Strona 1 z 3

Audi B4 Cabrio 2.0E

: 14 lip 2013, 09:39
autor: VeiR
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów, już oficjalnie :)
Dołączyłem w czerwcu do grona szczęśliwych posiadaczy Cabrio i chciałbym zaprezentować Wam moją ślicznotkę ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Zdjęcia nie były robione przeze mnie tylko przez poprzedniego właściciela jeszcze.
Ja na razie niewiele się nacieszyłem nią bo jestem rozerwany pomiędzy dwoma miastami i na razie samochód stoi w Wawie, gdzie walczą z dachem a ja siedzę w Krakowie.

O samochodzie:

Audi Cabrio B4 2.0E ABK

Manual

- elektryczne szyby
- elektryczne lusterka
- elektryczny dach
- skórzana tapicerka
- podgrzewane siedzenia
- wspomaganie kierownicy
- Felgi 17' po renowacji (nie wiem jakiej firmy, może pomożecie rozpoznać)

Dalej nie będę się rozpisywać bo większość i tak wie co w tych samochodach siedzi :)

Jeżeli chodzi o plany to jest ich wiele.
Zaczęło się od wymiany cieknących uszczelek, teraz naprawiany jest dach, który nie działał i poprzedni właściciel nie wiedział czemu ( o problemie z dachem pisałem już w innym dziale).
Dalsza lista:

Wnętrze:
• Tapicerka – obszywanie na nowo + kierownica,
gałka skrzyni biegów, mieszek i hamulec ręczny.
• Nowe obszycie skórą pokrywy dachu
• Tapicerka bagażnika
• Dywaniki
• Oświetlenie wnętrza na czerwono?
• Zmiana podświetlenia zegarów na LED i sprawdzenie wszystkich kontrolek (bo
wiem, że ta od świateł jest przepalona)
Zawieszenie:
• Sprężyny eibach (niżej o 20mm)
• Dystanse eibach (szerzej o 16 i 30mm)
• Nowe tarcze hamulcowe i klocki - na wiosnę
• Nowe letnie opony - na wiosnę
• Felgi 18'
Karoseria:
• Tylna klapa do malowania (okazało się, że jest po gradobiciu jak już
przyjechałem oglądać samochód)
• Całość do polerki (Ma nowy lakier)
Silnik:
• Swap na 2.3 20V 7A? (i to jest pomysł na bardziej odległą przyszłość jaki mi
chodzi po głowie ale to już może Wy coś mi tu doradzicie :) )

To tyle o planach, auto ma potencjał, jak zresztą każde cabrio, które tutaj oglądałem :)
O wszystkich zmianach będę starał się informować na bieżąco, wszystko to kwestia czasu i kasy :)

Czekam na Wasze komentarze :)

: 14 lip 2013, 12:23
autor: zzzagubiony
Wyglada ladnie :)
ale zmien ta kierownice xD

A co ci sie konkretnie dzieje z dachem ? zaciagasz raczny, oryglujesz raczke i ?

[ Dodano: 2013-07-14, 12:29 ]
https://audi80.pl/audi-b4-cabrio-pro ... t70762.htm

: 14 lip 2013, 13:55
autor: VeiR
Na tą sline? Nie podoba mi sie, wolę tą ładnie obszyć :)
Jeżeli chodzi o dach to sytuacja wygląda tak:
jak kupiłem auto to był kompletnie martwy.
Okazało się, że pompa była uszkodzona.
Z nową pompą dach ożył ale podobno nie chowa się bo klapa się nie chce otworzyć.
Mówie podobno bo auto jest w Wawie u mechanika a ja jestem w Krk i znam sytuację tylko przez tel. Juteo ma przyjechać jakiś elektryk do tego. Jest teoria, że to wina sterownika...

: 15 lip 2013, 07:07
autor: michalo
No cóż w starych autach manualny dach okazuje się być zaleta.... a jeśli chodzi o kierę s-line to byłby ruch w dobrą stronę. Powodzenia w walce z dachem :!:

: 15 lip 2013, 08:27
autor: wysio
VeiR pisze:Na tą sline? Nie podoba mi sie, wolę tą ładnie obszyć :)
Jeżeli chodzi o dach to sytuacja wygląda tak:
jak kupiłem auto to był kompletnie martwy.
Okazało się, że pompa była uszkodzona.
Z nową pompą dach ożył ale podobno nie chowa się bo klapa się nie chce otworzyć.
Mówie podobno bo auto jest w Wawie u mechanika a ja jestem w Krk i znam sytuację tylko przez tel. Juteo ma przyjechać jakiś elektryk do tego. Jest teoria, że to wina sterownika...
niech mechanik sprawdzi mikrostyki w zamku w klapie bagażnika , pompe jak kupowałeś to rozumiem że z odpowiednią ilością elektrozaworów ???

Co do kiery fakt slinowa jest wygodna i uważam najlepiej pasuje do środka audi .

: 15 lip 2013, 09:59
autor: VeiR
Tak, pompa jest kupiona dobra, z odpowiednią ilością elektrozaworów.
Powiem mu o tych stykach ale to jest tak jak kiedyś czytałem na innym forum, w większości przypadków tacy mechanicy albo elektrycy dopiero się uczą na Twoim dachu.

No dobra, przekonaliście mnie do tej kierownicy ;)

http://allegro.pl/airbag-poduszka-z-kie ... 23460.html

taka będzie pasować?

: 15 lip 2013, 10:15
autor: zzzagubiony
Pasuje z duzym i malym wieloklinem ja niestety nie wiem jak jarozroznic nie widzac tylu kierownicy. Szukaj na maly wieloklin pasuje p&p z duzym troche rzezby

: 15 lip 2013, 10:37
autor: VeiR
A łatwo się je zmienia? Czy muszę do jakiegoś specjalisty jechać?

: 15 lip 2013, 13:48
autor: michalo
VeiR pisze:A łatwo się je zmienia? Czy muszę do jakiegoś specjalisty jechać?
najwięcej zabawy jest z przekładaniem taśmy od airbaga, najlepiej jakby pomógłby Ci ktoś kto już przekładał.

: 15 lip 2013, 14:28
autor: wysio
http://allegro.pl/kierownica-sline-s-li ... 52524.html

jakbyś chciał możemy się dogadać , kiera na mały wieloklin z taśmą w komplecie :)

: 15 lip 2013, 14:48
autor: VeiR
Czyli po prostu ją przekładam i wszystko pasuje? A co z obudową? Nie będzie wystawać?

: 15 lip 2013, 14:50
autor: wysio
VeiR pisze:Czyli po prostu ją przekładam i wszystko pasuje? A co z obudową? Nie będzie wystawać?
Generalnie kiera jest z cabrio więc napewno będzie pasować , obudowa jest z anglika mogę ją dorzucić gratis ;]

: 15 lip 2013, 23:19
autor: FIFI
Radości z jazdy życzę... <ok>

: 16 lip 2013, 10:28
autor: VeiR
Jak narazie to się nią jeszcze nie nacieszyłem :-P I jak pójdzie tak dalej to dopiero na jesieni trafi w moje ręce ;)

PS. Widziałem, że masz ringi na zegary i wcześniej też je już widziałem u kogoś, gdzie mogę je dostać i jak się nazywają?

: 16 lip 2013, 10:46
autor: HoJoS
Didotuning.pl tam znajdziesz ringi;)