[Audi Cabrio 1.8T+] by DEDHI (film str.18)
: 30 sty 2013, 18:44
Witam wszystkich fanów Audi. Jak sięgnę pamięcią wstecz zawsze pojawiała marka Audi .W mojej rodzinie było i jest kilka modeli. Ciężko jest znaleźć i kupić używane Audi w bardzo dobrej kondycji technicznej ale brak pospiechu, determinacja i drobiazgowość przy oglądaniu wielu samochodów jak widać popłaca <ok>
Mój ostatni projekt to Audi 80 b4 2,3 NG sedan
https://audi80.pl/audi-80-b4-23e-10v ... t31860.htm
Tak jak pisałem po sprzedaży NG miało być albo S4 albo cabrio. Tym razem padło na cabrio :mrgreen: Długo szukałem godnego egzemplarza ale udało się. Trochę o aucie:
Kupione w czerwcu 2012 w Polsce. Jestem drugim właścicielem. Pierwszy przyprowadził je z DE.W zasadzie nim nie jeździł. Ze względu na brak czasu i narodziny dziecka musiał je sprzedać (miał go rok czasu). Autko jest w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym. Posiada parę tematów do ogarnięcia ale jest to sukcesywnie usuwane. Pełna dokumentacja: wszystkie książki, faktury od nowości i na wszystkie modyfikacje TUV <ok>
Audi 80 cabrio 2.0 ABK (115HP) z 1995 roku. Auto nigdy nie miało założonego gazu.
1999 roku przeszło kurację odmładzającą u Niemieckiego tunera w skład której wchodziło:
Obniżenie zawieszenia sprężyny -25mm + amory o krótszym skoku
Alufelgi ABT typ 0.Z. rancing 25857 AU4 o rozmiarze 8,5Jx17 H2 ET22 i założone opony 225x 45x17 Run Flat
Dokładka przedniego zderzaka KERSCHERA ala RS2. Identyczny robił również RIEGER. Przedni grill Kamei i przednie lampy zespolone Black Hella i demontaż oznaczeń na tylnej klapie
Tłumik końcowy z kwasówki z homologacją
WYPOSAŻENIE:
Kolor: LZ9U czyli vulkenschwarz Perleffect po naszemu czarna perła :mrgreen:
Silnik 4 cylindrowy 2,0 ABK (115HP), skrzynia 5 biegowa
Zawieszenie usztywnione, obniżające około -25mm
Alufelgi skręcane ABT 8,5Jx17 H2 ET22 (przód i tył)
założone opony 225x 45x17 Run Flat
ABS
Dwie poduszki powietrzne (dla kierowcy i pasażera)
Reflektory przeciwmgielne w zderzaku
Fotele sportowe skórzane wersja z siedziskiem i oparciem materiałowym i z zagłówkami ramkowymi z przodu, dodatkowo podgrzewane
Regulacja wysokości przednich foteli
Siatki w oparciach przednich foteli
Pakiet skórzany (skórzana kierownica, gałka zmiany biegów i mieszek)
Sportowa trójramienna skórzana kierownica,
Wspomaganie kierownicy
Lusterko do makijażu w daszku słonecznym po stronie kierowcy i pasażera
Elektryczna regulacja wysokości świateł
Elektrycznie podnoszone i opuszczane szyby przód i tył
Elektryczna dmuchawa tylnej szyby
Elektrycznie ustawiane i podgrzewane lusterka
Lusterko po stronie kierowcy ze szkłem sferycznym
Elektryczna antena teleskopowa
Składany manualny dach materiałowy Audi ( 4 lata stan idealny)
Centralny zamek
Alarm + niefabryczne patenty
3 fabryczne kluczyki Audi + pełna dokumentacja
Kanał grzewczy na stopy pasażerów tylnej kanapy
Podłokietnik w tylnej kanapie
Wskaźniki z obrotomierzem
Trzy dodatkowe wskaźniki na konsoli środkowej (voltomierz, ciśnienie oleju i temperatura oleju)
Pierwsze fotki zaraz po zakupie (od poprzedniego właściciela)
Teraz samochód troszkę inaczej wygląda. Koncepcja cały czas się zmienia zarówno na wyposażenie jak i silnik... :mrgreen: Dziękuje Zana, Sagem, Wysio, MolibdynowyGość za graty a w szczególności dziękuję Manfred19 za pomoc przy cabrio
pojawił się nowy drążek biegów + gałeczki ori
podczas otwierania bagażnika wewnętrzna strona klapy wyglądała bardzo biednie więc, postanowiłem zrobić ją na bogato... wpadła tapicerka tylnej klapy :mrgreen:
wyrezałem sobie uchwyt na kubki od A4 B5
zmiana frontu z Kamei na ori Audi... docelowo chciałbym RS2 ale ze względu na chore ceny najprościej będzie sobie samemu wyrezać... Fotki są z jesieni 2012. Auto trochę przykurzone... Dodatkowo prawidłowo założyłem halogeny, które były krzywo założone... a zawsze mnie to denerwowało...
robi się trochę cieplej więc czas na małe rezanko :mrgreen:
Wpadła oryginalna Fuba antena elektryczna. (stara się zatarła :-| ) i AC/BC + wskaźnik temperatury zewnętrznej... zegary VDO z 7A
Dzięki specjaliście od instalacji samochodowych Manfred19 mam już na pokładzie w cabrio AC/BC <ok> Z racji że dzisiaj było sucho i ciepło jak na zimę to przejechałem parę kilometrów cabrio co by rozruszać trochę mechanikę... i wiecie co? cały czas gęba mi cieszyła :mrgreen: Proszę zwrócić uwagę na rarytasik... przełącznik do ac/bc w przycisku z wersji na US ( nie w manetce ). Dzięki Zana
antena elektryczna cd.
zaraz będzie ciemno
cdn...
mistrzu Joda :mrgreen: ... cabriolet zbliża się do kontaktu z kamerą profesjonalisty
Trochę się działo tylko nie był zaktualizowany wątek
Zrobione:
kompletny rozrząd
oleje + filtry
fabrycznie nowe 4 x tarcze hamulcowe + 4 x klocki
wymiana końcówek drążków + inne tuleje metalowo-gumowe
STAGE 1 obniżenie zawieszenia -40/-40mm (amory o skróconym skoku TA-Technix + sprężyny progresywne Lowtec )
wypolerowana tylna szybka dachu
uruchomiony czujnik temperatury zewnętrznej + podświetlenie zegarka elektronicznego
dołożenie dodatkowego światła STOP w blendzie
zmiana białych kierunków na pomarańczowe
zakup gumowych listew bocznych w ASO <ok>
zakup new Windschott... <ok>
Rezanie zawiechy u Sagema
STAGE 1
Fabrycznie nowe zawieszenie z 2 letnią gwarancją TA-Technix, -40 /-40 mm. Sprężyny ( krótsze progresywne ) Lowtec. Tył dodatkowo regulowany na tależykach. Na razie musi tak wystarczyć. Stage 2 to będzie sprężyny na przód -60mm a tył spokojnie na tależykach zejdzie -60mm z tym że dodatkowo musiałbym zmienić tylne opony na 205/17 a obecnie mam 235/17 i przy obciążeniu przyciera (bez zagiętych błotników). Błotników na pewno nie będę zaginał bo chce zostawić ori kształt błotników. Docelowo będzie -60mm. Już teraz w paru miejscach jak jadę do pracy przycieram brzuchem... już się boję jak będzie niżej :lol: Wielkie dzięki Sagem za pomoc i Żanie za oprawę Manfred19 za wspólną wycieczkę <ok>
Parę fotek z postępu prac :mrgreen:
sprężyny od lewej (ori B4, moje z cabrio -20mm / Lowtec -40mm )
po rozłożeniu kolumny, mała załamka :-|
następnego dnia pod garażem :mrgreen:
rezanie dodatkowych świateł stop w blendzie (w ori miejscach ) dzięki Manfred19 <ok>
W końcu czuję się bardziej bezpieczny <ok>
w końcu komplet na zegarach czyli wyświetlacz temperatury (działa) + czujnik i podświetlenie zegarka elektronicznego :mrgreen:
polerowanie tylnej szybki w cabrio.
Polerowałem ją ręcznie przy pomocy tajemniczego środka :mrgreen: Koszt 30pln ( nie licząc alkoholu :mrgreen: 2 godziny roboty
przed
w takcie polerowania
po 2 godzinach... jest ciut lepiej :mrgreen:
cdn.
na jesieni zeszłego roku zaimpregnowałem dach swojego cabrioleta. Różnica jest diametralna. Szczególnie to widać po deszczu dach nie jest czarny ( nie namięka) tylko jest w odcieniu jaśniejszym a krople spływają jak po szybie. Polecam takiego moda wszystkim właścicielom bezdasznikom. Koszt około 45pln/ 2 godziny roboty. Filmiki jak zachowuje się dach po impregnacji można zobaczyć sobie na znanym serwisie :mrgreen:
foty z prac
cdn.
new Windchott czyli najlepszy, najbardziej praktyczny zakup z którego najbardziej się cieszę :mrgreen:
cdn.
Oto efekt kilku godzinnej pracy nad lakierem... :mrgreen:
Trochę marna okolica na sesję ale jak zwykle zbrakło czasu na szukanie miejscówki :-|
W czasie eksploatacji okazało się poduszki silnika są do wymiany. W zasadzie to tylko jedna i to od strony kierowcy (zerwana).
Postanowiłem pojechć po całości i wymieniłem komplet : 2 silnika ( FEBI ) oraz 2 skrzyni biegów ( MEYLE ). Róźnica jest diametralna. Koło nie podskakuje podczas gwałtownego przyspieszania a drgania silnika nie przenoszą się na budę. Przy okazji wymiany uszczelki pod pokrywą zaworów została umyta cała komora silnika, wszystkie przewody i złączki zabezpieczone a węże gumowe zakonserwowane :mrgreen:
Na początek fura do góry :mrgreen:
stare poduszko silnika, ( od kierowcy zerwana ) wyglądają na ori :mrgreen:
nowe tajle: poduszki silnika FEBI i poduszki skrzyni MEYLE
i na koniec mycie silnika, oświetlenie było do kitu ale myślę że coś widać
tak było:
tak jest:
coś dla poprawy brzmienia car audio
porównanie maskownic
a tak wygląda JVC KD -LH601 by Night :mrgreen:
czas zaktualizować główną
został założony końcowy tłumik RM Motors
pomału przygotowuję hamulce dwutłoczkowe S2/2,8 do założenia. Piasek potem Proszek.
zakupiłem fabrycznie nowy komplet opon NANKANG NS2 205/45R17 88V XL
W tej cenie nie mają żadnej konkurencji...
i do kompletu remont alusów: prostowanie, stoczenie rantów i rozłożenie z całkowita polerką całości wraz ze śrubami
rezanie foteli z A4 cabrio 2006. Ogólna kosmetyka, odnowienie skóry i przerobienie tylnej kanapy aby pasowała do cabrio.
żeby zamocować tapicerkę niestety trzeba było wyciąć stare mocowania foteli i przespawać mocowania do nowych aby było bezpiecznie i profi.
efekt końcowy... nowe fotele zamontowane na sztywno do podłogi, jeszcze bez wykładziny na podłodze ale za to z dopasowaną tylną kanapą. Zagłówki tylne są z drugiego kompletu (przód). Docelowo będą inne
mała sesja zdjęciowa po zastosowaniu paru preparatów...
zabudowa bagarka stage 1
Ze względu na kilka zapytań dotyczących mojej zabudowy, postanowiłem uchylić rąbka tajemnicy
Podświetlenie bagarka.
Postanowiłem zrobić podświetlenie do bagażnika. W następnej kolejności osłona głośnika ale to musi jeszcze poczekać 
Zmiana dekoru (do kompletu)
Tego dekoru szukałem prawie 2 lata a wszystko ze względu na słabą dostępność towaru. Pierwszy zakup okazał się klapą ze względu na uszkodzenie przez pocztę ( źle zabezpieczona przesyłka ) ale następny zakup już był ok. :mrgreen:
Zaległe fotki...
Założyłem głośniki wysokotonowe w deskę w miejsce nawiewów powietrza. Głośniki wysokotonowe Sinus live NEO 25S ze zwrotnicą. W przyszłym sezonie będą w słupkach. Komplet dźwiękowo jest wysokich lotów brzmi czysto oraz wyraziście i nie ostro bez sybilantów. No ale w końcu to kopułka jedwabna. Sama zwrotnica ma możliwość regulacji. Na razie chodzi pod samym radiem ale w przyszłym sezonie podłącze pod wzmacniacz (drugi)
z racji że dawno nie pisałem czas, zaktualizować wątek... robię swap na 1.8T <ok>
więcej fotek na:
https://www.facebook.com/AudiCabrioletbyDEDHI/
Tutaj mała próbka
dzieki za dobre słowo idzie powoli ale z dbałością o szczegóły. Idea była taka aby zrobić coś więcej niż tylko wrzucić silnik.. ma być taki mały custom gradki dla chłopaków którzy ogarniają mój projekt <ok>
[ Dodano: 2016-01-10, 20:57 ]
mały abdejt :mrgreen:
bliżej już niż dalej <ok>
Parę słów wprowadzenia dla ludzi którzy nie znają tematu:
1.8T AEB/APU
K03s turbo @ 1,3bar
2,75" downpipe
Open flow 2,5" exhaust with 2 magnaflow muflers ( cylinder 45cm center & oval end 35cm )
No cat.
2x2,75" tailpipes
Zresztą na zimówkach ma auto słabą trakcję i czas pomyśleć o dobrych gumach na lato
Przy okazji został zrobiony detajling całościowy, buda, środek, plastiki i konserwacja dachu, po prostu full wypas <ok>
Parę fotek...
.
oj trochę się działo... trochę chorób wieku dziecięcego... ale teraz jest ostry jak przecinak... syn burzy <ok> . Przy okazji parę zmian...
Wpadł gril ,,black shadows" + znaczek Abt, zostało założone koło letnie Abt 17" oraz ramka pod rejestrację na tył
Jedziemy z fotami...
ktoś wie, ktoś może nie... czas wyłożyć karty na stół dla ludzi z Forum Audi 80 którzy nie mają Fejsa...
Szczególne podziękowania dla Słonika, R-Perfomance oraz Marcina BadVideo <ok>
Moja konfiguracja na dzień dzisiejszy :mrgreen:
1.8T AEB/APU
Stock K03S turbo @ 1.2bar
380cc injectors @ 4bar
single mas flywhell clutch 240
FMIC @ 2,5" pipes
3" MAF @ 2,75" TIP
2,75" downpipe
Open flow 2,5" exhaust with 2 magnaflow muflers ( cylinder 45cm center & oval end 35cm )
No cat.
2x2,75" tailpipes
FILMIK z hamowni :mrgreen:
GALERIA więcej zdjęć :mrgreen:
https://www.flickr.com/photos/138482551 ... 5863971231
dalsze mody w toku :mrgreen:
Mój ostatni projekt to Audi 80 b4 2,3 NG sedan
https://audi80.pl/audi-80-b4-23e-10v ... t31860.htm
Tak jak pisałem po sprzedaży NG miało być albo S4 albo cabrio. Tym razem padło na cabrio :mrgreen: Długo szukałem godnego egzemplarza ale udało się. Trochę o aucie:
Kupione w czerwcu 2012 w Polsce. Jestem drugim właścicielem. Pierwszy przyprowadził je z DE.W zasadzie nim nie jeździł. Ze względu na brak czasu i narodziny dziecka musiał je sprzedać (miał go rok czasu). Autko jest w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym. Posiada parę tematów do ogarnięcia ale jest to sukcesywnie usuwane. Pełna dokumentacja: wszystkie książki, faktury od nowości i na wszystkie modyfikacje TUV <ok>
Audi 80 cabrio 2.0 ABK (115HP) z 1995 roku. Auto nigdy nie miało założonego gazu.
1999 roku przeszło kurację odmładzającą u Niemieckiego tunera w skład której wchodziło:
Obniżenie zawieszenia sprężyny -25mm + amory o krótszym skoku
Alufelgi ABT typ 0.Z. rancing 25857 AU4 o rozmiarze 8,5Jx17 H2 ET22 i założone opony 225x 45x17 Run Flat
Dokładka przedniego zderzaka KERSCHERA ala RS2. Identyczny robił również RIEGER. Przedni grill Kamei i przednie lampy zespolone Black Hella i demontaż oznaczeń na tylnej klapie
Tłumik końcowy z kwasówki z homologacją
WYPOSAŻENIE:
Kolor: LZ9U czyli vulkenschwarz Perleffect po naszemu czarna perła :mrgreen:
Silnik 4 cylindrowy 2,0 ABK (115HP), skrzynia 5 biegowa
Zawieszenie usztywnione, obniżające około -25mm
Alufelgi skręcane ABT 8,5Jx17 H2 ET22 (przód i tył)
założone opony 225x 45x17 Run Flat
ABS
Dwie poduszki powietrzne (dla kierowcy i pasażera)
Reflektory przeciwmgielne w zderzaku
Fotele sportowe skórzane wersja z siedziskiem i oparciem materiałowym i z zagłówkami ramkowymi z przodu, dodatkowo podgrzewane
Regulacja wysokości przednich foteli
Siatki w oparciach przednich foteli
Pakiet skórzany (skórzana kierownica, gałka zmiany biegów i mieszek)
Sportowa trójramienna skórzana kierownica,
Wspomaganie kierownicy
Lusterko do makijażu w daszku słonecznym po stronie kierowcy i pasażera
Elektryczna regulacja wysokości świateł
Elektrycznie podnoszone i opuszczane szyby przód i tył
Elektryczna dmuchawa tylnej szyby
Elektrycznie ustawiane i podgrzewane lusterka
Lusterko po stronie kierowcy ze szkłem sferycznym
Elektryczna antena teleskopowa
Składany manualny dach materiałowy Audi ( 4 lata stan idealny)
Centralny zamek
Alarm + niefabryczne patenty
3 fabryczne kluczyki Audi + pełna dokumentacja
Kanał grzewczy na stopy pasażerów tylnej kanapy
Podłokietnik w tylnej kanapie
Wskaźniki z obrotomierzem
Trzy dodatkowe wskaźniki na konsoli środkowej (voltomierz, ciśnienie oleju i temperatura oleju)
Pierwsze fotki zaraz po zakupie (od poprzedniego właściciela)
Teraz samochód troszkę inaczej wygląda. Koncepcja cały czas się zmienia zarówno na wyposażenie jak i silnik... :mrgreen: Dziękuje Zana, Sagem, Wysio, MolibdynowyGość za graty a w szczególności dziękuję Manfred19 za pomoc przy cabrio
pojawił się nowy drążek biegów + gałeczki ori
podczas otwierania bagażnika wewnętrzna strona klapy wyglądała bardzo biednie więc, postanowiłem zrobić ją na bogato... wpadła tapicerka tylnej klapy :mrgreen:
wyrezałem sobie uchwyt na kubki od A4 B5
zmiana frontu z Kamei na ori Audi... docelowo chciałbym RS2 ale ze względu na chore ceny najprościej będzie sobie samemu wyrezać... Fotki są z jesieni 2012. Auto trochę przykurzone... Dodatkowo prawidłowo założyłem halogeny, które były krzywo założone... a zawsze mnie to denerwowało...
robi się trochę cieplej więc czas na małe rezanko :mrgreen:
Wpadła oryginalna Fuba antena elektryczna. (stara się zatarła :-| ) i AC/BC + wskaźnik temperatury zewnętrznej... zegary VDO z 7A
Dzięki specjaliście od instalacji samochodowych Manfred19 mam już na pokładzie w cabrio AC/BC <ok> Z racji że dzisiaj było sucho i ciepło jak na zimę to przejechałem parę kilometrów cabrio co by rozruszać trochę mechanikę... i wiecie co? cały czas gęba mi cieszyła :mrgreen: Proszę zwrócić uwagę na rarytasik... przełącznik do ac/bc w przycisku z wersji na US ( nie w manetce ). Dzięki Zana
antena elektryczna cd.
zaraz będzie ciemno
cdn...
mistrzu Joda :mrgreen: ... cabriolet zbliża się do kontaktu z kamerą profesjonalisty
Trochę się działo tylko nie był zaktualizowany wątek
Zrobione:
kompletny rozrząd
oleje + filtry
fabrycznie nowe 4 x tarcze hamulcowe + 4 x klocki
wymiana końcówek drążków + inne tuleje metalowo-gumowe
STAGE 1 obniżenie zawieszenia -40/-40mm (amory o skróconym skoku TA-Technix + sprężyny progresywne Lowtec )
wypolerowana tylna szybka dachu
uruchomiony czujnik temperatury zewnętrznej + podświetlenie zegarka elektronicznego
dołożenie dodatkowego światła STOP w blendzie
zmiana białych kierunków na pomarańczowe
zakup gumowych listew bocznych w ASO <ok>
zakup new Windschott... <ok>
Rezanie zawiechy u Sagema
STAGE 1
Fabrycznie nowe zawieszenie z 2 letnią gwarancją TA-Technix, -40 /-40 mm. Sprężyny ( krótsze progresywne ) Lowtec. Tył dodatkowo regulowany na tależykach. Na razie musi tak wystarczyć. Stage 2 to będzie sprężyny na przód -60mm a tył spokojnie na tależykach zejdzie -60mm z tym że dodatkowo musiałbym zmienić tylne opony na 205/17 a obecnie mam 235/17 i przy obciążeniu przyciera (bez zagiętych błotników). Błotników na pewno nie będę zaginał bo chce zostawić ori kształt błotników. Docelowo będzie -60mm. Już teraz w paru miejscach jak jadę do pracy przycieram brzuchem... już się boję jak będzie niżej :lol: Wielkie dzięki Sagem za pomoc i Żanie za oprawę Manfred19 za wspólną wycieczkę <ok>
Parę fotek z postępu prac :mrgreen:
sprężyny od lewej (ori B4, moje z cabrio -20mm / Lowtec -40mm )
po rozłożeniu kolumny, mała załamka :-|
następnego dnia pod garażem :mrgreen:
rezanie dodatkowych świateł stop w blendzie (w ori miejscach ) dzięki Manfred19 <ok>
W końcu czuję się bardziej bezpieczny <ok>
w końcu komplet na zegarach czyli wyświetlacz temperatury (działa) + czujnik i podświetlenie zegarka elektronicznego :mrgreen:
polerowanie tylnej szybki w cabrio.
Polerowałem ją ręcznie przy pomocy tajemniczego środka :mrgreen: Koszt 30pln ( nie licząc alkoholu :mrgreen: 2 godziny roboty
przed
w takcie polerowania
po 2 godzinach... jest ciut lepiej :mrgreen:
cdn.
na jesieni zeszłego roku zaimpregnowałem dach swojego cabrioleta. Różnica jest diametralna. Szczególnie to widać po deszczu dach nie jest czarny ( nie namięka) tylko jest w odcieniu jaśniejszym a krople spływają jak po szybie. Polecam takiego moda wszystkim właścicielom bezdasznikom. Koszt około 45pln/ 2 godziny roboty. Filmiki jak zachowuje się dach po impregnacji można zobaczyć sobie na znanym serwisie :mrgreen:
foty z prac
cdn.
new Windchott czyli najlepszy, najbardziej praktyczny zakup z którego najbardziej się cieszę :mrgreen:
cdn.
Oto efekt kilku godzinnej pracy nad lakierem... :mrgreen:
Trochę marna okolica na sesję ale jak zwykle zbrakło czasu na szukanie miejscówki :-|
W czasie eksploatacji okazało się poduszki silnika są do wymiany. W zasadzie to tylko jedna i to od strony kierowcy (zerwana).
Postanowiłem pojechć po całości i wymieniłem komplet : 2 silnika ( FEBI ) oraz 2 skrzyni biegów ( MEYLE ). Róźnica jest diametralna. Koło nie podskakuje podczas gwałtownego przyspieszania a drgania silnika nie przenoszą się na budę. Przy okazji wymiany uszczelki pod pokrywą zaworów została umyta cała komora silnika, wszystkie przewody i złączki zabezpieczone a węże gumowe zakonserwowane :mrgreen:
Na początek fura do góry :mrgreen:
stare poduszko silnika, ( od kierowcy zerwana ) wyglądają na ori :mrgreen:
nowe tajle: poduszki silnika FEBI i poduszki skrzyni MEYLE
i na koniec mycie silnika, oświetlenie było do kitu ale myślę że coś widać
tak było:
tak jest:
coś dla poprawy brzmienia car audio
porównanie maskownic
a tak wygląda JVC KD -LH601 by Night :mrgreen:
czas zaktualizować główną
został założony końcowy tłumik RM Motors
pomału przygotowuję hamulce dwutłoczkowe S2/2,8 do założenia. Piasek potem Proszek.
zakupiłem fabrycznie nowy komplet opon NANKANG NS2 205/45R17 88V XL
W tej cenie nie mają żadnej konkurencji...
i do kompletu remont alusów: prostowanie, stoczenie rantów i rozłożenie z całkowita polerką całości wraz ze śrubami
rezanie foteli z A4 cabrio 2006. Ogólna kosmetyka, odnowienie skóry i przerobienie tylnej kanapy aby pasowała do cabrio.
żeby zamocować tapicerkę niestety trzeba było wyciąć stare mocowania foteli i przespawać mocowania do nowych aby było bezpiecznie i profi.
efekt końcowy... nowe fotele zamontowane na sztywno do podłogi, jeszcze bez wykładziny na podłodze ale za to z dopasowaną tylną kanapą. Zagłówki tylne są z drugiego kompletu (przód). Docelowo będą inne
mała sesja zdjęciowa po zastosowaniu paru preparatów...
zabudowa bagarka stage 1
Ze względu na kilka zapytań dotyczących mojej zabudowy, postanowiłem uchylić rąbka tajemnicy
Podświetlenie bagarka.
Postanowiłem zrobić podświetlenie do bagażnika. W następnej kolejności osłona głośnika ale to musi jeszcze poczekać 
Zmiana dekoru (do kompletu)
Tego dekoru szukałem prawie 2 lata a wszystko ze względu na słabą dostępność towaru. Pierwszy zakup okazał się klapą ze względu na uszkodzenie przez pocztę ( źle zabezpieczona przesyłka ) ale następny zakup już był ok. :mrgreen:
Zaległe fotki...
Założyłem głośniki wysokotonowe w deskę w miejsce nawiewów powietrza. Głośniki wysokotonowe Sinus live NEO 25S ze zwrotnicą. W przyszłym sezonie będą w słupkach. Komplet dźwiękowo jest wysokich lotów brzmi czysto oraz wyraziście i nie ostro bez sybilantów. No ale w końcu to kopułka jedwabna. Sama zwrotnica ma możliwość regulacji. Na razie chodzi pod samym radiem ale w przyszłym sezonie podłącze pod wzmacniacz (drugi)
z racji że dawno nie pisałem czas, zaktualizować wątek... robię swap na 1.8T <ok>
więcej fotek na:
https://www.facebook.com/AudiCabrioletbyDEDHI/
Tutaj mała próbka
dzieki za dobre słowo idzie powoli ale z dbałością o szczegóły. Idea była taka aby zrobić coś więcej niż tylko wrzucić silnik.. ma być taki mały custom gradki dla chłopaków którzy ogarniają mój projekt <ok>
[ Dodano: 2016-01-10, 20:57 ]
mały abdejt :mrgreen:
bliżej już niż dalej <ok>
Parę słów wprowadzenia dla ludzi którzy nie znają tematu:
1.8T AEB/APU
K03s turbo @ 1,3bar
2,75" downpipe
Open flow 2,5" exhaust with 2 magnaflow muflers ( cylinder 45cm center & oval end 35cm )
No cat.
2x2,75" tailpipes
Zresztą na zimówkach ma auto słabą trakcję i czas pomyśleć o dobrych gumach na lato
Przy okazji został zrobiony detajling całościowy, buda, środek, plastiki i konserwacja dachu, po prostu full wypas <ok>
Parę fotek...
.
oj trochę się działo... trochę chorób wieku dziecięcego... ale teraz jest ostry jak przecinak... syn burzy <ok> . Przy okazji parę zmian...
Wpadł gril ,,black shadows" + znaczek Abt, zostało założone koło letnie Abt 17" oraz ramka pod rejestrację na tył
Jedziemy z fotami...
ktoś wie, ktoś może nie... czas wyłożyć karty na stół dla ludzi z Forum Audi 80 którzy nie mają Fejsa...
Szczególne podziękowania dla Słonika, R-Perfomance oraz Marcina BadVideo <ok>
Moja konfiguracja na dzień dzisiejszy :mrgreen:
1.8T AEB/APU
Stock K03S turbo @ 1.2bar
380cc injectors @ 4bar
single mas flywhell clutch 240
FMIC @ 2,5" pipes
3" MAF @ 2,75" TIP
2,75" downpipe
Open flow 2,5" exhaust with 2 magnaflow muflers ( cylinder 45cm center & oval end 35cm )
No cat.
2x2,75" tailpipes
FILMIK z hamowni :mrgreen:
GALERIA więcej zdjęć :mrgreen:
https://www.flickr.com/photos/138482551 ... 5863971231
dalsze mody w toku :mrgreen: