[B4 Coupe Q AAH] Pierwsze quattro
: 06 lis 2011, 23:01
Witam Nie dawno bo jakieś 2 miesiące temu stwierdziłem, że czas zmienić auto na cztery łapy <ok> Zakupiłem swoje pierwsze Audi, a konkretniej Coupe 2.8 quattro Auto niestety okazało się odrobinę kiblem ale na szczęście cena była dość adekwatna. Jak się okazało nie długo po zakupie miałem więcej pytań niż odpowiedzi, wiadomo, że nie na każde pytanie je znajdę więc pomyślałem, że przy okazji się pochwalę i zacznę temat tej uroczej skarbonki
:idea: A więc na wyposażeniu przy zakupie było:
el. szyby
el. lusterka
podgrzewane fotele
centralny zamek
LPG sekwensja
wspomaganie
światła z fabryki Disneya
alu Dezent 16" / 9"
białe zegary główne i dodatkowe
alarm
Auto prezentuje się ogólnie nie źle (gdyby nie te światła) jako, że ma nowy lakier. Ogólnie auto pomalowane jest ekstra czego nie można powiedzieć o przygotowaniu go do tego malowania (chłopak sam to robił). Ogólnie uszczelki pozahaczane, wnętrze oczywiście całe w białej farbie no i nie wszędzie jest lakier, miejscami np. przy otwarciu drzwi jest stary błękitny taki. Silnik w naprawdę przyzwoitym stanie, elegancko i kulturalnie pracuje, oleju nie ubywa praktycznie wcale a troszkę się poci na pokrywie więc jest naprawdę w porządku pod kątem mechanicznym
:idea: Zdjęcia
:idea: Póki co zdążyłem wymienić:
świece na ori
Łożysko na piaście przód
końcówki drążków
czujnik położenia wału ori
sonda lambda ori
cała instalacja gazowa nowa na nowo puszczona z głową :!: , nowe przewody wszystkie.
oryginalna puszka filtra powietrza
zegary główne na czarne ( dodatkowe nie długo )
cały tylny most
:idea: Przyszedł czas na mankamenty.
Więc przy malowaniu pozatykane zostały kanały odpływowe, z tyłu się wylewa przez lampy do środka <osohozi>
W środku wszędzie ten osad z lakieru, tapicerkę już wyprałem, staram się systematycznie doczyszczać resztę.
Sprzęgło umierające jest,
Rozrząd też jakiś taki nijaki, trzeba wymienić,
Nie działa temperatura płynu.
Nie dawno miałem zwarcie, luźny kabel od podświetlania schowka dotknął budy i zaczął się topić na wysokości kierownicy, ogólnie kupa dymu i dziwne myśli, po naprawie na stałe świeci mi się podświetlenie zegarów głównych, pokręteł od ogrzewania, tunel i podświetlanie tablicy rejestracyjnej. Rozbierałem już przód 3 razy i nie mogę znaleźć nic, póki co "wyciszam", pobór prądu jest lecz nie wielki ale walczę walczę :!:
Wydech ma sporo dziur, a kolanka do kolektora zamiast nakrętki UWAGA - są przyspawane :!: dzięki czemu szczelność zerowa, reszta na podobnym poziomie.
Niestety nie dostałem tapicerki bagażnika przy zakupie
Nie oryginalna tylna szyba.
Przednia szyba okrutnie poodpryskiwana i pęknięta w prawym dolnym rogu.
Siłowniki tylnej klapy umarły już dawno
:arrow:poduszki pod silnikiem są do wymiany
Jest jeszcze oczywiście miliard innych rzeczy które są do zrobienia ale nie jestem w stanie wszystkiego tak na raz ogarnąć.
Bardzo mocno wierzę w to, że w razie potrzeby będę mógł liczyć na uczynnych forumowiczów z "Audi 80 Klub Polska" :mrgreen:
Pozdrawiam wszystkich serdecznie
:idea: A więc na wyposażeniu przy zakupie było:
el. szyby
el. lusterka
podgrzewane fotele
centralny zamek
LPG sekwensja
wspomaganie
światła z fabryki Disneya
alu Dezent 16" / 9"
białe zegary główne i dodatkowe
alarm
Auto prezentuje się ogólnie nie źle (gdyby nie te światła) jako, że ma nowy lakier. Ogólnie auto pomalowane jest ekstra czego nie można powiedzieć o przygotowaniu go do tego malowania (chłopak sam to robił). Ogólnie uszczelki pozahaczane, wnętrze oczywiście całe w białej farbie no i nie wszędzie jest lakier, miejscami np. przy otwarciu drzwi jest stary błękitny taki. Silnik w naprawdę przyzwoitym stanie, elegancko i kulturalnie pracuje, oleju nie ubywa praktycznie wcale a troszkę się poci na pokrywie więc jest naprawdę w porządku pod kątem mechanicznym
:idea: Zdjęcia
:idea: Póki co zdążyłem wymienić:
świece na ori
Łożysko na piaście przód
końcówki drążków
czujnik położenia wału ori
sonda lambda ori
cała instalacja gazowa nowa na nowo puszczona z głową :!: , nowe przewody wszystkie.
oryginalna puszka filtra powietrza
zegary główne na czarne ( dodatkowe nie długo )
cały tylny most
:idea: Przyszedł czas na mankamenty.
Więc przy malowaniu pozatykane zostały kanały odpływowe, z tyłu się wylewa przez lampy do środka <osohozi>
W środku wszędzie ten osad z lakieru, tapicerkę już wyprałem, staram się systematycznie doczyszczać resztę.
Sprzęgło umierające jest,
Rozrząd też jakiś taki nijaki, trzeba wymienić,
Nie działa temperatura płynu.
Nie dawno miałem zwarcie, luźny kabel od podświetlania schowka dotknął budy i zaczął się topić na wysokości kierownicy, ogólnie kupa dymu i dziwne myśli, po naprawie na stałe świeci mi się podświetlenie zegarów głównych, pokręteł od ogrzewania, tunel i podświetlanie tablicy rejestracyjnej. Rozbierałem już przód 3 razy i nie mogę znaleźć nic, póki co "wyciszam", pobór prądu jest lecz nie wielki ale walczę walczę :!:
Wydech ma sporo dziur, a kolanka do kolektora zamiast nakrętki UWAGA - są przyspawane :!: dzięki czemu szczelność zerowa, reszta na podobnym poziomie.
Niestety nie dostałem tapicerki bagażnika przy zakupie
Nie oryginalna tylna szyba.
Przednia szyba okrutnie poodpryskiwana i pęknięta w prawym dolnym rogu.
Siłowniki tylnej klapy umarły już dawno
:arrow:poduszki pod silnikiem są do wymiany
Jest jeszcze oczywiście miliard innych rzeczy które są do zrobienia ale nie jestem w stanie wszystkiego tak na raz ogarnąć.
Bardzo mocno wierzę w to, że w razie potrzeby będę mógł liczyć na uczynnych forumowiczów z "Audi 80 Klub Polska" :mrgreen:
Pozdrawiam wszystkich serdecznie