[Audi Cabrio] Cabrio by- stawsz - new setup :)
: 06 kwie 2014, 22:52
Witam, wszystkich, tych których nie znam i tych którzy już mnie znają i moje auto z innych forum.
Bohaterem bedzie Audi Cabrio z 1994r. kupione w Warszawie, w stanie mocno agonalnym jak się okazało.
W zamierzeniu szukałem jakiegoś jednoślada ale trafił się bezdasznik wiec można powiedzieć, że prawie to samo głupek - w sumie nie żałuje zmiany decyzji, tym bardziej, że jestem wielkim miłośnikiem marki i miałem wiele modeli spod znaku czterech kółek.
Z racji ceny nie oczekiwałem niczego super,wręcz przeciwnie szukałem auta aby wolną chwilą w ramach odreagowania po pracy móc sobie "podłubać". Wcześniej uratowałem od żyletek np Mercedesa w116 ale nie miałem gdzie go trzymać wiec sprzedałem znajomemu z ulicy który wozi teraz ludzi do ślubu .
Tak wiec zaczynamy!
Dane fabryczne:
Audi Cabrio Typ 89 model 8G.
Rok produkcji: 1994
Silnik: V6 2.8 AAH 174KM
Kolor: LZ5U Audi Indigo Pearl
Wyposażenie fabryczne:
o Hydraulicznie otwierany dach
o Zespolone reflektory przednie
o Skórzana tapicerka,
o Klimatyzacja,
o Automatyczna skrzynia biegów,
o Skórzany drążek zmiany biegów,
o Skórzana kierownica czteroramienna,
o Przednie fotele z regulacja wysokości ,
o Elektrycznie ustawiane i podgrzewane lusterka ,
o Drewniane wykończenia w kolorze orzech,
o Centralny zamek ,
o Elektryczne sterowanie szybami – 4szt
o Poduszka powietrzna kierowcy,
o Wspomaganie kierownicy, ABS ,
o Kanał grzewczy na stopy pasażerów tylnej kanapy, tunel na narty ,
o Licznik wyskalowany do 260 Km/h,
o Trzy dodatkowe wskaźniki na konsoli środkowej (woltomierz, ciśnienie oleju i temperatura oleju) ,
o Antena elektrycznie otwierana ,
o Zderzak S2,
o Felgi aluminiowe 16’ wzór competition.
Modyfikacje:
• Techniczne
o Zmiana/Swap silnika na 2,8 AFC – poprawione parametry wewnętrze silnika ,
o Zawieszenie gwintowane z przodu na amortyzatorach MTS (Mapet), sprężyny gwintu H&R , całość produkcji Garage Customs,
o Zawieszenie sportowe z tyłu z regulacją wysokości na amortyzatorach MTS (Mapet) , sprężyny SuperSport,
o Zmiana/Swap piast na 5x112; przednie piasty przerobione z audi V8 , et -4mm względem serii; tylne piasty audi A6 C4 ośka,
o Dystanse : przód - Dystom przykręcane do piast 30mm ; tył – FK , przelotowe 15mm,
o Hamulce/ zaciski (girling 60), które zostały rozebrane do zera i pomalowane proszkowo na kolor pomarańczowy – RAL 2004,
o Hamulce/ tarcze hamulcowe przód – dobrane do mniejszego ET piast – Mercedes W246, zwiększona średnica tarczy do 280mm względem oryginału; tylne Brembo z Audi A6 C4,
o Zmiana/Swap alternatora na 120A – seryjny 90A.
•Body kit
o Lakierowanie całego nadwozia na oryginalny kolor LZ5U wraz z dołami zderzaków oraz progami - oryginalnie czarne,
o Zmiana przednich lamp na soczewkowe – oryginał z 94 r
o Felgi Artec L , skręcane 2-częściowe 18’ x 9j x h2 , et 52, opony 215/40 r18,
o Zmiana grilla na nowy wraz z malowaniem obwódki chromowej na czarno,
o Emblemat na grill ,oryginalny, Audi S2,
o Wymiana przednich kierunkowskazów na białe – ASO,
o Lakierowanie tylnych lamp i blendy na kolor czerwony,
o Zmiana i lakierowanie dolnych gumowych listew,
o Zmiana tylnej szyby dachu na nową,
o Dołożenie spryskiwaczy lamp przednich wraz z instalacją oraz zbiorniczkiem na płyn( 5L) na dwie pompki,
o Zmiana anteny radia na teleskopową ,chromowaną ,
•Wnętrze
o Zmiana kierownicy, początkowo na trójramienna z pakietu „S”, docelowo na drewnianą z Audi A4 B6 z 2004r,
o W związku ze zmianą kierownicy , zmiana wieloklinu na „duży”
o W związku ze zmianą kierownicy , zmiana obudowy kierownicy wraz z taśmą na poliftową czyli na kwadratową taśmę Airbag,
o Dołożenie do licznika modułu Auto check oraz Board Computer wraz z manetką,
o Dołożenie podstopnicy z Audi 80 B4 – fabrycznie w cabrio brak,
o Zamiana słoneczników z wersji poliftowej wraz z podświetleniem,
o Regeneracja boczków drzwi,
o Zmiana kosza deski pod radio Audi Delta dedykowane do cabrio,
o Customowa zabudowa bagażnika pod audio.
•Audio
o Jednostka sterująca : Audi Delta dedykowana tylko i wyłącznie do Audi B4, Coupe, Cabrio.
o Zmieniarka dedykowana do audi , produkcji Pionieer ,
o Gośniki przód: zestaw odseparowany 2-way , całość u-Dimension, głośniki 10cm , jedwabne syczki , zwrotnica u-Dimension,
o Głośniki tył : zestaw El comp 6 u-Dimension 16,5cm zamontowane na dystansach mdf, wygłuszone, całość spięta wzmacniaczem Alpine MRV-1000,
o Subwoofer : Re Audio Rex 12 s4 który został zamontowany w skrzyni basowej własnej konstrukcji typu Closed spięty ze wzmacniaczem Blaupunkt gt460
Najbliższe plany : wiosna 2015r
- Układ wydechowy ze stali kwasoodpornej w pełni 2 kanałowy z przelotowych tłumikach oraz przelotowym końcowym tłumiku zakończonym 2x3" - produkcja Garage Customs
- Regeneracja foteli wraz z tylną kanapą (już kupiona i czeka) – kolor bez zmian , wygląd fabryczny.
- Uszycie nowych welurowych dywaników wg własnego wzornika – kolor jasnoszary.
Dalsze plany :
- Hamulce 4- tłoczkowe przód – porsche oraz tylne zaciski z audi A8 D2,
- Lampy wraz z kierunkami USA połączone blendą własnego pomysłu ,
- Być może kiedyś Airride, a jeśli nie to nowy gwint KW variant 2 ,
- zmiana tylnej szyby na oryginalną , fabryczną ,
- Regeneracja odbłyśników w lampach przednich,
- Inne koło ??? lub zmiana koloru rotora obecnego – jasno szary????
- Ponowna zmiana tym razem na fabrycznie nowe listwy dolne, gumowe oraz ich lakierowanie,
- zmiana wiązki silnika – już zakupiona, przy okazji prawdopodobnie zamontowanie klimatronik.
Inne:
Wiele poświęconych godzin i $ na doprowadzanie wszystkich podzespołów do stanu jak najlepszego.
Właściwie nie ma miejsc w samochodzie, które nie były rozkręcone i poprawiane lub naprawiane.
Obecny stan:
Zdjęcia będą niebawem poprawione, te były robione na szybko po pół rocznym pobycie auta w garażu i po przeprowadzonych modyfikacjach.
Zabudowa bagażnika w trakcie prac
A tak było od początku :
Po zakupie w garażu , już z wymienionymi lampami przednimi
Grudzień 2013
Auto po odebraniu od lakiernika i gruntownym sprzątaniu ok. marzec 2014r
W miedzy czasie auto było uczestnikiem kilku zlotów
Dynóvwka 2014 : zdjęcia złapane z neta
Skierniewice na End of Season party 2014 udało się zdobyć taką oto nagrodę , przy wsparciu kolegów z klubu Vag Rawa (w porywach do 9 osób w aucie)
Kategoria Open Car Limbo - najniższe auto :mrgreen: w innym nie mógłbym sie mierzyć
Wrzesień 2014r.
Październik 2014r.
Sesja z Anna Gejda Photography i taki to efekt :
Miłego oglądania i
Bohaterem bedzie Audi Cabrio z 1994r. kupione w Warszawie, w stanie mocno agonalnym jak się okazało.
W zamierzeniu szukałem jakiegoś jednoślada ale trafił się bezdasznik wiec można powiedzieć, że prawie to samo głupek - w sumie nie żałuje zmiany decyzji, tym bardziej, że jestem wielkim miłośnikiem marki i miałem wiele modeli spod znaku czterech kółek.
Z racji ceny nie oczekiwałem niczego super,wręcz przeciwnie szukałem auta aby wolną chwilą w ramach odreagowania po pracy móc sobie "podłubać". Wcześniej uratowałem od żyletek np Mercedesa w116 ale nie miałem gdzie go trzymać wiec sprzedałem znajomemu z ulicy który wozi teraz ludzi do ślubu .
Tak wiec zaczynamy!
Dane fabryczne:
Audi Cabrio Typ 89 model 8G.
Rok produkcji: 1994
Silnik: V6 2.8 AAH 174KM
Kolor: LZ5U Audi Indigo Pearl
Wyposażenie fabryczne:
o Hydraulicznie otwierany dach
o Zespolone reflektory przednie
o Skórzana tapicerka,
o Klimatyzacja,
o Automatyczna skrzynia biegów,
o Skórzany drążek zmiany biegów,
o Skórzana kierownica czteroramienna,
o Przednie fotele z regulacja wysokości ,
o Elektrycznie ustawiane i podgrzewane lusterka ,
o Drewniane wykończenia w kolorze orzech,
o Centralny zamek ,
o Elektryczne sterowanie szybami – 4szt
o Poduszka powietrzna kierowcy,
o Wspomaganie kierownicy, ABS ,
o Kanał grzewczy na stopy pasażerów tylnej kanapy, tunel na narty ,
o Licznik wyskalowany do 260 Km/h,
o Trzy dodatkowe wskaźniki na konsoli środkowej (woltomierz, ciśnienie oleju i temperatura oleju) ,
o Antena elektrycznie otwierana ,
o Zderzak S2,
o Felgi aluminiowe 16’ wzór competition.
Modyfikacje:
• Techniczne
o Zmiana/Swap silnika na 2,8 AFC – poprawione parametry wewnętrze silnika ,
o Zawieszenie gwintowane z przodu na amortyzatorach MTS (Mapet), sprężyny gwintu H&R , całość produkcji Garage Customs,
o Zawieszenie sportowe z tyłu z regulacją wysokości na amortyzatorach MTS (Mapet) , sprężyny SuperSport,
o Zmiana/Swap piast na 5x112; przednie piasty przerobione z audi V8 , et -4mm względem serii; tylne piasty audi A6 C4 ośka,
o Dystanse : przód - Dystom przykręcane do piast 30mm ; tył – FK , przelotowe 15mm,
o Hamulce/ zaciski (girling 60), które zostały rozebrane do zera i pomalowane proszkowo na kolor pomarańczowy – RAL 2004,
o Hamulce/ tarcze hamulcowe przód – dobrane do mniejszego ET piast – Mercedes W246, zwiększona średnica tarczy do 280mm względem oryginału; tylne Brembo z Audi A6 C4,
o Zmiana/Swap alternatora na 120A – seryjny 90A.
•Body kit
o Lakierowanie całego nadwozia na oryginalny kolor LZ5U wraz z dołami zderzaków oraz progami - oryginalnie czarne,
o Zmiana przednich lamp na soczewkowe – oryginał z 94 r
o Felgi Artec L , skręcane 2-częściowe 18’ x 9j x h2 , et 52, opony 215/40 r18,
o Zmiana grilla na nowy wraz z malowaniem obwódki chromowej na czarno,
o Emblemat na grill ,oryginalny, Audi S2,
o Wymiana przednich kierunkowskazów na białe – ASO,
o Lakierowanie tylnych lamp i blendy na kolor czerwony,
o Zmiana i lakierowanie dolnych gumowych listew,
o Zmiana tylnej szyby dachu na nową,
o Dołożenie spryskiwaczy lamp przednich wraz z instalacją oraz zbiorniczkiem na płyn( 5L) na dwie pompki,
o Zmiana anteny radia na teleskopową ,chromowaną ,
•Wnętrze
o Zmiana kierownicy, początkowo na trójramienna z pakietu „S”, docelowo na drewnianą z Audi A4 B6 z 2004r,
o W związku ze zmianą kierownicy , zmiana wieloklinu na „duży”
o W związku ze zmianą kierownicy , zmiana obudowy kierownicy wraz z taśmą na poliftową czyli na kwadratową taśmę Airbag,
o Dołożenie do licznika modułu Auto check oraz Board Computer wraz z manetką,
o Dołożenie podstopnicy z Audi 80 B4 – fabrycznie w cabrio brak,
o Zamiana słoneczników z wersji poliftowej wraz z podświetleniem,
o Regeneracja boczków drzwi,
o Zmiana kosza deski pod radio Audi Delta dedykowane do cabrio,
o Customowa zabudowa bagażnika pod audio.
•Audio
o Jednostka sterująca : Audi Delta dedykowana tylko i wyłącznie do Audi B4, Coupe, Cabrio.
o Zmieniarka dedykowana do audi , produkcji Pionieer ,
o Gośniki przód: zestaw odseparowany 2-way , całość u-Dimension, głośniki 10cm , jedwabne syczki , zwrotnica u-Dimension,
o Głośniki tył : zestaw El comp 6 u-Dimension 16,5cm zamontowane na dystansach mdf, wygłuszone, całość spięta wzmacniaczem Alpine MRV-1000,
o Subwoofer : Re Audio Rex 12 s4 który został zamontowany w skrzyni basowej własnej konstrukcji typu Closed spięty ze wzmacniaczem Blaupunkt gt460
Najbliższe plany : wiosna 2015r
- Układ wydechowy ze stali kwasoodpornej w pełni 2 kanałowy z przelotowych tłumikach oraz przelotowym końcowym tłumiku zakończonym 2x3" - produkcja Garage Customs
- Regeneracja foteli wraz z tylną kanapą (już kupiona i czeka) – kolor bez zmian , wygląd fabryczny.
- Uszycie nowych welurowych dywaników wg własnego wzornika – kolor jasnoszary.
Dalsze plany :
- Hamulce 4- tłoczkowe przód – porsche oraz tylne zaciski z audi A8 D2,
- Lampy wraz z kierunkami USA połączone blendą własnego pomysłu ,
- Być może kiedyś Airride, a jeśli nie to nowy gwint KW variant 2 ,
- zmiana tylnej szyby na oryginalną , fabryczną ,
- Regeneracja odbłyśników w lampach przednich,
- Inne koło ??? lub zmiana koloru rotora obecnego – jasno szary????
- Ponowna zmiana tym razem na fabrycznie nowe listwy dolne, gumowe oraz ich lakierowanie,
- zmiana wiązki silnika – już zakupiona, przy okazji prawdopodobnie zamontowanie klimatronik.
Inne:
Wiele poświęconych godzin i $ na doprowadzanie wszystkich podzespołów do stanu jak najlepszego.
Właściwie nie ma miejsc w samochodzie, które nie były rozkręcone i poprawiane lub naprawiane.
Obecny stan:
Zdjęcia będą niebawem poprawione, te były robione na szybko po pół rocznym pobycie auta w garażu i po przeprowadzonych modyfikacjach.
Zabudowa bagażnika w trakcie prac
A tak było od początku :
Po zakupie w garażu , już z wymienionymi lampami przednimi
Grudzień 2013
Auto po odebraniu od lakiernika i gruntownym sprzątaniu ok. marzec 2014r
W miedzy czasie auto było uczestnikiem kilku zlotów
Dynóvwka 2014 : zdjęcia złapane z neta
Skierniewice na End of Season party 2014 udało się zdobyć taką oto nagrodę , przy wsparciu kolegów z klubu Vag Rawa (w porywach do 9 osób w aucie)
Kategoria Open Car Limbo - najniższe auto :mrgreen: w innym nie mógłbym sie mierzyć
Wrzesień 2014r.
Październik 2014r.
Sesja z Anna Gejda Photography i taki to efekt :
Miłego oglądania i