[80 B4 Sedan 1Z] by Mzet /216/gt1549s/11mm/HDK248
: 06 wrz 2016, 10:40
Jak w temacie, jako że nick z lewej jest inny, auto jest nadal w tych samych rękach.
Z racji, że nie ma możliwości reaktywowania starego profilu (poprzedni musiałem usunąć)
zahaczę o wątek z archiwum
https://audi80.pl/topics131/b4-1z-by ... t89225.htm
i temat postaram się kontynuować.
Temat urwał się gdzieś na etapie doprowadzania felg do ładu. Po zakupieniu opon Falken ZE914 215/40/17
auto prezentowało się tak:
Potem po drodze wpadł mocniejszy soft od Kostrza i było fajnie do momentu, aż przyszedł dzień kiedy pompa odmówiła współpracy. Przyczyna? Dwa lata jeżdżenia na Shell diesel nitro+
Pompa przytarła się mocno, bo po zdjęciu nastawnika ukazały się kawałki, właściwie odłamki wnętrzności. Więc gdyby ktoś chciał non stop zasilać swojego zetorka "nitrem" z myślą, że posłuży mu dłużej to efekt prawdopodobnie będzie zupełnie odwrotny.
Cóż reklama wyglądała obiecująco...
W związku z tym trochę się pozmieniało, głównie pod maską.
Trochę aktualnych informacji o aucie:
AUDI 80 B4 1.9 TDI 1994r
WYPOSAŻENIE:
-ABS
-klimatyzacja
-centralny zamek z pilota
-autoalarm
-el. szyber dach
-wspomaganie kierownicy
-obrotomierz
-immo Off
-światła przeciwmgłowe
BODY:
-zderzak z cabrio
-grill bez logo (przerobiony uchwyt otwarcia maski)
WNĘTRZE:
-kierownica od A3
-LCD boost gauge
-radio Alpine UTE-72BT
-głośniki Magnat
-szyby i lusterka manual
ZAWIESZENIE/HAMULCE:
-AP Sportfahrwerke Kit -40/40 (tył podkładki 1.5cm pod sprężyny)
-Hebel S2 / pompa 25.4mm
-felgi Ronal Votex 16' 7J (competition) na oponach Dunlop sp sport bluresponse 205/55/16 + dystanse 5mm z tyłu
SILNIK/napęd:
-1Z 90KM (seryjnie) na Pierburgu.
Modyfikacje:
-zaślepiony EGR
-usunięty katalizator
-ori IC (kratka w nadkolu)
-wtryski 216 WZM (ciśnienie 220/300)
-pompa11mm/HDK248 (by MUNIOR)
-turbo gt1549s (by brabus124)
-ECU 16'tka+soft by Kostrz
-sprzęgło, nowy komplet Luk + kevlar
Teraz kilka aktualnych zdj. auta
Po kilku pomiarach na Kpower, orientacyjnie kreski w parze z cyframi rysują się w ten sposób:
Plany:
-oryginalne: grill na maskę i emblematy na pokrywę bagażnika
-FMIC
Z racji, że nie ma możliwości reaktywowania starego profilu (poprzedni musiałem usunąć)
zahaczę o wątek z archiwum
https://audi80.pl/topics131/b4-1z-by ... t89225.htm
i temat postaram się kontynuować.
Temat urwał się gdzieś na etapie doprowadzania felg do ładu. Po zakupieniu opon Falken ZE914 215/40/17
auto prezentowało się tak:
Potem po drodze wpadł mocniejszy soft od Kostrza i było fajnie do momentu, aż przyszedł dzień kiedy pompa odmówiła współpracy. Przyczyna? Dwa lata jeżdżenia na Shell diesel nitro+
Pompa przytarła się mocno, bo po zdjęciu nastawnika ukazały się kawałki, właściwie odłamki wnętrzności. Więc gdyby ktoś chciał non stop zasilać swojego zetorka "nitrem" z myślą, że posłuży mu dłużej to efekt prawdopodobnie będzie zupełnie odwrotny.
Cóż reklama wyglądała obiecująco...
W związku z tym trochę się pozmieniało, głównie pod maską.
Trochę aktualnych informacji o aucie:
AUDI 80 B4 1.9 TDI 1994r
WYPOSAŻENIE:
-ABS
-klimatyzacja
-centralny zamek z pilota
-autoalarm
-el. szyber dach
-wspomaganie kierownicy
-obrotomierz
-immo Off
-światła przeciwmgłowe
BODY:
-zderzak z cabrio
-grill bez logo (przerobiony uchwyt otwarcia maski)
WNĘTRZE:
-kierownica od A3
-LCD boost gauge
-radio Alpine UTE-72BT
-głośniki Magnat
-szyby i lusterka manual
ZAWIESZENIE/HAMULCE:
-AP Sportfahrwerke Kit -40/40 (tył podkładki 1.5cm pod sprężyny)
-Hebel S2 / pompa 25.4mm
-felgi Ronal Votex 16' 7J (competition) na oponach Dunlop sp sport bluresponse 205/55/16 + dystanse 5mm z tyłu
SILNIK/napęd:
-1Z 90KM (seryjnie) na Pierburgu.
Modyfikacje:
-zaślepiony EGR
-usunięty katalizator
-ori IC (kratka w nadkolu)
-wtryski 216 WZM (ciśnienie 220/300)
-pompa11mm/HDK248 (by MUNIOR)
-turbo gt1549s (by brabus124)
-ECU 16'tka+soft by Kostrz
-sprzęgło, nowy komplet Luk + kevlar
Teraz kilka aktualnych zdj. auta
Po kilku pomiarach na Kpower, orientacyjnie kreski w parze z cyframi rysują się w ten sposób:
Plany:
-oryginalne: grill na maskę i emblematy na pokrywę bagażnika
-FMIC