[AUDI B4] Moje Coupe Quattro 4.2 V8 AEC (S80)
: 30 gru 2010, 14:33
Witam chciałem wam przedstawić mój nowy nabytek .
Od miesiąca jestem właścicielem Audi 80 B4 Coupe Quattro - część osób może go zna z Aledrogo lub z ulicy bo to nie jest pierwsze lepsze 80 Coupe
Podstawa to Audi 80 CQ 2.8V6 - AHH z 1991r
Motorownia została zmieniona na silnik pochodzący z Audi S6 z 1997r 4.2 V8 290KM / 410Nm
Po zakupie dokonane prace lub zakupy :
- wymiana sprzęgła na ori docisk i łożysko + grubsza tarcza organiczna
- Felgi Lato 17" + zima 15"
- Kierownica sportowa zamszowa z nabą
- Obrotomierz AutoGauga z ShiftLight. 127mm
- Fotele kubły + pasy 4 pkt. - do zamontowania
- Komplet sprężyn H&R - do zamontowania
- Rozpórka kielichów tył - do zamontowania
Teraz pozostało:
- Wymiana ECU na ori od AEC (problem ze zdjęciem IMO) póki co upalam na ECU od 3.6 V8
- Montaż zakupionych podzespołów
W planach na wiosnę :
- wymiana ECU na VEMS albo dołożenie SMT6 lub DET3
- Klatka bezpieczeństwa z zastrzałami oraz obspawanie puszki
- Hydrauliczny hamulec ręczny
Od miesiąca jestem właścicielem Audi 80 B4 Coupe Quattro - część osób może go zna z Aledrogo lub z ulicy bo to nie jest pierwsze lepsze 80 Coupe
Podstawa to Audi 80 CQ 2.8V6 - AHH z 1991r
Motorownia została zmieniona na silnik pochodzący z Audi S6 z 1997r 4.2 V8 290KM / 410Nm
Po zakupie dokonane prace lub zakupy :
- wymiana sprzęgła na ori docisk i łożysko + grubsza tarcza organiczna
- Felgi Lato 17" + zima 15"
- Kierownica sportowa zamszowa z nabą
- Obrotomierz AutoGauga z ShiftLight. 127mm
- Fotele kubły + pasy 4 pkt. - do zamontowania
- Komplet sprężyn H&R - do zamontowania
- Rozpórka kielichów tył - do zamontowania
Teraz pozostało:
- Wymiana ECU na ori od AEC (problem ze zdjęciem IMO) póki co upalam na ECU od 3.6 V8
- Montaż zakupionych podzespołów
W planach na wiosnę :
- wymiana ECU na VEMS albo dołożenie SMT6 lub DET3
- Klatka bezpieczeństwa z zastrzałami oraz obspawanie puszki
- Hydrauliczny hamulec ręczny