[Coupe typ 85]2.2 turbo MC EFI i 1.4 bara, 254KM i 409Nm.
: 26 paź 2009, 16:39
Otóż koledzy czas pokazać swój nowy nabytek jakim jest Audi Coupe GT typ 85 2.2t 10v (ozn. MC1), kolor Sapphire metallic(kod lakieru LY5V). Seryjnie był 2.2 KX ale został zmieniony na ten podany wyżej.
Wyposażenie:
To bardziej seryjne :
-wspomaganie
-fabrycznie przyciemnione szyby tzw. zielone
-szyberdach
-el. szyby
To już mniej :
-zawieszenie regulowane KONI Sport(reg. twardości, wysokość mi odpowiada)
-felgi 15" Rial model Viper
W aucie zrobiłem:
-łożysko przednie prawe
-tuleje i sworznie wahaczy
-cały wydech wymieniony na nowy(od wersji bez kata, gdyż moja fabrycznie go miała)
-nowa chłodnica
-nowe lampy przednie(zmienione na używane ale w bdb stanie)
-poduszka pod silnikiem i skrzynią
Dawcą było Audi 100 C3 Avant Quattro. Silnik tak jak pisałem wyżej 2.2 turbo 10v MC1(z końcówki produkcji, 1988r, na rozrządzie 142 zęby). O postępach prac będę informował na bieżąco.
Trochę zdjęć autka przed wstawieniem do warsztatu:
Wszystkie prace związane z autem były wykonywane w tym samym warsztacie(SLG) i przez znanego większości noorec-a.
Silnik kilka dni temu wylądował w aucie.
Zrobiony jest już dolot, wydech, podpięty k-jet. Ogólnie prawie wszystko jest już zrobione. Zostało jeszcze podpięcie wiązki, kompa, umiejscowienie aku w bagażniku.
Auto odebrane:
Przelot 2,5 cala na jednym tłumiku:
Nowy FMIC:
Nowy front po montażu:
Po pewnym czasie doszedłem do wniosku że k-jet mówi do widzenia i na jego miejscu wylądowała elektronika. Do budowy zostały użyte:
-DEC I od Kefira
-wałek NG
-kolektor ssący KG
-wtryski i regulator AAN
-customowa listwa wtryskowa
-BOV ProPerfekt typ I
-stożek Pipercross
i jeszcze pewnie parę rzeczy o których zapomniałem
Obecnie auto legitymuje się mocą 229,3KM i 339Nm ale niedługo będzie montaż EGT i dostrajanie na hamowni.
Po pewnym czasie przyszedł czas na montaż EGT:
Wizyta na hamowni i dostrajanie po montażu EGT
253,7KM oraz 408,8Nm, wszystko osiągnięte na samej śwince bez ingerencji w zapłon.
Nowe felgi 17'
Audi doczekało się nowych hamulców. Do montażu zostały użyte:
-tarcza 280mm z np VW Corrado
-zaciski przód od Imprezy WRX(czterotłoczki)
-adaptery by to wszystko dobrze pasowało.
Całość oczywiście wykonana w SLG przez noorec-a.
Wyposażenie:
To bardziej seryjne :
-wspomaganie
-fabrycznie przyciemnione szyby tzw. zielone
-szyberdach
-el. szyby
To już mniej :
-zawieszenie regulowane KONI Sport(reg. twardości, wysokość mi odpowiada)
-felgi 15" Rial model Viper
W aucie zrobiłem:
-łożysko przednie prawe
-tuleje i sworznie wahaczy
-cały wydech wymieniony na nowy(od wersji bez kata, gdyż moja fabrycznie go miała)
-nowa chłodnica
-nowe lampy przednie(zmienione na używane ale w bdb stanie)
-poduszka pod silnikiem i skrzynią
Dawcą było Audi 100 C3 Avant Quattro. Silnik tak jak pisałem wyżej 2.2 turbo 10v MC1(z końcówki produkcji, 1988r, na rozrządzie 142 zęby). O postępach prac będę informował na bieżąco.
Trochę zdjęć autka przed wstawieniem do warsztatu:
Wszystkie prace związane z autem były wykonywane w tym samym warsztacie(SLG) i przez znanego większości noorec-a.
Silnik kilka dni temu wylądował w aucie.
Zrobiony jest już dolot, wydech, podpięty k-jet. Ogólnie prawie wszystko jest już zrobione. Zostało jeszcze podpięcie wiązki, kompa, umiejscowienie aku w bagażniku.
Auto odebrane:
Przelot 2,5 cala na jednym tłumiku:
Nowy FMIC:
Nowy front po montażu:
Po pewnym czasie doszedłem do wniosku że k-jet mówi do widzenia i na jego miejscu wylądowała elektronika. Do budowy zostały użyte:
-DEC I od Kefira
-wałek NG
-kolektor ssący KG
-wtryski i regulator AAN
-customowa listwa wtryskowa
-BOV ProPerfekt typ I
-stożek Pipercross
i jeszcze pewnie parę rzeczy o których zapomniałem
Obecnie auto legitymuje się mocą 229,3KM i 339Nm ale niedługo będzie montaż EGT i dostrajanie na hamowni.
Po pewnym czasie przyszedł czas na montaż EGT:
Wizyta na hamowni i dostrajanie po montażu EGT
253,7KM oraz 408,8Nm, wszystko osiągnięte na samej śwince bez ingerencji w zapłon.
Nowe felgi 17'
Audi doczekało się nowych hamulców. Do montażu zostały użyte:
-tarcza 280mm z np VW Corrado
-zaciski przód od Imprezy WRX(czterotłoczki)
-adaptery by to wszystko dobrze pasowało.
Całość oczywiście wykonana w SLG przez noorec-a.