Ciekawie się zapowiada - oczekuję na wiosnę aby ją zobaczyć w brockach. Sam sie zastanawiam czy do swojej nie wsadzić coś w stylu B1 - obecnie RH KLIK
Jak mocno jest zglebiona?
Jakbyś chciał się kiedyś przesiąść z pomarańczowych kierunków na białe to daj znać (bo jak widzę są to zwykłe) - mam pomysł na mały remake pomarańczowych halo. W sumie sweoje białem mógłbym dać w zamian :mrgreen:
: 17 lut 2013, 18:40
autor: buzzfuzz
bloku, mam jeden pomarańczowy wolny z poprzedniej coupe , niepotrzebny jak chcesz to mogę Ci go gratis odstąpić, może ktoś będzie miał drugi to będziesz miał komplet. Jutro obadam w jakim jest stanie i dam znać
Jak mocno jest zglebiona? Tak ze mam tylko określone ścieżki którymi mogę jeździć. Służy jak wykrywacz do niewidzialnych kolein. Na B6 muszę założyć delikatnie wyższe opony bo w końcu rozwalę felgi jak nie zauważę jakiejś dziury. Dużo z jazdy to prędkość patrolowa za czym nie przepadam :mrgreen:
: 17 lut 2013, 18:43
autor: bloku
Ja się zastanawiam nad -60/-40 ale nie jestem do końca przekonany czy dla Q nie będzie za nisko. Jakbyś miał możliwość gdzieś doszperać się info co tam siedzi za kit (zawias) to byłby wdzięczny za info.
A kierunek to nawet jeden mi styknie dla samego testowania tego co mam w głowie
: 17 lut 2013, 18:48
autor: buzzfuzz
z tego co wiem to amortyzatory SPAX o regulowanej twardości , wysokość jaką się na nich uzyskuje to podobno -60mm , to tego założone mam sprężyny 60mm . Grzechas coś tam jeszcze pomodził ale dokładnie nie wiem co. Tak jak pisałem w pierwszym poście , amortyzatory z przodu będą do sprzedania ale same , bez sprężyn
: 17 lut 2013, 18:51
autor: bloku
Ja amorki mam zdrowe i zawias jest niby -25mm. ALe jak dla mnie przód za wysoko wisi stąd plan na niższą opcję. Jeśli u Ciebie to jest -60 to dla mnei za nisko
Efekt wizualny niepowiem...bomba ale praktyczność - nie na Kaszubach
mówiłeś że na tym zawiasie co jest i 17 jest nisko ale teraz to na pewno będziesz miał gorzej się przemieszczać nawet wybranymi drogami wiem co mówię pozdro
: 14 mar 2013, 21:17
autor: buzzfuzz
fakt jest ostro , nie mogli mi zmienić kół w warsztacie oponiarskim , na ustawianiu zbieżności kolo musiał parę desek podkładać a do kumpla nie mogę wjechać żeby coś pogrzebać przy zawieszeniu bo tez są " za wysokie progi"
zna się tu ktoś na 2.3 NG , próbuje znaleźć przyczynę falowania obrotów