Deskorolka
: 31 maja 2009, 14:03
Witam, na forum juz buszuje jakis czas, ale dopiero dzis znalazlem troche czasu na wrzucenie paru fotek. Nie bede pisal co bede chcial wymienic, bo nie chce zapeszac. Najwazniejsze ze mam kase ze sprzedazy poprzedniego samochodu wiec problemem nie jest kasiura tylko dostpenosc tych jakze szukanych przez wszystkich forumowiczow tajli specjalnych edycji naszych 80tek. Zapraszam do komentowania, na bierzaco po zmianach bede sie staral wrzucac zdjecia.
- rok produkcji 1996r.
- 8G
- Cabriolet
- 1,9 TDi
- 92,4 KM/190,2Nm
- wypas: wspoma, abees, full elektryka, skóra i brak dachu ;p
na dzień 01.10.2011 zmienione:
- koła Brock B1
przod 17'x8,5' ET13 205/40
tył 17'x10' ET20 215/40,
- lampy na klapie bagaznika z wersji amerykańskiej, bez blendy,
[numery katologowe dla zainteresowanych]
prawa: 8G0945225B
lewa: 8G0945226B
- sprężyny H&R obniżające o 5cm na kazdym kole(pozniej zmieniony przod),
- ringi na zegary,
- windshot na lato,
- zderzak przod od wersji RS2 (narazie prace trwaja nad zalozeniem[str. 12], pomalowany i zalozony na tip-top bedzie w kwietniu... no i niestety nie udalo sie osiagnac tego planu bo zderzak wymaga jeszcze wkladu duzej pracy fachowca)
- soczewki w czarnym macie, ale docelowo orginalnie srebrne, do tego xenon 6000K (juz poprawione, dzieki zaangazowaniu w temat przez kolege Loczek... zmolestowal mnie na finale tour'de Śląsk w Wyrazowie w 2010 roku i mam jego srebrne odblysniki, natomiast on ma moje czarne)
- kolejny zderzak przod, tym razem cabrio face lift zdjety z samego Żółtka od AUDI_A6, aktualna styuacja rs'a nie wyglada za ciekawie... byc moze rs bedzie wyjsciowym zderzakiem, a ten po liftowy na codzien, chyba ze rs po naprawie bedzie trzymal sie kupy, a znajadzie sie klient na FL'a to wtedy auto bedzie na codzien wygaldac tak jak mi sie zawsze marzyl ;]
- opony Nankang NS-2 215/40 87V z osłona felgi na tyl,
- lakier LC4V, z palety VW, malowane byly nim golfy II generacji w limitowanej edyscji Fire&Ice, tak po ludzku to kolor ciemny fiolet z duza iloscia perły,
- opony Nankang NS-2 205/45 87V z osłona felgi na przód,
- nie liczac pierdol typu maglownica, drazki i inne takie tam, to doszly sprezyny na przod dedykowane do cabrio w dieslu firmy Jamex obnizajace o 6cm,
- srebrne odblyśniki soczewek
- zawieszenie gwintowane przód
- zregenerowana skóra
- maty grzewcze w fotelach
- wymiana rozmiaru opon przednich z 205/45/17 na 205/40/17
- zawieszenie gwintowane na samochodzie
- zderzak RS2, wraz z grillem RS2look na samochodzie
- kolejny setup obnizajacy: -90 przod uzyskany gwintem, oraz -80 na sprezynach KW
- sprezyny -80 zastapione gwintem KW, teraz komplet przod tyl to gwint
- rozstaw srub zmieniony na 5x112
- hamulce przod to tarcze 288 plus zaciski i klocki z audi a4b5v6
- Brock b1 zostal zastapiony kompletem RH ZW4 w rozmiarowce 18"x9,5" na kazdym kole, ET ciezko wyliczyc bo zmiana rozstawu z przodu spowodowala inne odsadzenie piast, opony to 215/35 przod i 225/35 tyl
- Poliftowy wygladzony zderzak tyl od cabrio po lifcie
- custom blenda plus rejestracja na wymiar
- obrys na dwuwloknowej zarowce
SEZON
> > > 2009 < < <
- Taki był po kupnie i przez kolejne 2 miesiace, poki nie kupilem kół
(brak zdjęć ehh)
- Sesja po pierwszym myciu po założeniu BROCK'ów B1 8,5" ET13 205/40/17 oraz tyl 10" ET20 225/35/17 :]
(brak zdjęć)
- Na nowych lampach:
- Ringi:
- Kilka zdjęć zrobionych na zlocie:
- meine lanse brille ;]
- Sesja z Siwuskiem ;]
- Nareszcie pomalowalem czarne elementy zderzakow i progi ;]
dodatkowo mozna poogladac glebe -50
no i bym zapomnial, prosze zwrocic uwage na nowa ramke tablicy rejestracyjnej ;]
- Finał tour de Śląsk i taka mala sesyjka z kolega z cabrio-club RAFI'm
- Pare fotek znalezionych na necie ze zlotow (pare demaskuje moja tożsamość;p) ;][/b
Nie można określić wymiarów obrazka. Sprawdź, czy podany adres URL jest poprawny.
Wiadomość zawiera za dużo odnośników. Maksymalna dozwolona liczba odnośników to: 50.
Nie można określić wymiarów obrazka. Sprawdź, czy podany adres URL jest poprawny.
- rok produkcji 1996r.
- 8G
- Cabriolet
- 1,9 TDi
- 92,4 KM/190,2Nm
- wypas: wspoma, abees, full elektryka, skóra i brak dachu ;p
na dzień 01.10.2011 zmienione:
- koła Brock B1
przod 17'x8,5' ET13 205/40
tył 17'x10' ET20 215/40,
- lampy na klapie bagaznika z wersji amerykańskiej, bez blendy,
[numery katologowe dla zainteresowanych]
prawa: 8G0945225B
lewa: 8G0945226B
- sprężyny H&R obniżające o 5cm na kazdym kole(pozniej zmieniony przod),
- ringi na zegary,
- windshot na lato,
- zderzak przod od wersji RS2 (narazie prace trwaja nad zalozeniem[str. 12], pomalowany i zalozony na tip-top bedzie w kwietniu... no i niestety nie udalo sie osiagnac tego planu bo zderzak wymaga jeszcze wkladu duzej pracy fachowca)
- soczewki w czarnym macie, ale docelowo orginalnie srebrne, do tego xenon 6000K (juz poprawione, dzieki zaangazowaniu w temat przez kolege Loczek... zmolestowal mnie na finale tour'de Śląsk w Wyrazowie w 2010 roku i mam jego srebrne odblysniki, natomiast on ma moje czarne)
- kolejny zderzak przod, tym razem cabrio face lift zdjety z samego Żółtka od AUDI_A6, aktualna styuacja rs'a nie wyglada za ciekawie... byc moze rs bedzie wyjsciowym zderzakiem, a ten po liftowy na codzien, chyba ze rs po naprawie bedzie trzymal sie kupy, a znajadzie sie klient na FL'a to wtedy auto bedzie na codzien wygaldac tak jak mi sie zawsze marzyl ;]
- opony Nankang NS-2 215/40 87V z osłona felgi na tyl,
- lakier LC4V, z palety VW, malowane byly nim golfy II generacji w limitowanej edyscji Fire&Ice, tak po ludzku to kolor ciemny fiolet z duza iloscia perły,
- opony Nankang NS-2 205/45 87V z osłona felgi na przód,
- nie liczac pierdol typu maglownica, drazki i inne takie tam, to doszly sprezyny na przod dedykowane do cabrio w dieslu firmy Jamex obnizajace o 6cm,
- srebrne odblyśniki soczewek
- zawieszenie gwintowane przód
- zregenerowana skóra
- maty grzewcze w fotelach
- wymiana rozmiaru opon przednich z 205/45/17 na 205/40/17
- zawieszenie gwintowane na samochodzie
- zderzak RS2, wraz z grillem RS2look na samochodzie
- kolejny setup obnizajacy: -90 przod uzyskany gwintem, oraz -80 na sprezynach KW
- sprezyny -80 zastapione gwintem KW, teraz komplet przod tyl to gwint
- rozstaw srub zmieniony na 5x112
- hamulce przod to tarcze 288 plus zaciski i klocki z audi a4b5v6
- Brock b1 zostal zastapiony kompletem RH ZW4 w rozmiarowce 18"x9,5" na kazdym kole, ET ciezko wyliczyc bo zmiana rozstawu z przodu spowodowala inne odsadzenie piast, opony to 215/35 przod i 225/35 tyl
- Poliftowy wygladzony zderzak tyl od cabrio po lifcie
- custom blenda plus rejestracja na wymiar
- obrys na dwuwloknowej zarowce
SEZON
> > > 2009 < < <
- Taki był po kupnie i przez kolejne 2 miesiace, poki nie kupilem kół
(brak zdjęć ehh)
- Sesja po pierwszym myciu po założeniu BROCK'ów B1 8,5" ET13 205/40/17 oraz tyl 10" ET20 225/35/17 :]
(brak zdjęć)
- Na nowych lampach:
- Ringi:
- Kilka zdjęć zrobionych na zlocie:
- meine lanse brille ;]
- Sesja z Siwuskiem ;]
- Nareszcie pomalowalem czarne elementy zderzakow i progi ;]
dodatkowo mozna poogladac glebe -50
no i bym zapomnial, prosze zwrocic uwage na nowa ramke tablicy rejestracyjnej ;]
- Finał tour de Śląsk i taka mala sesyjka z kolega z cabrio-club RAFI'm
- Pare fotek znalezionych na necie ze zlotow (pare demaskuje moja tożsamość;p) ;][/b
Nie można określić wymiarów obrazka. Sprawdź, czy podany adres URL jest poprawny.
Wiadomość zawiera za dużo odnośników. Maksymalna dozwolona liczba odnośników to: 50.
Nie można określić wymiarów obrazka. Sprawdź, czy podany adres URL jest poprawny.