx17" ET+25, opony Wanli S-1099 205/40R17 (przód) i 215/40R17 (tył)
Felgi aluminiowe Speedline 7Jx15" z oponami 195/65/R15 (zimowe)
Felgi aluminiowe Keskin KT3 Solar SLP 8Jx17" ET+30 (przód) oraz 9Jx17" ET+25 (tył), opony 215/40R17 Wanli S-1099 (na fotkach do kwietnie 2010)
(na starych fotkach do 2009-12-13)Felgi aluminiowe RIAL Imola 17x8” z oponami 225/45R17 Sava Intensa z tyłu, oraz 215/45R17 Michelin Pilot Sport z przodu
Wyposażenie wewnętrzne:
Tapicerowane kieszenie w przednich drzwiach
Regulacja wysokości przednich foteli
Lusterko do makijażu w daszku słonecznym po stronie pasażera
Podłokietnik w tylnej kanapie
Elektryczna regulacja wysokości świateł
Elektrycznie podnoszone i opuszczane szyby
Wspomaganie kierownicy
Kanał grzewczy na stopy pasażerów tylnej kanapy
Wskaźniki z prędkościomierzem, obrotomierzem, zegarkiem elektronicznym i wskaźnikiem poziomu paliwa oraz temperatury cieczy chłodzącej
Oświetlenie wewnętrzne z funkcją ściemniania i dodatkowe lampki do czytania
Centralny zamek
Wyposażenie dodatkowe:
Skórzana tapicerka "Kodiak" z zagłówkami ramkowymi z przodu (fotele, kanapa, boczki, kierownica, gałka zmiany biegów i mieszek) - Czarny Anthrazit
Sportowe, usztywnione zawieszenie obniżające około -40mm (niebieskie sprężyny H&R + żółte amortyzatory KW)
Lakier metalizowany
Siatki w oparciach przednich foteli
Pakiet skórzany (skórzana kierownica, gałka zmiany biegów i mieszek)
Sportowa trójramienna skórzana kierownica
Skórzana gałka zmiany biegów
Elektrycznie sterowane wszystkie szyby
Centralny zamek
Drewniane wykończenia
Podgrzewane przednie fotele
Kanał grzewczy na stopy pasażerów tylnej kanapy
Worek do przewozu nart
Podświetlane lusterko do makijażu w daszku przeciwsłonecznym po stronie kierowcy
Podświetlane lusterko do makijażu w daszku przeciwsłonecznym po stronie pasażera
Trzy dodatkowe wskaźniki na konsoli środkowej (woltomierz, ciśnienie oleju i temperatura oleju)
Wskaźnik temperatury zewnętrznej
Dywaniki tekstylne z przodu i z tyłu
Antena teleskopowa
Schowek na kasety w tunelu między fotelami
Pakiet komfortu, domykanie szyb z kluczyka
Bezpieczeństwo:
Dwie poduszki powietrzne (dla kierowcy i pasażera) z systemem Procon-Ten
ABS
Reflektory przeciwmgielne w zderzaku
Elektrycznie ustawiane i podgrzewane lusterka
Lusterko po stronie kierowcy ze szkłem sferycznym
Dwutonowy sygnał dźwiękowy
_____________________
tagi dla wyszukiwarek
Audi Cabrio Keskin KT3 rims 17 Rial Imola Audi B4 Cabriolet 2.6 V6 ABC 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 150KM electric green tropic green Polska Warszawa Audi 80 Kabriolet kabrio Keskin 8J17 9J17 17 inch 17 cali 17" 17'' 8" 9" ET15 ET25 ET30 ET35 bieżnik Yokohama AVS Sport V102 Wanli S-1099 205/40R17 215/40R17 8x17 9x17 audi cabrio atlasa cult style german style 2,5 inch 2,5" lip 1,5" 3tlg 2tlg 1tlg danielatlas audi_cabrio_atlasa AKP A80KP Audi 80 Klub Polska vag gwint gwintowane zawieszenie hr h&r kw fk bilstein b6 blenda us/japan zderzak rs2 audi cabrio rs2 look s2 warszawa otwock rh pd rad 18" 9/10/18 5x120 215/35/18 on 9 225/35/18 on 10