Strona 1 z 2

"Majzel" B4 1.9TDI 1Z 92r -->> Mateusz_175

: 16 kwie 2017, 17:44
autor: Mateusz_175
Cześć
Chciałbym przedstawić mój nowy nabytek. Stara, dobra 80-tka 1.9 TDI 1Z.
Przez pół roku śmigałem 80-tką B3. Ogółem moja przygoda z Audi 80 zaczęła się w listopadzie ubiegłego roku. Wtedy narodził się plan, żeby nie tyrać BMW w zimie i kupię coś taniego do jazdy do pracy. Szybkie poszukiwania B3 w okolicy i trafiła się za 1500zł.
Dzielnie woziła moje 4 litery przez te kilka miesięcy, między czasie porobiłem w niej różne pierdoły. Wczoraj pojechała kilka wiosek dalej :) Jedna fotka B-trójki:


Od dłuższego czasu miałem chęć zmiany na nowszy model, ponieważ poprzednia nie miała wspomagania i haka. Zaparkować na mieście to niezbyt przyjemna sprawa. Na duży plus to w B3 było 1.8 90KM na gaźniku z gazem, śmigała tanio do roboty i mogłem odłożyć troche groszy na części do BMW :)
Plan był prosty - sedan z hakiem i wspomaganiem ( jakby miała więcej wypasu to by było super ), kolor obojętny, najchętniej TDI albo 2.0 z gazem. Blacharsko żeby w miarę wyglądała i kosztowała max 2500zł i znajdowała się w obrębie południowo-wschodniej Polski. Po cichu marzyłem, żeby miała ten spojler na klapie i jest :D. Jest to nawet wersja z obrotomierzem co mnie cieszy bo przywykłem do tego w każdym samochodzie jakie miałem.

Ale do rzeczy.
Nowy nabytek to rocznik 1992, na wypasie wspomaganie, hak, alusy, szyberdach ( był elektryczny ale słabo to ponoć działało i poprzedni właściciel założył korbotronik. Dorzucił mi cały mechanizm z silniczkiem ). Jest roleta tylnej szyby ale brak zaczepu gdzieś przy podsufitce :D. Jest nawet osłona pod silnikiem.

Poprzedni właściciel robił rok temu remont silnika co widać na papierze, turbina też robiona na co mam jakiś kwit.
Plany na nią:
- po wczorajszej utylizacji przednich opon straciła moc i coś wyje przy przyśpieszaniu więc to na pierwszy ogień trzeba ogarnąć.
- olej, filtry, płyny ( myślę zalać Valvo MaxLife 10W/40 )
- kupić normalne letnie oponki i założyć wtedy alusy na przód
- naprawić po ludzku wiązkę tylnej klapy
- dywaniki gumowe ( jeżeli Petex robi do 80-tki to takie wlecą )
- wywalić te owiewki na bocznych szybach
- znaczek TDI out a na jego miejsce ori, dokupić też brakujący jeden dekielek do alufelgi.
- zlikwidować wycieki i umyć komorę silnika.
- nowe wężyki podciśnieniowe bo są tragiczne, przelewowe itp
- coś stuka przy kręceniu kierownica. podczas jazdy jest cisza.
- wymiana wężyków od spryskiwaczy bo wczoraj został mi jeden kawałek w ręce :D
- ktoś modził coś przy elektryce do grzania świec jest dodatkowy pstryczek pasuje to zrobić jak było fabrycznie. Jest zrobiony "mostek" w skrzynce z bezpiecznikami oraz po zagrzaniu silnika wentylatory cały czas pracują
- przerejestrować i prawdopodobnie końcem kwietnia OC do zapłacenia :/
- polerka końcówek wydechu

Co więcej to się okaże z czasem. Wczoraj wywaliłem pokrowce z foteli i kanapy, zlikwidowałem wyciek z przewodu olejowego do turbiny. Z tego co zauważyłem to brakuje mi plastikowych osłon na silnik i akumulator. Jeżeli ktoś posiada brakujące graty, które potrzebuję to dajcie znać :). Gruba Audi 80 na fb działa bardzo słabo w przeciwieństwie do grupy BMW :/

Kilka zdjęć jak wyglądała w dniu zakupu:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Pozdrawiam

Wszelkie sugestie mile widziane jak również bardzo, bardzo mile widziana pomoc w celu naprawy grzania świec.
Na starcie pytanie czy to normalne, że wentylatory cały czas pracują na rozgrzanym silniku ?
Nie dam głowy, że śmigają także podczas jazdy ale kilka razy sprawdzałem chociażby po jeździ z niższymi prędkościami i one pracują. w B3 miałem inaczej, jeszcze jak miałem Escorta w dieslu to też było jak w B3 czyli co jakiś czas załączał się jadąc np w korku.

Jeszcze pytanie, czy wszystkie 80-tki mają takie zrypane szkło w lewym lusterku ? Denerwuje mnie ten zoom :D

Tu jeszcze moja pierwsza skarbonka. Trafiły mi się dwie fury w srebrnym kolorze hehe. Ba, B3 też była srebrna :D

Brat posiada jeszcze A4 B5 FL 1.9TDI AHH, które kupiliśmy w tamtym roku i dzielnie śmiga na trasach Warszawa - Podkarpackie ( okolice Jarosławia ). Kiedy muszę porobić wspólne foty.

Obrazekimage hosting without accountcertificity.com
Obrazekupload picscertificity.com

: 04 maja 2017, 20:57
autor: andrzejsz23
Ładna sztuka okok
Szkoda tylko że masz silnik na osprzęcie bosha a nie na pierburgu. Ale to też można ogarnać robiąc przekładkę. Co do emblematów na klapie, to miałem tak same jak Ty. Ale poszły wszystkie out poza logo Audi-moim zdaniem lepiej tak klapa się prezentuje, ale to już kwestia gustu(jak chcesz to zajrzyj w mój temat z Audi i tam zobaczysz jak klapa wygląda z samym logo Audi) ;-)
Też miałem spojler na czterech stopkach a z dodatkowym światłem stopu hella, ale już tą lotkę zdemontowałem.
A co do wentylatorów to na pewno nie jest to normalny objaw że wentylatory cały czas się kręcą. U mnie nawet latem w mieście to wentylatory się nie włączają. Wystarczy że termostat się otworzy, tak szczerze mówiąc to nie pamiętam czy w ogóle w czasie jazdy mi się włączały ;-) Także może czujnik w chłodnicy coś Ci szwankuje i dlatego tak jest. Jeszcze spójrz jaka jest temp. na zegarze jak włącza się wentylator.
Jeszcze lusterka pomalowałbym w kolor okok
A tak po mału ogarniaj defekty i na pewno będziesz zadowolony z auta okok

: 17 cze 2017, 21:00
autor: Mateusz_175
andrzejsz23 pisze:Ładna sztuka okok
Szkoda tylko że masz silnik na osprzęcie bosha a nie na pierburgu. Ale to też można ogarnać robiąc przekładkę. Co do emblematów na klapie, to miałem tak same jak Ty. Ale poszły wszystkie out poza logo Audi-moim zdaniem lepiej tak klapa się prezentuje, ale to już kwestia gustu(jak chcesz to zajrzyj w mój temat z Audi i tam zobaczysz jak klapa wygląda z samym logo Audi) ;-)
Też miałem spojler na czterech stopkach a z dodatkowym światłem stopu hella, ale już tą lotkę zdemontowałem.
A co do wentylatorów to na pewno nie jest to normalny objaw że wentylatory cały czas się kręcą. U mnie nawet latem w mieście to wentylatory się nie włączają. Wystarczy że termostat się otworzy, tak szczerze mówiąc to nie pamiętam czy w ogóle w czasie jazdy mi się włączały ;-) Także może czujnik w chłodnicy coś Ci szwankuje i dlatego tak jest. Jeszcze spójrz jaka jest temp. na zegarze jak włącza się wentylator.
Jeszcze lusterka pomalowałbym w kolor okok
A tak po mału ogarniaj defekty i na pewno będziesz zadowolony z auta okok
Ładnie wygląda na zdjęciach ale niestety lakier jest zajechany na maksa i ratuje go tylko malowanie.

Znaczków nie wywalam z klapy bo jakoś tak je lubię :P

Ostatnio trochę się działo w kwestii mechaniki więc mała aktualizacja:


Powoli odgruzowywuję auto zrobione od ostatniego wpisu:

- wymieniłem turbinę bo stara padła ( a niby była renerowana :dobani: ). Trochę nerwów mi napsuło to, żeby wykręcić ale udało się.
- przerejestrowałem
- zdemontowałem "owiewki z bocznych szyb
- nowe filtry Knecht, olej Valvoline MaxLife 10W40
- nowe pióra wycieraczek Alca
- nowe dywaniki gumowe Petex ( jak zawsze polecam stare były twarde i w ogóle nadawały się jedynie do kosza ). Na zdjęciu bałagan w środku ale jest już porządek.
- wymieniłem plastikową rurkę od bagnetu bo była pęknięta
- nowe wężyki przelewowe oraz wymieniony kawałek przewódu zasilającego do pompy wtryskowej bo się pociło
- polutowałem wiązkę na załamaniu przy zawiasie, która idzie do tylnej klapy ( chyba standard Audi 80 ale o dziwo wszystko świeciło w klapie. Oczywiście ktoś zrobił to druciarsko ale ogarnięte jak się patrzy ).
- nowe uszczelki pod kolektor ssący, wydechowy, pomiedzy wydech-turbo
- nowa uszczelka pod pokrywę zaworów Elring + pasta Dirko ( zawaliłem sprawę bo nie kupiłem gumek od razu pod śruby od pokrywy ale po wymianie samych górnych przestało lać )
- nowe wężyki podciśnieniowe
- wyczyszczony kolektor ssący, umyty intercooler itp
- naprawiona podsufitka ( foto lol )
- wywalony chiński znaczek tdi a na jego miejsce wleciał oryginalny. Wywaliłem też cztery pierścienie z klapy bo były w opłakanym stanie muszę przykleić coś w lepszym stanie.
- nowy prawy kierunkowskaz bo stary wydarło mi na obwodnicy :D. Co prawda Depo ale ładnie siadł :)
- wczoraj odebrałem auto od mechanika. Nowe tarcze przód ATE ( niestety 256mm niewentylowane a nie chciało mi się bawić w swapa na większe ), klocki TRW, łożyska w obu kołach SKF ( lewe strasznie wyło chyba ktoś je młotkiem wymieniał bo było to robione przez poprzedniego właściciela a nie możliwe, żeby tak szybko się posypało ), nowy płyn Valeo, nowe reperaturki zacisków przednich. Zdjęć brak bo po zakupie części podwiozłem auto do mechanika. Generalnie auto stało miesiąc czasu bo hamulce się skończyły ( z zewnętrznej strony były jeszcze klocki a z drugiej strony już brak ).

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Stara turbina
Obrazek

Po wywaleniu izolacji
Obrazek

W trakcie naprawy
Obrazek


Podsufitka :D
Obrazek


Nowe Petexy:
Obrazek
Obrazek

W drodze są do mnie dekielki do przednich alusów i krańcówka z drzwi kierowcy bo złamałem przy czyszczeniu. Czeka też na mnie lewy kierunek bo ten stary brzydki i odstaje.

Plany na najbliższy czas:
- lewe lusterko do wymiany
- nowe górne poduszki przednich amorów
- lewy wahacz
- wypolerować końcówki wydechu
- nowy znaczek na klapę
- zbiorniczek wyrównawczy bo jest czarny i nic nie widać na zewnątrz
- prawdopodobnie nowa chłodnica bo obecna nie nagrzewa się w całości + nowe czujniki od temperatury i nowy płyn
- nowa pompa wody, napinacze, rolki, paski ( wielorowkowy z zewnątrz wygląda jakby mial 20 lat :D ) i to co tam jeszcze przychodzi
- ogarnąć instalacje, żeby grzało świece normalnie po kluczyku bo jest dołożony jakiś przełącznik i bez włączenia tego ciężko odpalić na zimnym
- przed zimą nowy akumulator i świeczki
- mycie komory silnika i osłon pod silnik bo są mega zawalone
- dokupić plastikowe osłony na silnik i akumulator

Jeszcze po tym długim postoju przestało działać radio i zegarek także kolejne rzeczy do naprawy.

CDN... :)

: 17 cze 2017, 22:35
autor: enzoo
powodzenia w ogarnianiu auta :) chcesz to mam kompa schipowanego przez Muniora na sell po mojej mini przekładce na HDK ;)

: 18 cze 2017, 12:18
autor: Mateusz_175
enzoo pisze:powodzenia w ogarnianiu auta :) chcesz to mam kompa schipowanego przez Muniora na sell po mojej mini przekładce na HDK ;)
Przydalo by sie ze 20KM wiece i troche momentu ale na to jeszcze przyjdzie czas :-)
Priorytetem jest mechanika pozniej takie mody.
Twoje ogloszenie wisi na grupie fejsbukowej z tym kompem ?

: 18 cze 2017, 13:26
autor: andrzejsz23
Po mału ,ale ważne że do przodu idzie przywrócenie fury do odpowiedniego stanu. oklasky
To u Ciebie tarcze hamulcowe nie były 280mm? bo u mnie takie są-choć w tym tygodniu bedę zakładał hamulce wentylowane .

: 20 cze 2017, 22:25
autor: Mateusz_175
andrzejsz23 pisze:Po mału ,ale ważne że do przodu idzie przywrócenie fury do odpowiedniego stanu. oklasky
To u Ciebie tarcze hamulcowe nie były 280mm? bo u mnie takie są-choć w tym tygodniu bedę zakładał hamulce wentylowane .

Dzieki. Tak jak piszesz po malu docelu aczkolwiek chce jak najszybciej ogarnac mechanike i dzialac dalej przy drugim aucie bo tam tez jest co robic :-\

Niestety moja bidula nie dosc, ze bidne ma wyposazenie to i hamulce najslabsze ( przod 256mm tyl bebny ) wiec jak sie przesiadam z drugiego auta to czuje sie jakbym mial spowalniacze :-D .
Co prawda pasuje jeszcze je dotrzec bo wiele km nie zrobilem wiec moze troszke wzrosnie skutecznosc hamowania a i nie hamuje ostro poki co :-)

: 20 cze 2017, 23:42
autor: Krzysiek 84
Rób swap na wentylowane 280 i będzie elegancko cwaniak_

: 21 cze 2017, 22:40
autor: petel
ja mam wentyle 280 i tył beben w tym roku remont hamulców i moc jest okok

: 22 cze 2017, 23:52
autor: Tengrik
Ciekawie się zapowiada. Będę obserwował okok

: 14 sty 2018, 22:03
autor: Mateusz_175
A więc trochę odświeżę galerię ( postaram się nie zanudzać ).
"Majzel" ( bo taki pseudonim dostała moja 80 w klekocie :D ) ma się całkiem dobrze - ciągle coś wymieniam/naprawiam/doprowadzam do ładu :)

Od ostatniego wpisu trochę się zmieniło głównie ze względów technicznych ale wszystko po kolei:

Dokupiłem brakujące dekielki do alusów.
Na przód wleciały ładne Micheliny ( kilkuletnie Kormorany to był dramat ):
Obrazek

Wypolerowałem końcówki wydechu:
Obrazek

Umyłem komorę silnika:
Obrazek

Dokupiłem brakujące osłony na silnik, akumulator, mocowania osłony silnika oraz zbiorniczek wyrównawczy bo w obecnym nic nie widać ( o dziwo pod silnikiem i skrzynią są jeszcze oryginalne osłony ! ):

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Wymieniłem lewe lusterko razem z wkładem bo "wylatało", tylne nadkola były połamane a szkoda podwozia żeby w zimę tam się dostawał cały syf więc wymiana tylnych nadkoli: ( stare nadkola rozpadały się w rękach przy wyjmowaniu zwłaszcza z jednej strony wyjmowałem w kawałkach )
Obrazek

Nawiew działał tylko na 4 biegu więc trzeba było wymienić bezpiecznik termiczny ( na 215st C. ):
Obrazek

W listopadzie zbliżał się wielkimi krokami przegląd a 80tka prowadziła się jak jakiś Kamaz więc żeby nie było wstydu na przeglądzie zabrałem się za remont przedniego zawieszenia:

Obrazek
Obrazek
Obrazek


"Nowa" belka już z nowymi tulejami i podmalowana - pod względem korozji o niego lepsza niż stara.
Do tego nowa "odma":

Obrazek

- wymiana wszystkich wężyków podciśnieniowych oraz przelewowych wtryskiwaczy
- nowe amortyzatory Sachs
- nowe osłony i odboje Sachs
- nowe poduszki górne amorków Lemforder ( w pudełku INA )
- nowe wahacze Lemforder
- nowe sworznie wahaczy Febi
- nowe końcówki drążków Lemforder
- nowe łączniki stabilizatora Lemforder
- nowe gumy stabilizatora Febi
- nowe tuleje sanek/kołyski Lemforder ( drugiej firmy nie pamiętam ale jakaś spoko niby )
- nowe poduszki skrzyni biegów ( ta firma co tuleje sanek )
- nowy płyn chłodniczy Dynagel
- nowy termostat Wahler/Borg Wagner
- nowa uszczelka pokrywy zaworów razem z gumkami pod śruby mocujące Victor Reinz
- nowa odma Topran ( stara była oryginalna cała zaje**na syfem/nagarem )



Nie było tak kolorowa i belka się poddała przy próbie wyprasowania tulei więc trzeba było kupić zdrową używkę:
Obrazek

Takie niespodzianki w układzie chłodzenia ( ciekawe czy ten kawałek króćca w wężu powodował temperaturę 100st. C na zegarze w letnie upały ):
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Denerwował mnie ciągły syf na desce rozdzielczej więc dołożyłem filtr kabinowy do mojej biduly ( na dole obudowa bez filtra ):
Obrazek

Wymiana nagłośnienia ( zmiana na wielki + ale bez szału ) oraz włączników nad radiem ze względu, że w żadnym nie działało podświetlenie ( radio nowe Sony ale nie wiem czemu wyszło na zdjęciu jakby miało jakieś wady na wyświetlaczu ):
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wymiana żarówek w zegarach na mocniejsze ( ori 1.2W wleciały 2W ):
Obrazek

Nowe czujniki temperatury ( szary podaje na zegar, niebieski wpływa na odpalanie silnika ponieważ podaje temperaturę płynu do sternika co zauważyłem to spadło spalanie po ich wymianie ):
Obrazek

Nie wiedzieć po co takie patenty były w kostkach do manetek kierunków/wycieraczek, które zostały usunięte:
Obrazek
Obrazek


Na chwilę obecną instalacja do niebieskiego czujnika temperatury została przywrócona do fabrycznego stanu, partyzancki włącznik do grzania świec odłączony:
Obrazek

Ale "instalację" od niego zostawiłem w razie gdyby coś nie "halo" :)"
Obrazek


Uporządkowałem bezpieczniki ( wszystko z innej parafii było ) i wywaliłem jakiś patent - "mostek" i o dziwo wszystko działa bez tego :)
Obrazek

Nawet udało mi się uruchomić oświetlenie pod maską :) :
Obrazek

Komora silnika z uzupełnionymi plastikami ( brak zaślepki na lewym kielichu ale jest na miejscu ):
Obrazek

Wymieniony znaczek na środku klapy oraz ten chiński "tdi" został zastąpiony oryginalnym. Zderzak zdjąłem i "naprostowałem" go ile się dało opalarką ale ze względu na wzmocnienie pod listwą nie udało się doprowadzić do stanu jaki oczekiwałem. Wkręt też wyleciał bo nie był tam potrzebny :dobani: :
Obrazek

Nowa prawa lampa Depo ( oryginalna mocno wypalona, uchwyty połamane przez co oko skakało ). Lewa nowa założona przez poprzedniego właściciela:
Obrazek

Plus nowe żarówki Tungsram jakieś takie co niby dają więcej światła i jasno świecą. Po ustawieniu lamp na diagnostyce widoczność dobra jak na H4 :)

Wymieniony pająk ( przełącznik świateł-kierunkowskazów/wycieraczek ).
Kupiłem zimówki Continental na stalówkach w dobrym stanie.

Planów jeszcze jest kilka:
- w tym tygodniu ustawienie dawki i kąta wtrysku
- ustawienie zbieżności
- nowa chłodnica i czujnik
- nowy osprzęt silnika ( paski, napinacz, pompa wody, regeneracja alternatora )
- nowy rozrząd
- nowe sprzęgło, uszczelniacz wybieraka i mycie skrzyni bo cała uwalona olejem/syfem
- nowe poduszki silnika
- większe wtryskiwacze + zmiana mapy na około 120KM
- znaleźć przednie błotniki w lepszym stanie niż obecne zwłaszcza lewy bo mocno się posypał na chwilę obecną
- super by było znaleźć luz w układzie kierowniczym bo gdzieś on ciągle tam jest i denerwuje to zwłaszcza podczas jazdy na błocie pośniegowym

- myślałem o dołożeniu klimy, el. szyb i lusterek ale elektryka nie jest na moją głowę więc odpuszczę te tematy.
Wizualnie jest jak jest ale nie będzie raczej nic robione bo ma jechać troszke lepiej niż seria a wyglądać jak taki "gruzin":)

Pozdro

: 15 sty 2018, 16:42
autor: czesiek799
Super robota, podziwiam za zapał do pracy oklasky Komora silnika wygląda pięknie, i tu moje pytanie. Czego używałeś do czyszczenia? Jakieś specyfiki? ;-)

: 15 sty 2018, 18:36
autor: Roman_S
Gratulacje za wkład pracy, duzo juz zrobiłeś żeby odszczurzyc po poprzednich właścicielach okok Tym bardziej powodzenia na przyszłośc bo pewnie takie dopieszczanie auta jeszcze dużo czasu zajmie ;-)

: 15 sty 2018, 22:05
autor: Megster
A gdzie zanabyłeś żaróweczki do zegarów?

: 30 mar 2019, 22:58
autor: Mateusz_175
czesiek799 pisze:Super robota, podziwiam za zapał do pracy oklasky Komora silnika wygląda pięknie, i tu moje pytanie. Czego używałeś do czyszczenia? Jakieś specyfiki? ;-)

Chęci w miarę są gorzej z warunkami i narzędziami ale lubię samemu naprawiać i wyznaję zasadę - "Chcesz mieć dobrze zrobione to zrób to sam".
Kolego użyłem Dimmera i Akry z pianownicy, która jest w zestawie do myjki ciśnieniowej Nilfisk. Tam gdzie nie było dużego syfu i dobry dostęp zrobiło robotę ale tam gdzie kiepskie dojście ( pod kolektorem wydechowym gdzie jest kilogram syfu i nie ma jak wsadzić pistoletu z myjki ) niestety nie umyłem.
Roman_S pisze:Gratulacje za wkład pracy, duzo juz zrobiłeś żeby odszczurzyc po poprzednich właścicielach okok Tym bardziej powodzenia na przyszłośc bo pewnie takie dopieszczanie auta jeszcze dużo czasu zajmie ;-)
Za dobrą 80tkę trzeba zapłacić a tutaj to fakt było co odszczurzać po poprzednich właścicielach. Miałem niski budżet i szukałem w Podkarpackim oraz Lubelskim więc nie było łatwo i teraz trzeba gablotę doinwestować, żeby nie mieć stracha jechać w trasę aczkolwiek non stop śmiga nie zawodnie a najdalsza wyprawa to 95km w jedną stronę na spontanie wieczorem po zimówki co miło wspominam :)
Z ogarnianiem to co raz mniej zostaje jeżeli chodzi o względy techniczne/mechaniczne.
Wizualnie to żeby była ładna bidula to tylko malowanie bo lakier jest w bardzo słabym stanie :(
Megster pisze:A gdzie zanabyłeś żaróweczki do zegarów?
W normalnym sklepie motoryzacyjnym. Wyjąłem jedną starą na wzór i kupiłem od razu też na zapas kilka sztuk.
Chciałem włożyć też mocniejsze do panelu nawiewu ale nie ma takich.

Dzięki panowie za komenty to motywuje do dalszych działań.

Dzisiaj odstawiłem samochód na ustawienie pompy. Rano zdemontowałem osłonę z akumulatora oraz tą z silnika i od razu wku*wienie zly_ bo już pojawił się olej z pod środkowej śruby mocującej pokrywę zaworów :(...

W planach mam jeszcze:
- wymianę tylnych letnich opon
- piaskowanie całego haka
- szkiełkowanie alufelg + nowy lakier

[ Dodano: 2019-03-30, 22:58 ]
Od ostatniej aktualizacji autko przeszło wiele napraw/ulepszeń lecz kilka dni temu po prawie dwóch latach ze mną sprzedałem ją znajomemu bo kupiłem Avanta :-)
Sedanem od grudnia gdy wymieniłem olej i rozrząd zrobiłem do 20 marca 7tyś km także mega dużo jak dla mnie. Żal było sprzedać bo wsadzilem w nią dużo pieniędzy, czasu i mojej pracy. Teraz to samo czeka mnie przy nowej rotfl
Niedługo w wolnej chwili zrobię galerię nowego nabytku.
Tymczasem srebrna strzała jeździ 10km ode mnie na wtryskach z ASV i kompem zrobionego na 115KM przez Muniora.