Strona 1 z 100

[Cabrio 8G 2.6 ABC] Turkusowy zawrót głowy

: 25 kwie 2009, 23:04
autor: ATLAS
Witam wszystkich odwiedzających temat. Poniżej przedstawiam moje Audi wyprodukowane na początku 1995r. Auto pochodzi z prywatnego importu z Niemiec i jako pierwszy właściciel w Polsce cieszę się nim już od kwietnia 2009r. W tym czasie dokonałem przy nim sporo modyfikacji, dzięki którym wyróżnia się na ulicy.

Dane fabryczne:
Audi Cabrio Typ 89 model 8G.
Rok produkcji: 1995
Silnik: V6 2.6l ABC 150KM
Kolor: LY6M aquarellgrün

Wyposażenie fabryczne:
Hydraulicznie otwierany dach
Soczewkowe reflektory przednie
Wzmocniona progi karoserii po tzw. lifcie
Skórzana tapicerka, wnętrze po tzw. lifcie
Sportowa trójramienna skórzana kierownica
Podgrzewane przednie fotele z regulacja wysokości
Elektrycznie ustawiane i podgrzewane lusterka
Elektryczna regulacja wysokości świateł
Drewniane wykończenia w kolorze orzechowym
Pakiet komfortu, domykanie szyb z kluczyka, centralny zamek
Dwie poduszki powietrzne (dla kierowcy i pasażera) z systemem Procon-Ten
Wspomaganie kierownicy, ABS
Kanał grzewczy na stopy pasażerów tylnej kanapy, tunel na narty
Oświetlenie wewnętrzne z funkcją ściemniania i dodatkowe lampki do czytania
Podświetlane lusterko do makijażu w daszku przeciwsłonecznym po stronie kierowcy i pasażera
Wskaźniki z prędkościomierzem, obrotomierzem, zegarkiem elektronicznym i wskaźnikiem poziomu paliwa oraz temperatury cieczy chłodzącej
Trzy dodatkowe wskaźniki na konsoli środkowej (woltomierz, ciśnienie oleju i temperatura oleju)
Wskaźnik temperatury zewnętrznej
Antena elektrycznie otwierana
Reflektory przeciwmgielne w zderzaku[/size]

Modyfikacje:
Zawieszenie gwintowane z przodu i z tyłu na amortyzatorach KONI Sport z regulacją twardości, z przodu sprężyny z gwintu KW bez helperów od audi B4. Zmodyfikowane górne mocowania kolumn MacPersona.
Przedni zderzak oraz grill z Audi RS2 w lakierze nadwozia z oryginalnymi siatkami oraz przerobiony emblemat z Audi RS2.
Przednie oświetlenie z Audi RS2, halogeny rozebrane i wychromowane, xenon w reflektorach i halogenach.
Tylne czerwone kierunkowskazy z Audi Cabriolet na rynek USA/Japan na amerykańskich kostkach świecą jak w USA.
Hamulce z Audi RS2, w tym przednie i tylne zaciski 4-tłoczkowe BREMBO, tarcze hamulcowe 312mm oraz 300mm wentylowane nawiercane, pompa hamulcowa Audi RS2, przewody w stalowym oplocie, hydrauliczny hamulec ręczny ukryty w tunelu (wygląda jak seria).
Zmiana piast na natywne 5x112, z przodu dodatkowo alu-dystanse FK przykręcane do piast 15mm.
3 częściowe felgi RH PD z przodu 9,5x18" ET36, rant 2,75", z tyłu 10x18" ET30 rant 3,25", bębny 6,75".
Opony Yokohama S-Drive przednie 215/35ZR18, tylne 225/35ZR18.
Rolowane błotniki od wewnątrz, tylne lekko wypchnięte na zewnątrz.
Układ wydechowy w pełni 2 kanałowy z H-Pipe zamiast katalizatora oparty na 6 przelotowych tłumikach oraz przelotowym końcowym tłumiku zakończonym 2x3" z kwasówki.
Shortshifter
Lakierowanie zbiorniczków pod maską na czarno.
Przednie fotele oraz tylna kanapa z Audi A4 Cabrio B6 2004 samodzielnie dopasowane wraz z tylnymi zagłówkami z A4 B8.
Nagłośnienie: jednostka centralna Clarion, wzmacniacz u-Dimension Jr.2-370 2x185W do przedniego odseparowanego zestawu 3-way Powerbass 2XL-60.3C. Wygłuszenie drzwi matami STP Gold, dystanse MDF, kondensator Rockford Fosgate Punch, kable 20mm2 Zealum, chinch 4x Zealum Helix, w bagażniku dodatkowo zamknięta skrzynia z głośnikiem GroundZero GZRW-30SPL 30cm do niego wzmacniacz Alpine MRV-1000.
Lakierowane całe zderzaki oraz dolne gumowe listwy drzwi wraz z progami.
Ukryte pod maską wycieraczki przedniej szyby.
Pod podwoziem szyny w formie sanek z blachy 3mm zabezpieczające przed niszczeniem progów.

Sezon 2014:
Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek

Sezon 2013:
Krótkie video prezentujące moje audi również w ruchu:
Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek

Sezon 2012:
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek Obrazek

Sezon 2011:
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Obrazek

Jest nisko i szeroko, niekoniecznie praktycznie.

UPDATE 2011-08-28
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
A tak wygląda nowy fotel w lepszym obiektywie:
Obrazek

UPDATE 2011-08-16
Jednak wstawiam jeszcze fotki na węższych rantach, bo nie mam kiedy zająć się przekładką :( fotele i grill też czekają na montaż...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

UPDATE 2011-04-26
Dzisiejsze fotki z beemkami kumpli:
Obrazek
Obrazek

Zniknęło dziś też logo audi z tylnej szyby. Dodatkowo próbowałem wyprostować trochę listwy gumowe pod drzwiami. Lekko się udało, ale ostatecznie muszę wymyślić jakiś inny patent, bo nie mam ochoty wydawać kasy na listwy i ich lakierowanie.

UPDATE 2010-12-03
1 grudnia mało brakowało bym stracił moje audi. Garaż obok doszczętnie spłonął, wraz z busem zaparkowanym wewnątrz. Straż pożarna walczyła z żywiołem 2 dni. Ale tak jak niektórzy mówią, w czepku jestem urodzony i mój garaż przetrwał, mimo iż otaczały go komórki z węglem i drzewem ;] w czasie akcji straży wyjechałem audi i pojechałem na myjnię zmyć sadzę. Oto fotki:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

A to fotki zrobione następnego dnia, po nocy pod gołym niebem :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

UPDATE 2010-11-21
Dzisiejszy klubowy spot zaowocował okleiną tylnej szyby. Wielkie dzięki dla maszu, który wyprodukował folię oraz pięknie ją nakleił :) efekt przerósł moje oczekiwania <ok>
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pozostałe fotki pstryknięte przez Marcina tutaj:
http://www.deejayftb.pl/galleries/Spot2 ... index.html
i od Kacpra:
http://img42.imageshack.us/g/dscf3842vg.jpg/

UPDATE 2010-09-26
Fotki z opuszczonej fabryki ciągników:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pozostałe tutaj: http://danielatlas.eu/cabrio/ursus/

Jeszcze takie zwykłe z ulicy:
Obrazek

UPDATE 2010-09-05
W końcu zrobiłem fotki z założonym zderzakiem z Audi RS2. Jednak jest różnica pomiędzy laminatem ze starymi halogenami i kierunkami :-) było warto!
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Zauważcie jak świetnie teraz leży wydech :mrgreen: i nie wali w zderzak:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Na tej ostatniej fotce kółka wydają się malutkie... przydałyby się skręcane 18" lub 19" ;-)

UPDATE 2010-08-01
W końcu kupiłem pastę Autosol Metal Polish i wypolerowałem ranty :-) po spocie kumpla Mike'a naszła faza na zrobienie kozackich fotek w nocy. Oto efekty:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dodam jeszcze fotki ze spotu:
Obrazek
Obrazek

UPDATE 2010-07-24
Sporo mnie nie było na forum przez okres letni, ale przy audi zrobiłem kilka zmian:
- tylny zderzak od cabrio po lifcie
- nowy lakier na nigdyś obstukanych listwach drzwi
- polakierowanie lusterek razem z czarną obwódką (nóżki lakiernik mi nie chciał prysnąć)
- polerka całego lakieru
- emblemat audi na grillu
- nowe radio Clarion CD/MP3/USB
- ringi DIDO na zegarach
Obrazek
Obrazek
Obrazek

UPDATE 2010-05-12
Dziś w końcu przymierzyłem calowe dystanse przykręcane do piast. Niestety efekt mnie nie zadowolił. Kółko za bardzo wystaje. Ale dystanse póki co odkładam na półkę na lepsze czasy :) może wyciągnę ranty z tyłu.

Tak wygląda Keskin KT3 9J17 ET 0 (ZERO):
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Teraz utnę kołnierz centrujący dystansom 15mm, żeby weszły na tylne piasty i będę miał z tyłu ET+10, a z przodu ET+25.

UPDATE 2010-04-17
Od roku męczyło mnie wystawanie wycieraczek, marzyło mi się schowanie ich pod maską. Ale jakoś do dnia dzisiejszego nie miałem na to natchnienia. Oto wynik rezanka:

przed:
Obrazek
po:
Obrazek
Obrazek
Wycieraczki nigdzie nie zahaczają, nie pukają nawet na najszybszym biegu. Wszystko jest cacy :) jedynie powierzchnia oczyszczania szyby się lekko zmniejszyła. Siedząc za kierownicą zamiast oczyszczania do samego słupka, teraz mam przerwę około 8cm. Mi to nie przeszkadza, bo i tak nie jeżdżę w deszczu :)

Ogólnie to śmiesznie wygląda autko bez przodu:
Obrazek
Choć z tyłu jest taki sam widok :P
Obrazek

Dodatkowo wyciągnąłem lampy żeby je wypucować i wypolerować szkła. Oraz robiłem fotki makro przodu auta, by kiedyś przy sprzedaży pokazać, że auto nigdy nie miało dzwona i wszędzie jest fabryczne. A zmiana przedniego zderzaka była tylko tuningiem optycznym ;-)

UPDATE 2010-04-04
Dziś wybija rok odkąd mam moje śliczne cabrio w posiadaniu :-D dosłownie i w przenośni to ŚWIĘTO NARODOWE <ok>
Oto jak wyglądała w południe moja niunia na nowym zawieszeniu i w nowym obuwiu:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Nic a nic nie obciera, nawet przy 4 osobach na dziurawych drogach. Z tyłu na pewno założę dystanse przykręcane do piasty i dzięki nim będę miał idealne ET - ET ZERO (0) 8-) Z przodu jeszcze pomyślę...

Dodam, że jak tylko się gdzieś zatrzymałem to od razu robił się tłum gapiów i 'spytków' :) a gdy siostra jechała za mną przez kilka kilometrów to obserwowała skręty szyi przechodniów i innych uczestników ruchu :-P

UPDATE 2010-04-01

9 kwietnia mija rocznica odkąd turkusowa ślicznotka jest ze mną :) dlatego przygotowałem dla niej stosowne obuwie:
2 x Keskin KT3 9J17 205/40R17 na przód, oraz
2 x Keskin KT3 9J17 215/40R17 na tył.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Filmik z wulkanizacji:

Naciąganie opon na te Keskinki to pestka.

Naciąg jest prawie taki sam z przodu jak i z tyłu, oponki identyczne - bieżnik Yokohama AVS Sport V102.
Obrazek

Ranty wypolerował Słonik, jeśli ktoś nie wie jaki to mistrz polerki, oto dowód:
Obrazek

Audi dostało też niższe i jeszcze twardsze springi, ale również H&R. Dodatkowo tylne amorki KW skręciłem na twardsze ustawienie. A przednie amorki zmieniły się na KONI. Poniżej spy fotki ;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

UPDATE 2010-03-14
7 marca kupiłem drugi zestaw Keskinów KT3, takich samych jak miałem, czyli 2szt. o szerokości 8" i dwie 9". Wszystko po to, by moja niunia siedziała szerszym parapetem nie tylko na tyle. Wracając z zakupów zawiozłem wszystkie moje Keskiny do Słonika, by je wypolerował. Oto moja 9 calówka jeszcze przed polerką, ale już z oponką 205/40 (przymiarka by Słonik) <ok>

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Z przodu będzie właśnie oponka 205/40R17, a z tyłu taka sama z tym, ze 215/40R17.

Natomiast cztery ośmio calowe kółka idą do kolegi garkotłuk1 z naszego forum :)
Tak wyglądają po wstępnej polerce rantu:
Obrazek

UPDATE 2010-02-28
Zamontowałem halogeny z HIDami. Efekt mnie powalił! Jest mega jasno na drodze :lol:
Na aucie wygląda to następująco: (wybaczcie za fotki robione telefonem)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Polecam każdemu takie rezanko. Prosta robota, Przetwornicę prawego halogenu schowałem za prawą lampą i niczego nie widać z zewnątrz (obie przetwornice są za plastikiem chroniącym lampę). Lewą przetwornicę schowałem w zderzaku nad halogenem.

UPDATE 2010-02-27
Halogeny z żarnikami HID 6000k:
Obrazek
Zdjęcie opon z felg i przygotowanie ich do polerki rantów. Okazało się, że felgi są równe jak stół, a data produkcji to 2006 rok. Odważniki były jeszcze z niemieckiego ASO z logiem :) Zmierzyłem, że z tyłu mam rant 2,5 cala, a z przodu 1,5 cala :)

UPDATE 2009-12-24
Filmik na YouTubie:


Czerwiec 2009:
Obrazek

A to faza po dwóch browcach:
Obrazek

Oponki po pielęgnacji preparatem K2 Bold:
Obrazek

UPDATE 2009-12-13
Wymieniłem felgi na 17 calowe Keskiny KT3 Solar SLP. Przednie mają 8" szerokości ET+30, a tylne 9" ET+25. Opony 215/40R17, ale z przodu planuję stworzyć większy naciąg zakładając węższą oponę 205/40R17. Przednie felgi założyłem na dystansach przelotowych 15mm. Jednak mam dodatkowo dystanse przelotowe 25mm, oraz od tygodnia nowe, przykręcane do piasty 23mm, które zastosuję na pewno na przód i przymierzę sobie też na tył.

Tak się prezentuje autko na nowych Keskinach KT3 ze zdjętym daszkiem:
Obrazek
Następnego dnia spadł śnieg i temperatura spadła poniżej zera.
Obrazek

Na starych Rial Imola:
Obrazek

Wnętrze:
Obrazek

Sexy back:
Obrazek

Obrazek


Stare fotki z kwietnia 2009:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Historia wydatków i prac: (opisywana na forum tylko do 2010, reszta w prywatnym archiwum)
2009-04-05 - zakup Audi z Niemiec o przebiegu: 154 000 km.

2009-05-24 - głośniki na podszybie dwudrożne po przecenie z wystawy Hertz DCX 100 10cm
2009-05-26 - olej Mobil Super S 10W40 5l + filtr oleju, filtr powietrza i filtr kabinowy, pasta tempo
2009-05-30 - termostat
2009-06-02 - rozrząd: pompa wody, rolki, pasek rozrządu
2009-06-04 - pasek wieloklinowy
2009-06-04 - silent blocki FEBI 4szt.
2009-06-04 - płyn chłodzący K2 Kuler zielony
2009-06-04 - robocizna za rozrząd
2009-06-04 - robocizna za zawieszenie
2009-06-09 - ustawienie geometrii i zbieżności
2009-07-26 - tłumik przelotowy RM Motors 2x76mm
2009-07-30 - montaż tłumika
2009-08-07 - xenon HID H1 6000k
2009-08-09 - 2szt. walcowe diodowe białe postojówki
2009-08-13 - sprzęgło Sachs, łożysko oporowe Sachs, docisk Sachs, smar
2009-08-12 - brelok audi
2009-08-13 - dystanse przelotowe 15mm 2szt, otwór centrujący 57,1mm
2009-08-18 - dolna część windshota
2009-08-19 - 16 śrub M14x1,5 długość 45mm łeb stożkowy
2009-08-20 - nowy akumulator Nord Star 74 Ah 680A
2009-08-21 - 4 felgi aluminiowe audi 15'' Speedline 4x108 7J15 ET37 na zimę
2009-08-31 - wymiana sprzęgła + uszczelki wału
2009-09-03 - pierścienie centrujące 2x57,10mm-63,30mm
2009-09-07 - nowe dwie opony zimowe Dębica Frigo II 195/65R15
2009-09-25 - nowe dystanse przelotowe 25mm 2szt, otwór centrujący 57,1mm
2009-11-02 - założenie zimowych opon na alufelgi 15&#8221;, wyważenie
2009-12-08 - nowe dystanse przykręcane do piasty 23mm 4szt, otwór centrujący 63,3mm
2009-12-13 - wymiana felg Rial na Keskiny KT3 8J17 i 9J17 z oponami 215/40R17
2009-12-23 - K2 Bold: preparat do pielęgnacji opon
2009-12-27 - używane opony Wanli S-1099 205/40R17 na przód
2010-02-11 - zestaw HID H3 do halogenów 6000K
2010-02-27 - zdjęcie opon z felg Keskin KT3 17" przed polerką rantów
2010-03-07 - drugi komplet Keskinów KT3 (8J/9J x 17")
2010-03-07 - platynowe świece NGK Laser Platinum PFR6Q
2010-03-17 - sprężyny H&R -70/-60 (przednie to może nawet -80 są) i 4 amortyzatory KONI
2010-03-31 - założenie opon na 4 felgi 9J17 oraz wyważenie
2010-03-31 - montaż zawieszenia i wymiany: łącznik stabilizatora, odboje przednich amortyzatorów, końcówki drążków kierowniczych
2010-04-04 - założenie Keskinów
2010-04-09 - ringi zegarów DIDO
2010-05-10 - rozwiercenie otworów na śruby w calowych dystansach
2010-06-02 - ustawienie geometrii nowego zawieszenia
2010-06-07 - emblemat grilla audi
2010-06-09 - separator antenowy
2010-06-19 - siatki do zderzaka Kamei
2010-07-13 - kierunkowskazy Porsche (pomarańczowe)
2010-07-21 - tylny zderzak Audi Cabrio po lifcie
2010-07-24 - lakierowanie tylnego zderzaka
2010-07-24 - lakierowanie listw bocznych
2010-07-24 - lakierowanie lusterek
2010-07-24 - polerka całego samochodu
2010-07-24 - radio Clarion
2010-07-28 - pasta Autosol Metal Polish
2010-08-07 - zderzak Audi RS2 z belką, mocowaniami i kratkami
2010-08-07 - halogeny Audi RS2
2010-08-07 - kierunkowskazy Porsche (białe)
2010-08-13 - lepsze podwieszenie tłumika końcowego i wymiana świec
2010-08-24 - wymiana gum tłumika końcowego i środkowego na wzmocnione
2010-08-26 - lakierowanie zderzaka Audi RS2
_________________________________________

Szczegółowe info o aucie:

Kolor: LY6M aquarellgrün

Wyposażenie zewnętrzne:
Barwione wszystkie szyby (zielone) z ciemnym zielonym paskiem na przedniej szybie
Listwy odbojowe
Spoiler na ramieniu wycieraczki (po stronie kierowcy)
Reflektory przeciwmgielne w przednim zderzaku
Kierunkowskazy w zderzaku i podwójne reflektory przednie
Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka

Obręcze i koła:
Felgi aluminiowe Keskin KT3 Solar SLP 9Jx17" ET+25, opony Wanli S-1099 205/40R17 (przód) i 215/40R17 (tył)
Felgi aluminiowe Speedline 7Jx15" z oponami 195/65/R15 (zimowe)
Felgi aluminiowe Keskin KT3 Solar SLP 8Jx17" ET+30 (przód) oraz 9Jx17" ET+25 (tył), opony 215/40R17 Wanli S-1099 (na fotkach do kwietnie 2010)
(na starych fotkach do 2009-12-13)Felgi aluminiowe RIAL Imola 17x8&#8221; z oponami 225/45R17 Sava Intensa z tyłu, oraz 215/45R17 Michelin Pilot Sport z przodu

Wyposażenie wewnętrzne:
Tapicerowane kieszenie w przednich drzwiach
Regulacja wysokości przednich foteli
Lusterko do makijażu w daszku słonecznym po stronie pasażera
Podłokietnik w tylnej kanapie
Elektryczna regulacja wysokości świateł
Elektrycznie podnoszone i opuszczane szyby
Wspomaganie kierownicy
Kanał grzewczy na stopy pasażerów tylnej kanapy
Wskaźniki z prędkościomierzem, obrotomierzem, zegarkiem elektronicznym i wskaźnikiem poziomu paliwa oraz temperatury cieczy chłodzącej
Oświetlenie wewnętrzne z funkcją ściemniania i dodatkowe lampki do czytania
Centralny zamek

Wyposażenie dodatkowe:
Skórzana tapicerka "Kodiak" z zagłówkami ramkowymi z przodu (fotele, kanapa, boczki, kierownica, gałka zmiany biegów i mieszek) - Czarny Anthrazit
Sportowe, usztywnione zawieszenie obniżające około -40mm (niebieskie sprężyny H&R + żółte amortyzatory KW)
Lakier metalizowany
Siatki w oparciach przednich foteli
Pakiet skórzany (skórzana kierownica, gałka zmiany biegów i mieszek)
Sportowa trójramienna skórzana kierownica
Skórzana gałka zmiany biegów
Elektrycznie sterowane wszystkie szyby
Centralny zamek
Drewniane wykończenia
Podgrzewane przednie fotele
Kanał grzewczy na stopy pasażerów tylnej kanapy
Worek do przewozu nart
Podświetlane lusterko do makijażu w daszku przeciwsłonecznym po stronie kierowcy
Podświetlane lusterko do makijażu w daszku przeciwsłonecznym po stronie pasażera
Trzy dodatkowe wskaźniki na konsoli środkowej (woltomierz, ciśnienie oleju i temperatura oleju)
Wskaźnik temperatury zewnętrznej
Dywaniki tekstylne z przodu i z tyłu
Antena teleskopowa
Schowek na kasety w tunelu między fotelami
Pakiet komfortu, domykanie szyb z kluczyka

Bezpieczeństwo:
Dwie poduszki powietrzne (dla kierowcy i pasażera) z systemem Procon-Ten
ABS
Reflektory przeciwmgielne w zderzaku
Elektrycznie ustawiane i podgrzewane lusterka
Lusterko po stronie kierowcy ze szkłem sferycznym
Dwutonowy sygnał dźwiękowy

_____________________
tagi dla wyszukiwarek :)
Audi Cabrio Keskin KT3 rims 17 Rial Imola Audi B4 Cabriolet 2.6 V6 ABC 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 150KM electric green tropic green Polska Warszawa Audi 80 Kabriolet kabrio Keskin 8J17 9J17 17 inch 17 cali 17" 17'' 8" 9" ET15 ET25 ET30 ET35 bieżnik Yokohama AVS Sport V102 Wanli S-1099 205/40R17 215/40R17 8x17 9x17 audi cabrio atlasa cult style german style 2,5 inch 2,5" lip 1,5" 3tlg 2tlg 1tlg danielatlas audi_cabrio_atlasa AKP A80KP Audi 80 Klub Polska vag gwint gwintowane zawieszenie hr h&r kw fk bilstein b6 blenda us/japan zderzak rs2 audi cabrio rs2 look s2 warszawa otwock rh pd rad 18" 9/10/18 5x120 215/35/18 on 9 225/35/18 on 10

: 25 kwie 2009, 23:41
autor: Olszak
No kolego gratuluje cabrio. Bardzo ładna. Lakier ori ??

: 25 kwie 2009, 23:53
autor: Fubi
Piękne cabrio ładny wypas i fele <ok> kolorek cudowny wygląda super to chyba Caraibicblue :?: chyba tak to się pisze

: 26 kwie 2009, 04:11
autor: ATLAS
Dzięki chłopaki :-) nie wiem jaką nazwę ma ten lakier, ale jest oryginalny. Cała karoseria była polerowana w niemczech. Wiem to po śladach białej pasty polerskiej w zakamarkach. Oglądałem dwa cabrio w tym samym kolorze. KAŻDA kobieta mówi, że wspaniały kolor, a połowa facetów pyta się, czy nie było takiego audi w męskim kolorze :-P wg mnie jest cudowny, ale tylko do cabrio. W coupe byłby damski.

Fele zaskoczyły mnie i wulkanizatorów, bo praktycznie nie wymagały wyważania :D (opony też świetne mi się trafiły). Są to RIAL Imola produkowane tylko w niemczech. Tak czy siak, kumple mówią, że brzydkie. Mi się podobają :-)

Szukałem cabrio pół roku. Trochę zjeździłem naszą polskę. Szkoda, że każdy wyjazd kończył się rozczarowaniem wywołanym ogólnym zajechaniem auta, bądź to dużą ilością szpachli w różnych miejscach :)
Najgorszym szrotem było czerwone NG z Wadowic. Szpachlę miała nawet na podszybiu! Tragedia...

Ale w końcu trafiłem tą ślicznotkę z niemiec i choć marzyłem o NG 2.3 i niesamowitym brzmieniu 5 cylindrów, to wyszło ABC :) nie żałuję. Spodobała mi się nawet ta V6 <ok> gnając i ścigając się chwilami, ale generalnie jadąc około 140 km/h spaliła mi naprawdę 8 litrów benzyny. Ludzie mi nie wierzą, ale jechałem z kumplem na 2 bryki i on sam widzał :) Ale ja i tak nigdy nie bałem się pojemności :) ojciec zawsze miał duże silniki i wiedziałem, że o spalaniu decyduje styl jazdy, a nie centymetry sześcienne naszego engine'a ;-)

Niedługo wstawię jakieś nowe fotki, bo te które widać są zrobione przy brudnym aucie. Niesamowity ten lakier, bo nie widać na nim brudu dopóki nie siedzi się w środku. Wtedy patrząc na maskę widzę cały brud na lakierze. Stojąc na ulicy wydaje się czyściutki jak talala :mrgreen:

: 26 kwie 2009, 05:56
autor: joker9-89
powiem tak kolego ;-) kupiles naprawde super egzemplarz <ok> kolorek jest sliczny i bardzo przyciaga wzrok i tak powinno byc w kazdym cabrio ;-) feluneczek masz rowniez sliczny naprawde super egzemparz kolego ci sie trafil <ok> pozdrawiam serdecznie i bezproblemowej eksploatacji zycze ;-)
Ps.A ktory to rok kolego jest tak wogole??

: 26 kwie 2009, 08:02
autor: KLAKSON
Woow, śliczny Cabriolet ;-) . Kurde full opcja, pięknie :-D

: 26 kwie 2009, 08:36
autor: Niki20
No kolego ja także jestem pełen podziwu bo autko jest przednie :shock: Felga mnie się bardzo podoba, kolorek także jest piękny, a o wnętrzu już nawet nie wspomnę :-P Nic tylko LANS <ok> pozdro

: 26 kwie 2009, 09:29
autor: bob232
Bardzo piekna audi a srodek poprostu boski <ok>

: 26 kwie 2009, 09:29
autor: Garo
Mi się nawet kolor podoba, nie jest zły :-D Felgi też mogą być! Ale najważniejsze jest, że w takim ładnym stanie :lol: Gratuluje zakupu <ok>

: 26 kwie 2009, 10:13
autor: marcinelk13
piękne Cabrio :mrgreen:

kolorek jest piękny 8-)

: 26 kwie 2009, 11:08
autor: ysiul
Na prawdę super kolorek nie widziałem jeszcze takiego powodzenia w modach

: 26 kwie 2009, 11:09
autor: Adriano80b4 (współczuje)
wszystko na plus kolor fele i wyposażenie . bardzo dobrze kolego oby tak dalej <ok>

: 26 kwie 2009, 11:53
autor: bunio
Piękniutka i finezyjna. <spoko>
Kolorek miodzio, tylko mam teraz jeden problem - zobaczyła go moja żona i mówi, że ładny nie wiem jak to się skończy. 8-)

: 26 kwie 2009, 12:09
autor: duo
była na allegro dłuższą chwilę .. cena zaczęła się od 14200 .. ostatnio ją widzaiłem za 12500, na zdjęciach z allegro wyglądała gorzej niż na Twoich, fajny kolor - gratki.

: 26 kwie 2009, 12:11
autor: siwusek216
joker9-89, na moje oko to 95r. A furka zacna kolor wpada w oko na ulicy a V6 mruczy <ok>