COUPE by van_dall - s2 front, azev a, jasna skóra, -60
: 23 cze 2011, 20:22
Witajcie
Jestem nowy na forum i chciałbym pokazać Wam swoje 4 kółka kupione w marcu
Rok 1992
Silnik ABK + niestety lpg.
Wyposażenie, dodatki i inne bzdury:
- Centralny zamek z pilotem typu "scyzoryk"
- Wspomaganie kierownicy
- Trójramienna skórzana kierownica
- Climatronic
- Elektryczne i podgrzewane lustra
- Elektryczne szyby
- Radio Pioneer DEH-30mp
- 4 głośniki ( w tylnych boczkach 165mm HELIX DB )
- Skrzynia własnej roboty i wzmak kenwooda
- Tarcze przód nawiercane ATE
- 3 dodatkowe wskaźniki nad popiołką
- 2kpl Alu: Zima- ori 15 z audi. Lato: AZEV A 16'
- Tłumik końcowy pusty z dwoma kominami i wycięty kat.
To tyle z teorii, czas na kilka fotek zrobionych ostatnio na działce:
UP 18.07.2012
- Zderzak s2 + 2 małe kratki kupione w ASO.
- Soczewki ORI + czarne malowanie ( zdjęcia są sprzed miesiąca i soczewki obecnie wyglądają inaczej. Odbłyśnik od długich był brzydki na tyle, że oddałem lampy do regeneracji. Teraz są nieco mniej czarne, ale za to wyglądają jak nóweczki i świecą idealnie)
- Zamontowana elektryka szyb - oczywiście ori zestaw.
- Kierunki zrobione na "pół czano". Rozklejone, malowane w środku.
- Czarne halogeny
- Wymiana przegubu
- Regeneracja tylnych zacisków hamulcowych
- Zmiana kilku podzespołów pod machą, głównie dotyczących zapłonu
- Ustawienie zapłonu
No i czas na fotki:
Aha, no i kilka wlepek:
12.04.2013
Czas na mały up tematu. Felgi o których pisałem wcześniej, są juz u mnie. Trwa ich renowacja, ale same z tym problemy i generalnie idzie jak krew z nosa.
Wpadło w ostatnim czasie tez kilka gratów.
Do tego podłokietnik dedykowany od KAMEIa do audi 80, no i rezam powoli mocowania pod głosniki 165mm w tylne boczki.
Foto podłokietnika na szybko robione telefonem:
UP 10.09.2013r
Witam ponownie!
W ostatnim czasie, coś tam wyrezałem, więc czas pokazać efekty.
-Naprawa auta po styczniowym spotkaniu z sarną... :evil:
-Felgi AZEV A 16' przód 7,5, tył 9' szerokości. (W planach mam zakup na przód azevów z rantem i wtedy ranty idą w polerkę). Kolor - ciemny grafit metalic.
-Opony Uniroyal RainSport 195/45/16.
-Jasna skóra już w komplecie, zamontowana do autka
-Podłokietnik KAMEI dedykowany do a80
-Zawieszenie mniej więcej -70/-60.
Z zawieszeniem było sporo nerwów, zamieszania itp... Niektórzy na pewno kojarzą mój temat z działu technicznego i bezskuteczną walkę z MTS POLSKA.
Obecna konfiguracja zawieszenia wygląda następująco:
*Przód: Amortyzatory MTS, sprężyny używane JAMEX (70mm krótsze od ori sprężyn)
*Tył: Amortyzatory MTS regulowane na talerzykach, sprężyny MTS.
No i lecimy z fotkami, najpierw wnętrze:
Felgi:
Kilka ogólnych fotek, jak to się teraz prezentuje:
No i jeszcze jedna fotka którą znalazłem gdzieś tam w necie z vwmanii:
Z napraw mechanicznych:
- rozbiórka skrzyni biegów i wymiana krążka magnetycznego odpowiadającego za wskazania prędkościomierza
- Tuleje na wahaczach
- Tuleje na "sankach"
- wieszaki wydechu
Plany?
- inne kółko 16/17' najlepiej RH ZW1
- lampy tył US + blenda
- pełne oświetlenie wnętrza
- naprawa kilku "bolączek" które niestety nadal są.
- lepsze audio
- zawieszenie - może gwint?
POZDRAWIAM !
Jestem nowy na forum i chciałbym pokazać Wam swoje 4 kółka kupione w marcu
Rok 1992
Silnik ABK + niestety lpg.
Wyposażenie, dodatki i inne bzdury:
- Centralny zamek z pilotem typu "scyzoryk"
- Wspomaganie kierownicy
- Trójramienna skórzana kierownica
- Climatronic
- Elektryczne i podgrzewane lustra
- Elektryczne szyby
- Radio Pioneer DEH-30mp
- 4 głośniki ( w tylnych boczkach 165mm HELIX DB )
- Skrzynia własnej roboty i wzmak kenwooda
- Tarcze przód nawiercane ATE
- 3 dodatkowe wskaźniki nad popiołką
- 2kpl Alu: Zima- ori 15 z audi. Lato: AZEV A 16'
- Tłumik końcowy pusty z dwoma kominami i wycięty kat.
To tyle z teorii, czas na kilka fotek zrobionych ostatnio na działce:
UP 18.07.2012
- Zderzak s2 + 2 małe kratki kupione w ASO.
- Soczewki ORI + czarne malowanie ( zdjęcia są sprzed miesiąca i soczewki obecnie wyglądają inaczej. Odbłyśnik od długich był brzydki na tyle, że oddałem lampy do regeneracji. Teraz są nieco mniej czarne, ale za to wyglądają jak nóweczki i świecą idealnie)
- Zamontowana elektryka szyb - oczywiście ori zestaw.
- Kierunki zrobione na "pół czano". Rozklejone, malowane w środku.
- Czarne halogeny
- Wymiana przegubu
- Regeneracja tylnych zacisków hamulcowych
- Zmiana kilku podzespołów pod machą, głównie dotyczących zapłonu
- Ustawienie zapłonu
No i czas na fotki:
Aha, no i kilka wlepek:
12.04.2013
Czas na mały up tematu. Felgi o których pisałem wcześniej, są juz u mnie. Trwa ich renowacja, ale same z tym problemy i generalnie idzie jak krew z nosa.
Wpadło w ostatnim czasie tez kilka gratów.
Do tego podłokietnik dedykowany od KAMEIa do audi 80, no i rezam powoli mocowania pod głosniki 165mm w tylne boczki.
Foto podłokietnika na szybko robione telefonem:
UP 10.09.2013r
Witam ponownie!
W ostatnim czasie, coś tam wyrezałem, więc czas pokazać efekty.
-Naprawa auta po styczniowym spotkaniu z sarną... :evil:
-Felgi AZEV A 16' przód 7,5, tył 9' szerokości. (W planach mam zakup na przód azevów z rantem i wtedy ranty idą w polerkę). Kolor - ciemny grafit metalic.
-Opony Uniroyal RainSport 195/45/16.
-Jasna skóra już w komplecie, zamontowana do autka
-Podłokietnik KAMEI dedykowany do a80
-Zawieszenie mniej więcej -70/-60.
Z zawieszeniem było sporo nerwów, zamieszania itp... Niektórzy na pewno kojarzą mój temat z działu technicznego i bezskuteczną walkę z MTS POLSKA.
Obecna konfiguracja zawieszenia wygląda następująco:
*Przód: Amortyzatory MTS, sprężyny używane JAMEX (70mm krótsze od ori sprężyn)
*Tył: Amortyzatory MTS regulowane na talerzykach, sprężyny MTS.
No i lecimy z fotkami, najpierw wnętrze:
Felgi:
Kilka ogólnych fotek, jak to się teraz prezentuje:
No i jeszcze jedna fotka którą znalazłem gdzieś tam w necie z vwmanii:
Z napraw mechanicznych:
- rozbiórka skrzyni biegów i wymiana krążka magnetycznego odpowiadającego za wskazania prędkościomierza
- Tuleje na wahaczach
- Tuleje na "sankach"
- wieszaki wydechu
Plany?
- inne kółko 16/17' najlepiej RH ZW1
- lampy tył US + blenda
- pełne oświetlenie wnętrza
- naprawa kilku "bolączek" które niestety nadal są.
- lepsze audio
- zawieszenie - może gwint?
POZDRAWIAM !