Audi Cabrio ABC
: 20 lip 2015, 21:19
Witam.
Jestem na Forum od około 2 lat i znalazłem chwilkę więc myślę że mogę przedstawić moje auto.
Tak więc jestem posiadaczem Audi Cabrio 8G z 1995r które posiada pod maską silnik 2.6 Ten samochód był zawsze moim marzeniem i około 2 lata temu spełniłem je...
DANE AUTA:
Audi 80 Cabrio
1995r
2.6 V6 ABC
lakier LZ4Y
el. dach
el. szyby
el. i podgrzewane lusterka
skórzana tapicerka
skórzana kierownica trójramienna
podgrzewane przednie fotele
klimatyzacja manualna
ABS
ori lampy soczewkowe
ori aktywny system audio
MODYFIAKCJE:
amortyztory MTS
sprężyny WEITEC 60/40
felgi Keskin KT4 17/9 cali
Radio Pioneer DEH 6300R/Ale chyba wrócę do ori
DO ZROBIENIA
wycieki jak to w V6
naprawa blacharki
tylna szyba
wydech
obszycie kierownicy
i wiele innych drobnych rzeczy jak to przy 20 letnim aucie.
Auta szukałem ogólnie po całej Polsce i byłem oglądać jedno w okolicach Katowic ale była to strata czasu i pieniędzy za paliwo i wynajęcie kierowcy. Gdyż gadałem z gościem ponad 2 godz o tym samochodzie i zapewniał mnie że warto po nie przyjechać i nie będę żałował. Oglądanie auta skończyło się po niecałych 10 min...wściekły i zdołowany wróciłem do domu ale następnego dnia wybrałem się na Warszawę i tam udało mi się kupić moją Audiczkę... Nie była idealna ale niebo lepsza młodsza lepiej wyposażona...
Auto zaraz po zakupie widać było na pierwszych oględzinach że miała jakąś przeszłość wypadkową lub stłuczkową gdyż zderzak leżał nie równo. Na tym zdjęciu jeszcze z okropnymi lampami z allegro.
Od razu została założona instalacja LPG STAG z której jestem bardzo zadowolony.
Zdjęcia z Sandomierze z Kumpla BMW E30.
Tak auto wyglądało przez cały rok 2014 jedyna zmiana to ori soczewki i kratka w zderzaku...
...i spotkanie z małą sarenką...czego wynikiem jest lekko wgięta maska popękany zderzak i wybity kierunkowskaz... <buu>
W 2015 na wiosnę wpadły amortyzatory od MTS-a i sprężyny WEITEC -60/-40
A zaraz po nich felgi Keskin KT4 17/9cali z oponami Toyo i Dunlop 215/40
Nie ukrywam...myślałem że siądzie na tym kicie niżej ale póki co musi tak być. Ale mimo to do garażu muszę wjeżdżać na dechach... 8-)
2 tyg wymiana chłodnicy klimatyzacji... teraz chłodzi aż miło...
A to najbardziej aktualne zdjęcia auta.
Ponowna polerka felg.
Wymiana obu uszczelek misy olejowej. Zakupione w ASO.
Kupno w ASO brakujących spinek kołków i zatrzasków.
Zakup drugiego używanego drążka Panharda i wspawanie śruby rzymskiej w celu regulacji tylnej belki. (niestety nie zrobiłem zdjęcia)
Skompletowanie obudowy filtra powietrza i wszystkich kanałów dolotowych.
Dokupienie uszczelek pod maską i pedału gazu.
Wymiana halogenu na odpowiedni dla tej strony zderzaka.
Wymiana środkowego i końcowego tłumika. Tłumik polskiego producenta PEŚLA. Ogólnie wykonanie całkiem spoko dźwiękowo lekko głośniejszy ale tak przyjemnie głośniejszy. Nie obyło się bez delikatnych przeróbek ale za tą cenę myślę że można polecić.
Tutaj zdjęcie producenta.
Wymieniłem też tylną szybę gdyż stara dosłownie spróchniała. Zdjęcia nie mam ale za to króciutki filmik jak wygląda tylna szyba podczas wyprzedzania...
To chyba tyle z rzeczy takich mechanicznych...
A tu kilka gratów z kategorii "komfort"
Ori Windshot w nie najgorszym stanie... (komfort jazdy z Windshotem nie do opisania)
Skórzany lewarek hamulca ręcznego...
Oraz zakup el anteny radiowej...
Tylna popielniczka gdyż poprzednia połamała sobie zatrzaski...
Maskownica głośnika tył...
Założenie aluminiowych ringów na zegary.
Wymiana zmęczonej drewnianej gałki zmiany biegów na skórzaną z podświetleniem.
Do zrobienia jeszcze masa rzeczy drobnych jak i poważniejszych ale będę się starał sukcesywnie auto usprawniać i upiększać.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2016-07-12, 21:51 ]
A tutaj jeszcze parę aktualnych zdjęć mojej ciarupki. Wiozła nas do ślubu i prezentowała się rewelacyjnie... Niektórzy goście pytali gdzie takie auto wynająłem...
Bo czysta felga to podstawa...
Pozdrawiam.
Jestem na Forum od około 2 lat i znalazłem chwilkę więc myślę że mogę przedstawić moje auto.
Tak więc jestem posiadaczem Audi Cabrio 8G z 1995r które posiada pod maską silnik 2.6 Ten samochód był zawsze moim marzeniem i około 2 lata temu spełniłem je...
DANE AUTA:
Audi 80 Cabrio
1995r
2.6 V6 ABC
lakier LZ4Y
el. dach
el. szyby
el. i podgrzewane lusterka
skórzana tapicerka
skórzana kierownica trójramienna
podgrzewane przednie fotele
klimatyzacja manualna
ABS
ori lampy soczewkowe
ori aktywny system audio
MODYFIAKCJE:
amortyztory MTS
sprężyny WEITEC 60/40
felgi Keskin KT4 17/9 cali
Radio Pioneer DEH 6300R/Ale chyba wrócę do ori
DO ZROBIENIA
wycieki jak to w V6
naprawa blacharki
tylna szyba
wydech
obszycie kierownicy
i wiele innych drobnych rzeczy jak to przy 20 letnim aucie.
Auta szukałem ogólnie po całej Polsce i byłem oglądać jedno w okolicach Katowic ale była to strata czasu i pieniędzy za paliwo i wynajęcie kierowcy. Gdyż gadałem z gościem ponad 2 godz o tym samochodzie i zapewniał mnie że warto po nie przyjechać i nie będę żałował. Oglądanie auta skończyło się po niecałych 10 min...wściekły i zdołowany wróciłem do domu ale następnego dnia wybrałem się na Warszawę i tam udało mi się kupić moją Audiczkę... Nie była idealna ale niebo lepsza młodsza lepiej wyposażona...
Auto zaraz po zakupie widać było na pierwszych oględzinach że miała jakąś przeszłość wypadkową lub stłuczkową gdyż zderzak leżał nie równo. Na tym zdjęciu jeszcze z okropnymi lampami z allegro.
Od razu została założona instalacja LPG STAG z której jestem bardzo zadowolony.
Zdjęcia z Sandomierze z Kumpla BMW E30.
Tak auto wyglądało przez cały rok 2014 jedyna zmiana to ori soczewki i kratka w zderzaku...
...i spotkanie z małą sarenką...czego wynikiem jest lekko wgięta maska popękany zderzak i wybity kierunkowskaz... <buu>
W 2015 na wiosnę wpadły amortyzatory od MTS-a i sprężyny WEITEC -60/-40
A zaraz po nich felgi Keskin KT4 17/9cali z oponami Toyo i Dunlop 215/40
Nie ukrywam...myślałem że siądzie na tym kicie niżej ale póki co musi tak być. Ale mimo to do garażu muszę wjeżdżać na dechach... 8-)
2 tyg wymiana chłodnicy klimatyzacji... teraz chłodzi aż miło...
A to najbardziej aktualne zdjęcia auta.
Ponowna polerka felg.
Wymiana obu uszczelek misy olejowej. Zakupione w ASO.
Kupno w ASO brakujących spinek kołków i zatrzasków.
Zakup drugiego używanego drążka Panharda i wspawanie śruby rzymskiej w celu regulacji tylnej belki. (niestety nie zrobiłem zdjęcia)
Skompletowanie obudowy filtra powietrza i wszystkich kanałów dolotowych.
Dokupienie uszczelek pod maską i pedału gazu.
Wymiana halogenu na odpowiedni dla tej strony zderzaka.
Wymiana środkowego i końcowego tłumika. Tłumik polskiego producenta PEŚLA. Ogólnie wykonanie całkiem spoko dźwiękowo lekko głośniejszy ale tak przyjemnie głośniejszy. Nie obyło się bez delikatnych przeróbek ale za tą cenę myślę że można polecić.
Tutaj zdjęcie producenta.
Wymieniłem też tylną szybę gdyż stara dosłownie spróchniała. Zdjęcia nie mam ale za to króciutki filmik jak wygląda tylna szyba podczas wyprzedzania...
To chyba tyle z rzeczy takich mechanicznych...
A tu kilka gratów z kategorii "komfort"
Ori Windshot w nie najgorszym stanie... (komfort jazdy z Windshotem nie do opisania)
Skórzany lewarek hamulca ręcznego...
Oraz zakup el anteny radiowej...
Tylna popielniczka gdyż poprzednia połamała sobie zatrzaski...
Maskownica głośnika tył...
Założenie aluminiowych ringów na zegary.
Wymiana zmęczonej drewnianej gałki zmiany biegów na skórzaną z podświetleniem.
Do zrobienia jeszcze masa rzeczy drobnych jak i poważniejszych ale będę się starał sukcesywnie auto usprawniać i upiększać.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2016-07-12, 21:51 ]
A tutaj jeszcze parę aktualnych zdjęć mojej ciarupki. Wiozła nas do ślubu i prezentowała się rewelacyjnie... Niektórzy goście pytali gdzie takie auto wynająłem...
Bo czysta felga to podstawa...
Pozdrawiam.