[b3 7A] coupe quattro
: 13 lut 2012, 21:54
Zakupiłem kolejne quattro zebrałem już trzy sztuki ( sedan NG Q do sprzedania)
W skrócie:
Audi Coupe Quattro 20v 2.3 1991rok, lpg
full opcja, jest wszytko nawet uchylne szyby tylne i szklany dach to z fajnych rzeczy. Z gorszych to :
- tłok wpadł do miski, panowie tak długo ciągali wóz że urwał się zawór wbił w głowicę i walił w tłok, co zobaczyłem po zdjęciu głowicy, macie na zdjęciach.
- hamulce stoją na dębowo,
- zawieszenie do wymiany prawie wszystko( urwany łącznik stabilizatora i piaskownica w przegubie)
- wnętrze gorzej już nie może być, ale są wszystkie dodatki i są sprawne
- ogólnie auto jest kompletne ale strasznie zapuszczone.
- acha tłumik jest prosto z jeziora,środkowego niema :mrgreen:
Na dzień 13.02.2012 zrobione
Silnik po całkowitym remoncie, udało się kupić dobry blok z głowicą, nowe pierścienie, panewki, uszczelki czyli to co wymienia się przy składaniu od nowa.Odpalony działa i chodzi całkiem sprawnie nawet przy uszkodzonym regulatorze ciśnienia i gumie dolotu poklejonej klejem do szyb.
Hamulce wszystkie zaciski rozebrane rozruszane, nowe uszczelki,nowe klocki i tarcz tył,linki ręcznego, nowe przewody gumowe.
Nowe sprzęgło, wysprzęglik.
Komplet gumek, tulejek, sworzni i tego całego żelastwa już jest tylko trzeba to ogarnąć.
NIE PYTAJCIE CZY WARTO !!!!
W skrócie:
Audi Coupe Quattro 20v 2.3 1991rok, lpg
full opcja, jest wszytko nawet uchylne szyby tylne i szklany dach to z fajnych rzeczy. Z gorszych to :
- tłok wpadł do miski, panowie tak długo ciągali wóz że urwał się zawór wbił w głowicę i walił w tłok, co zobaczyłem po zdjęciu głowicy, macie na zdjęciach.
- hamulce stoją na dębowo,
- zawieszenie do wymiany prawie wszystko( urwany łącznik stabilizatora i piaskownica w przegubie)
- wnętrze gorzej już nie może być, ale są wszystkie dodatki i są sprawne
- ogólnie auto jest kompletne ale strasznie zapuszczone.
- acha tłumik jest prosto z jeziora,środkowego niema :mrgreen:
Na dzień 13.02.2012 zrobione
Silnik po całkowitym remoncie, udało się kupić dobry blok z głowicą, nowe pierścienie, panewki, uszczelki czyli to co wymienia się przy składaniu od nowa.Odpalony działa i chodzi całkiem sprawnie nawet przy uszkodzonym regulatorze ciśnienia i gumie dolotu poklejonej klejem do szyb.
Hamulce wszystkie zaciski rozebrane rozruszane, nowe uszczelki,nowe klocki i tarcz tył,linki ręcznego, nowe przewody gumowe.
Nowe sprzęgło, wysprzęglik.
Komplet gumek, tulejek, sworzni i tego całego żelastwa już jest tylko trzeba to ogarnąć.
NIE PYTAJCIE CZY WARTO !!!!